525TDS(E39,97,AUT,WAG, 133K) Auto24-s müügis.
Postitatud: 13.11.2006 17:47 06
Tere!
Otsin omale uut autot ja paraku seni üsna kesine bemmiomanik olnud (325i, ´86 - kunagi ammu).
Leidsin ühe üsna korraliku aga sellel 24-punkti test leidis sellised vead:
1. mootor alt õline - põhjust ei suudetud tuvastada. Mis on kõige tavalisem põhjus? Millise eelarvega peaks arvestama keskmise tegija juures? (mitte esindus, a mitte ka Ivan)
2. kondi pumbal rihm maha kistud. Müüja väitel tegi pingutushammakas häält. Et olevat tellitud ja äratoomise vaev... Mis tegelikult võis tingida rihma mahavõtmise? Räägiti, et kui juba pumba laager teeb häält, on üldse konti keeruline tööle saada (et jäädki asju vahetama)? Kui asi pumbas, kui kallis pump on? Kas on ka B-d?
3. ees ülemised ja alumised arniirid kergete lõtkudega. Kas on praktikat, kas ja kuidas B-kat peab? Kui kallis on A? Kui kallis on B?
4. Tegelik läbisõit ca 290 000. Kas see on sellise auto kohta juba masendavalt palju? Milline läbisõit on Saksast tulnud E39-l tehniliselt "normaalne"?
Muud asjad olid otsekui korras. Üldiselt auto üsna heas korras (värvkate, sisu, minek) ja väga heas varustuses. Eestis pool aastat.
Mida te, spetsid, prognoosiksite: kui suured on minu hoolduskulud järgmise paari aasta jooksul, ehk: mis enam-vähem kindlasti eesti teedel paari aastaga ära laguneb ja kui kalliks see minna võib?
Kas võib ka olla, et saan üleüldse paar aastat vaid õlivahetusega hakkama? (:D))
Otsin omale uut autot ja paraku seni üsna kesine bemmiomanik olnud (325i, ´86 - kunagi ammu).
Leidsin ühe üsna korraliku aga sellel 24-punkti test leidis sellised vead:
1. mootor alt õline - põhjust ei suudetud tuvastada. Mis on kõige tavalisem põhjus? Millise eelarvega peaks arvestama keskmise tegija juures? (mitte esindus, a mitte ka Ivan)
2. kondi pumbal rihm maha kistud. Müüja väitel tegi pingutushammakas häält. Et olevat tellitud ja äratoomise vaev... Mis tegelikult võis tingida rihma mahavõtmise? Räägiti, et kui juba pumba laager teeb häält, on üldse konti keeruline tööle saada (et jäädki asju vahetama)? Kui asi pumbas, kui kallis pump on? Kas on ka B-d?
3. ees ülemised ja alumised arniirid kergete lõtkudega. Kas on praktikat, kas ja kuidas B-kat peab? Kui kallis on A? Kui kallis on B?
4. Tegelik läbisõit ca 290 000. Kas see on sellise auto kohta juba masendavalt palju? Milline läbisõit on Saksast tulnud E39-l tehniliselt "normaalne"?
Muud asjad olid otsekui korras. Üldiselt auto üsna heas korras (värvkate, sisu, minek) ja väga heas varustuses. Eestis pool aastat.
Mida te, spetsid, prognoosiksite: kui suured on minu hoolduskulud järgmise paari aasta jooksul, ehk: mis enam-vähem kindlasti eesti teedel paari aastaga ära laguneb ja kui kalliks see minna võib?
Kas võib ka olla, et saan üleüldse paar aastat vaid õlivahetusega hakkama? (:D))