1. leht 1-st

E39 525i 2002 Vip Autos

Postitatud: 16.01.2008 18:32 09
Postitas Mart_J
Selline auto on müügis -
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=407412

kas keegi oskab seda kommenteerida.
Kas selle auto kütuse kulu on 12 linnas ja 7 maanteel?.

Postitatud: 16.01.2008 18:35 13
Postitas Leho
Maantee 8-10L/100km
talLINN 14-16L/100km

muudes linnades vast liiter kaks vähem

Postitatud: 16.01.2008 18:38 36
Postitas Mart_J
Milline oleks mõistlik/ökonoomne mootor e39 ja e46 puhul?

Postitatud: 16.01.2008 18:48 52
Postitas screw
Diisel

Postitatud: 16.01.2008 18:59 15
Postitas Andrus_V
http://www.autoweek.nl annab järgmised andmed:

525 automaat 2000-2003.a , 141 kW (192 pk),max. koppel 245 Nm 3500tpm

topsnelheid 232 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,9 s
verbruik binnen beb. kom 14,4 l/100km
verbruik buiten beb. kom 7,9 l/100km
verbruik gecombineerd 10,3 l/100km

Postitatud: 16.01.2008 19:14 54
Postitas Madis399
kas sellel uuema tüübi rooli ei peaks olema?

Postitatud: 16.01.2008 19:59 29
Postitas Leho
screw kirjutas:Diisel
kui aastane läbisõit on alla 30 000 siis diisel ei tasu ära.
Hoolduskulude tõttu. Vastasel juhul kui läbisõit 40 000 ja rohkem siis diisel tasub ära.

Postitatud: 16.01.2008 20:01 56
Postitas Mart_J
sõidan umbes 1700km kuus :lol:

Postitatud: 16.01.2008 20:36 03
Postitas Leho
scorps kirjutas:sõidan umbes 1700km kuus :lol:
siis osta bensukas. Tuleb odavam üleval pidada.
vahet pole kas 2.0 või 2.5 linnas neelavad mõlemad alates 13-14 sajale.
Bmw lihtsalt ei oska õkonoomseid autosid teha kui läbisõit on mingi 20 000 aastas. Vähemalt vanasti. Nüüd uued bensukad kõrgsurve pumbaga ja on üllatavalt õkonoomsed.

Postitatud: 16.01.2008 20:38 23
Postitas Mulk
Rool peaks tõesti alates 2001 sept. olema juba uuem.Sellel arvatavasti vanem pandud hiljem millegi pärast.

Postitatud: 17.01.2008 08:44 53
Postitas Mart_J
on selle teema alguses väljatoodud mudeli puhul teil ostueelseid soovitusi või kommentaare mida võiks kohapeal vaja minna ;) .
Nagu ütlesin otsin esimest bmw-d endale.

Postitatud: 17.01.2008 10:51 22
Postitas Auto
Septembris käisin ise samuti antud autot vaatamas kuna soov oli kindlalt saada M-Pakett aga millegipärast jätsin antud auto ostmata. Ostsin sama kallilt 530 aastast 2002 (tavalise) ning olen väga rahul, kuigi maksin sama hinda. Antud auto juures häiris mind minu mäletamistmööda auto seisukord mis kindlasti ei vastanud spido näidule.

Postitatud: 17.01.2008 11:08 22
Postitas Mart_J
spido keritud siis, salong juba väga ära kulunud ja et see on juba septembrist saadik seal müügis?

Postitatud: 17.01.2008 17:05 16
Postitas Kristo_V
kui ma 1700 km kuus ainult maha sõidaks , ostaks ma m5

Postitatud: 17.01.2008 20:41 02
Postitas PeeterA
Leho525tds kirjutas:
screw kirjutas:Diisel
kui aastane läbisõit on alla 30 000 siis diisel ei tasu ära.
Hoolduskulude tõttu. Vastasel juhul kui läbisõit 40 000 ja rohkem siis diisel tasub ära.
Mismoodi ei tasu ära? Hoolduskulud suured? Hooldus enam-vähem sama kallis kui bensukal. Äkki mõtled ikkagi võimalikke kütusesüsteemi remondi kulusid? OK kõrgsurvepumba remont on kallivõitu, aga seda remondid ju siis kui ta saba annab. Mina sõidan aastas mingi 15K km ja mingit tasuvusarvutusi ei pea vajalikuks teha. Mis ei liigu, see ju ei kulu kah :lol: .

Kui te tahate BMW-d osta, ärge mõelge mingi kütusekulu peale. Ökotamiseks on teised automargid :mrgreen:

Postitatud: 17.01.2008 20:44 41
Postitas Sqad
ma tean,et siin foorumis on üks ökonoomne ja väga heade lisadega e39 m-paket müügil ...küll tsipa kallim aga mitte eriti ;) ja diisel...

Postitatud: 17.01.2008 23:55 20
Postitas Tarmo
Tegelikult ei tule see diisliga sõitmine enam eriti soodsam.

Kui arvestada et Diisel kütus maksab pea 1,5 kooni rohkem kui bensiin ja kui linnas võtab ta 1 liitri vähem , kui bensukas , siis pole nagu pointi enam.

Postitatud: 18.01.2008 13:40 03
Postitas Sqad
rumal jutt suhu tagasi...sõida bensiini autoga linnas 10 ringis ja maanteel 6,x liitriga. ja bensiini auto mis liigub ka...mitte mingisuguste 1,1 citroen c3medega.

aga eks see igaühe enda otsustada :)

Postitatud: 21.01.2008 10:36 05
Postitas Henrik88
Sqad kirjutas:ma tean,et siin foorumis on üks ökonoomne ja väga heade lisadega e39 m-paket müügil ...küll tsipa kallim aga mitte eriti ;) ja diisel...
Ma juba pikemat aega ihun hammast selle auto peale , aga hetkel ei saa :cry:

Postitatud: 21.01.2008 16:54 52
Postitas Sqad
Henrik88 kirjutas:
Sqad kirjutas:ma tean,et siin foorumis on üks ökonoomne ja väga heade lisadega e39 m-paket müügil ...küll tsipa kallim aga mitte eriti ;) ja diisel...
Ma juba pikemat aega ihun hammast selle auto peale , aga hetkel ei saa :cry:
eks siis anna teada kui saad :)

Postitatud: 24.01.2008 15:32 13
Postitas Mart_J
kuna nii eestis kui ka saksa autode turul on enamus pakutavatest e39-test diislid, siis kas on või ei ole mõistlik sellist osta kui kuus keskmist läbisõitu on 1700km?
Kumba tasub rohkem vaadata kas läbisõitu või suuremat väljalaske aastat?
Kuidas hommikuti talvel on, kui kiiresti üldse salongid diisliga soojaks lähevad?
Pole diislit omanud, siiani ainult bensukatega sõitnud.

paneks siia ka isendi mis silma on nüüd jäänud, võibolla oskab keegi kommentaare anda : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: 24.01.2008 16:00 02
Postitas Raivo
Raske öelda. Eks pead arvud kokku liitma ja sealt lähtuma. Dünaamikalt on 3.0 diisel sarnane ehk 528'ga - küttekulu keskteltläbi 4-5L kindlasti suurem bensiinikal.
Aga antud eksemplar teeb murelikuks, kuna puudub hoolderaamat (läbisõit on kahtlaselt väike), ees on valged tuled (taga kollased).

Postitatud: 24.01.2008 16:26 27
Postitas Cert85
Diislitel peaks soojeneda aitama elektriline lisa soojendi.