e32 tüüpvigadest

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Kasutaja avatar
j6x19
Huviline
Postitusi: 1088
Liitunud: 12.11.2007 21:56 22
Asukoht: kose

e32 tüüpvigadest

Postitus Postitas j6x19 »

oskab keegi öelda e32 kerega 730 i 88a tüüpvigadest. mis on antud isenditel põhilised asjad mis otsa lõppevad uurin kuna omal plaan osta e32 730 mis tahab algul juba veits tegemist ja sooviks teada mida kohe järgi kontrollida ja vajadusel vahetada, omal pole eriti teadmisi antud isendist
history E21 3X316,1X318.E28 3X520I 2X525I 2X528I.E32 3X730I, 2X735I,1X750I.
E34 8X520I,2X525I,2X530iand e39 535ia ,e38 735ia, e30 kupee 335i projekt.
tambets
Huviline
Postitusi: 578
Liitunud: 15.12.2006 01:56 17
Asukoht: Tallinn-Tartu-Võru

Postitus Postitas tambets »

Ohhjumal!
Otsing kõigepealt.
Mis tahavad tegemist? Olen neid teinud ja lammutanud omajagu. näinud nii mõndagi. Pildid jällegi abiks. Ja nii palju vigu kirja kui suudad. Tüüpvigadest loen üles selle: See pole enam uus auto, vaid 20 a vana. Vigu on iga kasutatud auto juures! (Ja uue Dacia ja Lada juures kah)
Seega viska siia nii palju infi kui suudad.
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

E32

Postitus Postitas Danil523 »

Kui ei ole lukkseppa ja elektriku tööga kokku puutunud siis ära parem osta..... Osta pigem uus Dacia :)
Nii palju kui bmw- sid ostnud: siis nendel kõikidel tuleb sukelduda kapoti ja rattakoobastesse pikemaks ajaks enne kui punktist A_B sse saaks liikuda...
Ja firmadesse remonti viimisel hakkavad remondiarved sind kimbutama :) , kui aga ise lukksepp või tutvused sellel alal siis see juba parem.

Üks auto, mis mul nii öelda värava ette jäänud on E32 mis sai ostetud paar aastat tagasi: mootoril olid mahlad segamini- sai tehtud- toimib
kast sai maha võetud- nüüd kuidagi toimib
sisu sai puhastatud ja elekrilisadele hinge sisse antud
veermik sai nats tehtud
esiklaas vahetatud
värviparandused
genekal ükspäev kadus laadimine- harjad vahetatud'
mõned piduriklotsid said vahetatud
käigukasti kang- hoovastik
summuti
kässar
soendusradikat sai lapitud :evil: - eriti närvidesööv

... krt.... **** tuju hakkab peale...
Jas sõita sai mingi 5k vb rohkem....
pelae selle kõige sai ka ülevaatus läbitud :)
Arvan et kuskil pooled nendes veadest on BMW tüüpvead

ÜHESÕNAGA MINU AJALOO ÜKS EBAÕNNESTUMAID AUTOSID (kogu minul olnutest: Opel,e28, e34 , 2x e39, ziguli)

- EDIT- tuli meelde et DIFFER suri kodu ees maha mõniaeg tagasi :evil: :evil:
AlariK
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 25.09.2006 13:27 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AlariK »

Ärge ajaga nüüd inimesele hirmu peale, ei ole see E32 ni hull midagi.
Laguneb nagu iga vanem auto, kulujupid on enamasti veermiku osad, mida raske auto puhul eesti teedel ikka mõne aja tagant kõpitsema peab, paljud osad veermikus kattuvad E34 mudeliga, seega juppide vähesust ega suurt hinda kartma ei pea, mootoritest on kõige lollikindlamad 730/735 R6 variandid, lihtne ja odav remontida, 730/740 V8 mootorid muidugi tiba kulukamad pidada, samu mootoreid paigaldati ka E34 peale, seega infot leiab ka siit foorumist küllaga, 750 V12 muidugi kõige keerulisem ja kulukam remontida, kuid ei midagi liiga hullu, pädevaid remondimehi leidub piisavalt, igasugune jutt, et seda mootori ei oska keegi remontida, on pigem müüt kui tõde. Kered on neil üldjuhul enam-vähem, vähemalt nendel, millega mina olen kokku puutunud, salongist leiab üldjuhul ikka probleeme, kellel ei tööta mõned nupud, kellel on siin nagin, seal nagin, kellel on istmed lääpas jne. , ühesõnaga - mida rohkem lisasid, seda rohkem asju, mis saab katki minna, kõige lihtsam on osta endale piisavate lisadega R6 mootoriga E32, kuigi fänn ostab lõpuks ikkagi endale 750-i, tegemist on väga mugava autoga, mille ülalpidamine on kindlasti kallim kui näiteks kolmesel, kuid ei midagi ulmelist, mugavus maksab.

Natuke lugemist : Kuidas Osta Autot ?
Kasutaja avatar
j6x19
Huviline
Postitusi: 1088
Liitunud: 12.11.2007 21:56 22
Asukoht: kose

Postitus Postitas j6x19 »

tänud
tegu mainitud e32 730i ga mil r6 138 kw ne moto,isend aastast 88
ei kurda et vana kuna omale uued eriti ei meeldi.
noh jah selle isendi lisavarustus mis olemas on selle aastakäigu kohta päris paras kuid minu jaoks tundmatud on veel el istmed mäludega,püsikiiruse hoidja,mingine külm ja soe käivitus süsteem mis armatuuris näitab.
ning Danil523 igal autol erinev omanik ning iga üks hooldab erinevalt kuid vead mis loetlesid ehk lihtsalt vanema auto loogiline lagunemine kuid ei tea täpselt,tänud abi eest tean enam vähem mida uurida kohe algul.
ja omalgi autodest eelnevaid kogemusi läbikäidud ford,opel,ziguli,fiat,mazda jne ning bmwdest old üks e21,4-5 e28t, ja olemas hetkel veel e34 noh päris võhik bmw kohapealt just pole kuid e32 teadmata isend ning kindel soov proovida ja ei taha mingit laipa saada kuid küll tööd vajavast huvitatud,selle pärast ka küsimus tüüpvigade kohta et teaks mida vaadata ja kontrollida,näiteks mis kerel esmalt kohe kontrollida,et kust kohast uss tavaliselt närima hakkab ja nii
e34ga tegin selle vea ja taon rahasid seni ajani sisse ja lapin ei taha lihtsalt viga korrata.


tänud abivalmitele
Viimati muutis j6x19, 05.02.2008 23:41 07, muudetud 1 kord kokku.
history E21 3X316,1X318.E28 3X520I 2X525I 2X528I.E32 3X730I, 2X735I,1X750I.
E34 8X520I,2X525I,2X530iand e39 535ia ,e38 735ia, e30 kupee 335i projekt.
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Tahtsin öelda üldiselt: Ära võta E32 mis on äraaetud või vajab tegemist (tavaliselt - vajab nokitsemist) või selles laadis....
Vasta