428THM E38 740d '01 - Tartu
428THM E38 740d '01 - Tartu
http://www.auto24.ee/used/627228
Oskab keegi tark rääkida lähemalt antud masinast ja üldse 7'er 4.0 diislitest.
Tean, et tüüpviga pidi olema õlipumba miskid poldid pidid ära kukkuma?
Mida peaks jälgima veel (Lisaks UMi 24p testile)
Viimati muutis coley, 10.05.2010 23:55 40, muudetud 1 kord kokku.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Kas tegu pole sama autoga, mis autod.ee -s müüdi? http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... #p14185121
Edit: my bad...see ju shadowline, autod.ee-s aga kroompaketiga.
Edit: my bad...see ju shadowline, autod.ee-s aga kroompaketiga.
Viimati muutis TiitR, 25.03.2010 20:18 23, muudetud 1 kord kokku.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
@ TiitR: Jap erinevad autod - üks on oli must ja teine on sinine (näiteks)
@ Oleg P: Aitäh jah sedasama teemat ma lugesingi kust ma seda õlipumba poltide juttu võtsin, neid teemasid oli veel aga kõik need pärinesid aastast ~2007 kus sama masin maksis veel üle 200K.
lootsin veidi värskemat infot!
@ Oleg P: Aitäh jah sedasama teemat ma lugesingi kust ma seda õlipumba poltide juttu võtsin, neid teemasid oli veel aga kõik need pärinesid aastast ~2007 kus sama masin maksis veel üle 200K.
lootsin veidi värskemat infot!
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Suht huvitava minekuga on need V8 diislid ja 2 turbo hääl pole ka kurta:-) Kunagi kui 5,4 V12 omasin sai proovitud ja algus on vaat et teravamgi, sest see 560Nm on juba päris mõnus number. Samas arvestades auto vanust ja keerukust, siis ma valiks ikkagi V12 isendi, olgugi, et igapäevakulu küttele pisut suurem, on kohti mis lennata võivad kordades vähem.
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
kui nad teeks V12 diisli siis võtaks selle...
aga jah küttekulu vahe 5,4i V12 vs. 4,0d V8 on tegelikult pisut rohkem kui ainult "pisult".
Vahepeal käis mõte ka 3.0d R6 mootoriga isendit vaadata aga enamus neid on nii romud ning varustusaste on ka suhteliselt kesine, nimelt on mul teatud nimekiri ees mis PEAKS masinal olema.
aga jah küttekulu vahe 5,4i V12 vs. 4,0d V8 on tegelikult pisut rohkem kui ainult "pisult".
Vahepeal käis mõte ka 3.0d R6 mootoriga isendit vaadata aga enamus neid on nii romud ning varustusaste on ka suhteliselt kesine, nimelt on mul teatud nimekiri ees mis PEAKS masinal olema.
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Üks asi on tehaseandmed teine asi on tegelikkus.coleybwoy kirjutas: aga jah küttekulu vahe 5,4i V12 vs. 4,0d V8 on tegelikult pisut rohkem kui ainult "pisult".
Mulle jääb täiesti arusaamatuks see paaniline hirm V12 kütusekulu ees.
Kas tõesti see paar liitrit kokkuhoidu kaalub kõik muu üles?
Diislile pihustit 6400.- või pumpa 19000.- või rihmaratast 7000.-eest osta on muidugi oluliselt lõbusam.
Kui keegi viitsiks selle kilomeetrihinnaks ümber konventeerida...
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Kuna töötan ise autode remondialal siis julgen ka väita, et tasuta lõunaid pole olemas - see mida maksad diislil kütte eest vähem, maksad hiljem remondiga topelt kinni. Alustades kasvõi hoolete hinnast. Suured bensiinimootorid on enamasti pommikindlad, olenemata isegi automargist. Olen omanud 5,4 V12 BMWd ja võin õelda, et ei kujuta ette paremat võimsuse/töömahu ja ökonoomsuse suhtega autot.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
ja vaat enamus kolmeseid tahmasid on romud, kuna ülalpidamiskulud on teinekord suht müstilised, varustusastme koha pealt vaidleks vastu, isiklikult ei ole plankusid eriti müügil näinud, enda omal tahaks vast pakettaknaid juurde ainult.coleybwoy kirjutas: Vahepeal käis mõte ka 3.0d R6 mootoriga isendit vaadata aga enamus neid on nii romud ning varustusaste on ka suhteliselt kesine, nimelt on mul teatud nimekiri ees mis PEAKS masinal olema.
aga jah, peale kaheaastast 730d omamist, mis sai väga korralikuna ostetud ja peale selle ajaga ca 70-80 kilo allapanekut olen täiesti kindel, et oleks pidanud 740 ostma.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
peale kolmeaastast V12-kogemust võin ka kinnitada, et tegemist on tõesti "pommikindla" mootoriga .. eelmisel autol tuli vaid kahe aasta jooksul ühte drosselklappi ja veepumpa vahetada, kõik muu on olnud tavapärane hooldus (õlid-filtrid-küünlad jms). praegusel olen natuke vähem kui aasta jooksul vahetanud vaid küünlad, õhutorud ja "mahlad" ..
pean endiselt mõistlikuimaks variandiks 4,4 V8-t, aga V12-s on see mingi eriline võlu, mida teistel pole
diislitega on liiga palju agasid .. aastased läbisõidud peavad ikka väga suured olema, et see ennast kuidagimoodi ära tasuks .. 4,0 vaevalt et üldse kunagi ..
.. ja 4,0d TEEB traktori häält võrreldes bensukaga .. tehke kapott lahti, siis on eriti hästi kuulda
pean endiselt mõistlikuimaks variandiks 4,4 V8-t, aga V12-s on see mingi eriline võlu, mida teistel pole
diislitega on liiga palju agasid .. aastased läbisõidud peavad ikka väga suured olema, et see ennast kuidagimoodi ära tasuks .. 4,0 vaevalt et üldse kunagi ..
.. ja 4,0d TEEB traktori häält võrreldes bensukaga .. tehke kapott lahti, siis on eriti hästi kuulda
V8
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Usu mind et tasub ja kui sa ütled et 4,0 teeb traktori häält siis sa pole traktorit kuulnudgi!TarmoV12 kirjutas: diislitega on liiga palju agasid .. aastased läbisõidud peavad ikka väga suured olema, et see ennast kuidagimoodi ära tasuks .. 4,0 vaevalt et üldse kunagi ..:
Lihtsalt iga mehe enda asi eks need v12 ja v8 diisel on jah mõlemad tegelikult kulukad ja ärga hakkake kohe neid pumpi ja pihusteid kartma-jutust sai aru nagu neid lendaks päevast päeva, tegelikkuses aga ei ole nii!
- Toots
- Huviline
- Postitusi: 1367
- Liitunud: 16.12.2005 00:01 45
- Peamine sõiduk: Peamine sõiduk ei ole bmw. Pühapäev: e34 550i V12
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Tuttav sõidab 740 diisliga juba 2.5 aastat ja pole seal suurt midagi pidanud vahetama,peale korrapäraste hoolduste,mõne sillaosa ja rehvide. Endal ka hetkel V8 diisel (küll mitte bmw) ja ei põe küll nende remondi/hirmujuttude pärast.Remondirõõmude jaoks on mõned teised automargid,mida siinkohal välja tooma ei hakkaks,kes teab,see teab. Aga see vääne,mis v8 diislil on,on ikka midagi väga mõnusat
Ühesõnaga ei tasu karta V8 diisleid,tuleb lihtsalt enne ostu veenduda asjade korrasolus,nagu iga teisegi autoga!
Ühesõnaga ei tasu karta V8 diisleid,tuleb lihtsalt enne ostu veenduda asjade korrasolus,nagu iga teisegi autoga!
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
kuskil eespool ka sama auto ära mainitud,et kõrvalistuja külg ära pahteldatud
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
And so? Kui töö on korralik siis y not? 75% Autodest on mingilmääral savi all.Ja ning kui pole siis lihtsalt mädanevad.Kui masin juba ikka 5-6a ja rohkem eestis veerenud siis mida sealt oodata on ?wunderbaum kirjutas:kuskil eespool ka sama auto ära mainitud,et kõrvalistuja külg ära pahteldatud
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
ära nüüd riidle kule..ma lihtsalt mainisin,ja asi selles oligi,et ei olnud korralikult tehtud,ilmselt lainetas vm