akud
akud
Räägiks natuke akudest mida soovitate e30 316i m40 mootorile millist akut seda just näitajate poolest eelkõige praegu peal 63ah mahtuvusega käivitosvool 300a Bemm tahab kuulu järgi tugevat pauku käivitamiseks on see piisav ning kas see võib põhjustada ka pikaldast käiamist
bmw on haigus mida ravida ei saa vaid leevendada parema bmw-ga
Erinevad akutootjad kasutavad käivitusvoolu mõõtmiseks einevaid
standardeid nt.din või en ja neid on veel...
Üldiselt sõltub sellest kui palju on Sul elektrilisi lisaseadmeid?
Istmesoojendus,võimas muusikasüsteem või veel midagi?
Lisan lingi,siit peaksid omale sobiva aku leidama küll.
Miinimum oleks siis classic 55 ah 420 a käivitus.tootekood
S106-55548 Soovitan aga panna võimsam aku nt. ultra 65 ah 680 a.
tootekood S106-46800
PS:EXIDE annab käivitusvoolu en normile vastavalt.
http://www.automaailm.ee/index.php?acti ... est&site=2
standardeid nt.din või en ja neid on veel...
Üldiselt sõltub sellest kui palju on Sul elektrilisi lisaseadmeid?
Istmesoojendus,võimas muusikasüsteem või veel midagi?
Lisan lingi,siit peaksid omale sobiva aku leidama küll.
Miinimum oleks siis classic 55 ah 420 a käivitus.tootekood
S106-55548 Soovitan aga panna võimsam aku nt. ultra 65 ah 680 a.
tootekood S106-46800
PS:EXIDE annab käivitusvoolu en normile vastavalt.
http://www.automaailm.ee/index.php?acti ... est&site=2
BMW 520- 1992a.
(praegu peal 63ah mahtuvusega käivitosvool 300a Bemm tahab kuulu järgi tugevat pauku käivitamiseks on see piisav ning kas see võib põhjustada ka pikaldast käiamist)
Ah jaa, AH(ampertund)näitab kui pikalt aku talub käiamist,ehk
tegu siis mahtuvusega.
Käivitusvoolu mõõdetakse A(amper)ja see number näitab
kui kiiresti aku jõuab starterit ringi pöörata.Mida suurem number seda rohkem nn.pauku on Kuid ütlen veelkord, siin tuleb jälgida mis normis on käivitusvool akul antud.Kui pärast viitsin otsin ehk mõned
võrdlustabelid välja.
Ah jaa, AH(ampertund)näitab kui pikalt aku talub käiamist,ehk
tegu siis mahtuvusega.
Käivitusvoolu mõõdetakse A(amper)ja see number näitab
kui kiiresti aku jõuab starterit ringi pöörata.Mida suurem number seda rohkem nn.pauku on Kuid ütlen veelkord, siin tuleb jälgida mis normis on käivitusvool akul antud.Kui pärast viitsin otsin ehk mõned
võrdlustabelid välja.
BMW 520- 1992a.
Aga kas suurem on alati parem Või võib mingeid probleeme ka tekkida , kui liiga võimas aku peale panna Näiteks , et genekas ei jõua siis hästi laadida või midagi sellist Mul auto väga palju seisab ja probleemiks on ajapikku tühjaks saamine Kas võin , sellest probleemist üle saamiseks panna oma 1988 a. 520 E34 kärule peale näiteks 100Ah 800A Exide X-Treme aku Või on siiski oht , et see millelegi kehvasti mõjub
Ja üks akut puudutav küsimus veel , et kas laadijaga akut laadides peab aku juhtmed kindlasti lahti ühendama või võib näiteks laadija juhtmed alt ligi ajada ja niisama aku külge ühendada , siis kapoti kinni lüüa ja signa peale panna Seni olen alati aku laadimise ajaks maha võtnud , aga äkki saaks ka lihtsamalt
Mõnele võivad need küsimused muidugi rumalad tunduda , aga ehk keegi siiski viitsib vastata
Ja üks akut puudutav küsimus veel , et kas laadijaga akut laadides peab aku juhtmed kindlasti lahti ühendama või võib näiteks laadija juhtmed alt ligi ajada ja niisama aku külge ühendada , siis kapoti kinni lüüa ja signa peale panna Seni olen alati aku laadimise ajaks maha võtnud , aga äkki saaks ka lihtsamalt
Mõnele võivad need küsimused muidugi rumalad tunduda , aga ehk keegi siiski viitsib vastata
Mootor 2.0 jah . Järelikult ei olegi siis nii , et mida võimsam aku , seda parem Seega oleks Exide Ultra 75Ah 760A maksimaalne , mis ma enda kärule võin peale panna kartmata , et see genekale või dioodidele liiga teeks Või ei tohi niigi võimast panna Originaalis on vist sellele autole ette nähtud 65Ah aku .
Toomas , äkki oskad sa ka sellele laadimise küsimusele vastata
Ja jäin veel mõtlema sellise asja üle , et mobiili ja igasugu muudele akudele mõjub hästi , kui neid aegajalt täiesti tühjaks lasta ... Kas auto akudega on sama lugu või on vastupidi , et parem oleks , kui kunagi täitsa tühjaks ei lase
Toomas , äkki oskad sa ka sellele laadimise küsimusele vastata
Ja jäin veel mõtlema sellise asja üle , et mobiili ja igasugu muudele akudele mõjub hästi , kui neid aegajalt täiesti tühjaks lasta ... Kas auto akudega on sama lugu või on vastupidi , et parem oleks , kui kunagi täitsa tühjaks ei lase
päris tühjaks lastes, eriti külmal talvel, kipub aku otsad andma (auto oma siis). füüsikalist põhjendust kahjuks ei tea.Ja jäin veel mõtlema sellise asja üle , et mobiili ja igasugu muudele akudele mõjub hästi , kui neid aegajalt täiesti tühjaks lasta ... Kas auto akudega on sama lugu või on vastupidi , et parem oleks , kui kunagi täitsa tühjaks ei lase
talvel läheb tühjal akul el.lüüt jäässe, lööb purgid lõhki, muidu pudeneb aktiivaine akus plaatidest välja, plaadid kaarduvad kõveraks, tekivad lühised(isetühjenemine)sysi kirjutas:päris tühjaks lastes, eriti külmal talvel, kipub aku otsad andma (auto oma siis). füüsikalist põhjendust kahjuks ei tea.
tühjaks lasta ei ole soovitatav
need treenimise tsüklid, mis vanasti vene akudel kasutati(tühjaks-täis), kaasaegsetel mingit effekti ei anna(materjalid teised)
kõige parem võimalikult väikese vooluga pikaajaline laadimine(12-24t)
75AH akust peaks piisama Sinu autole
Seda nüüd küll , aga jäi veel küsimus , et kas tohib laadida nii , et aku juhtmeid lahti ei võta ja tarbijad ( signa ) on laadimise ajal taga Vähemalt siiani ei ole ma julenud nii teha ja olen alati aku tuppa laadima vedanud Tunduvalt lihtsam oleks , aga laadija juhtmed toast otsapidi välja visata Või võib nii auto elektrisüsteemi kahjustadatruumu kirjutas:kõige parem võimalikult väikese vooluga pikaajaline laadimine(12-24t)
Siiski üks küsimus veel , kuna läheb vist uue aku ostuks , siis kas poest ostes on akud tavaliselt nii laetud , et võib kohe auto peale visata või peaks enne kasutusele võtmist ka laadima