Kahtlased kojamehed

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 03.11.2003 18:57 38
Asukoht: Tallinn

Kahtlased kojamehed

Postitus Postitas Olzz »

Juhtus nüüd selline asi, et E36-l hakkavad kojamehed ise aega-ajalt tööle. Tavaliselt saab sellise isetegevuse lõpetada, kui pritsida vett aknale. Viimane kord ei aidanud isegi see enam. Mis mul muud yle jäi, kui auto tee äärde, võti välja-seejärel problem lahenes.
Vaatsin kaitsmebloki yle, kõik ilus korras, puhas, kuiv.
on Kellelgi ka selline asi ette tulnud ja kust siis viga otsida?
ette tänades.
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Kojameestega enda '85 E30 jama, et esimesel kiirusel jääb nagu kinni vahest. Teistel kiirusten kõik korras ja kui piisavalt kaua töötavad siis kaob ka esimesel kiirusel probleem...
Mart_R
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 27.02.2003 09:40 40
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Mart_R »

<<<jagab eelkõnelejaga muret :(

ebameeldiv lihtsalt..
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

Meenub sama probleem ammustest aegadest VAZ 2105'l, millel klaasipuhastajaid käima pannes ei tahtnud need enam hästi seisma jääda.

Mingisugune relee oli õhtal nimelt.

Kuigi täitsa ise nad käima ei hakanud - lihtsalt seismajätmisega oli raskusi, kui juba käima lülitasid.
agx
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 18.02.2003 10:43 32

Postitus Postitas agx »

Mul aitas kojameeste relee vahetus, seal kaitsme karbis!
Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 03.11.2003 18:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Olzz »

kui töökindel see kojamehe lyliti on, sama hästi ju võiks viga seal olla?
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Kojameeste relee tuleks lahti võtta ja pistikute kontaktid üle joota sest pahatihti just nende külmakas kalab.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
gw128
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 10.07.2003 01:39 14

Postitus Postitas gw128 »

[url=http://www.unofficialbmw.com/repair_faqs/wipers.html]Siin[/url] on mingi inff selle kohta. Relee.. arvatavasti..
LoheLoom
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 02.07.2003 23:17 10

Postitus Postitas LoheLoom »

minul oli sama jama kuni lõpux mootor kamaha põles :mad: siis vahetasin mootori ja relee ära ning nüüd om kõik ok:D
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kojamehed väike häda, mul oli vahepeal selline probleem, et gaas kippus põhja kinni jääma. 250 hobuse ohjes hoidmine pole lihtne:D
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Kojamehed väike häda, mul oli vahepeal selline probleem, et gaas kippus põhja kinni jääma. 250 hobuse ohjes hoidmine pole lihtne:D [/quote]

Mul lahendas selle trossi vahetus. Võid alguses proovida ka lihtsalt trossi õli sisse lasta, see leevendas probleemi...
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Kojamehed väike häda, mul oli vahepeal selline probleem, et gaas kippus põhja kinni jääma. 250 hobuse ohjes hoidmine pole lihtne:D [/quote]

Aare - pole vaja gasi põhja vajutada. Sõida ettevaatlikult ja probleeme pole.

Jumala teemast mööda jutt, kuid mul üks kaugelt tuttav sõitis oma 750-ga koduvärava maha, sest põrandamatt keeras end piduripedaali alla rulli. **** lugu.

Kuid kojameeste hädalistele soovitan minagi alustada relee vahetamisest (kui ise nii hakkaja poiss pole, et üle joota). Lihtsam on Igorile 100 eeku viia.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Kojamehed väike häda, mul oli vahepeal selline probleem, et gaas kippus põhja kinni jääma. 250 hobuse ohjes hoidmine pole lihtne:D [/quote]
Aare - pole vaja gasi põhja vajutada. Sõida ettevaatlikult ja probleeme pole.
[/quote]
No gaasipedaali tuleks ikka aegajalt põhja ka litsuda... selline pikemaajaliselt naisterahva moodi sõitmine põhjustab näiteks meh. pritsungiga masitnatel gaasi pealejäämist . Ja enda E24-l millel on trossi asemel hoovastik kiilus esimesel päeval katsetuse käigus samuti gaas põhja kinni :( ja samal põhjusel - pedaali oli vajutatud pooles tööpiirkonnas.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Töristamine või liiga pikk seismine mõjub reeglina sama "hästi" kui tiba rohkem vajutamine. Ajasin mõnda aega tagasi oma talvise 520i lahingusse:D -pidurid kinni, kolvirõngad kinni......kaks nädalat tempokat sõitu ja ei mingit piduriprobleemi ega karterituult - auto jookseb nagu muiste:o
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Mis mati probleemist te räägite? BMWl kinnituvad kõik matid kahe kolme kena jublakaga põranda külge. Igasugune liikumine pedaalide peale on välistatud :)
Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 03.11.2003 18:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Olzz »

juu siis pole originaaöid ::D
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

[quote][i]Algselt postitas Muhv[/i]
Mis mati probleemist te räägite? BMWl kinnituvad kõik matid kahe kolme kena jublakaga põranda külge. Igasugune liikumine pedaalide peale on välistatud :) [/quote]

Oleks see eluke nii ilus!!! Mul on kõikidest BMW-dest olnud vaid kahel põrandas kinnituspunktid põrandamattidele. Mu praegusel 325-el näiteks on matid originaalid (v.a. juhi oma) (kinnitusaugud sees kah), kuid põrandal pole neid millegi külge kinni panna. Auku põle noh - njetu!

Vaid ammusel 324td-l ja praegusel 750-el on matid põrandal kinni. Ülejäänud 12-el BMW-l on nad alati suvalt maha visatud. Olen alati oodanud, et äkki järgmisel on augud põrandas - saaks kasvõi poest uued matid osta (mis sest et nad ca 2500 eeki maksavad), kuid ikka ... tutkit.
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

krt ... siin ju hoopis kojameeste teema. Sorry rämpspostituse pärast.
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere

Kuna ka mul kojameeste teema, siis ei hakka uut teemat tegema:

Üleeile ilmnes minu Touringul üks väikene häda.
Normaalne tagumise kojamehe tööskeem on selline, et kui lüliti on sisse lülitatud, siis tehakse iga ~5 sekundi tagant üks edasi-tagasi liigutus üle akna.
Minu omal on praegu aga selline seis, et kojamees teeb 1 käigu asemel 5-7 käiku, kusjuures seismajäämine toimub suvalises asendis aknal.

On keegi millegi sellisega kokku puutunud? Teab, kust viga otsida. Loodan, et keegi oskab ka Touringu osas aidata :)

jJanno
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Pisut risu veel. Martin, põrandas ei peagi mingeid statsionaarseid jublakaid olema. Originaal mattidega käivad kaasas spets plast tüüblid, mis keeratakse läbi põrandamati. Nii on see vähemalt E30-nel, E36-l ja E46-l.
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere

Üritan ikka teemas püsida :)

Kui kedagi huvitab, siis E30 Touringu tagaakna pesusüsteemi relee asub vasakpoolses tagatiivas veemahutist umbes 15 cm kõrgemal suhteliselt peidetud kohas. Kahjuks ei piisanud selle relee puhastamisest. Minu auto kojamees teeb endiselt samasuguseid vigureid :(

Oskab keegi seletada, kuidas see värk käib? Mille alusel leitakse see hetk, mil kojamees peaks taas seisma jääma? Releel pole ju õrna aimugi, kui kiiresti kojamees konkreetsel hetkel oma "tiiru" ära teeb. Polnud kahjuks torx võtmeid käepärast ning seetõttu ei tea päris täpselt, mis seal mootori ja mehhanismi korpuses toimub... Aga mu "talupojavaist" ütleb, et see süsteem peaks lisaks juhtimisele olema ka jälgitav.

jJanno
PS: olen küll telekoomik, kui "elektroonikakomponendeid" jäi minu valikainetest välja....
Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 03.11.2003 18:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Olzz »

kiskusin nüüd rooli aluse põhja lahti. Lykkasin kojamehed tööle ja yhendasin lyliti pistiku lahti-Kojamehed ikka töötasid. Seejärel vahetasin kojameeste relee rooli all ära, kui asjatult.
Järelikult ikka viga kojameeste mootoris ja kas keegi on E-36 mootri lahti kiskunud?
Vasta