1. leht 2-st

E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 18.02.2019 12:09 35
Postitas h1ghryder
Tervist, sooviks natuke infot antud mootorite kohta, kumba soovitate ja äki oskab keegi natuke tüüpvigadest rääkida?
Kui kuskil vastav teema juba olemas siis võib keegi viidata.

Võrdluseks siis E61 530xd ja 530xi, pre facelift.

Igapäevaselt töökohani 8,5km, linnasisene sõit puudub.
Kas diisli jaoks on piisav maa et soojaks end saada v ummistab see lihtsalt tahmafiltrit?

Tänud ette!

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 18.02.2019 14:37 52
Postitas sigaelmar
Mul on Audi Allroad 2.7TDI'ga iga päev kaks sõitu (kodust edasi ja tagasi tööle) 5km maanteed ja 3 linnas ja enam vähem siis jõuabki mootor täielikult soojaks kui tööle jõudnud olen. Poolkülma mootoriga ei ole küttekulu ka eriti madal nagunii nii et tegelt ei ole eriti mõtet diislit võtta selliste sõitude pärast.
Teine auto on Saab 9-5 Aero automaat (bensukas siis loomulikult) ja sellega on igapäeva sõidud samad.Kütust kulub mõlemal umbes sama palju kuus.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 21.02.2019 20:15 41
Postitas Direktor
Omasin ise 530xd facelifti ja pole ühtegi halba sõna öelda aga mul oli sõitmist ka päris palju. Kui vähe sõitmist siis pigem bensukas aga neid on vist raskem leida.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 09:50 19
Postitas h1ghryder
Direktor kirjutas:Omasin ise 530xd facelifti ja pole ühtegi halba sõna öelda aga mul oli sõitmist ka päris palju. Kui vähe sõitmist siis pigem bensukas aga neid on vist raskem leida.
Tõsi, bensukate valik üsna väike ning bensiini mootoritest ja nende tüüpvigadest suurt midagi ei tea.
Tegelikult aitan sõbral autot leida ning bensukatest on silma jäänud selline isend: https://www.auto24.ee/used/3050852" onclick="window.open(this.href);return false;

Küsimus oligi selles ka jah et kas see 8,5km hommikul ja õhtul on diislile piisav või pigem bensukat võimalusel vaadata juba?

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 10:37 03
Postitas paradiisivares
Sellise läbisõidu juures puudub diislil küll igasugune mõte. Lisaks varsti jamad DPF ga jms.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 11:05 04
Postitas h1ghryder
paradiisivares kirjutas:Sellise läbisõidu juures puudub diislil küll igasugune mõte. Lisaks varsti jamad DPF ga jms.
Diislil puudub mõte aga bensukal on mõtet ? :D
Esiteks bensukate valikut pmts polegi peale selle mille link on eelmises postituses.
Endal 525d manu 145kw 2009, ls 250k, oli ka tahmafilter umbes, sai ära puhastatud, milles probleem siis?
Ma sõidan päevas 150+km ka aga umbes oli see juba enne saksast tellimist.
Kevadel plaanis ilmselt nkn välja lasta progeda + chip.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 11:16 09
Postitas Jaakk
Kui juba DPF-i lõikuma hakkate, siis ilmselgelt oletegi ostnud vale auto.
Isegi bensukas tahab ainult linnas sõites saada talvel korra, paar aku laadimist, kuna võetakse rohkem, kui tagasi pannakse, 5-7km tööle, 5 tagasi.
Selge on see, et x-i puhul on vidinaid rohkem, millega tegeleda, kuuldavasti esimesed poolteljed (vahetasin enda tagaveosel just tagumise veovõlli), vahekast tekitab probleeme.
Touringu puhul on siis tagaluugi juhtmed ja katuseluuk millele tähelepanu pöörata.
LCI mootor on oluliselt ökonoomsem aga kokkuvõttes väga suurt vahet pole, kuna otsad lühikesed ja keskmine kulu on ikka 10-12.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 11:25 22
Postitas h1ghryder
Jaakk kirjutas:Kui juba DPF-i lõikuma hakkate, siis ilmselgelt oletegi ostnud vale auto.
Isegi bensukas tahab ainult linnas sõites saada talvel korra, paar aku laadimist, kuna võetakse rohkem, kui tagasi pannakse, 5-7km tööle, 5 tagasi.
Selge on see, et x-i puhul on vidinaid rohkem, millega tegeleda, kuuldavasti esimesed poolteljed (vahetasin enda tagaveosel just tagumise veovõlli), vahekast tekitab probleeme.
Touringu puhul on siis tagaluugi juhtmed ja katuseluuk millele tähelepanu pöörata.
LCI mootor on oluliselt ökonoomsem aga kokkuvõttes väga suurt vahet pole, kuna otsad lühikesed ja keskmine kulu on ikka 10-12.
Ma kuulan huviga mis DPFi eemaldamine ja välja progemine autole halba teeb, ise ma seda loomikult ei puudu, selleks on oma ala inimesed.
Olen varem üritanud juba sellist infot saada aga vastused olid üksmeelsed, dpf ei ole vajalik autole, vaid keskkonnale. Rikub ainult mootoriõli ja suurendab vastusurve tõttu kütusekulu.
Ma sõidan päevas vähemalt 150km, Loksalt Tallinna ja tagasi + tipptundide ajal ühest linnaotsast teise.
Keskmine kütusekulu vastavalt aastajale kompuutri järgi 7-7,5l
Millise bensukaga sa sellise kütusekulu saad?
318i ? Ei aitäh.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 11:34 28
Postitas ttsys
Milleks oli vaja torgata selline kommentaar teise inimese teemasse?! Kas tahmalontide tekitamine on endiselt mingi rahvasport või, mis teid tegelikult vaevab? Edevus koos rahapuudusega või mis?

Ilmne on ainult see, et antud auto on kulunud-rikkega. Selle asemel, et investeerida ja auto korda teha planeerib vara omanik sellest veel viimast võtta ning kaalub vara muuta ka veel seadust rikkuvaks, kaasliiklejaid ning jalakäijaid kahjustavaks ning keskkonda saastavaks.
Nagunii teed nagu mõistus ja rahakott võimaldab, aga palun hoia Tallinnast siis eemale, eriti suvisel ajal ning kesklinnast. Mõttekas ei ole see kindlasti mitte ühestki punktis või teemal.
h1ghryder kirjutas: Diislil puudub mõte aga bensukal on mõtet ? :D
Esiteks bensukate valikut pmts polegi peale selle mille link on eelmises postituses.
Endal 525d manu 145kw 2009, ls 250k, oli ka tahmafilter umbes, sai ära puhastatud, milles probleem siis?
Ma sõidan päevas 150+km ka aga umbes oli see juba enne saksast tellimist.
Kevadel plaanis ilmselt nkn välja lasta progeda + chip.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 13:01 55
Postitas sigaelmar
h1ghryder kirjutas:
Jaakk kirjutas:Kui juba DPF-i lõikuma hakkate, siis ilmselgelt oletegi ostnud vale auto.
Isegi bensukas tahab ainult linnas sõites saada talvel korra, paar aku laadimist, kuna võetakse rohkem, kui tagasi pannakse, 5-7km tööle, 5 tagasi.
Selge on see, et x-i puhul on vidinaid rohkem, millega tegeleda, kuuldavasti esimesed poolteljed (vahetasin enda tagaveosel just tagumise veovõlli), vahekast tekitab probleeme.
Touringu puhul on siis tagaluugi juhtmed ja katuseluuk millele tähelepanu pöörata.
LCI mootor on oluliselt ökonoomsem aga kokkuvõttes väga suurt vahet pole, kuna otsad lühikesed ja keskmine kulu on ikka 10-12.
Ma kuulan huviga mis DPFi eemaldamine ja välja progemine autole halba teeb, ise ma seda loomikult ei puudu, selleks on oma ala inimesed.
Olen varem üritanud juba sellist infot saada aga vastused olid üksmeelsed, dpf ei ole vajalik autole, vaid keskkonnale. Rikub ainult mootoriõli ja suurendab vastusurve tõttu kütusekulu.
Ma sõidan päevas vähemalt 150km, Loksalt Tallinna ja tagasi + tipptundide ajal ühest linnaotsast teise.
Keskmine kütusekulu vastavalt aastajale kompuutri järgi 7-7,5l
Millise bensukaga sa sellise kütusekulu saad?
318i ? Ei aitäh.
Esiteks ei ole küttekulu ainus kulu auto juures ja teiseks kui sa sõidad päevas 150+ kilomeetrit, siis sinusuguste jaoks diislid ongi. Teemaalgataja kavatseb 8 km otsi sõita ja kindlasti pole sellisel juhul diislil mõtet. Mul tuleb meelde küll, kuidas ma vanasti E61'ga käisin iga nädalavahetus linnast väljas "väljasõite" tegemas, et DPF umbe ei läheks ja siis ma sõitsingi niisama ringi poole suurema küttekuluga.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 13:24 34
Postitas Jaakk
Kindlasti on DPF-il oma eluiga aga enamus lõikujad teevad seda ikka seetõttu, et neil on autol mingi muu häda küljes (igal autol on list tingimustest mis peavad olema DPF-i põletuseks vajalikud) ja DPF ummistus on tagajärg, mitte põhjus.
Nagu eelpool juba öeldud, siis palun tõesti ärge ronige oma katkiste/kohitsetud diislitega linna, tõsiselt rõve on sisse hingata seda lebra mis sealt tagant tuleb, jah, mu autol on küll automaatne siseõhu peale keeramise andur aga enne jõuab teie lont mulle salongi, kui andur reageerida.
Kahjuks meie tehnoülevaatajad on ikka veel äraostetavad ja nii saavadki sellised katkised autod jälle tänavale ja sellised ettevõtted kes teiste mürgitamise pealt kasu teenivad peaks ettevõtluskeelu saama.
Arvate tõesti, et Prantsusmaa, Saksamaa on kiuslikud, et peksavad alla euro 5 diislid linnast niisama minema?

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 15:45 22
Postitas h1ghryder
ttsys kirjutas:Milleks oli vaja torgata selline kommentaar teise inimese teemasse?! Kas tahmalontide tekitamine on endiselt mingi rahvasport või, mis teid tegelikult vaevab? Edevus koos rahapuudusega või mis?

Ilmne on ainult see, et antud auto on kulunud-rikkega. Selle asemel, et investeerida ja auto korda teha planeerib vara omanik sellest veel viimast võtta ning kaalub vara muuta ka veel seadust rikkuvaks, kaasliiklejaid ning jalakäijaid kahjustavaks ning keskkonda saastavaks.
Nagunii teed nagu mõistus ja rahakott võimaldab, aga palun hoia Tallinnast siis eemale, eriti suvisel ajal ning kesklinnast. Mõttekas ei ole see kindlasti mitte ühestki punktis või teemal.
h1ghryder kirjutas: Diislil puudub mõte aga bensukal on mõtet ? :D
Esiteks bensukate valikut pmts polegi peale selle mille link on eelmises postituses.
Endal 525d manu 145kw 2009, ls 250k, oli ka tahmafilter umbes, sai ära puhastatud, milles probleem siis?
Ma sõidan päevas 150+km ka aga umbes oli see juba enne saksast tellimist.
Kevadel plaanis ilmselt nkn välja lasta progeda + chip.
Teema läks ikka väga segaseks, millest sa räägid üldse, see ongi minu teema ju krt.
Vahepeal sai mainitud et teema on tehtud kuna aitan sõbral autot leida, vahepeal läks jutt lihtsalt mu enda auto peale üle.
Mis rikkest sa räägid ? Et tahmafilter umbes oli?
Kas tahmafiltri ummistust ei või mitte tekitada ka lühikesed otsad ?
Endiselt ei ole ma saanud ühtegi veenvat argumentj mis väidaks et dpf on autole v mootorile vajalik/kasulik. Jäta keskkond hetkel teemast välja.
Tõsi, siiani ainuke argument mis paneb mõtlema kas dpf eemaldada v mitte on see mürgitamine, lapse juuresolekul hoovis autot niimoodi tööle panna ei tahaks

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 15:48 35
Postitas h1ghryder
sigaelmar kirjutas:
h1ghryder kirjutas:
Jaakk kirjutas:Kui juba DPF-i lõikuma hakkate, siis ilmselgelt oletegi ostnud vale auto.
Isegi bensukas tahab ainult linnas sõites saada talvel korra, paar aku laadimist, kuna võetakse rohkem, kui tagasi pannakse, 5-7km tööle, 5 tagasi.
Selge on see, et x-i puhul on vidinaid rohkem, millega tegeleda, kuuldavasti esimesed poolteljed (vahetasin enda tagaveosel just tagumise veovõlli), vahekast tekitab probleeme.
Touringu puhul on siis tagaluugi juhtmed ja katuseluuk millele tähelepanu pöörata.
LCI mootor on oluliselt ökonoomsem aga kokkuvõttes väga suurt vahet pole, kuna otsad lühikesed ja keskmine kulu on ikka 10-12.
Ma kuulan huviga mis DPFi eemaldamine ja välja progemine autole halba teeb, ise ma seda loomikult ei puudu, selleks on oma ala inimesed.
Olen varem üritanud juba sellist infot saada aga vastused olid üksmeelsed, dpf ei ole vajalik autole, vaid keskkonnale. Rikub ainult mootoriõli ja suurendab vastusurve tõttu kütusekulu.
Ma sõidan päevas vähemalt 150km, Loksalt Tallinna ja tagasi + tipptundide ajal ühest linnaotsast teise.
Keskmine kütusekulu vastavalt aastajale kompuutri järgi 7-7,5l
Millise bensukaga sa sellise kütusekulu saad?
318i ? Ei aitäh.
Esiteks ei ole küttekulu ainus kulu auto juures ja teiseks kui sa sõidad päevas 150+ kilomeetrit, siis sinusuguste jaoks diislid ongi. Teemaalgataja kavatseb 8 km otsi sõita ja kindlasti pole sellisel juhul diislil mõtet. Mul tuleb meelde küll, kuidas ma vanasti E61'ga käisin iga nädalavahetus linnast väljas "väljasõite" tegemas, et DPF umbe ei läheks ja siis ma sõitsingi niisama ringi poole suurema küttekuluga.
Ärge üllatage, jällegi ei saa keegi aru, et mina olengi teema algataja, ning küsimus täpselt see oligi kui igapäevaselt on tööle 8km kas siis on diislil mõtet v ei

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 15:51 15
Postitas h1ghryder
Jaakk kirjutas:Kindlasti on DPF-il oma eluiga aga enamus lõikujad teevad seda ikka seetõttu, et neil on autol mingi muu häda küljes (igal autol on list tingimustest mis peavad olema DPF-i põletuseks vajalikud) ja DPF ummistus on tagajärg, mitte põhjus.
Nagu eelpool juba öeldud, siis palun tõesti ärge ronige oma katkiste/kohitsetud diislitega linna, tõsiselt rõve on sisse hingata seda lebra mis sealt tagant tuleb, jah, mu autol on küll automaatne siseõhu peale keeramise andur aga enne jõuab teie lont mulle salongi, kui andur reageerida.
Kahjuks meie tehnoülevaatajad on ikka veel äraostetavad ja nii saavadki sellised katkised autod jälle tänavale ja sellised ettevõtted kes teiste mürgitamise pealt kasu teenivad peaks ettevõtluskeelu saama.
Arvate tõesti, et Prantsusmaa, Saksamaa on kiuslikud, et peksavad alla euro 5 diislid linnast niisama minema?
Soov dpfi eemaldada ei tule kindlasti sellest et sellega mingit probleemi autojuures lahendada.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 16:18 15
Postitas Tauri_T
Ja miks sa seda eemaldada mõtlesid siis?

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 16:31 49
Postitas ttsys
Kaotasin järje. Vabandan.
Lühikesed otsad on külgmine faktor ja ei ole kindlasti peamine põhjus, miks filter ummistub, sest see filter peab tühjenema eelkõige passiivse regeneratsiooniga (mitte aktiivse põletusega-regen-ga). Probleem on alati sellise vahemaa korral DPF väline ning seda viga juhivad reeglina pihustid. Kõik saab sealt alguse. Loomulikult on veel 10 eri põhjust ja asjaolu, aga vana auto = reeglina surmale lähenevad pihustid ja alles siis kõik ülejäänud, mis õli põletab.
Lisaks ei lahenda DPF eemaldamine mitte midagi - vastupidi chip-mine teeb selle haige koosluse veel katkisemaks ja toob esile uued kasvavad probleemid. Kui DPF juba ummistub siis justnimelt see on juba esimene signaal, et mootoris on selge rike, kulum, mittevastavus.
h1ghryder kirjutas: Teema läks ikka väga segaseks, millest sa räägid üldse, see ongi minu teema ju krt.
Vahepeal sai mainitud et teema on tehtud kuna aitan sõbral autot leida, vahepeal läks jutt lihtsalt mu enda auto peale üle.
Mis rikkest sa räägid ? Et tahmafilter umbes oli?
Kas tahmafiltri ummistust ei või mitte tekitada ka lühikesed otsad ?

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 16:38 36
Postitas h1ghryder
Tauri_T kirjutas:Ja miks sa seda eemaldada mõtlesid siis?
Täpselt selleprst et stage 2 chip seda nõuab, ning kõik kohad väidavad ühest suust et dpf aitab ainult mootoriõli rikkuda ja vastusurve tõttu suurendab kütusekulu.
Ma ei ole veel midagi eemaldanud ning siiani olen kahevahel old kas seda teha v mitte ning mitte keegi ei ole suutnud mulle põhjendada miks on dpf mootorile vajalik/kasulik kui keskkond hetkel arutelust välja jätta.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 16:42 24
Postitas sigaelmar
h1ghryder kirjutas:
Ärge üllatage, jällegi ei saa keegi aru, et mina olengi teema algataja, ning küsimus täpselt see oligi kui igapäevaselt on tööle 8km kas siis on diislil mõtet v ei
A sorry :D Igatahes vastus sinu küsimusele on - ei ole mõtet osta. Tõenäoliselt tuleb lõppkokkuvõttes kilomeetri hind bensukal sama või isegi vähem kui kõik kulutused kokku lüüa kui sa just V8 bensukat ei osta.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 16:46 30
Postitas h1ghryder
ttsys kirjutas:Kaotasin järje. Vabandan.
Lühikesed otsad on külgmine faktor ja ei ole kindlasti peamine põhjus, miks filter ummistub, sest see filter peab tühjenema eelkõige passiivse regeneratsiooniga (mitte aktiivse põletusega-regen-ga). Probleem on alati sellise vahemaa korral DPF väline ning seda viga juhivad reeglina pihustid. Kõik saab sealt alguse. Loomulikult on veel 10 eri põhjust ja asjaolu, aga vana auto = reeglina surmale lähenevad pihustid ja alles siis kõik ülejäänud, mis õli põletab.
Lisaks ei lahenda DPF eemaldamine mitte midagi - vastupidi chip-mine teeb selle haige koosluse veel katkisemaks ja toob esile uued kasvavad probleemid. Kui DPF juba ummistub siis justnimelt see on juba esimene signaal, et mootoris on selge rike, kulum, mittevastavus.
h1ghryder kirjutas: Teema läks ikka väga segaseks, millest sa räägid üldse, see ongi minu teema ju krt.
Vahepeal sai mainitud et teema on tehtud kuna aitan sõbral autot leida, vahepeal läks jutt lihtsalt mu enda auto peale üle.
Mis rikkest sa räägid ? Et tahmafilter umbes oli?
Kas tahmafiltri ummistust ei või mitte tekitada ka lühikesed otsad ?
Arusaadav aga kui otsad lühikesed siis passiivsest regeneratsioonist ei piisa ju või kuidas ? Mis see vahemaa hetkel siia puutub ? Dpf oli umbes saksast jõudes, eelmise omaniku vahemaadest ei tea ma midagi.
Siit koorub nii mõndagi ja saab jälle targemaks, tõsi, üks pihusti on vigane ja puterdab külmalt käivitades, seda sai ka kontrollitud.
Kuid minuajaoks on loogiline et selline viga tuleb kiiremas korras eemaldada ning enne ei oleks toimunud ka mingit chippimist.
Miks kõik arvavad et dpfi eemaldamine midagi lahendama peab ? :D

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 16:47 44
Postitas h1ghryder
sigaelmar kirjutas:
h1ghryder kirjutas:
Ärge üllatage, jällegi ei saa keegi aru, et mina olengi teema algataja, ning küsimus täpselt see oligi kui igapäevaselt on tööle 8km kas siis on diislil mõtet v ei
A sorry :D Igatahes vastus sinu küsimusele on - ei ole mõtet osta. Tõenäoliselt tuleb lõppkokkuvõttes kilomeetri hind bensukal sama või isegi vähem kui kõik kulutused kokku lüüa kui sa just V8 bensukat ei osta.
Seda arvasin ma ise ka, kuid selleks teema tehtud saigi et kinnitust saada :)

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 16:53 16
Postitas ttsys
Järelikult oli Saksamaal see auto juba katki ja lõppenud ehk see oli ilmselgelt ka peamine põhjus, miks see müüki läks.

Pealegi, kui sind ei kõneta, et asud teadlikult seadust rikkuma ning lased avalikel teedel kasutatavalt autolt eemaldada TÜV kohase EURO4 normi jaoks oleva DPF süsteemi siis ei ole mitte midagi ju rohkem arutada.
Kaalud, et teha see auto lihtsalt veel üheks teedel surevaks haisvaks ja lehkavaks monstrumiks. Sõida mõne sellise E60, Audi A6 vmi 3-liitrise järel natuke linnas või jaluta mõnes kaubanduskeskuse parklas ja saad pildi ette kuhu oma tegevusega välja jõuad.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 22.02.2019 16:57 07
Postitas Jaakk
Mootorile tõesti pole paljusid asju vaja aga samas auto ei tohi ka ohtlik olla.
https://bioage.typepad.com/.a/6a00d8341 ... 970b-popup" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin lingil on toodud kõik komponendid, et üks euro 6 diisel toimiks sellisena, et diisel oleks ohutu.
Ka sinu diislil on vähemalt pooled nendest komponentidest, kui neid nüüd eemaldama hakata siis ongi see auto potentsiaalne enneaegse surma põhjustaja.
Jah, vanematele diislitel on väga oluline, et vahepeal sõidaks ka maanteel, uutel diislitel pole see enam nii oluline, toimib suhteliselt iseseisvalt/märkamatult.
Sinu 145kw diislist on olemas ka võimsamaid tehaseversioone ja neil kõigil on DPF tehasest olemas.
h1ghryder kirjutas:
ttsys kirjutas:Milleks oli vaja torgata selline kommentaar teise inimese teemasse?! Kas tahmalontide tekitamine on endiselt mingi rahvasport või, mis teid tegelikult vaevab? Edevus koos rahapuudusega või mis?

Ilmne on ainult see, et antud auto on kulunud-rikkega. Selle asemel, et investeerida ja auto korda teha planeerib vara omanik sellest veel viimast võtta ning kaalub vara muuta ka veel seadust rikkuvaks, kaasliiklejaid ning jalakäijaid kahjustavaks ning keskkonda saastavaks.
Nagunii teed nagu mõistus ja rahakott võimaldab, aga palun hoia Tallinnast siis eemale, eriti suvisel ajal ning kesklinnast. Mõttekas ei ole see kindlasti mitte ühestki punktis või teemal.
h1ghryder kirjutas: Diislil puudub mõte aga bensukal on mõtet ? :D
Esiteks bensukate valikut pmts polegi peale selle mille link on eelmises postituses.
Endal 525d manu 145kw 2009, ls 250k, oli ka tahmafilter umbes, sai ära puhastatud, milles probleem siis?
Ma sõidan päevas 150+km ka aga umbes oli see juba enne saksast tellimist.
Kevadel plaanis ilmselt nkn välja lasta progeda + chip.
Teema läks ikka väga segaseks, millest sa räägid üldse, see ongi minu teema ju krt.
Vahepeal sai mainitud et teema on tehtud kuna aitan sõbral autot leida, vahepeal läks jutt lihtsalt mu enda auto peale üle.
Mis rikkest sa räägid ? Et tahmafilter umbes oli?
Kas tahmafiltri ummistust ei või mitte tekitada ka lühikesed otsad ?
Endiselt ei ole ma saanud ühtegi veenvat argumentj mis väidaks et dpf on autole v mootorile vajalik/kasulik. Jäta keskkond hetkel teemast välja.
Tõsi, siiani ainuke argument mis paneb mõtlema kas dpf eemaldada v mitte on see mürgitamine, lapse juuresolekul hoovis autot niimoodi tööle panna ei tahaks

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 23.02.2019 09:58 16
Postitas h1ghryder
ttsys kirjutas:Järelikult oli Saksamaal see auto juba katki ja lõppenud ehk see oli ilmselgelt ka peamine põhjus, miks see müüki läks.

Pealegi, kui sind ei kõneta, et asud teadlikult seadust rikkuma ning lased avalikel teedel kasutatavalt autolt eemaldada TÜV kohase EURO4 normi jaoks oleva DPF süsteemi siis ei ole mitte midagi ju rohkem arutada.
Kaalud, et teha see auto lihtsalt veel üheks teedel surevaks haisvaks ja lehkavaks monstrumiks. Sõida mõne sellise E60, Audi A6 vmi 3-liitrise järel natuke linnas või jaluta mõnes kaubanduskeskuse parklas ja saad pildi ette kuhu oma tegevusega välja jõuad.
Sinu jutu järgi on vigase pihustiga või umbes dpfiga auto surnud ? :D
Vanematel diislitel ei ole üldse dpfi, need ei sega kedagi.
Samuti ei tule ülevaatuspunktis dpfita autol mingeid probleeme.
Teen auto surevaks ? Eemaldan dpfi ja auto hakkab vaikselt hinge matma sest ma eemaldasin midagi mis tehas ette näeb et keskkonda hoida?

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 23.02.2019 10:08 38
Postitas ttsys
Täpselt nii. Teadlikult kasutad seda autot rikkis pihustiga, mis hävitab DPF-i. See auto on siis sellisel kujul tapetud. Sellest on tehtud veel 1 haisev lehkav jäänuk, millel tiksub ajakell, et ka TÜV selle tänavalt ühel hetkel maha võtab. Sellel pettusel ei ole õigustust mitte üheski punktis - eeskätt teiste inimeste suhtes, kes peavad seda tonti enda läheduses taluma ning saavad sellest otseselt kahju.
Kui sul ei ole siiani olnud jõudu, raha ja tahtmist auto korda teha siis suure, suure tõenäosusega kõike seda arutelu kõrvale tõstes seda ei tulegi. Järelturul on need autod kukkuva väärtusega ja diisli omaniku mõttelaad on selles osas radikaalselt kangestunud. Loomulikult on selle otsa oma "rahalehma" riputanud kõik abilised, et jäänukite omanikelt veel viimane rahasurts välja imeda.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 23.02.2019 11:52 59
Postitas Jaakk
Loe mida tähendab keskkond: https://et.wikipedia.org/wiki/Keskkond_(%C3%B6koloogia" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ehk siis sinu vaatevinkist on täiesti pohui mida sinu illegaalne auto ümberehitus teeb ennekõike kaaskodanikele, kaasa arvatud sinu lastele, peaasi, et auto ei näitaks ühtegi punast tuld ja kiirendaks võimalikult hästi, võimalikult väikse kütusekuluga, sest "DPF-i pole ju autole vaja, ainult keskkonnale".
Suva sellest, et diislid mängivad siin suurimat rolli? https://ekspress.delfi.ee/kuum/ohusaast ... d=27679539" onclick="window.open(this.href);return false;


h1ghryder kirjutas:
ttsys kirjutas:Järelikult oli Saksamaal see auto juba katki ja lõppenud ehk see oli ilmselgelt ka peamine põhjus, miks see müüki läks.

Pealegi, kui sind ei kõneta, et asud teadlikult seadust rikkuma ning lased avalikel teedel kasutatavalt autolt eemaldada TÜV kohase EURO4 normi jaoks oleva DPF süsteemi siis ei ole mitte midagi ju rohkem arutada.
Kaalud, et teha see auto lihtsalt veel üheks teedel surevaks haisvaks ja lehkavaks monstrumiks. Sõida mõne sellise E60, Audi A6 vmi 3-liitrise järel natuke linnas või jaluta mõnes kaubanduskeskuse parklas ja saad pildi ette kuhu oma tegevusega välja jõuad.
Sinu jutu järgi on vigase pihustiga või umbes dpfiga auto surnud ? :D
Vanematel diislitel ei ole üldse dpfi, need ei sega kedagi.
Samuti ei tule ülevaatuspunktis dpfita autol mingeid probleeme.
Teen auto surevaks ? Eemaldan dpfi ja auto hakkab vaikselt hinge matma sest ma eemaldasin midagi mis tehas ette näeb et keskkonda hoida?

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 23.02.2019 13:21 15
Postitas aronz12
h1ghryder kirjutas:
ttsys kirjutas:Järelikult...
Sinu jutu järgi on vigase pihustiga või umbes dpfiga auto surnud ? :D
Vanematel diislitel ei ole üldse dpfi, need ei sega kedagi.
Samuti ei tule ülevaatuspunktis dpfita autol mingeid probleeme.
Kusjuures on suur vahe kas on uuel autol dpf ära võetud või on lihtsalt vana auto kus seda pole.
Uuematel diislitel on põlemine parem ja see tahm nii "peenike", et jääb kauaks õhku hõljuma. Vanema diisli "jäme" tahm aga langeb kiiresti maha ja seda inimesed nii palju sisse ei hinga. Lisaks on ka uue diisli summutist tulev hais kordades häirivad kui vanemal autol.
Ja ülevaatuspunktis ei ole probleemi kuna diislite tahmatesti nõuded on uuel dpfiga diislil samad mis mingil suvalisel vanal kärakal. Lisaks on need nõuded isegi vanade diislite jaoks liiga kerged. Silmaga nähtav korralik lont on ülevaatuspunktis mõõdetuna "ei suitse"

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 23.02.2019 17:37 51
Postitas nm5
Arendan natuke teemat aronz12 jutu peale. Kui koolis sai ühte uurimustööd tehtud, siis jäi silma üks artikkel, kus räägiti lähemalt diiselmootori seadistusest, et keskkonnasäästlikum olla. Nimel auto millel tehase poolt on paigaldatud DPF, omab loomupoolest teistmoodi kütusesegu, kui auto mis on tulnud tehasest ilma DPFita. Ilma DPFita isenditel on segu viidud üsna lahjaks, et vältida silmaga nähtava tahma hulka, seejuures NOx ühendeid tekib rohkem. DPFiga sõidukite puhul lubatakse mootori poolt toota tahmarikkamat heitgaasi, kuna see ladestub ära DPF filtrisse. Selle lükkega on NOx ühendite sisaldust heitgaasides tunduvalt vähendatud. Kui nüüd lihtsalt DPF ära võtta ja ainuüksi veakoodid ajust maha kirjutada (ei ole täpselt kursis, mida PDF eemaldajad täpselt mootori ajus ümber kirjutavad) siis ongi see EURO 4 sõiduk väga haisva ja tahmase heitgaasiga. Kehvad pihustid ja agressiivne remap ainult soosib seda lisaks. Kui ma eksin, parandage mind julgelt :D

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 23.02.2019 20:17 15
Postitas Jaakk
Nii palju kui mina aru olen saanud, siis DPF-i jaoks on olemas 3 andurit, temp andur, o2 andur ja vastusurve andur, ilmselt DPF-i eemaldamise käigus auto ajule öeldaksegi, et tal pole neid andureid ja võibolla on veel regen kuidagi ajule lisaks sisse kirjutatud, et need read eemaldatakse ja ongi ilmselt kõik aju poole pealt.
Chiptuuningut teavad vast kõik kuidas seda tehakse.
Suurim erinevus peaks minu teada olema pre Euro4 ja Euro4 ja edasi masinate vahel see, et kasutatakse oluliselt kõrgemat kütuserõhku ja sestap ka põlemisprotsess on erinev ja jäägid mis sellega seoses tekivad peaks DPF/EGR kinni pidama aga kui neid pole, siis pääsebki see keemiavabrik välja, lisatuna siis "chiptuning" ehk suurem kütusekogus ja rõõmu veelgi rohkem.
Kasulik lugemine igale ostjale: https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/u ... etad-vahe/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 24.02.2019 02:44 14
Postitas h1ghryder
ttsys kirjutas:Täpselt nii. Teadlikult kasutad seda autot rikkis pihustiga, mis hävitab DPF-i. See auto on siis sellisel kujul tapetud. Sellest on tehtud veel 1 haisev lehkav jäänuk, millel tiksub ajakell, et ka TÜV selle tänavalt ühel hetkel maha võtab. Sellel pettusel ei ole õigustust mitte üheski punktis - eeskätt teiste inimeste suhtes, kes peavad seda tonti enda läheduses taluma ning saavad sellest otseselt kahju.
Kui sul ei ole siiani olnud jõudu, raha ja tahtmist auto korda teha siis suure, suure tõenäosusega kõike seda arutelu kõrvale tõstes seda ei tulegi. Järelturul on need autod kukkuva väärtusega ja diisli omaniku mõttelaad on selles osas radikaalselt kangestunud. Loomulikult on selle otsa oma "rahalehma" riputanud kõik abilised, et jäänukite omanikelt veel viimane rahasurts välja imeda.
Ära erutu, mingit chipi ega dpfi eemaldamist pole veel teostatudki.
Pihusti viga avastati üleelmine nädal ja järgmine nädal saab selle vahetuseks ka aeg pandud.
Sina tead jah millal ja kuidas keegi oma autot remondib, ei ole mõtet teiste eest rääkida ja kohvipaksu pealt ennustada.

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitatud: 24.02.2019 11:05 37
Postitas Jaakk
Ma pole seda väga märganud, et keegi sellest räägiks aga Eestis on mitmeid firmasid kes pakuvad DPF filtri mehhaanilist läbipesu, keegi seda kasutanud on, kuidas kogemused?