Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
S peaks ikka sportreziim olema , ning kast ise peaks ka 5ne olema , lihtsalt manuaalselt saad 2 3 4 panna nii ,et jätakbki selle käigu sisse ja ära ei vaheta
Kui tõmbad teise peale vahetab kuni teiseni. Paned kolmanda vahetab kuni kolmandani. iseenesest saad sõita nagu steptronicuga kui tahad(corvette-ga kihutajad vahetavad enamasti käike nii kuna nii saab pöörded ilusti lõpuni lasta).
Kui see kang ei meeldi , siis minuarust peaksid saama suht soodsalt retrofittida steptronicuks.
Vaja teist kangi,Võibolla ka aju ja paari juhet kangist ajuni. lisaks on vaja ümber kirjutada auto zcs kood. Ja võibolla ka käigukastiaju üle kirjutada.
Kui ma panen näiteks S asendisse, siis läheb armatuuris põlema S ja 4.
Kas sellise käiguvaliotsaga peaks need asjad ka olema, et ei luba v6tit välja v6tta kui P peal pole ja ilma pidurita ei luba kangi liigutada. Mul neid asju pole, aga samas ei tea, kas nad peaks olema või mitte.
S.tähendab sport reziimi,(laseb pöörded pea-aegu piirajasse minna)iga käiguga.Võti ei tohi välja tull üheski asendis,peale parkingu ja seisva mootoriga.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga