BMW E36 valik 325vs 328

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Kasutaja avatar
M.
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 12.03.2007 00:35 54

BMW E36 valik 325vs 328

Postitus Postitas M. »

Selgeks on saanud see, et järgmiseks autoks tuleks ehk selline isend muretseda. Küsiksin targemate käest, et millist autot oleks kõige mõttekam soetada. Isiklikuks ideaaliks oleks siis kupee, nahksisu(istmesoojendustega), reg. rool, kliima, el. aknad, m-pakett. Veojõu kontroll on jäänud ka silma, et äkki on selle olemasolul mugavam väsinuna libedal talveilmal koju sõita. Millal tulid uuemad mootorid ja mida tuleks otsida. Olen lugenud siin, et algusaegade E36tel tahtis tagasild eralduda jne. Nõudmistelt võib loomulikult teha järeleandmisi igas valdkonnas, kuid need peaksid olema põhjendatud. Jään ootama teiepoolseid soovitusi!
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Kui minul oleks hetkel auto ost ees ja kindel soov coupe, siis mul isegi ei oleks midagi mõelda ja ostaks silmad kinni ära selle
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#298377
Üli hästi hoitud ja hooldatud, hea varustusega, parim coupe tõenäoliselt müügis olevatest.
Kasutaja avatar
M.
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 12.03.2007 00:35 54

Postitus Postitas M. »

See isend on mulle loomulikult silma jäänud ja nüüd siis küsiksin edasi, sest tahaksin oma valikus siiski väga kindel olla. Olen aus, kuid eelistan siiski manuaali, seega küsiksin kuidas töötab sellise auto automaatkast+siis veojõukontroll. Mulle on jäänud kahe sõbra autost suhtleliselt positiivsed mälestused 520, mis läks kurvi minnes vajutades mõnusalt külge, kuid stabiilsus taastus gaasi lahti lastes. Iseenesest oli see muljetavaldav, sest niipalju kui olen ise tagaveolistega sõitnud, siis on alati nii, et algul ei saa minema ja hiljem ei saa pidama. Teise sõbra bmw pakkus siis veojõukontrolli võimalust, mis oli samuti suhteliselt meeldiv, kuid õnneks väljalülitatav. Automaat ja tagavedu on minu jaoks paraku uus ja huvitav teema, millest olen siiani eemal püsinud. Kuidas toimivad need eri variandid nagu winter ja teised... KristjanS on vist ka asjakohane inimene vastama küsimusele kindlustuse teemal. Teada on, et nö. lätituuningu ohvreid või käsitöömeistreid ei taheta meie kindlustuste poolest hinnata, kas siis on mingi vahe kui autol on m-pakett või oled selle näiteks ise hiljem lisanud. Näha on, et m-stange on katki, kuid kui auto ei väljunud tehasest selle sama stangega, siis asendatakse see selle mudeli originaaliga ehk siis tavastangega. Ette tänades, kuna praegu käivad aktiivsed otsingud ja enesevalitsuskursused, kuna isegi eelmine auto sai kogemata müüdud ja praegune sõiduriist on enam kui huvitav.
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4148
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

veojõukontrolli saab välja lülitada ja winter/economy/sport töötavad pöörete alusel - kui nt. sõita economyga ja pöörded on 2000 peal siis spordile vajutades lähevad umbes 2200 peale vms ja tunned kohe gaasi vajutades erksust! Talve reziimiga aga vastupidi,siis ei võta lume peal nii kergelt ratast ringi.
Ma arvan,et ega sa jutu põhjal erilist vastust ei saa,vaid peaksid ise proovima sõita,et kuidas täpselt see aut. ja tagavedu on... igatahes uus auto mul jälle aut. kuna manuaali enam ei taha,sellega harjub kiirelt :cool:
Kindlustuse kohapealt ei oska täpselt kaasa rääkida aga minu autol 101% orig. M-pakett ja avarii korral nad peavad selle ka asendama nagu seda tehti kristjanS autoga!

enda poolt võin veel lisada,et hind ei ole loomulikult lõplik ja alati saab alla rääkida,kuna seisma mul seda autot pole mõtet ka jätta! Auto kogu aeg endale hoitud ja ehitatud,seega heas korras ja puhas! Kui vähegi huvi on saab alati sõita proovida ja masin üle vaadata! :)
On the 8th day, God created boost.
Vasta