1. leht 1-st

Info 750i E32 92a kohta (KAHTLANE).

Postitatud: 16.04.2008 23:27 26
Postitas P6tuP6tu
http://www.album.ee/node/14897891/50104459#browse
Ülal oleval lingil on pildid autost ja on tõenäosus,et hakkan olema selle auto omanik.Küsimus siis aga selline,et kas on siit foorumist see auto läbi käinud ja kas oskab keegi ütelda,mida ma täpsemalt sellise isendi juures vaatama peaks?
Korra juba viskasin pilgu peale aga pole kunagi ennem BMW rooli keeranud ega sees istunud seega ei oska midagi väga vaadata.
Esialgu tean,et tuleks vahetada geneka rihm (kui raskesti teostatav,maksumus jne?).Kesklukustus ei funktsioneerinud korralikult (mis võib olla kulu ja kas siin on olemas keegi,kes asja korda oskaks teha?).
Kuidas on üldse sellisele isendile varuosade saamine?Vaatan,et autosi liigub aga kui vaja näiteks "tagaistme all asuvat keskmist kollast värvi mati tüüblit põranda ja istme kinnitamiseks" siis kas sellise asja otsimine võib lõppeda tühjade kätega?

Igasugu jutt teretulnud,ette tänades.
Roland

Postitatud: 17.04.2008 00:13 34
Postitas eero
Selle teema koht oleks Ostuabi all, aga esiteks torkab silma see, et antud autol on ilmselt nina kunagi peast ära sõidetud, sest 750 peab olema laia neeruga ja stangel pidurituulutusavadega esiots.

Ei ta küll mis hinnaga pakutakse kuid igal juhul kui kiire E32 isutab, siis majanduslikus mõttes otstarbekam oleks vaadata mõni 740, mis käib täpselt samamoodi edasi kui 750 kuid on aastarvult uuem, varustuselt sama ja ülalpidamis + hoolduskulud madalamad.
Hind sellevõrra küll nats kallim.

EDIT
Tavaliste hooldusoasde leidmine ei ole raskem ega kallim keskmisest Fordist või volkswagenist. Kasutatud osi liigub ka piisavalt. Kannatab pidada küll kuigi jubinaid on üksjagu ja väärikas korras pidamine nõuab kindlasti rohkem hoolt ja raha kui mingil rahvaautol või kasvõi 3-srj BMW.

V12 vs. V8 - mitmeid harilikke hooldusdetaile ning ka muud mootoriga seonduvat ja märksa kallimat ja keerukamat ja sageli tõrkuvat on topelt (alates õhufiltritest ja küünaldest/lambdadest, lõpetades kareterituulutusklappide ja õhulugejatega jne) ja seetõttu ka kõige labasem hooldus kallim.
Mootorihooldustööde teostamine on way keerukam (küünaldevahetus, klapikambrikaane tihendite vahetus -> tõelin egünekoloogia V8 võrreldes).
Õnneks ei pea neid asju kuigi tihti tegema :) ja niivürd argument ei ole.

AGA nagu öeldud mingit vahet minekus ega mugavuses ei ole. Ainult teadmine, et enam suurem mahu ja bensu kuluga E32 ei ole olemas :)

Postitatud: 17.04.2008 00:20 00
Postitas toivoku
eero sa vist ei ole omanud 750i? :D Mina võtaks kohe omale uuesti ligi 750i ennem kui 740i, ülejäänd mis 740i räägid on õigus, veidi madalamad hoolduskulud ja küttekulud, aga silla jupid ja muus osas on ju samad autod :) .
750 on ikka üle prahi ja v12 on ikka hoopis teistmoodi masin kui v8. Eero räägib jälle tõtt,et seemasin on ninapihta laksu saanud sest jah laia neeru pole ja stange on kah kuidagi vale. Lisad on kah normaalsed sellel autol, kuigi aribage pole. EL sport istmed suht hinnatud kraam.

Masinale juppe leiad kui otsid, osade asjadega läheb kauem teistega vähem. Vaata,et masina mootor töötaks ühtlaselt ja kast toimetaks ilma suurte jõnksutamisteta. Ülejäänud on juba kergesti remonditav

Postitatud: 17.04.2008 01:14 44
Postitas P6tuP6tu
Vabandan valesse kohta teema tekitamise pärast (oleks hea,kui keegi selle õigesse kohta tõstab).

Kohe näha,et olen oma küsimustega muidu õiges kohas.35 000 krooni selle isendi eest oleks siis ilmselgelt palju.
Juhul kui ma nüüd ikkagi tunneks selle isendi vastu huvi,kas oleks keegi teadja tüüp,kes viitsiks koos seda aparaati vaatama tulla ja ütleks,mis tuleb vahetada ja mis täpselt metsa pool on (pidades silmas siis esiosa).
PS! Auto asub Tallinnas ja teadjale tulijale kulub ära ka väike sümboolne kopikas.

Postitatud: 17.04.2008 01:19 22
Postitas toivoku
selge on see,et seda autot ei saa lubada omale inimene kes teenib kuus 10k eeki sest vahest lagunema kippuvad jupid võivad vägagi kulukaks osutuda, kasvõi nivoo amordid taga, genekas roolivõimupump jne. Jõle jama oleks ära anda ju üle poole oma palgast,et saaks sõita. 35k korraliku 750i eest ei ole mitte mingi summa, see on odav. Kütet rüüpab umbes 18l sajale kui vahest tallad kaa ja seda linnas.


Ma võin sinuga ju kaasa tulla aga mootorisisse ma ei näe mis sela toimub jne.

Postitatud: 17.04.2008 07:28 33
Postitas eero
Jah, KORRALIKU 750 eest on see hea hind. Kaldun aga sinna kanti, et alla 50-60 tuhande korralikku suurt E32 ei saa. Kuigi enam-vähem korras 750 hinnad on suhteliselt madalamad ülalpool toodu tõttu.

Kannatab kontrollida kindlasti kere seisukorda pagasniku luugi ja uste siseserva alt. Muidugi, et salong oleks komplektne ja terve.

Ja vaata mitut autot, mitte ära lase pimestada ainult ühest ennast. Antud isend nagu öeldud on kahtlane ja madalaväärtuslik kitsa neeru ja muude tavalise E32 esiotsa detailide pärast. Kusjuures olemasolevgi ei ole komplektne (viide puuduvale pukseerimiskonksu kattele parema uduka kõrval) :(

Salongis niipalju kui paistab ei ole raadiot sees, tagumise kolmnurkakna kardin on ilmselt katki, kliima juhtpaneel tundub kuidagi katkine nagu ja mis teema nende plastist sisemiste uste linkidega on? Kas need ei peaks olema metallist kroomitud?
Istmed on küll hüvad elektrilised ja sport, aga vaata kuidas on seljatugede servad ära nühitud ja juhi padja serv ära istutud!

Velgedel kapslid puudu, mida leida suht lootusetu. Pluss silma järgi hinnates vales mõõdus rehv peal (liiga madal).
Kas see pole mitte rooste, mis esimesel pildil parempoolse karbi peal esiratta taga ja tagumise eest paistab?

Üht-teist nagu oleks, mis juba piltidelt silma torkab. Mis siis veel lähedalt vaadates oleks? :shock:
Sry, aga E32 peab olema seest ja väljast särav-läikiv. Siis vaatavad inimesed järgi rohkem kui E38le. Ronti pole küll mõtet soetada.

Postitatud: 17.04.2008 10:22 53
Postitas Ander
eero kirjutas: aga esiteks torkab silma see, et antud autol on ilmselt nina kunagi peast ära sõidetud, sest 750 peab olema laia neeruga ja stangel pidurituulutusavadega esiots.
Kas esimesed 750-d ei olnud mitte kitsa neeruga ja tavalise stangega ?
Kuskilt on nagu meelde jäänud,et neid hakati natuke hiljem panema,mitte kohe alguses.
Ei loe siit välja mis aasta masin see muidugi on ka.Kuna neid õhkpadjad ka puudu siis eeldaks et alla 1990 a. masin see.
Kuna V8 ja V12 vaidluseks teil läks siis ütleks ka sõna sekka.V8-l on jah mõningaid juppe mootoriruumis poole vähem ja lihtsam ligi pääseda,ehk siis hooldus odavam aga samas jälle paljud kiidavad seda V12.Suvel kui E32 suvepäevad toimuvad siis kavatsen kellegikäest autot kaubelda ja tahaks järgi proovida ikka,mis siis nii väga erinevat on.Tehniliste andmete järgi on see vahe suht minimaalne.Ei usu,et seda lisa 10kw nii väga tunda on aga eks vaatab.Praegu seda lugedes vaatan,et iga ... kiidab oma ... :lol:
Soovitaks sul ennem mõned autod ka lugejate autode alt läbi lugeda,saad natuke aimu kulutustest.
Muidugi oleneb milleks selle auto ostad ka,kui igapäevaseks sõitmiseks siis ei tea kui hea valik see on,oleneb rahakotist aga kui vahest ringi tiirutamiseks siis väga hea valik.Korralikke E32 on vähe linnapildis ja ega neid palju juurde tule,pigem jääb vähemaks.
Ja nagu Eero juba kirjutas siis ronti pole mõtet osta :!:

Postitatud: 17.04.2008 10:57 02
Postitas eero
740ila kirjutas:Kas esimesed 750-d ei olnud mitte kitsa neeruga ja tavalise stangega ?
Kuskilt on nagu meelde jäänud,et neid hakati natuke hiljem panema,mitte kohe alguses.
Ei loe siit välja mis aasta masin see muidugi on ka.Kuna neid õhkpadjad ka puudu siis eeldaks et alla 1990 a. masin see.
Minumeelest oli 750 kohe esimestest autost alates laia ninaga.
Aga pealkiri ütleb, et aasta on 92.

Postitatud: 17.04.2008 11:05 11
Postitas Ander
eero kirjutas:
740ila kirjutas:Kas esimesed 750-d ei olnud mitte kitsa neeruga ja tavalise stangega ?
Kuskilt on nagu meelde jäänud,et neid hakati natuke hiljem panema,mitte kohe alguses.
Ei loe siit välja mis aasta masin see muidugi on ka.Kuna neid õhkpadjad ka puudu siis eeldaks et alla 1990 a. masin see.
Minumeelest oli 750 kohe esimestest autost alates laia ninaga.
Aga pealkiri ütleb, et aasta on 92.
Oleks võinud ikka pealkirja ka vaadata :D lugesin teksti ja siis arvasin,et võiks ka sõna võtta ;)
Sellisel juhul peaks sellel autol kindlasti olema lai nina ja ka 2 patja ees.

Postitatud: 17.04.2008 12:32 03
Postitas P6tuP6tu
740ila kirjutas:Oleks võinud ikka pealkirja ka vaadata :D lugesin teksti ja siis arvasin,et võiks ka sõna võtta ;)
Sellisel juhul peaks sellel autol kindlasti olema lai nina ja ka 2 patja ees.
Patjade koha pealt - sellel isendil järelikult juhi pool patja ei ole. ...või on - kuidagi pisikesse kohta on see padi siis mahutatud...

EDIT: Kuidas muidu aru saada,kas kõrvalistuja poolel on padi või mitte?Miski SRS märge?

Postitatud: 17.04.2008 12:42 24
Postitas Ergo750
Kapoti alla ikka vaatasid ? Kindel,et tegemist 5,0 mootoriga :D ?
Kõrvalistuja airbag´i leiad visuaalsel vaatlusel kindlasti, kui ei siis lihtsalt pole.
Kui on siiski avarii läbinud auto (kitsad neerud jne.) ,on tõenäoline,et taastamise eelarve vähendamiseks, pandi külge tavaline rool ja airbag´idest pole seal enam haisugi.
Mina soovitan sul see masin sinnapaikka jätta ja autoostu eelarvet pisut suurendada....vaata siit korralikku masinat : http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=54902

EDIT: Vaatasin pilti lähemalt, ühtegi turvapatja seal ei ole !
Küsi müüjalt VIN kood,saaks vaadata millal masin ehitati.

Postitatud: 17.04.2008 12:49 47
Postitas Ander
P6tuP6tu kirjutas:
740ila kirjutas:Oleks võinud ikka pealkirja ka vaadata :D lugesin teksti ja siis arvasin,et võiks ka sõna võtta ;)
Sellisel juhul peaks sellel autol kindlasti olema lai nina ja ka 2 patja ees.
Patjade koha pealt - sellel isendil järelikult juhi pool patja ei ole. ...või on - kuidagi pisikesse kohta on see padi siis mahutatud...

EDIT: Kuidas muidu aru saada,kas kõrvalistuja poolel on padi või mitte?Miski SRS märge?
Minuarust pole sellel autol originaal E32 roolgi,võin muidugi ka eksida,pole eriline spetsialist sellel alal.Patja seal roolis ei tohiks olla.
Sellel autol ei ole ka seda patja kõrvalistujal,seal,kus on armatuuripeal asjade hoidmiskoht vms käib turvapadi.Minuteada hakati alates 92a. paigaldama turvapatju ka kõrvalistujale.Samas äkki see tehtud siiski 90-91 ja arvele võetud 92 ja siis polnudki seda veel varustuses.
Kui eelnevate kirjutajate teooria paika peab ja esiotsa laksu saanud siis pole ka muidugi imestada,et esiots teine ja patju pole ning teine rool.Laia ninaga esiots haruldasem ja kallim kui kitsas ja sellepärast ehk ongi nii taastatud.Samuti on väga ebaotstarbekas(rahaliselt kulukas) neid patju uuesti sinna tagasi panna.Loodan,et see nüüd määravaks ei saa,sellise auto puhul on tähtis ikka üldine seisukord,mitte mõni pisiasi.
Soovitaks mõne bmw-d tundva remondimehe juurest läbi käia ja vaadata sillad,mootor,kast jne üle,saad selgema pildi kui siit lugedes kommentaare.

Postitatud: 17.04.2008 13:23 55
Postitas Indrek_M
740ila kirjutas:Kui eelnevate kirjutajate teooria paika peab ja esiotsa laksu saanud siis pole ka muidugi imestada,et esiots teine ja patju pole ning teine rool.Laia ninaga esiots haruldasem ja kallim kui kitsas ja sellepärast ehk ongi nii taastatud.Samuti on väga ebaotstarbekas(rahaliselt kulukas) neid patju uuesti sinna tagasi panna.Loodan,et see nüüd määravaks ei saa,sellise auto puhul on tähtis ikka üldine seisukord,mitte mõni pisiasi.
Ma ei tea ... kui 750i puhul hakatakse säästma turvapatjade ja nina taastamise arvelt, siis ilmselgelt pole ka ülejäänud auto seisukord kiita ja kokkuvõttes läheb selle auto pidamine uuele omanikule väga kalliks.

Postitatud: 17.04.2008 13:54 48
Postitas AlariK
Kõik 750i-d tulid tehasest laia neeruga, kitsa neeruga isendid on tõenäoliselt avarii üle elanud, mõnda aega tagasi pakuti ka auto24 portaalis sarnast masinat, mõnda aega oli auto müügis tervena, mingi aeg avariilisena ning hiljem juba taastatul, kuid kitsa neeruga, hetkel seda kuulutust enam üleval ei ole. 740/750 jõu üle võib muidugi vaielda, kuid mina olen mõlemaga mõnda aega sõitnud ning ausalt öeldes erilist vahet ei tunne, maanteekiirustel tundub 750 küll pisut edulisem, kuid eestis see suurt rolli ei mängi, suurim vahe ongi neil ostuhind, 740 tuli ´92 aastal, seetõttu on ta üldjuhul ka kallim, hoolduskulud on mõlemal võrreldavad, kumbagi mootorit pole odav põhjalikult remontida, kuid 750 puhul on näiteks asendusmootorit üsna lihtne leida, mida ei saa aga öelda 740 kohta, kulujupid on neil enamasti samad. Ideaalkorras E32 on võimalik leida, kuid nende eest osatakse ka hinda küsida, kõik oleneb omaniku soovist, kas ta tahab osta mõnevõrra odavama masina ning seda ise taastada või osta ideaalkorras masin ning lihtsalt kõrgemat hinda maksta.

Postitatud: 17.04.2008 14:01 57
Postitas Indrek_M
Mis seos selle 750 ja nahatatud armatuuriga oli?

Postitatud: 17.04.2008 14:10 13
Postitas P6tuP6tu
AlariK kirjutas:Kõik 750i-d tulid tehasest laia neeruga... ...mõnda aega tagasi pakuti ka auto24 portaalis sarnast masinat, mõnda aega oli auto müügis tervena, mingi aeg avariilisena ning hiljem juba taastatul, kuid kitsa neeruga, hetkel seda kuulutust enam üleval ei ole...
Sellele leidsin täna ise kah lõpuks korraliku vastuse.730;35 tulid kitsa neeruga ning 750 laia neeruga.740 seal mainitud polnud aga põhimõtteliselt näitas lai neer lihtsalt 5 liitrist mootirit ja seetõttu mingitel mudelitel mingil ajal ei märgitudki enam taha ka 750.Seal figureeris vaid BMW märk.
Kui kindel muidu oled,et tegemist just selle sama masinaga sealt A24-st?

Postitatud: 17.04.2008 14:19 03
Postitas AlariK
P6tuP6tu kirjutas:Sellele leidsin täna ise kah lõpuks korraliku vastuse.730;35 tulid kitsa neeruga ning 750 laia neeruga.740 seal mainitud polnud aga põhimõtteliselt näitas lai neer lihtsalt 5 liitrist mootirit ja seetõttu mingitel mudelitel mingil ajal ei märgitudki enam taha ka 750.Seal figureeris vaid BMW märk.
R6 - Kitsa neeruga
V8 - Laia neeruga (toodeti alates '92)
V12 - Laia neeruga (alates '92 lisati neerudele kroomribad, et tippmudelit V8 mudelitest eristada)
P6tuP6tu kirjutas: Kui kindel muidu oled,et tegemist just selle sama masinaga sealt A24-st?
Päris kindel ei ole, sest värvus oli vist ikka tumedam, kuid tollel masinal oli samuti sportsisu, mis on üsna harvaesinev lisa, viimane hind oli umbes 15 000.- kandis.

Postitatud: 17.04.2008 14:53 21
Postitas Ander
Aga sa mine vaata AlariK auto üle,tal ju ka 750 müügis ja hind tundub ka täitsa hea ;)

Postitatud: 17.04.2008 18:51 24
Postitas arnie
To: P6tuP6tu

Ära kindlasti osta autot milles sa ei ole kindel (jutt käib konkreetselt e32-st) üldjuhul seda mudelit soetades omanik teab, et ta just seda soovib, kuna tegu ei ole lihtsalt tarbeesemega.
Usun ise ka, et 740-il ja 750-il suurt vahet ei ole AGA kui võtta e32 siis minu arvates ikka 5,0l ja v12 see ikka lagi ja keegi norima ei hakka. hoolduskulud ja bensakulud suht sarnased (vahe 1-2l aga selle auto juures nii väike nr. ei ole küll näitaja)

Korralik e32 maksab kindlasti üle 50000.- odavamatel on kaks põhjust; kas ront või omanikul uued tuuled ja vaja kiiresti autost lahti saada (sellisel juhul võid täitsa hea isendi otsa sattuda)

Siin foorumis on paar kolm e32 müüa mida isegi ostaks kui endal poleks :lol:

Jõudu valimisel aga see mida sulle pakutakse-ära osta, kuidagi kahtlane.

Postitatud: 17.04.2008 23:42 22
Postitas Tarvo
V12 kohe käib ja sõidab ka teistmoodi kui V8, majesteetlikumalt. V8 tundub nagu selline ärpleja natuke selle kõrval :lol:

Postitatud: 19.04.2008 16:23 58
Postitas jackpuuk
Jaa poisid-tüdrukud, V12 on elamus omaette, seda nii sõites, kui ka vajaduse korral remontides :D Teema algataja. sulle KÕTT, sellest autost hoia palun eemale, pole vaja ühte ronti meie kodumaa pinnale juurde. Sa ei jõua seda üleval pidada.

Postitatud: 19.04.2008 16:30 03
Postitas toivoku
jackpuuk kirjutas:Jaa poisid-tüdrukud, V12 on elamus omaette, seda nii sõites, kui ka vajaduse korral remontides :D Teema algataja. sulle KÕTT, sellest autost hoia palun eemale, pole vaja ühte ronti meie kodumaa pinnale juurde. Sa ei jõua seda üleval pidada.
Ja sina tunned teiste inimeste rahakoti sisu kõige paremini?

Postitatud: 21.04.2008 01:44 31
Postitas P6tuP6tu
toivoku kirjutas:
jackpuuk kirjutas:Jaa poisid-tüdrukud, V12 on elamus omaette, seda nii sõites, kui ka vajaduse korral remontides :D Teema algataja. sulle KÕTT, sellest autost hoia palun eemale, pole vaja ühte ronti meie kodumaa pinnale juurde. Sa ei jõua seda üleval pidada.
Ja sina tunned teiste inimeste rahakoti sisu kõige paremini?
Seda võiks isegi mainida.Kui tead midagi,mis sellel konkreetsel masinal viga,siis räägi välja.Järelikult tuleks see korda teha.

Postitatud: 21.04.2008 20:21 41
Postitas jackpuuk
:oops:, loomulikult ei tea ma teise mehe rahakotti, siin võis minu eksiarvamus tulla hoopis sellest, et küsija ei tundu autodest suurt teadma. Olen isegi sellise auto poole vaadanud, aga senini loobunud, ehkki ma ei teeni eriti kehvasti :D, esiteks langes mul ära vajadus nii suure auto järgi ja teiseks, usu mind, sa ei taha sellist autot remontimiseks. Kahjuks selles hinnaklassis sa vaevalt korraliku sellise auto leiad. Siin eelpool kõnelejad juba mainisid mõningaid asju, nagu näiteks amordid, nende tükihind jääb sinna keskmise palga kanti.

Postitatud: 22.04.2008 00:43 42
Postitas P6tuP6tu
jackpuuk kirjutas::oops:, loomulikult ei tea ma teise mehe rahakotti, siin võis minu eksiarvamus tulla hoopis sellest, et küsija ei tundu autodest suurt teadma. Olen isegi sellise auto poole vaadanud, aga senini loobunud, ehkki ma ei teeni eriti kehvasti :D, esiteks langes mul ära vajadus nii suure auto järgi ja teiseks, usu mind, sa ei taha sellist autot remontimiseks. Kahjuks selles hinnaklassis sa vaevalt korraliku sellise auto leiad. Siin eelpool kõnelejad juba mainisid mõningaid asju, nagu näiteks amordid, nende tükihind jääb sinna keskmise palga kanti.
Autodest ma ikka midagi tean.Olen oma näppe õliseks teinud.Võimalik,et väljendasin ennast valesti aga antud hetkel huvitab mind rohkem konkreetse masina tüübi vead ja "nähtamatud" vead.
Elust enesest: Mees vaatas autot,kuulas mootorit,ütles: "Selle mootoriga on midagi metsas,kolks on sees.".Teadja mees aga vastas,et selle auto puhul on see normaalne.Ja nii ongi.Tegemist ei olnud kolksu ega mingi muu veaga-kõik oli nii nagu peab.Oli lihtsalt selline iseloomulik heli mootoril.
Sama asi võib selle 750i-ga olla nagu ka välja tuli.Minu jaoks oli täitsa normaalne esiosa aga tuleb välja,et peab tegelikult laiem olema.
Aitäh muidu hoiatamast suurtest kuludest.Selliseid inimesi võiks müügivaldkonnas olla,kes muretsevad kliendi rahakoti pärast :P.Siis oleks elu ilusam :).

Postitatud: 22.04.2008 20:36 31
Postitas carlos1234
kui ma ei eksi siis see auto oli ühe päeva auto24 müügis 12000- vene rahvusest naine müüs seda,midin algul veel selle nahksisu ära ostma kui ta auto eest veel 20000- küsis.see naine ei teadnud küll sellest esininast midagi.