K: kumba valida 535/530/525-24V

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
V6-2.5i
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 03.10.2004 07:43 25
Asukoht: Tallinn

K: kumba valida 535/530/525-24V

Postitus Postitas V6-2.5i »

Sooviks lähitulevikus E34 (u.89-91a.) soetada ja tahaks teada mida arvab rahvas millise mootoriga valida. Kuna armastan dünaamilist sõitu siis 1,8 ja 2,0 langevad kohe ära. Küsimus siis järgmine millist soovitate valida nende kolme vahel: 535 / 530 / 525-24V. Rääkige plussidest ja miinustest. Kumb nendest on parema mineku/kütusekulu suhtega. Teretulnud on igasugune info nimetatud autode kohta. Ise hetkel kaldun 2,5-24V poole, aga mida valiksite Teie?
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Re: K: kumba valida 535/530/525-24V

Postitus Postitas Raino »

V6-2.5i kirjutas:Sooviks lähitulevikus E34 (u.89-91a.) soetada ja tahaks teada mida arvab rahvas millise mootoriga valida. Kuna armastan dünaamilist sõitu siis 1,8 ja 2,0 langevad kohe ära. Küsimus siis järgmine millist soovitate valida nende kolme vahel: 535 / 530 / 525-24V. Rääkige plussidest ja miinustest. Kumb nendest on parema mineku/kütusekulu suhtega. Teretulnud on igasugune info nimetatud autode kohta. Ise hetkel kaldun 2,5-24V poole, aga mida valiksite Teie?

Sa oled ise juba õige valiku teinud.Seal juba 141..

Muiduig vaata kõigi autode kw ning umbkaudseid mootori hoolde kulusid..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

soodsam on pidada m30 mootoriga autot(3.0,3.5).remondi maksumus 2-3x soodsam.uuem m50 on vaiksem .kütusekulult erilist vahet neil pole.
omal oli e34 3.0 ja võttis tiba enam ,kui praegune 320.
leia korralik isend,sõidurõõmu küllalt.


P.S. ära autot kilovattide järgi osta.....vaid ikka kubatuuri
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus Postitas Sander »

Igaljuhul 535, kui raha rohkem siis äkki 540? V 8 vastu ei saa eriti.
525 24v ma ei valiks, ennemini valiks 325 juba.
Lisaks juurde, et ära osta autot mootori klappide arvu järgi, liiga paljud teevad seda. Kubatuur ja silindrite arv on ikka palju tähtsam kui klappide arv.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kui dünaamikat tahad, siis pane nad kõrvuti. Tavasõidus (mis ei koosne ainult 0-100 kiiredamisest) on tulemused sellised

1. 535
2. 530
3. 525 25V non-vanos

kütusekulu on kolmel umbes sama.

Mootoripulkade hinnavahed on kohati kosmilised, samuti keerukus (arvam mille kasuks või kahjuks). Pealegi kuuptollidele asendajat pole.
See mõni kW vahet 141 vs 136 ei tähenda tavakasutuses midagi, sest 3.0 moment on suurem ja tuleb madalamatel pööretel (4000 vs 4700).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Aare kirjutas: 1. 535
2. 530
3. 525 25V non-vanos

kütusekulu on kolmel umbes sama.
Kütusekulude kohta leidis Tarmo järgnevat infot:

525i 24V > 8.2/12.1
530i 12V > 9.2/15.9
535i 12V > 9.8/14.6

Umbes sama on nõks palju öeldud :)
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Ja 530 on 138kw mitte 136.

Minu 530 võttis linnas kuskil 14l. maanteel 10
Ainil on küll e36 mis on tiba kergem auto , 2.5- v24 ja temal on kulu linnas 10 kanti ja maanteel 7.5
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Markko
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 19.06.2004 19:04 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Markko »

minul M20 mootor, 125kw ning kütusekulu keskmine 10l/100km.
Lisaks pidi olema seda mootorit kõige odavam hooldada.
N: õli vahetus, M20/12V mahutab 4,3 liitrit, M50/24V oli vist u. 5,8 liitrit
E34 525i M20
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

Tarmo kirjutas:Ja 530 on 138kw mitte 136.

Minu 530 võttis linnas kuskil 14l. maanteel 10
Ainil on küll e36 mis on tiba kergem auto , 2.5- v24 ja temal on kulu linnas 10 kanti ja maanteel 7.5
Sul pidi 530 midagi paigast ära olema....võin mürkki võta, kuid peale mootori korrastamist (lamba, küünlajuhtmed) võttis mul 730 maanteel alla 9 ja üle 8. linnas aga (olenevalt tujust ja emotsionaalsest seisundist) 13-18
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Nojah, see kütuse kokkuhoid on umbes sama teema - et kas tasub diislit osta, kui palju ei sõida - purki kukkudes on kokkuhoiust mälestus. Eriti arvestades kõnealuste odava otsa (pre-1993) aasta 525-te keskmist tehnoseisundit Eestis.

Need kütusekulunumbreid Eesti oludesse ringi kanda pole suurt mõtet. Esiteks on liiklustempo igapäevaelus ikka midagi muud kui normaalses riigis ja see muudab väiksema kubatuuri vähem tähtsaks, kui kogu aeg
püksid lõhki punnitakse.

Iga mootor on ökonoomne oma töödiapasoonis. Ja 525 töödiapasoon ei ole kindlasti 7 sek 100 üritamine ning maanteel 140ga sõitmine. Seepärast on igapäevaelus küttekulu vahe vähetähtis. Tegemist on siiski E34 kaalu arvestades kiireks sõiduks selgelt alamotoriseeritud autoga.
Vähemalt 200 hj ja 300Nm sobiva ülekandega peaks olema paslik.

Sobib ta igapäevaseks keskmisest kiiremaks maanteesõiduks. Linnas pungestades ei usu ma neid saksa mõõtmistulemusi. Mul on endal võrdses korras ja võrdses keres 520 ja 535 - kütusekulu on keskmiselt sama, aga minekut pole mõtet võrreldagi.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
V6-2.5i
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 03.10.2004 07:43 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas V6-2.5i »

Tänud, kes võtsid vaevaks arvamusi jagada.
Selge see, et kütuse kokkuhoiu pärast ma ei osta BMW-d, aga ikkagi huvitab mind mis on TEGELIK kütusekulu 535-el? Kui vahe on tõesti väike, siis oleks tõesti mõttekam vaadata 530 või 535. Muidu oletasin 2,5-24V sellepärast paremaks, et pidasin teda ökonoomsemaks küllaltki arvestava võimsuse puhul.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

E34 pole juhust pidada olnud, aga E28 puhul on 90 kmh kulu 7,3 (peab vett), linnas 14 ning 160 kmh vaid 15,5 :cool:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus Postitas Sander »

Mina arvestan oma piixus mootoriga 535-ga kütusekuluks linnas 15 l\100, siis ei jää miinusesse. Järgmine aasta oskan täpsemalt öelda, siis kui mootori korda saab. Alla 12l\100 linnas ma ei usu et saab, vähemalt mul pole podistades (väga rahulikult siis) vähem õnnestunud saada.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

mu 530l oli kütuse kulu(mitte kompuutri näit) linn keskmine ca 13,5 ja mnt 8,5/100km
seda 15,9 tuli ette talvel külmkäivituste ja lühikeste distantside puhul.
samas olen omanud ka 525 m20 motoga..... no oluliselt rohkem kulus.

ja pealegi on need tehase andmed uute autode kohta.
leian,et olgu see e34 518 või 540,kulu ikkagi seotud otseselt tehnilise korras oleku ja juhi sõidustiiliga.
LEIA korras auto ja arvan ,et oled rahul nii 12V kui 24V mootoriga.
BMW on ikka BMW
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Üldiselt on nii, et suurem mootor õigustab ennast rohkem siis, kui palju maanteel ja pikki otsi sõidad - suure keskmise kiirusega läheb bensiini samapalju või isegi vähem kui väiksega.

Sõitsin eelmine talv 318iS-ga, no alla 10,5 - 11,0 keskmine kulu kunagi ei langenud - kusjuures oli talv ja eriti paarutada ei saanud.

E28-t ei maksa tegelikult väga näiteks tuua - vana 535 on kohati ülemotoriseeritud auto, siis on võimalik imenumbritega toime tulla, kuna mootor sõidab tõrkumata 1500 pöördega linnas (isegi sportvõlliga). E34 on tubli 200 kg raskem ja igasugu roheliste leiutised piiravad selle hingamist ja mitte vähe. Seepärast kasutatakse tempos mitte järgi laskmiseks kõrgemaid peaülekandeid (minuteada 3,46 jne vana 3,07 asemel), mis lööb julmalt bensukulu pihta.

Küll aga kinnitan seda, et linnalegend 525 ökonoomsusest ja 535-up autode suurest kütusekulust ei pea siin paika. Esiteks on suuremad vana malli mootorid, mis ei ole nii tundlikud siinsete solkbensiinide suhtes, teiseks pole siiin BMW katsepolügoon, vaid Tallinn, kus liiklustempo meenutab skisode võidusõitu.

Kui sa sõidad valdavalt trassil, siis kindlasti suurem mootor. Kulu on sama, aga minekuvahe tuntav. Isegi 24V mootoriga on 1500 kg tühimassiga 525 siiski vaid keskpärase dünaamikaga auto.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus Postitas Sander »

Aare kirjutas: teiseks pole siiin BMW katsepolügoon, vaid Tallinn, kus liiklustempo meenutab skisode võidusõitu.
Hästi öeldud :lol:
Täna sai siis esimest korda oma põhimõttest loobutud (oli vaja ühele tegelasele järgi sõita), ja sai liiklus vooluga kaasas püsitud; Noh 50 ala kippus 70 ala rohkem olema, 70 ala kippus 90 ala olema ja 30 ala (killustik oli maas) kippus 60 ala olema. Väga karm on liikluskultuur\kultuuritus eestis :mad:
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
V6-2.5i
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 03.10.2004 07:43 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas V6-2.5i »

Ei hakanud uut teemat tegema, kuna minu uus küsimus on samast ooperist. Nimelt olen siiani valiku tegemata jatnud kuigi nüüd on autovahetus tõsiselt päevakorras ja silma on hakanud 530V8 ja 730V8 (92-94a. 730V8 on eelistatuim). Usun, et nendel isenditel dünaamikas puudu ei tule aga mind hakkas huvitama ikka see valus teema nimega "kütusekulu" kui suur see realselt olla võib. Äkki nimetatud isendite omanikud või kunagised omanikud kommenteerivad veidi. Äkki on nende mootorite puhul mingid njuansid mida tuleb ostu puhul eriliselt vaadata.
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

no ma ei tea enda 525 24v saan 90 km/h sõites ka 7l/100 hakkama,
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Truumu 535'ga sõites sain linnas keskmiseks kuluks 11.5L sajale :cool:
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus Postitas Sander »

V6-2.5i kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, kuna minu uus küsimus on samast ooperist. Nimelt olen siiani valiku tegemata jatnud kuigi nüüd on autovahetus tõsiselt päevakorras ja silma on hakanud 530V8 ja 730V8 (92-94a. 730V8 on eelistatuim). Usun, et nendel isenditel dünaamikas puudu ei tule aga mind hakkas huvitama ikka see valus teema nimega "kütusekulu" kui suur see realselt olla võib. Äkki nimetatud isendite omanikud või kunagised omanikud kommenteerivad veidi. Äkki on nende mootorite puhul mingid njuansid mida tuleb ostu puhul eriliselt vaadata.
Mis seal valusat on? Nii väike 3L mootor ei võta ju suurt midagi; Isiklikult mina alla 4L V8 ei vaataks, mulle ei meeldi kui silindri töömaht on alla 0,5-e liitri. Maanteel on raudselt alla 10 l sajale ja kui linnas läheb üle 15l sajale, siis on kas mootor *rikkis* või on gaasipedaalil asetsev jalg liiga raske.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
ciccero
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 04.12.2003 23:23 29

Postitus Postitas ciccero »

bmw ökonoomsus minu m20 motoga e30 2.0 i 83 a suutis sõita tühja paaki pandud 4,5l bensiiniga(statoili 95 euro) 96 km ja siis oli paak tühi. see oli ühtlaselt 95ga sõit pöörded seal 2100rpm lähistel ja lõuna-eesti mäed :D
Ärge näkku lööge et tulin oma pisikese punnvõrriga siin ot tegema, ma lihtsalt mainin ära et bmw ei tähenda et tanklast väljudes silmad märjad on.

Mulle meeldiks rohkem 530 aga jah maitsed erinevad ja soovid samuti.
56 328 438
Kasutaja avatar
kindike
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 06.11.2006 17:44 09
Asukoht: järvamaa koeru

Postitus Postitas kindike »

mul on 3.0 V8 ja võtab kerge jalaga 7L sajale
Kasutaja avatar
Oliver525
Huviline
Postitusi: 381
Liitunud: 20.01.2007 20:34 25
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Oliver525 »

bemarifan kirjutas:no ma ei tea enda 525 24v saan 90 km/h sõites ka 7l/100 hakkama,
Sama siin:)
mina pakun et osta ikka 525 141kW ehk 24v :)
BMW
furoraest
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 21.01.2007 20:01 45

Postitus Postitas furoraest »

Ma olen suvisel ajal rahulikult "ujudes" 90 km/h saanud trassil ka 6l/100 km
Kuna üksi ei sõida (mingid tropid jäävad isegi 90 kmh ette :mad: ) siis reaalne trassikulu ikka umbes 7 l/100 km suvel
Autoks 525 24v
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

furoraest kirjutas:(mingid tropid jäävad isegi 90 kmh ette :mad:
noo huvi pärast et kui kiiresti sina siis sõidad ? ;)
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Nagu ta kirjutas, sõidab 90km/h ja imestas, et isegi sellisel kiirusel jääb keegi ette.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

kindike kirjutas:mul on 3.0 V8 ja võtab kerge jalaga 7L sajale
furoraest kirjutas:Ma olen suvisel ajal rahulikult "ujudes" 90 km/h saanud trassil ka 6l/100 km. Autoks 525 24v
:shock:, mis teil käivad külapoisid autosid lükkamas? Gaasipedaalil on puuklots alla pandud? Natuke naljakad numbrid, endale ei tundu?

See on jälle mingi lambi loll kõvatamise teema.

Edit:
Näete, mu auto võtab 0,7l/100km. Beat that!

Pilt

Pilt
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
furoraest
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 21.01.2007 20:01 45

kes kõvatab ja kes mitte

Postitus Postitas furoraest »

mis teil käivad külapoisid autosid lükkamas? Gaasipedaalil on puuklots alla pandud? Natuke naljakad numbrid, endale ei tundu?

See on jälle mingi lambi loll kõvatamise teema.
ma ei kõvatanud, muideks.
rahulikult, hoides "puuklotsi" gaasipedaali all on ka bmw'ga võimalik sõita 90 km/h, ja hoides seda kiirust ühtlaselt on täitsa võimalik suvisel ajal 6l/100 km sõita.
Sõites kiiremini ja agressiivsemalt on kulu hoopis midagi muud ja sellest ma ei rääkinud. Ega siis kogu aeg pea ka rullnokkadele kotti tõmbama tee peal :lol: vahepeal võib ju rahulikult ka sõita ja loodust nautida.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

V6-2.5i kirjutas:Nimelt olen siiani valiku tegemata jatnud kuigi nüüd on autovahetus tõsiselt päevakorras ja silma on hakanud 530V8 ja 730V8 (92-94a. 730V8 on eelistatuim). Usun, et nendel isenditel dünaamikas puudu ei tule aga mind hakkas huvitama ikka see valus teema nimega "kütusekulu" kui suur see realselt olla võib.
530 V8 manuaal

talvel maanteel ühtlaselt 90kmh 8,3-8,5l/100km, veidi kiiremini 9-10l
talvel külmalt linnas 15-17l
talvel soojalt linnas ~13

suvel maanteel (225 ja 255) rehvidega 9-10l
suvel linnas 11-12l
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Vasta