Asi ei ole nii lihtne nagu mõni arvab. Näiteks ASC süsteem on üsna erinev DSC süsteemist. VÕI
1% rehvimustri erinevust, 1% rehvirõhu erinevust ja 1% sillad viltu ja 1% rool kalibreerimata ja
summa on juba nii mööda, et ongi kööga. Ma ei ole õige isik, et öelda, kui palju mis mööda
võib olla, aga selge on see, et latt on liiga madalale lastud.
Miks on mul suhtumine selline? Sellepärast et päevast päeva näeb tegijaid, kes ostavad
miljoni eest autole bling-blingi (19" mega-borbet-classic-oem-superMstyle haruldane velg)
ja siis pole resursse mõnisada investeerida ABS süsteemi.
Kui oleks probleem 15" veljega, siis ma suhtuks tagasihoidliku klassi puhul ka teistsuguse
lähenemisega (mine romulasse, otsi ja proovi ja tee nii ja proovi naa), aga 19" puhul
on täiesti mõistlik öelda: pane uued A-laagrid ja A-andurid, siis vaatame mis edasi saab.
Ja kui keegi veel aru ei saanud, siis tegelikult siin foorumis on üsna kitsas igasuguse pornograafiaga.
Eestis on isegi spetsjomm veel üks foorum tuunijatele, kus võib rahulikult oma ihasid rahuldada.
Kui 19" on tõesti lubatud, siis ma olen nõus mõne sekundi oma elust ära kulutama hala peale,
aga porno puhul on mõistlik ila (loba) kasutada määrdeainena, et asi "libedamalt" alla läheks.
Tagumised abs andurite rõngad on paar nädalat tagasi vahetatud.
Mis see tähendab ja miks üldse selline asi.