1. leht 1-st

E60/61 diisel

Postitatud: 10.01.2016 20:18 06
Postitas alex92
Tere .

plaan siis soetada 5ene e 60 või 61 . Keegi oskab soovitada kas 520dvõi 530d? äkki oskate öelda mida põhjalikumalt vaadata kui autot vaatama minna?

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 10.01.2016 20:26 27
Postitas Edson520
alex92 kirjutas:Tere .

plaan siis soetada 5ene e 60 või 61 . Keegi oskab soovitada kas 520dvõi 530d? äkki oskate öelda mida põhjalikumalt vaadata kui autot vaatama minna?
2.0 d ja 3.0 d on erinevad asjad, mis aasta autot otsid?

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 10.01.2016 21:38 16
Postitas alex92
Edson520 kirjutas:
alex92 kirjutas:Tere .

plaan siis soetada 5ene e 60 või 61 . Keegi oskab soovitada kas 520dvõi 530d? äkki oskate öelda mida põhjalikumalt vaadata kui autot vaatama minna?
2.0 d ja 3.0 d on erinevad asjad, mis aasta autot otsid?
2006-2008 kuni9000euri. Saan aru et 2.0 ja 3.0 erinevad aga mis põhivead neil on ? kumb vastupidavam jne ?

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 11.01.2016 10:35 01
Postitas Jaanus_V
2.0 on võrrimootor ja sobib max 3ndale seeriale, kui sinnagi. Kui 5ndat ja diislit vaatad, siis alla 3.0i pole mõtet vaadata, sellel on 2.5 suht sarnane küttekulu aga minek on hoopis teine. Remont/hooldus sisuliselt sama. Üldiselt leiad veel palju kasulikku infot kui selles samas teema siin alla kerid ja loed. Siin on palju infot nende tüüpvigade, probleemide ja kõige muu kohta.

Edu!

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 11.01.2016 13:58 55
Postitas markedmen
Tegelikult liigub ka 525d täitsa normaalselt. Ma arvan, et prioriteediks peaks olema ikkagi auto korrasolek, kui leiad hästi hooldatud 525d, siis peaks see ju ka sobima. Lõppude lõpuks saab ju chip'i teha, kui jõust puudu jääb ning siis saad need 160-165kw ka kätte, mis 530d'l on.

Edit: otsid siis lausa facelifte juba? selle raha eest vist väga laia valikut ei ole. Samas facelift 525d peaks ju ka 3.0 olema?

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 11.01.2016 14:37 10
Postitas alex92
http://www.auto24.ee/used/2037859" onclick="window.open(this.href);return false; Ms sellest arvate jaab lahjaks ? Voibolla keegi käinud vaatamas ja oskab örlda miskit?

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 12.01.2016 11:25 11
Postitas sigaelmar
markedmen kirjutas:Tegelikult liigub ka 525d täitsa normaalselt. Ma arvan, et prioriteediks peaks olema ikkagi auto korrasolek, kui leiad hästi hooldatud 525d, siis peaks see ju ka sobima. Lõppude lõpuks saab ju chip'i teha, kui jõust puudu jääb ning siis saad need 160-165kw ka kätte, mis 530d'l on.

Edit: otsid siis lausa facelifte juba? selle raha eest vist väga laia valikut ei ole. Samas facelift 525d peaks ju ka 3.0 olema?

525d on täiesti pointless auto kasutatult osta. Uuena ma kujutan ette et neid osteti ainult sellepärast, et ta oli odavam kui 530d. Küttekulu on 525d sama mis 530d, vead on ka samad, hooldus samakallis, lihtsalt 525d ei lähe edasi nii hästi.
See pilt on võetud BMW enda käsiraamatust, mitte mõnest neti andmebaasist.
Pilt

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 12.01.2016 16:16 29
Postitas markedmen
sigaelmar kirjutas:
markedmen kirjutas:Tegelikult liigub ka 525d täitsa normaalselt. Ma arvan, et prioriteediks peaks olema ikkagi auto korrasolek, kui leiad hästi hooldatud 525d, siis peaks see ju ka sobima. Lõppude lõpuks saab ju chip'i teha, kui jõust puudu jääb ning siis saad need 160-165kw ka kätte, mis 530d'l on.

Edit: otsid siis lausa facelifte juba? selle raha eest vist väga laia valikut ei ole. Samas facelift 525d peaks ju ka 3.0 olema?

525d on täiesti pointless auto kasutatult osta. Uuena ma kujutan ette et neid osteti ainult sellepärast, et ta oli odavam kui 530d. Küttekulu on 525d sama mis 530d, vead on ka samad, hooldus samakallis, lihtsalt 525d ei lähe edasi nii hästi.
See pilt on võetud BMW enda käsiraamatust, mitte mõnest neti andmebaasist.
Pilt
Lugemisoskus puudulik? ma rääkisin seda, et kui sul on valik kas ära hooratud 530d või korralik 525d, siis ilmselgelt on viimane mõistlikum. Prioriteedid auto valikul peaks natukene teises kohas olema. Vaadates, kui palju siin mõned E60 omanikud oma auto alla matavad, siis ajab natukene naerma lausa, sest ma ise olen nüüd pea 2 aastaga kulutanud ca 500 eur samas, kui mõni laob vähem kui aastaga paar kilo. Kilovatiralli puhul ütleks sirge seljaga, et see 530d on ka täielik rämps, alla 535d ei tasuks vaadata, aga sa saad ise ka aru, et see on suht loll jutt ja tegelikult on väiksem mootor ka täiesti piisav.

Aga teemaalgatajale, selle 2.0 mootoriga pole ma never kokku puutunud, see on arvatavasti ikka veel nõrgema minekuga. Ja varustus on ka ikka väga hädine ning manuaalkast E60 vähemalt minu arust on täiesti absurdne kombo - aga see juba maitse asi :D . Aga nagu ma ka rääkisin, siis mine tee sõitu ja vaata ise, mis sa arvad. Peamine peaks olema auto tehniline korrasolek ning igasugused lisad ja kilovatid võiks teisele kohale panna. Mina soovitaks ka väljalaskeaastas mitte nii kinni olla. Selles hinnaklassis väga neid facelifte vist pole ning ei tea ka, kui käest lastud need on. Mine ja proovi erinevaid, tee proovisõite, vaata silmaga üle ja vali normaalsemad välja. Ma enda oma valides käisin ühe päeva jooksul ikka igasuguseid vaatamas - 530d, millel esimene stange viltu ees ning muud asjad ikka väga ära kulunud, oli suht tavaline vaatepilt. tee erinevate mootoritega sõite ja saad ise aru, mis sulle sobiks ning millisest piisaks.

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 12.01.2016 16:22 20
Postitas porku
Eelnevat juttu lugedes mõtlesin kohe :

Vändaga akendega ja veluur sisuga, peamine et kilowatte oleks kõik elektroonika kaalub palju ja automaadiga ei saa nii hästi peeneks anda kui manuaaliga.

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 12.01.2016 16:29 59
Postitas sigaelmar
Pole sellel manuaalil häda midagi. Jätkuvalt töökindlam kui automaat ja vähemalt sel ajal, kui E60 veel tehti, ka ökonoomsem kui automaat. Samuti on olemas kaltssisu fännid, ise ma küll nende sekka ei kuulu.

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 12.01.2016 16:34 53
Postitas sigaelmar
markedmen kirjutas: Peamine peaks olema auto tehniline korrasolek ning igasugused lisad ja kilovatid võiks teisele kohale panna.
Meenub, et veel hiljuti sai siin üks F10 ostnud vend selle eest siin foorumis päris kõvasti, et valis omale plangu aga korraliku masina :roll: Stass15 oli vist see vend.

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 12.01.2016 17:08 11
Postitas Edson520
kui ostad 2006-2009a autot, küsi kas kett oli vahetatud või mitte, N47 mootoril näiteks oli kampaania, kus vahetati keti tasuta, praegu vist ei ole või vahetatakse aint ülemist ketti. al 2006 a ketitarnijaks vist valiti teist tootjat ja ketid ei kesta rohkem kui 300000 km, eelistaks ikka r6 mootorid, sest r4 on eriti kehv, kui sa proovid r6 ja kohe istud r4 autosse siis tunned kohe, muidu kui M47 mootoriga, siis ta on vastupidavam ja remondis on odavam kui kõik teised, chip natuke muudab minekut paremaks

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 16.01.2016 12:54 00
Postitas rom33
v6ss kirjutas:2.0 on võrrimootor ja sobib max 3ndale seeriale, kui sinnagi. Kui 5ndat ja diislit vaatad, siis alla 3.0i pole mõtet vaadata, sellel on 2.5 suht sarnane küttekulu aga minek on hoopis teine. Remont/hooldus sisuliselt sama. Üldiselt leiad veel palju kasulikku infot kui selles samas teema siin alla kerid ja loed. Siin on palju infot nende tüüpvigade, probleemide ja kõige muu kohta.

Edu!
Ei ole mõtet,siin 2,0D mootorit maha teha!
Liigub päris hästi ja ei sobi tõesti rullnokale.Kulud on 2,0D kindlasti väiksemad. Näiteks kindlustus on juba tunduvalt odavam.

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 16.01.2016 14:39 37
Postitas Edson520
rom33 kirjutas:
v6ss kirjutas:2.0 on võrrimootor ja sobib max 3ndale seeriale, kui sinnagi. Kui 5ndat ja diislit vaatad, siis alla 3.0i pole mõtet vaadata, sellel on 2.5 suht sarnane küttekulu aga minek on hoopis teine. Remont/hooldus sisuliselt sama. Üldiselt leiad veel palju kasulikku infot kui selles samas teema siin alla kerid ja loed. Siin on palju infot nende tüüpvigade, probleemide ja kõige muu kohta.

Edu!
Ei ole mõtet,siin 2,0D mootorit maha teha!
Liigub päris hästi ja ei sobi tõesti rullnokale.Kulud on 2,0D kindlasti väiksemad. Näiteks kindlustus on juba tunduvalt odavam.
Minek on hea, kuid ei ole piisav EBK liikmete jaoks)))))))) mu naisele näiteks oli savi, ja 130kw temale oli veelgi parem kui praegune 230kw ja kütusekulu linnas peaaegu 2 korda vähem oli

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 17.01.2016 18:55 05
Postitas Jaanus_V
Inimesed küsivadki arvamusi siin teemas ju :) Minu arvamus on see, võtke või jätke. Eks ta maitseasi ongi. Lihtsalt mina ei näe 2.0 diislil 5se kere peal mõtet. Samahästi võiks siis 2x vastupidavama jaapanlase osta kui lahjat mootorit tahta :lol:

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 17.01.2016 19:30 41
Postitas Tauri_J
see 2 liitrine on sama võimas mis 3 liitrine e39 peal.

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 17.01.2016 19:59 38
Postitas sigaelmar
Tauri_J kirjutas:see 2 liitrine on sama võimas mis 3 liitrine e39 peal.
Lisaks sama võimas kui osad E60/61 525d aga ilmselt tunduvalt ökonoomsem.

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 18.01.2016 11:54 03
Postitas Edson520
v6ss kirjutas:Inimesed küsivadki arvamusi siin teemas ju :) Minu arvamus on see, võtke või jätke. Eks ta maitseasi ongi. Lihtsalt mina ei näe 2.0 diislil 5se kere peal mõtet. Samahästi võiks siis 2x vastupidavama jaapanlase osta kui lahjat mootorit tahta :lol:
need väiksed mootorid on jah väikestele autodele parimad)))))))

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 18.01.2016 14:13 00
Postitas jaanis_!
Sõidan hetkel 2.5diisliga ja see mootor küll mõttetu. Kütuse kulu väikeste otstega mõttetult suur. Pigem võtta siis juba 2 liitrine diisel, vb on tõesti ka öko.

Re: E60/61 diisel

Postitatud: 19.01.2016 09:26 02
Postitas sigaelmar
jaanis_! kirjutas:Sõidan hetkel 2.5diisliga ja see mootor küll mõttetu. Kütuse kulu väikeste otstega mõttetult suur. Pigem võtta siis juba 2 liitrine diisel, vb on tõesti ka öko.
Täpselt nii. Kes tahab ökot, võtku 520d, kes tahab minekut võtku 530d või 535d. Kes ei taha kumbagi, peaasi et E60/61 on, võtku 525d :mrgreen: