2. leht 3-st

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 23.04.2021 20:04 14
Postitas ttsys
Tõsiselt oledki sina see, kes Tallinnas seda bmwtripperit julgustab + levitab?! :S Selle samaga teed neid mõttetusi (loe: debiilsusi), mida siin müüa pakud? :S Päriselt ka või?

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 23.04.2021 20:51 44
Postitas RazzKalbass
ei, mul endal e39 525tds :D kui teada tahad

chipp on ka peal. 135kw umbes

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 23.04.2021 20:57 52
Postitas ttsys
Mis asi see hea siis on? Oma Skunksil vajutasid 3k p/m peale ja hingasid seda kõike sisse enne, kui lahti lasid? :mrgreen:

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 23.04.2021 21:59 24
Postitas LepaValdek
Tegin mõned aastad tagasi ühte IT projekti kus kliendiks oli sakslane kes 15a töötas VAG grupis. Tüüp võis olla nii 50a ja sellise profiili kohta küll ei ütleks, et ta mingit võimsust taga ajaks, pigem sellised tahavadki rahulikult kulgeda ja tihti neil on ka raha, et selliseid autosid välja osta.

Kui ma rääkisin oma vennale, et tahaks ka BMW'd, laitis ka selle 2L maha, et see mingi "Renoo piix". Ütleme nii, et mind isegi ei huvitaks, peaasi, et endal mugav oleks.

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 23.04.2021 22:03 11
Postitas KoolAid
ttsys kirjutas: 23.04.2021 15:20 34 Mis äkilisusest käib jutt?! N47D20 käib ju jutt, mis saab kohalt ära ainult siis, kui juht asendada eunuhhist piloodiga nagu selles videos, kus pekstakse kohalt ära mineku jaoks turbo tühimik "kõvaks"; :mrgreen:
See ikka ülimalt uimane masin. Kas seal midagi rikkis või ongi kõik need 520d masinad nii aeglased?

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 23.04.2021 22:51 59
Postitas RazzKalbass
fun fact on see et müünud nii 2.0d kui ka 3.0d siis 2seid on lihtsam siiani müünud olla :D

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 24.04.2021 00:04 18
Postitas RazzKalbass
RazzKalbass kirjutas: 23.04.2021 22:51 59 fun fact on see et müünud nii 2.0d kui ka 3.0d siis 2seid on lihtsam siiani müünud olla :D
video mudugi fake näha on pöörde ei lõppe jooksu

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 24.04.2021 01:14 33
Postitas BumBum
Need "öko" diislid liiguvad ja teevad oma sõidud ära. Üksi või kahekesi sõites ei ole probleemi, saab hakkama. 4-5 täiskasvanut inimest autos, ei ole sellest "saab hakkama" mootorist midagi enam alles.

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 24.04.2021 10:14 50
Postitas miky100
Viiene ongi üksi või kahekesi sõitmiseks noorepere auto. Taga on samapalju ruumi kui Moskvitšis. Kooliealised lapsed mahutab vaevu ära. Kolmese diisli mõtekus algab sealt kus on meie teede kiirusepiirangu limiit. Ülejäänu on omaniku peas välja kalkuleeritud ego tase.

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 24.04.2021 13:00 27
Postitas sigaelmar
Pole mina veel näinud 4 silindriga autot, millega oleks mõnusam sõita kui 6 või 8 silindriga, vahet pole kui palju 4 silindriga mootoril võimsust on. Ja kui küttekulu vahe ka väike on, siis minumeelest pigem lõppeb 4 silindriga mootori mõtekus. Kuna F10 on suur auto, siis ma arvan et 4 silindriga ei ole eriline ökoime võrreldes R6 mootoriga.

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 24.04.2021 13:33 41
Postitas kaspar
miky100 kirjutas: 24.04.2021 10:14 50 Viiene ongi üksi või kahekesi sõitmiseks noorepere auto. Taga on samapalju ruumi kui Moskvitšis. Kooliealised lapsed mahutab vaevu ära. Kolmese diisli mõtekus algab sealt kus on meie teede kiirusepiirangu limiit. Ülejäänu on omaniku peas välja kalkuleeritud ego tase.

Võimsa mootoriga on tunduvalt parem sõita ka legaalsetel kiirustel - sujuvam ja "vähem pingutatud" sõiduelamus (loe: palju rohkem väänet). Ei ole kunagi mikromootorit fännanud, kuid rahalistel põhjustel sai neid "algusaastatel" omatud. Enam küll ei soovi :D
sigaelmar kirjutas: 24.04.2021 13:00 27 Pole mina veel näinud 4 silindriga autot, millega oleks mõnusam sõita kui 6 või 8 silindriga, vahet pole kui palju 4 silindriga mootoril võimsust on. Ja kui küttekulu vahe ka väike on, siis minumeelest pigem lõppeb 4 silindriga mootori mõtekus. Kuna F10 on suur auto, siis ma arvan et 4 silindriga ei ole eriline ökoime võrreldes R6 mootoriga.
Täpselt nii!

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 24.04.2021 17:40 12
Postitas RazzKalbass
Mitsu Evo on 4 sil. kes evoga paugutabus siis igavusest see asi kaugel. mingi v8 ilma turbota on maailma mottetum asi. ei liigu ju. Uued mersud pmsr koik 2.1 r4 ei kurda keegi. kastid ja ylekanded nii head. see nōrk mootor myyt mingi 1990ndateat

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 24.04.2021 17:47 42
Postitas BumBum
Kes ei kurda Mercedese üle? Mina kurdan küll lahjad ja jõuetud.

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 25.04.2021 21:09 07
Postitas RazzKalbass
täna sõitsin 2.0d 110kw passatiga :D dsg kastiga kakub ikka hästi edasi.

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 25.04.2021 22:26 55
Postitas ttsys
Sul kõik kakub ja kakub... traktoril ikka kakub hästi edasi, kui ader kõrgelt võtab. :mrgreen:

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 26.04.2021 08:57 18
Postitas AARE540
Ma küll ei ütleks, et vabalthingav V8 maailma mõttetuim asi oleks, oleneb ju suurusest. 285kw MB E500 väga uimane küll minu meelest ei olnud, kuigi jah, selle puhul ei saa väga enam ka häält väga argumendiks pidada- nagu uuematel autodel ikka, siis see on ka üsna vaikseks tehtud.

Kuid jah, Superbi-suurusel autol siuke 1.2-1.5l mootor ei tundu küll eriti ahvatlev, põhimõtteliselt.
Tänapäeval võib 2-liitrist mootorit juba suureks mootoriks pidada :D

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 26.04.2021 10:42 40
Postitas LepaValdek
AARE540 kirjutas: 26.04.2021 08:57 18 Kuid jah, Superbi-suurusel autol siuke 1.2-1.5l mootor ei tundu küll eriti ahvatlev, põhimõtteliselt.
Tänapäeval võib 2-liitrist mootorit juba suureks mootoriks pidada :D
Uue passati (vbl 1-2a vana) 1. 5 CNG + Bensiin see küll uimane ei tundunud linnas. Nö casual driving peaks olema piisav.

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 26.04.2021 11:03 48
Postitas AARE540
See 1.5 peaks vist 110kw olema? Linnas on see kindlasti täitsa OK ja eks maanteel saab ka rahuliku sõidustiiliga kindlasti hakkama, möödasõidud on vast 5 inimesega pardal veits keerulisemad kui võimsama pilliga, tahab lihtsalt veidi rohkem planeerimist.
Linnas on väiksel mootoril kütusekulus kindlasti eelis ja ma usun ka, et väikestel kiirustel pole kiirendusele ka ette heita. Sellise mootori ressurss on iseasi, kuid praegusel ajal polegi autod ju tehtud 20-aastaseks kulgemiseks.
Uimastest autodest rääkides- kunagi oli mul isal üks Fordi pirukas, tutikana umbes 2000. aastal ostetud- no see oli ikka jube, kuidas see auto ÜLDSE edasi ei läinud :D Ilma turbota 1.6 diisel :P
Aga kui F-ist rääkida- ma ei kujuta ette, kuidas see 520d R4 üldse kõlab, tavaliselt on R4 diislid ikka korralikud traktorid.
Dünaamika poolest on vast isegi enam-vähem.

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 26.04.2021 11:12 08
Postitas ttsys

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 26.04.2021 11:40 19
Postitas AARE540
2.0 on ka 140, 162 ja 169kw ning enne FL oli ka 206kw (nüüd 200kw), kuid see pole siinse foorumi teema :)

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 26.04.2021 16:57 09
Postitas RazzKalbass
AARE540 kirjutas: 26.04.2021 11:03 48 See 1.5 peaks vist 110kw olema? Linnas on see kindlasti täitsa OK ja eks maanteel saab ka rahuliku sõidustiiliga kindlasti hakkama, möödasõidud on vast 5 inimesega pardal veits keerulisemad kui võimsama pilliga, tahab lihtsalt veidi rohkem planeerimist.
Linnas on väiksel mootoril kütusekulus kindlasti eelis ja ma usun ka, et väikestel kiirustel pole kiirendusele ka ette heita. Sellise mootori ressurss on iseasi, kuid praegusel ajal polegi autod ju tehtud 20-aastaseks kulgemiseks.
Uimastest autodest rääkides- kunagi oli mul isal üks Fordi pirukas, tutikana umbes 2000. aastal ostetud- no see oli ikka jube, kuidas see auto ÜLDSE edasi ei läinud :D Ilma turbota 1.6 diisel :P
Aga kui F-ist rääkida- ma ei kujuta ette, kuidas see 520d R4 üldse kõlab, tavaliselt on R4 diislid ikka korralikud traktorid.
Dünaamika poolest on vast isegi enam-vähem.
Ei kõla hästi :D

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 26.04.2021 17:26 50
Postitas sigaelmar
BumBum kirjutas: 24.04.2021 17:47 42 Kes ei kurda Mercedese üle? Mina kurdan küll lahjad ja jõuetud.
Mu vennal on E220cdi 140kw, paberil numbrites on küll kiire auto aga sõiduga küll aru ei saa. Razz, ära unusta vana USA raua meeste ütlust, et Ain't no replacement for displacement :)

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 27.04.2021 11:09 12
Postitas krist2an
F10/F11 puhul ei usu, et kütusekulus väga suurt vahet on 2.0 ja 3.0 puhul. Tegemist on ikkagi suure ja raske autoga, mis linnas võtab igal juhul 8-10 liitri vahel ja maanteel jääb kulu 5-6 kanti. Ka töökindluse osas ei ole kuulnud, et 2.0 oleks nüüd oluliselt parem... Rahuliku sõidustiili puhul on 2.0 piisav, aga 3.0 on oluliselt sujuvam, mõnusama häälega ning selgelt parema minekuga. Endal oli 3.0 ning ei tekkinud küll kordagi mõtet, et krt, oleks pidanud ikka nõrgema versiooni võtma. Pigem võtaks järgmiseks juba 535 :D

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 27.04.2021 13:07 14
Postitas oja86
Haige jutt see väga palju vahet pole. Põhimõtteliselt tuleks siis kohe m5 osta. 520d vs 530d, väha palju vahet pole. 530d vs 535d sama jutt. 535d vs 550i väga palju vahet pole. 550i vs m5 väga palju vahet pole.

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 27.04.2021 17:57 36
Postitas buumerm
Ise küll 2.0 140kw pole tundnud Eesti teedel, et oleks vähe.. Ka käruga sõites. Olen rahulik sõitja aga F11 ostuga on see hakanud muutuma.. Jah olen 3.0 4 seeriaga sõitnud- vahe on päris korralik. Aga mina ei tunne, et midagi puudu oleks. Samas ei välista, et kui hakkan vahetama siis uuem ei võiks 3.0 olla.

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 27.04.2021 20:09 02
Postitas RazzKalbass
oja86 kirjutas: 27.04.2021 13:07 14 Haige jutt see väga palju vahet pole. Põhimõtteliselt tuleks siis kohe m5 osta. 520d vs 530d, väha palju vahet pole. 530d vs 535d sama jutt. 535d vs 550i väga palju vahet pole. 550i vs m5 väga palju vahet pole.
Pmst küll :D

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 27.04.2021 21:12 42
Postitas BumBum
Vahet ei ole jah, kas on 520d või 525d. Võtad eluasemelaenu, sisustad kodu, ostad auto jne. Kui asjad on planeeritud, siis tõesti ei ole vahet, kas auto on 520d või mitte. Oluliseks saab madalad kulud, odavam soetada ja numbrid paberil.
Ja olgem ausad, mida teha M5-ga tavalises linnaliikluses?

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 27.04.2021 21:19 39
Postitas RazzKalbass
BumBum kirjutas: 27.04.2021 21:12 42 Vahet ei ole jah, kas on 520d või 525d. Võtad eluasemelaenu, sisustad kodu, ostad auto jne. Kui asjad on planeeritud, siis tõesti ei ole vahet, kas auto on 520d või mitte. Oluliseks saab madalad kulud, odavam soetada ja numbrid paberil.
Ja olgem ausad, mida teha M5-ga tavalises linnaliikluses?
Mul M5 oli siis läks ikka igaltpoolt külg ees välja ja foori all oli põhjagaas . Load käisid hoiul mitu korda ja trahviraha kogunes paar tuhat euri
Aga jah teha pole temaga midagi, sest bahni pole.

/enne kui keegi küsib siis autol oli radaripüüdja peal aga no ei päästa see ka alati.

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 28.04.2021 07:05 52
Postitas kekuleku
RazzKalbass kirjutas: 27.04.2021 21:19 39
BumBum kirjutas: 27.04.2021 21:12 42 Vahet ei ole jah, kas on 520d või 525d. Võtad eluasemelaenu, sisustad kodu, ostad auto jne. Kui asjad on planeeritud, siis tõesti ei ole vahet, kas auto on 520d või mitte. Oluliseks saab madalad kulud, odavam soetada ja numbrid paberil.
Ja olgem ausad, mida teha M5-ga tavalises linnaliikluses?
Mul M5 oli siis läks ikka igaltpoolt külg ees välja ja foori all oli põhjagaas . Load käisid hoiul mitu korda ja trahviraha kogunes paar tuhat euri
Aga jah teha pole temaga midagi, sest bahni pole.

/enne kui keegi küsib siis autol oli radaripüüdja peal aga no ei päästa see ka alati.
Mida juttu :). Võtrelda m5-te tava seeria tootmise autoga on nagu sõrme käega vörrelda :)
M seeria auto ei ole ainult mootor. See on ikka tervik. Kui ei ole omanud , siis sa ei möista seda. Lõpp kokkuvõttes need autod ju tavaliiklusesse ehitatud :)

Re: Ostuabi F10/F11

Postitatud: 28.04.2021 16:59 52
Postitas BumBum
kekuleku kirjutas: 28.04.2021 07:05 52 Mida juttu :). Võtrelda m5-te tava seeria tootmise autoga on nagu sõrme käega vörrelda :)
M seeria auto ei ole ainult mootor. See on ikka tervik. Kui ei ole omanud , siis sa ei möista seda. Lõpp kokkuvõttes need autod ju tavaliiklusesse ehitatud :)
Mõistan mis öelda soovite, kuid te saite minu arvamusest valesti aru.
Kas mul on teler 40" või 42", vahet ei ole. Film jääb filmiks. Kui küsida tavaliselt tarbijalt, kas 520d või 525d, enamus vastab, vahet ei ole. Neile on oluline, et auto sõidaks.
Loomulikult on võimsa autoga nauditavam ja parem sõita, kuid igapäevases liikluses, kui sinu ees on ristmikul vanapapi Opel Corsaga, siis ei ole vahet, kas sul on 520, 525 või M5, möödasõidu võimalust ei ole, venid sabas ja vannud. Vannud nii kütusekulu üle, kui aeglase auto üle :mrgreen: