BMW 318i EDASI EI LIIGU

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
lesta318
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 16.11.2003 22:24 53

BMW 318i EDASI EI LIIGU

Postitus Postitas lesta318 »

Tere! BMW 318i 77kw 1985 vahetatud saaled ja rõngad. Surveastmed mõõdetud ~9 9 8,5 9 sõitnud pärast seda u. 1000km
Bensu filter vahetatud.

Probleem - mootoril ei ole jõudu nagu ei saaks kütust peale korralikult.
Jõud tuleb korraks 4-5 tuhat pööret.
2-3 tuhat pöörde vahel jõnksutab natukene.
Kas viga võib olla bensu pumbas või on midagi pritsungis?
Ja kas BMW-l enne Bensupumpa mingi filter kah on?
Kasutaja avatar
Mati_H
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 11.02.2003 00:37 28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mati_H »

Minu autol oli ostes umbes sama viga. Lambda läbi, süüde vale ja hunnik takistusega juhtmeid ja õhulugeja siiber kiilus kinni :-) Penakulu 20 100le. Proovi alustuseks kelleltki õhulugejat laenata ja vaata mis juhtub ;)
Mati @ 525`90
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

kui asud tallinnas ja huvi on siis helista mulle homme ning proovime seda kütusekulu vähendada...:D
055992774 alar
lesta318
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 16.11.2003 22:24 53

Postitus Postitas lesta318 »

Et Krüger kas see nr. oli mulle mõeldud või kellele? Ja kas ja mis on täpselt see lambda andur ning kas ilma katalüsaatorita masinal on see lambda jne edasi? huuh....
Lauri_M
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 10.11.2003 16:41 40
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Lauri_M »

[quote][i]Algselt postitas lesta318[/i]
Et Krüger kas see nr. oli mulle mõeldud või kellele? Ja kas ja mis on täpselt see lambda andur ning kas ilma katalüsaatorita masinal on see lambda jne edasi? huuh.... [/quote]

Ma arvan et nr ikke sulle oli mõeldud :D. Lamda andur on selline vidin mis asub summutaja pyxte kyljes (Leegitoru), yld juhul välimise küljes ja mõõdab põlemata bensiini osakeste hulka heitgaasides millest lähtudes annab ajule teada kas suurendada kytuse etteandmist või vastubidi. :P oli vist nii kui ma õieti mäletan :D
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

õhulugeja siibri korrasolekut saab väga hästi kontrollida ka voltmeetriga ;)
lesta318
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 16.11.2003 22:24 53

voltmeetriga???

Postitus Postitas lesta318 »

tere meph ja selgita kuidas sa õhulugeja korrasolekut voltmeetriga mõõdad??
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

siibri kontrolliks on vaid vaja testrit ning teadmist milliste klemmide pealt mõõta voolutakistuse muutumist..... see ju põhimõtteliselt üks suur reostaat... kas õhulugeja kaas on silikooniga paigaldatud??? kui nii siis on keegi sinna oma küüneviha:D sisse ajanud ja targem oleks veenduda, et seal ei ole niiskust ega oksüdeerinud kontakte.....
lesta318
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 16.11.2003 22:24 53

Nii nii

Postitus Postitas lesta318 »

Suur tänu siis Krügerile, kes asja veidike korrastas ja tekitas mulle konkreetsema pildi, mis seal BMW kapotiall on. Tööle saime temeratuuri näiduki pärast mõningat jootmist. ning Co vist kah paika kuna enne oli asi täiesti metsa keeratud. Kojusõites aga tundus, et miski on siiski veel jama kuna see nõksutamine pole kadunud ja auto nagu ei liigu rõõmuga. Püüan kunagi lähitulekvikus ära vahetada sisselaskekollektori tihendid ja bensiini järgi haiseva õli ning eks siis näeb edasi mis saama saab... :)
Vasta