rubriik "rumal küsimus"
Re: rubriik "rumal küsimus"
ei, pildi peal nr 11 kohal;)
Re: rubriik "rumal küsimus"
oeh, turbo küljes see ümmargune asi millel varras taga.. Või kus kohas see on siis?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sellel pildil asub wastegate turbo kuuma poole koja sees. Punasega märkisin ära wastegate'i juhtpulga, asuma peaks ta kuskil rohelise ala sees. Jooniselt pole näha paremini...
Rev range is there to be used!
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mul sõber rääkis,et ta oma audisse ( 2,6 bensukas) 95 ei näe mõtet panna ,sest selle lüristab audi nii kiirelt ära, et 98 pidi tunduvalt paremini kestma. aga võibolla huinamuina jutt.topfuel kirjutas:Kuule sina pead küll oma auto maha müüma ja jalgratta ostma endale. Alles sa üritasid jää ebatasasuste tõttu kütust kokkuhoida nüüd üritad säästa 300 pealt 8 krooniRaas kirjutas:Bensiin 95 vs 98
Praegu saab 95 kätte 17.5-ga, 98 on vist tavaliselt 50 senti kallim ju, ehk et 18 eeku/L.
Nii, kui osta 300 krooni eest, saab 95't 17.15L, 98-t 16.67L. 95't saab seega pool liitrit rohkem.
Selle poole liitriga saab sõita 0.5*100/8= 6.3km (kui kulu on 8l/100km).
Põhimõtteliselt saab 17L 95'ga sõita 210km. Kas 98'ga venitaks selle teekonna vähemalt 6.3km võrra pikemaks?
Mõistus käsib ju odavamat bensiini osta (tervelt 50senti/L odavam), aga kas 98 suudab oma kalliduse ka tasa teha?
Lase paak silmini täis ja sõida.
Enda eelmisesse bensukasse tankisin 98Ultimad ning vahe 95-ga oli minu arust märgatav. Auto oli palju erksam. Teoreetiliselt peaks parem kütus paremini põlema ja sellega säästma kütust, aga need vahed on nii väiksed (sama nagu ajada taga seda 50senti liitri pealt), et ei tasu isegi pead vaevata. Kui tahad säästa siis vaata pigem auto kriitilise pilguga üle
- casablanca30
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 09.07.2010 13:16 02
- Asukoht: Estonia
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mul eelmise autoga oli selline lugu, et tankisin esialgu pidevalt 95-te, kuid mingi aeg hakkas mootor imelikku hääl tegema. Lasin siis asjatundjatel kuulata-uurida ning nad pakkusid, et probleem võiks olla liiga madala oktaaniarvuga kütuse kasutamises. Avastasin siis ka ise (ei osanud varem seda uurida ), et ette oli nähtud kasutada autol 98-t. Hakkasin tankima siis 98-t ning lõppkokkuvõttes tulid kuu läbilõikes kütuse peale pandavad rahasummad väiksemad, kui 95-te tankides. Ehk siis reaalne kütusekulu vähenemine kõrgema oktaaniarvuga kütust kasutadesRobska kirjutas:Mul sõber rääkis,et ta oma audisse ( 2,6 bensukas) 95 ei näe mõtet panna ,sest selle lüristab audi nii kiirelt ära, et 98 pidi tunduvalt paremini kestma. aga võibolla huinamuina jutt.topfuel kirjutas:Kuule sina pead küll oma auto maha müüma ja jalgratta ostma endale. Alles sa üritasid jää ebatasasuste tõttu kütust kokkuhoida nüüd üritad säästa 300 pealt 8 krooniRaas kirjutas:Bensiin 95 vs 98
Praegu saab 95 kätte 17.5-ga, 98 on vist tavaliselt 50 senti kallim ju, ehk et 18 eeku/L.
Nii, kui osta 300 krooni eest, saab 95't 17.15L, 98-t 16.67L. 95't saab seega pool liitrit rohkem.
Selle poole liitriga saab sõita 0.5*100/8= 6.3km (kui kulu on 8l/100km).
Põhimõtteliselt saab 17L 95'ga sõita 210km. Kas 98'ga venitaks selle teekonna vähemalt 6.3km võrra pikemaks?
Mõistus käsib ju odavamat bensiini osta (tervelt 50senti/L odavam), aga kas 98 suudab oma kalliduse ka tasa teha?
Lase paak silmini täis ja sõida.
Enda eelmisesse bensukasse tankisin 98Ultimad ning vahe 95-ga oli minu arust märgatav. Auto oli palju erksam. Teoreetiliselt peaks parem kütus paremini põlema ja sellega säästma kütust, aga need vahed on nii väiksed (sama nagu ajada taga seda 50senti liitri pealt), et ei tasu isegi pead vaevata. Kui tahad säästa siis vaata pigem auto kriitilise pilguga üle
Re: rubriik "rumal küsimus"
minul e30 325i oli sama teema et kurguni täis tankides statoili 98 sain sõita rohkem kui 95-ga. Pluss veel see et 98ga oli edasiminek tunduvalt parem
E30 ´89 325i shadowline; E34 ´92 525 ix touring; E39 ´02 530d touring
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui pidurid vilisevad kas siis selle vastu aitab kui lihvida klotse mingi teatud nurga alt?
F36
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ikka otse ketastele ja klotside peale ka ?topfuel kirjutas:Esimese hooga määri nad vasemäärdega kokku
Rev range is there to be used!
Re: rubriik "rumal küsimus"
Küsisin seda selleks, et mõni tegelane äkki arvabki, et tuleb kettad-klotsid määrdega kokku lasta. Küll selliseid nähtud ju...
Aga siis puust ja punakseks ka:
Lapsed, ärge kunagi laske vasemääret piduriketaste ja klotside vahele. See on pähh. Määrida tuleb klotside ja sadula vahelisi pindu.
Aga siis puust ja punakseks ka:
Lapsed, ärge kunagi laske vasemääret piduriketaste ja klotside vahele. See on pähh. Määrida tuleb klotside ja sadula vahelisi pindu.
Rev range is there to be used!
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kuidas kontrollida kas autol on Lsd või ei
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tõstad mõlemad tagarattad õhku ja keerutad neist ühte. Kui teine ratas keerleb samapidi, siis on LSD, kui keerleb teistpidi, siis pole.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- HeavyCuda
- Huviline
- Postitusi: 2836
- Liitunud: 09.06.2010 23:59 02
- Peamine sõiduk: põrkepall
- Asukoht: Viimsi - Tallinn - Tartu - Ahja
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui mul sellist nalja teha, siis käib ainult see ratas ringi mida keerutad, mida see veel peaks tähendama ?
e36 coupe in progress.....
Re: rubriik "rumal küsimus"
Peaks ikka üherattavedu olema.
Kusjuures libisev differ võib ka jää peal mõlemat ratast liigutada, aga kui hakkab juba LSD'le sarnanema siis differ läbi.
Kusjuures libisev differ võib ka jää peal mõlemat ratast liigutada, aga kui hakkab juba LSD'le sarnanema siis differ läbi.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 12.09.2010 17:46 13
Re: rubriik "rumal küsimus"
kuidas lukke õlitada? pole sellist sprayd millega saaks sinna sisse lastaV2ike_Suur kirjutas:E32-l vist ei olnud ka probleeme silikooniga.
E30/32/34 puhul soovitan aga preventatiivselt korraliku lukuõlitamise ette võtta. Kipuvad ära külmuma need lukud. Lahti tulevad küll, aga kinni enam ei jää. Endal juhtunud nii e30 kui e32 puhul, mõlemal tagumistel ustel (mida vähe kasutatakse).
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kinni kippus vist jääma lukustuskeel. Sealtkaudu ma ta üle ujutasin ja oli abiks. Igatahes ust ma lahti ei kiskunud, selleks et asi jälle toimima saada.
730iA e32 138kW 12/1992
- do_it_right_way
- Huviline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 27.08.2006 13:43 32
- Peamine sõiduk: BMW E34 525tds
- Asukoht: Pärnu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Küsimus e34 salongivalgustuse kohta.
Hakkasin uurima, et kuidas saaks oma autol salongivalgustuse põlema, kui kesklukustuse ja signa maha võtan ja tuli välja, et selline süsteem on mõnel e34 ka originaalis peal. Minul on 1995 aasta auto ja selline süsteem puudub. Tuled hakkavad põlema siis kui ukse avan. Signa on hiljem peale pandud.
Kas sellise süsteemi jaoks on mingi eraldi relee? Lüliti? Või midagi muud?
Aitäh.
Hakkasin uurima, et kuidas saaks oma autol salongivalgustuse põlema, kui kesklukustuse ja signa maha võtan ja tuli välja, et selline süsteem on mõnel e34 ka originaalis peal. Minul on 1995 aasta auto ja selline süsteem puudub. Tuled hakkavad põlema siis kui ukse avan. Signa on hiljem peale pandud.
Kas sellise süsteemi jaoks on mingi eraldi relee? Lüliti? Või midagi muud?
Aitäh.
-
- Huviline
- Postitusi: 1993
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui mul veel signat+alarmi peal polnud, läks tõesti salongis tuli põlema keskluku avamisel. Nüüd, kui on paigaldatud alarm, süttib valgustus ukse avamisel. Samas saab salongituled sisse lülitada juhi ukse (teisi pole proovinud) lingi ülestõstmisega ja kui linki üleval hoida, soojendatakse elektriliselt ukselukku.
- casablanca30
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 09.07.2010 13:16 02
- Asukoht: Estonia
Re: rubriik "rumal küsimus"
Oskab keegi soovitada xenon tulede komplekti (näiteks Philips või midagi muud?), kust leida, palju maksab, on keeruline installeerida neid autole?
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ise paigaldanud pole aga vaevalt seal midagi rasket on, pean isegi mingiaeg selle ette võtma kuna sooviks teha pallastid uute ja õhemate vastu vahetada
http://www.autoshop.ee/?p=p_6&sName=hid-komplektid
http://www.autoshop.ee/?p=p_6&sName=hid-komplektid
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kunagi oma Calibrale sai Super Slim´d pandud. Philips patendi all pidavat need olema, mistõttu üsnagi kvaliteetsed selle raha eest.v6ss kirjutas:Ise paigaldanud pole aga vaevalt seal midagi rasket on, pean isegi mingiaeg selle ette võtma kuna sooviks teha pallastid uute ja õhemate vastu vahetada
http://www.autoshop.ee/?p=p_6&sName=hid-komplektid
Re: rubriik "rumal küsimus"
kellelgi selle firmaga on kogemusi?
http://www.maroli.ee/pood/index.php?osC ... ef78a46dbc
Plaanis sealt xenon kit tellida
http://www.maroli.ee/pood/index.php?osC ... ef78a46dbc
Plaanis sealt xenon kit tellida
E36 318i--> E34 520i--> E38 730iA--> E46 330D--> E39 530i--> E30 325i
- casablanca30
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 09.07.2010 13:16 02
- Asukoht: Estonia
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ma olen kuulnud inimeste käest, et peaaegu igas bensiinijaamas ja autotarvete poes müüakse ca 900 krooni eest (vist oli) Philips Xenon Kit´i. Oskab keegi kommenteerida?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mina olen sealt tellinud, midagi halba ei oska küll öelda.matuling kirjutas:kellelgi selle firmaga on kogemusi?
http://www.maroli.ee/pood/index.php?osC ... ef78a46dbc
Plaanis sealt xenon kit tellida
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui sama teemaga edasi minna, kas keegi teeks lollile selgeks, mis vahe on näiteks sealt Marolist tellitaval 9V - 32V HQ ballastil ja SuperSlim ballastil? Andmetest võib välja lugeda, et sisendpinge ja käivitusvool on esimesel suuremad aga mida see annab? Samas SuperSlim´il on jällegi viidatud täisdigitaalile ja teisel ei ole. Tänud ette!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: rubriik "rumal küsimus"
Nii palju kui mina aru sain, siis superslim ballast on selleks, et teda saaks paigutada väga väiksesse kohta . Digitaalse ballasti kohta leidsin sellise jutu:v6ss kirjutas:Kui sama teemaga edasi minna, kas keegi teeks lollile selgeks, mis vahe on näiteks sealt Marolist tellitaval 9V - 32V HQ ballastil ja SuperSlim ballastil? Andmetest võib välja lugeda, et sisendpinge ja käivitusvool on esimesel suuremad aga mida see annab? Samas SuperSlim´il on jällegi viidatud täisdigitaalile ja teisel ei ole. Tänud ette!
MCU ja DPS ahelad võimaldavad kiiret pirni süttimisaega, pinge kiiret kontrollimist ja reguleerimist mis omakorda pikendab pirnide eluiga. Samuti on miinimumini viidud raadiohäirete tekkimise võimalus ja enamike autode arvutid ei näita veateadet. Sisendpinge 9V-32V lubab neid ballaste kasutada peaaegu kõikidel enimlevinud sõidukitel.
E36 318i--> E34 520i--> E38 730iA--> E46 330D--> E39 530i--> E30 325i