e36 M3 3.2

Nõuanded sõiduki soetamisel
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Silwer kirjutas:
Raivo kirjutas:Vaadates ringiaegu, siis Lill sõitis oma E36 M3-ga viimasel üritusel Rapla kardirajal parima aja välja.
Tahtsin just seda mainida... :)
Tal päris standardne M3 ka muidugi pole: Michelini slickid, mingi eriliselt lühike M spordi tagadiffer, coil-over :P

Aga noh, suht stock ikkagi laias laastus ;)
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Seal sinises M3 on ikka pädev juht ka, M3 ise ei sõida kuhugi :)
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Honda
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 03.12.2003 22:06 41
Peamine sõiduk: LGT

Postitus Postitas Honda »

raimo_r kirjutas:Seal sinises M3 on ikka pädev juht ka, M3 ise ei sõida kuhugi :)
Kui M3 (e36) täiesti tühjaks loopida, kas siis oleks reaalne kaal 1200kg peale saada? Originaalis on vist kaal 1535kg?
piilu
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 13.12.2005 21:33 17

Postitus Postitas piilu »

Kui siis tõesti TÄIESTI tühjaks visata siis ehk ligilähedale saab,muid jääb kaal ikka sinna 1250kg kanti.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Originaalis on kaal 1450kg
Tagaiste 10-15kg
Esiistmed korvistmeteks vahetades võidab ka ~20kg
Kogu polsterdus ka ehks 20-30kg.
Tagavararatas ~10kg
Pagasniku sisu ~10kg
Kergemad veljed ~15-20kg
Kergemad kapotid ~20-30kg
Oletame, et said nüüd kokku 100-120kg kaalus alla, siis pead vedrustuse vastavusse viima auto kaaluga ja kokkuvõttes läheb see väga kalliks. Arvan, et ka stock(sisuga) m3 slickidega oleks open trackidel ja bmw cupidel konkurentsivõimeline, kui sõitja hea on.
Kasutaja avatar
Simsa525
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 05.09.2004 23:30 57
Asukoht: Tartu-Võru-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Simsa525 »

Milleks M3 kui on olemas Audi S4 2.7 biturbo praktiliselt samas hinnaklassis!!
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Simsa525 kirjutas:Milleks M3 kui on olemas Audi S4 2.7 biturbo praktiliselt samas hinnaklassis!!
Selle pärast et S4 on kahjuks vaid otse sõitmise auto. Ja antud 2,7 biturbo ei ole ka õnnistatud erilise vastupidavusega.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Silwer kirjutas:
Simsa525 kirjutas:Milleks M3 kui on olemas Audi S4 2.7 biturbo praktiliselt samas hinnaklassis!!
Selle pärast et S4 on kahjuks vaid otse sõitmise auto. Ja antud 2,7 biturbo ei ole ka õnnistatud erilise vastupidavusega.
m3 võiks võrrelda ikka rs4-ga ;)
Ja RS4 on juba way out m3 hinnaklassist(e36 puhul).
Või, kui samas hinnaklassis, siis ehk audi rs2-ga.
Audi RS2 ei käitu rajal eriti halvemini, kui BMW m3.
Kiirem on ta ka otsesõitmises. Aga kuivades oludes on
tõenäoliselt m3 ikkagi kiirem.
Samas ei ole al. 150 000 läbisõiduga turbomootorid enam
eriti töökindlad, mida näitab ka see, et uus RS4 on v8 mootoriga,
ning on ka BMW loobunud "tuunitud" r6-st ja läinud üle v8 peale.
(uus m3 400hp, 4.0l). Ka m5 elas selle tee läbi, r6, v8 ja nüüd lausa v10.
Räägitakse, et v8 oli natuke parem mootor, sest võimsus tuli madalamatel pööretel kätte.
Fakt on see, et m3 on igas hinnaklassi oma hinna eest parim hobi-ringrajaauto, kas siis 100-200k, 300-500k või siis uue puhul 700-1mill.
Vasta