1. leht 1-st

Sooviks ostuabi oma esimese auto ostul!!

Postitatud: 19.03.2007 10:28 56
Postitas poolu
Kuna ma ei tea autodest midagi eriti veel vähem mingitest tüüpvigadest.
siis palun aidake mind järgmistel valikutel:
http://www.taunexauto.ee/detail.php?ct= ... 8a326190l6
http://www.taunexauto.ee/detail.php?ct= ... 2b326190l6
või teab keegi paremaid pille pärnus
või on hoopis mõttekam suurem mootor?
näiteks 318?
teab keegi midagi nende masinate kütusekuludest?

Postitatud: 19.03.2007 10:47 54
Postitas Raivo
Vaata kasvõi siinsamas alateemas ringi.
Ei soovitata eriti selle M40 mootoriga isendeid. Tegemist on rihmaga variandiga. Pigem vaata siis juba 110kw M50 2.0 mootorit.

Postitatud: 19.03.2007 12:53 40
Postitas elar88
tean hea sõbra kogemustest öelda et alla 6 püti pole bemmi soetada.
tal kolm 1.8 olnud ja kõik on kokku jooksnud. a no samas oleneb kui raske jalaga kaa oled sest tema tagasi ennast ei hoidnud :D

Postitatud: 19.03.2007 13:20 08
Postitas Meelis
elar88 kirjutas:tean hea sõbra kogemustest öelda et alla 6 püti pole bemmi soetada.
tal kolm 1.8 olnud ja kõik on kokku jooksnud. a no samas oleneb kui raske jalaga kaa oled sest tema tagasi ennast ei hoidnud :D
Siin viga vast milleski muus, kui 1.8 mootoris :)
Siin foorumiski mõned 318i. Kokkujooksmismuret sellel mootoril kll ei ole kuulnud varem.

Postitatud: 19.03.2007 13:22 55
Postitas Veljo_V
meelis k kirjutas:
elar88 kirjutas:tean hea sõbra kogemustest öelda et alla 6 püti pole bemmi soetada.
tal kolm 1.8 olnud ja kõik on kokku jooksnud. a no samas oleneb kui raske jalaga kaa oled sest tema tagasi ennast ei hoidnud :D
Siin viga vast milleski muus, kui 1.8 mootoris :)
Siin foorumiski mõned 318i. Kokkujooksmismuret sellel mootoril kll ei ole kuulnud varem.
Pakun et viga rooli ja istmevahelises tihendis! :P

Postitatud: 19.03.2007 15:15 23
Postitas Veiken
316 oli kunagi sõbral ja jäi ikka lahjaks küll BMW kohta. Esimeseks autoks muidugi paras harjutada ja talvel saab tagavedu ka nati nautida ;)
Samas kütet tahtis ca. 8l/100km keskmiselt ja oli suht vastupidav.

Eks autod on erinevad ja pead minema oma silmaga vaatama ja sõita proovima, piltide järgi ei oska keegi midagi adekvaatset öelda sulle.
Võta kindlasti keegi kaasa kes teab kuhu vaadata ka mida logistada.
Vastasel juhul saad omale hunniku õnnetust mida ei jõua ära kiruda.
Esimseses vaimustuses ära kohe autot osta.

Postitatud: 19.03.2007 15:45 46
Postitas Oliver525
Osta 325 mis ikka jamad nende lahjadega lõpuks oled ikka 325 peal väljas ;)

Postitatud: 19.03.2007 16:49 54
Postitas Ceed
ära jumala eest neid autosid osta, neil pole ühtegi lisa ja M40 mootor pole just õigem valik. Kui tahad ökot ja natuke võimsust kah siis otsi 318is 103kw, see on ketiga mootor ja tavaliselt on lisade aste oluliselt suurem.

Postitatud: 20.03.2007 08:25 57
Postitas e36forever
Ceed kirjutas:ära jumala eest neid autosid osta, neil pole ühtegi lisa ja M40 mootor pole just õigem valik. Kui tahad ökot ja natuke võimsust kah siis otsi 318is 103kw, see on ketiga mootor ja tavaliselt on lisade aste oluliselt suurem.
IS-i ostul soovitaks kohe 10k kõrvale panna ketitaldade ja keti vahetuseks, sest see hakkab sellel autol juba ~150k peal streikima ;) (usun, et umbes 60-70% IS-del vajab see varem või hiljem tegemist)
Ei soovitaks IS-i enam teistele.. R6 on võlusõna BMW puhul :D

Postitatud: 20.03.2007 10:01 11
Postitas Aare
M50 mootori ketivedu on umbes võrreldav pornuhh nagu iS-l, ainult selle vahega, et suure ketiga aetakse ühte nukkvõlliratast ringi. Analoogsed hüdropingutid jne. iS väänatakse lihtsalt rohkem, seepärast kustub enne. Plokikaane sisu on M42-l ja M50-l analoogne, paljud eririistad on isegi samad.

Postitatud: 20.03.2007 12:12 03
Postitas Ingmar
Veiken kirjutas:316 oli kunagi sõbral ja jäi ikka lahjaks küll BMW kohta. Esimeseks autoks muidugi paras harjutada ja talvel saab tagavedu ka nati nautida ;)
Samas kütet tahtis ca. 8l/100km keskmiselt ja oli suht vastupidav.
E30 mõned jupid on juba praegu kallimad kui E36 omad, lammutustes pole neid ka saada.
Minu kütusekulu E30 M40B16-ga (1,6) on linnas alates kaheksast liitrist kümneni.
Vajutamishimulised peaksid midagi võimsamat valima, sest 1,6 on öko ainult rahuliku sõiduga.
Maanteel viiekesi autos istudes pole ma alla kümne (üksinda 8)liitri sajale kunagi saanud, seega 1,6 kõlbab minu arvates ainult linnasõiduks (võtab vähemalt mul linnas vähem kui maanteel).
Millised andmed annaks see sama mootor veidi raskema E36 kere peal, võib ju oletada.
E36 kasuks räägib aga see, et neid on rohkem saada roolivõimu ja ABS-iga.

Postitatud: 20.03.2007 13:51 46
Postitas Aare
inxx kirjutas:Maanteel viiekesi autos istudes pole ma alla kümne (üksinda 8)liitri sajale kunagi saanud, seega 1,6 kõlbab minu arvates ainult linnasõiduks (võtab vähemalt mul linnas vähem kui
Soovitaks Johhannes Pirita juures autosõidu tunde täiendavalt võtta. Või auto korda teha.

On olnud 89 318i, maanteel võttis 6,5 üksinda ja sajaga. 535i 85 on kolme inimese ja sajaga võtnud 7,3. Millest me räägime?

Jutt, et E30 juppe pole saada, on iseenesest jura. Saada on kõike.

Kindlasti räägib E36 "kasuks" ka E30 võrreldava hinnaklassiga autode seisukord (loe 25 000 on täielik sahver).

Postitatud: 21.03.2007 16:13 56
Postitas Ingmar
Asi võib ka selles olla, et mul on R6-e kellad.
Maanteesõitu on vähe ja seda reaalselt mõõtnud ei ole, linn on 8 l/100km, mis tundub olevat soojade ilmade puhul veelgi langenud.
Varuosasid saab muidugi uusi( nii B kui A) osta ja tellida, kuid kasutatud varuosad on on raskemini kättesaadavamad.
Autolammutused E30-t sisse ei võta, eraisikud müüvad tavaliselt suhteliselt rondistunud isendeid.

Postitatud: 21.03.2007 17:58 56
Postitas pang
Punasel variandil on uuema tüübi mootoriga m43,sellel on juba kett mitte rihm ,-93 aastani on rihmaga,aga 1,6i ja 1,8i on muidu ökod mootorid,suht erksad võrreldes teiste tootjatega aga hääl on nendel nagu õmblusmasinatel ja vanemal m40-l on see rõve tiksumine mis muutub aina suuremaks läbisõidu suurenemisega. :lol:

Postitatud: 21.03.2007 20:41 43
Postitas Aare
Mitte ainult tiksumine, see 318i mis peres oli, läks tiksudes lennukal allatuult 140 ja kogu pidu. Pärast uut nukka ja nookureid läks peaaegu 200. Peale tiksumise on klapitõus nii 3 mm vähenenud ja mootori võimsus koos sellega.