Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
mctimps kirjutas:Tere,
plaan osta enda 98a. e46le teine käigukast, mida peaks jälgima ostes, et olla kindel kasti sobivuses. On neil peal mingid koodid mille järgi kontrollida?
mctimps kirjutas:Tere,
plaan osta enda 98a. e46le teine käigukast, mida peaks jälgima ostes, et olla kindel kasti sobivuses. On neil peal mingid koodid mille järgi kontrollida?
bmwfans.info on abiks koodide kontrollimisel
bmwfans näitab S5D 250G - TBDH ja S5D 250G - TAJR aga kas need on ka käigukasti peal kirjas?
Hommikul juhiakna tõstuk toimis, nüüd õhtul auto tööle pannes, enam alla ei lase. Selline pisike hääl põks käib seal ukse sees aga alla ei lase.
Kas tostuk kinni või milles asi võib olla?
mctimps kirjutas:Tere,
plaan osta enda 98a. e46le teine käigukast, mida peaks jälgima ostes, et olla kindel kasti sobivuses. On neil peal mingid koodid mille järgi kontrollida?
bmwfans.info on abiks koodide kontrollimisel
bmwfans näitab S5D 250G - TBDH ja S5D 250G - TAJR aga kas need on ka käigukasti peal kirjas?
Peale kerget kõks näitab nüüd tablool kirja "low Beam".
Oletan et see on üks udukatest kuhu pistikuotsa millegipärast vool ei jõua.
Kust seda viga otsma hakata?? ( kaitsmed terved)
Kompuuter näitab ainult verb1 verb 2 need ka seisavad ühe kohapeal 6,4L/100.
Ning keskmist kiirust see ka seisab ühe kohapealt.
Kuigi seda palju sõita saab veel seda näitab.
Teistel kõik on "--" selline märk
Mis võib viga olla?
Autoks e39 facelift diisel.
KK. kirjutas:Kompuuter näitab ainult verb1 verb 2 need ka seisavad ühe kohapeal 6,4L/100.
Ning keskmist kiirust see ka seisab ühe kohapealt.
Kuigi seda palju sõita saab veel seda näitab.
Teistel kõik on "--" selline märk
Mis võib viga olla?
Autoks e39 facelift diisel.
ei ole viga, verb 1 ja 2 näitavad sama kütusekulu, sest samal ajal olid nullitud, keskmine kiirus ongi ca 34 kmh ringis, teistel tuleb väärtus sisse panna, arvatavasti piirkiirusest on jutt ehk limit
j.j. kirjutas:Kust otsida lekkeallikat pagasiruumis?
Peale survepesu leidsin varuratta alt korraliku loigu.
Vaibad kuivad... müstika.
E36 coupe.
Eks ikka luuk lahti ja hakka pudeliga vett kallama, samal ajal
varuratta koht lahti.
Ma ennustaks, et tagatulede pirnide augud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
KK. kirjutas:Kompuuter näitab ainult verb1 verb 2 need ka seisavad ühe kohapeal 6,4L/100.
Ning keskmist kiirust see ka seisab ühe kohapealt.
Kuigi seda palju sõita saab veel seda näitab.
Teistel kõik on "--" selline märk
Mis võib viga olla?
Autoks e39 facelift diisel.
ei ole viga, verb 1 ja 2 näitavad sama kütusekulu, sest samal ajal olid nullitud, keskmine kiirus ongi ca 34 kmh ringis, teistel tuleb väärtus sisse panna, arvatavasti piirkiirusest on jutt ehk limit
Aga kuidas nullida ja kuidas neid väärtusi sisse panna?
Üritasin keskmist kulu nullida kui hoidsin peal nuppu aga siis tuli "prog" ette
j.j. kirjutas:Kust otsida lekkeallikat pagasiruumis?
Peale survepesu leidsin varuratta alt korraliku loigu.
Vaibad kuivad... müstika.
E36 coupe.
Pagassi tihendi ühendus korrik? Asub luugi luku juures all ääres. Tavaliselt tihend kokku tõmmanud ja mitu cm vahe sees,siis jookseb selle plast katte tagant koopasse. Vb on põhjus ka mujal.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
j.j. kirjutas:Kust otsida lekkeallikat pagasiruumis?
Peale survepesu leidsin varuratta alt korraliku loigu.
Vaibad kuivad... müstika.
E36 coupe.
Pagassi tihendi ühendus korrik? Asub luugi luku juures all ääres. Tavaliselt tihend kokku tõmmanud ja mitu cm vahe sees,siis jookseb selle plast katte tagant koopasse. Vb on põhjus ka mujal.
Mul luugil polegi tihendit. Ainult kerel, see mis ümber luugiava jookseb.
Tere. Kui E39 webasto kaitse sisse panna, siis hakkab mid'is bc nupu kõrval olev punane tuluke vilkuma ja kapoti all juhipoolses esitiivas hakkab urisema. Auto võid uksed lukku panna/mitte panna, aga urin ja vilkumine ära ei lõppe. Kaua pole nii proovinud, igatahes 30min midagi ei muutunud. Aitab ainult uuesti kaitsme välja võtmine. Mida arvata sellest, kas webasto aju? Midis olevad timereid pole peale sätitud, mõlemad on 0.
Tundub, et ajul on mingid kurjad plaanid
On ka veel variant, et midagi on seal juhtmetega puterdatud või
on mingi imelik kombinatsioon webasto ja kodeerimisega
(98a alates webasto käivitub läbi diagnostika liini, enne seda 12V abil).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
E38 4 juhtmelisele kondiradika vendile otse voolu peale anda, ei toimu midagi, käega liigutades käib ilusti ringi.
Mis neil tavaliselt läbi läheb seal? Viga kerge parandada?
J_V kirjutas:E38 4 juhtmelisele kondiradika vendile otse voolu peale anda, ei toimu midagi, käega liigutades käib ilusti ringi.
Mis neil tavaliselt läbi läheb seal? Viga kerge parandada?