Subwoofer ja külm!

Küsimused ja vastused seoses autosse paigutatava audio- ja videotehnikaga.
Vasta
Kasutaja avatar
Eero_K
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 12.11.2006 10:59 48
Asukoht: Tallinn

Subwoofer ja külm!

Postitus Postitas Eero_K »

Selline küsimus, et kui kõlar külmast peast mängima panna, siis kas temaga juhtub midagi? Veel selline asi ka, et supakast käib selline plõks vahest läbi (valjemalt mängides), et kas siis võib kuskil olla membraan või midagi muud lahti. See on just hiljuti külmade ilmadega peale hakanud.
1.8l -> 3.7l -> 1.9l -> 4.0l

proud owner of BMW E34 540iA
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

kylmaga ikka soovitatakse vähe vaiksemalt alustada, et mitte seda kylmunud kummiserva koha katki põrutada... see et raks läbi käib selle kohta midagi öelda ei oska sedasi
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4693
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Postitus Postitas Fred »

äkki ongi külmaga juba liiga palju vatti saanud ja hakkab saba andma?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kasutaja avatar
Eero_K
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 12.11.2006 10:59 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Eero_K »

Külmaga olen ikka rahulikumalt kuulanud algul ja supakas ei tohiks nii lihtsalt otsada anda. Andmed siis 250/1000 ja võim on kuskil 250/500. Algul kuulasin ilusti kõlari sisse ja firma pole ka väga kehv - JBL. Külmaga on kõlar kuidagi jäik aga ta peaks ju üpris kiiresti soojaks minema.
1.8l -> 3.7l -> 1.9l -> 4.0l

proud owner of BMW E34 540iA
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4693
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Postitus Postitas Fred »

Streetrace foorumist jäi silma selline teema, tsiteerin siit ühte kodanikku:
Mis puutub talve, siis algul vaikselt ja kui auto natukene soeneb, siis natukene juurde keerata. Kuna külmaga on tsentreerimisrõngas rabe ja suure liikumisamplituudi juures võib see katki minna. Kummilõdvik on selles suhtes tugevam. Mis veel võib juhtuda, et kui peale muusika kuulamist on mähis soe eks, siis kui element kiirelt külma saab tekib kondents ja see mõjub mähisetraadile pika peale halvasti. Mähis hakkab ussitama (korrosioon) ja selle tõttu võib mähis kokku sulada, liimist lahti tulla jne.
Lisaks on seal märgitud, et talvel võiks elemendi membraani silikooniga katta. :idea:
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kasutaja avatar
mikk_k
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 07.12.2006 18:01 06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas mikk_k »

Fred22 kirjutas:Streetrace foorumist jäi silma selline teema, tsiteerin siit ühte kodanikku:
Mis puutub talve, siis algul vaikselt ja kui auto natukene soeneb, siis natukene juurde keerata. Kuna külmaga on tsentreerimisrõngas rabe ja suure liikumisamplituudi juures võib see katki minna. Kummilõdvik on selles suhtes tugevam. Mis veel võib juhtuda, et kui peale muusika kuulamist on mähis soe eks, siis kui element kiirelt külma saab tekib kondents ja see mõjub mähisetraadile pika peale halvasti. Mähis hakkab ussitama (korrosioon) ja selle tõttu võib mähis kokku sulada, liimist lahti tulla jne.
Lisaks on seal märgitud, et talvel võiks elemendi membraani silikooniga katta. :idea:
mähise traat minu teada vasest ikka ja see nii väga ei korrodeeru pigem oksüdeerub ja seda ka siis kui vas kon värskelt lõigatud/kriimustatud, siis ta oksüdeerub, tekib pinnale üliõhuke oksiidi kiht mis kaitseb edasise oksüdatsiooni eest.

Parandage kui eksin
E36 328iT
Vasta