1. leht 1-st

Bmw e61 3.0d 173kw

Postitatud: 11.02.2018 20:01 35
Postitas imbi21
Tervist, mida peaks jälgima selle masina ostmise puhul? Mis on tüüpvead. Ja üldse head ja vead?

http://www.auto24.ee/used/2731706" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Bmw e61 3.0d 173kw

Postitatud: 12.02.2018 11:55 04
Postitas Kert11
pakun, et sellel on läbisõit keritud (aga ei pruugi). Miks? mul on olnud 230 000 läbisõiduga ja minu omal oli start/stop nupp korralik, sellel tundub kulunud olevat. Itaaliast toodud masinatel on ette tulnud kerimist.
Sumpa otsad tunduvad seest mustad, järelikult on DPF vahelt välja löödud. Peaks uurima mis põhjusel? Kui DPF on veel vahel, see on indikaatoriks, et masin toimetab enam vähem normaalselt (termostaadid korras, pihustid peaks toimima, elektriline gaasiklapp korras, eelsüüte küünla plokk korras). Kui autol on mingi probleem, võib PDF umbe minna ja odavaim lahendus on DPF vahelt välja lüüa. Mina isiklikult vaataks autosid millel on DPF veel küljes. See muidugi maitse asi, mõni lööb selle niisama vahelt välja, et saada "jõudu juurde".

Ega niisama ümber auto jalutada ja jalaga vastu rehvi taguda siis kõiki vigu ei pruugi märgata. Muidugi võiks vaadata missugune suits sealt sumpast välja tuleb kui mootorile täis tuure anda, kas sinist/musta/valget ja mis lõhnaga. Seejärel kuulata mootorit, kas diisel tiksub vaikselt kreemjalt või on mingeid kahtlaseid helisid kuulda. Siis vaadata kas mootor pealt õline/lekib õli kuskilt. SIis proovida kiirendada nullist täis pööretel, kas midagi avariisse ei löö nagu käigukast või mootor. Vaadata jahutusvedelikku, kas pole pealt õline. Proovida kuidas rool toimetab, kas kange või normaalne. Proovida sõida 90ga püsikas peal, et välisatada turbiini viga. Kui seejärel tundub kõik OK, siis tasuks minna lasta kuskil mingi kabla taha panna teha diagnostika ja lugeda veakoode, sest mõnda asja ei näe palja silmaga. Lihtsam vast leppida kohe kokku Carmaster või mõne muu asutusega mis teostab ostueelset kontrolli.

Re: Bmw e61 3.0d 173kw

Postitatud: 12.02.2018 12:03 08
Postitas karlhobe
Pole autot näinud ega uurinud, aga kulunud nupu kohta oskaks seda öelda, et tean 80k sõitnud Eesti ajalooga facelift isendit, millel samuti start nupp hakkas suht varakult juba tegelikult näitama selgeid kulumise märke. Seega puhtalt selle pealt ma läbisõitu kerimist ei väidaks.