1. leht 1-st

Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 31.03.2012 16:16 51
Postitas jeesus
Tere

Plaan hakata otsima uut autot. Siiani olen sõitnud Audiga, aga et 97-00 aastatest hea mootoriga ja piisava võimsusega Audit on raske leida, olen pilgu BMW poole pööranud. Samas on ka varustustase võrreldes just BMWga märkimisväärselt kesisem. Siit ka küsimus, et mida teate rääkida BMW 525 või 530 ülalpidamisest? Kas tagavedu annab ka rahakoti mõistes midagi tunda? Mittevedav esisild peaks ju teoreetiliselt vähem lagunema. Praegune Audi A6 C4 iseenesest ei ole nigu hirmus raharöövel.

Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 31.03.2012 20:40 24
Postitas jaanis_!
2.5 ja 3.0 diislitest siin väga palju tarka juttu, soovitan otsingut kasutada. 3.0 kindlasti targem valik. Esisild laguneb, sellest ei pääse, sest mitte lagunevat silda pole mina veel kohanud. Tõsi on küll see, et mõned asjad kuluvad seal vähem, kui esiveolisel.

Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 31.03.2012 20:58 48
Postitas Jaanus_V
Küsiks lihtsalt huvi pärast, et mis sel Audil see lisavarustus siis on? Pole ühtegi omanud ega lähemalt näppinud aga pole küll aru saanud, et neil midagi erilist oleks. Ja neid jutte siin on tõesti palju. Tasub otsida ka kasutajate autode alt ja 5nda seeria teema alt.

Edu valimisel!

Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 31.03.2012 21:41 05
Postitas Ramm
jaanis_! kirjutas: Esisild laguneb, sellest ei pääse, sest mitte lagunevat silda pole mina veel kohanud. Tõsi on küll see, et mõned asjad kuluvad seal vähem, kui esiveolisel.
Ma olen kogenud - Subaru :D

Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 31.03.2012 21:49 57
Postitas TiitR
jeesus kirjutas:Tere

Plaan hakata otsima uut autot. Siiani olen sõitnud Audiga, aga et 97-00 aastatest hea mootoriga ja piisava võimsusega Audit on raske leida, olen pilgu BMW poole pööranud. Samas on ka varustustase võrreldes just BMWga märkimisväärselt kesisem. Siit ka küsimus, et mida teate rääkida BMW 525 või 530 ülalpidamisest? Kas tagavedu annab ka rahakoti mõistes midagi tunda? Mittevedav esisild peaks ju teoreetiliselt vähem lagunema. Praegune Audi A6 C4 iseenesest ei ole nigu hirmus raharöövel.
Hea mootoriga ja piisava jõuga Audit raske leida? :shock: Mis on saanud C5 kerega 4,2 mootoriga kooslusest? Jääb väheks? http://www.auto24.ee/used/951968" onclick="window.open(this.href);return false; ok, ilmselt oli pealkirjaga mõeldud diisleid ja siis ei lähe V8 arvesse ;) .
Olles ise omanud (kaugetel aegadel muidugi) A4(B5) 1,9TDI Quattrot ja kõrvalt jälginud töökaaslase A6(C5) 1,8T elulugu, siis pean tunnistama, et e39 ülalpidamine ei tule odavam...ausalt, ilma naljata! Ja pole mul ju vaja Audiklubist copy-pasteda kogu hirmujuttu `97...2002a. 2,5TDI kohta, tead seda isegi :cool: .
Kui ausalt tahad teada, siis ära oota suht pommikindla C4 kõrvale samasugust hooldusnumbrit e39 (misiganes mootoriga) võrreldes.

Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 04.04.2012 14:42 09
Postitas jeesus
TiitR kirjutas: Hea mootoriga ja piisava jõuga Audit raske leida? :shock: Mis on saanud C5 kerega 4,2 mootoriga kooslusest? Jääb väheks? http://www.auto24.ee/used/951968" onclick="window.open(this.href);return false; ok, ilmselt oli pealkirjaga mõeldud diisleid ja siis ei lähe V8 arvesse ;) .
Olles ise omanud (kaugetel aegadel muidugi) A4(B5) 1,9TDI Quattrot ja kõrvalt jälginud töökaaslase A6(C5) 1,8T elulugu, siis pean tunnistama, et e39 ülalpidamine ei tule odavam...ausalt, ilma naljata! Ja pole mul ju vaja Audiklubist copy-pasteda kogu hirmujuttu `97...2002a. 2,5TDI kohta, tead seda isegi :cool: .
Kui ausalt tahad teada, siis ära oota suht pommikindla C4 kõrvale samasugust hooldusnumbrit e39 (misiganes mootoriga) võrreldes.
Pidasin silmas väiksemaid mootoreid, no kuni 3 liitriseid. See jäi märkimata. Audi 1.9TDi ja 1.8T puhul vähemalt näitajate poolest on minekut natuke vähevõitu. Tõsi, pommikindla C4 mootori R5 vastu on raske midagi leida, aga samas niipalju kui Internetiavarused räägivad, siis mõnede arvates BMW jälle vastupidavam mootori poolest (va R5) ning Audi sagedasem hooldus tuleb lõppkokkuvõttes sama välja, kui BMW'le harvem kallemaid varuosi soetada. No muidugi arvamusi on niipalju, kui on inimesi ja eks see ole kahtlemata õnneasi ka, mille otsa satud.
v6ss kirjutas:Küsiks lihtsalt huvi pärast, et mis sel Audil see lisavarustus siis on? Pole ühtegi omanud ega lähemalt näppinud aga pole küll aru saanud, et neil midagi erilist oleks. Ja neid jutte siin on tõesti palju. Tasub otsida ka kasutajate autode alt ja 5nda seeria teema alt.

Edu valimisel!
Ei olegi. Selles asi ongi. Ütleme, et kui tahad saada igasuguste kontrollide, istmesoojenduste ja kellade viledega Audit, siis peab ikka BMWga võrreldes kõvasti juurde plekkima.

Aga olgu, sirvin seda foorumit siis põhjalikumalt.

Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 04.04.2012 18:03 38
Postitas TiitR
jeesus kirjutas: Tõsi, pommikindla C4 mootori R5 vastu on raske midagi leida, aga samas niipalju kui Internetiavarused räägivad, siis mõnede arvates BMW jälle vastupidavam mootori poolest (va R5) ning Audi sagedasem hooldus tuleb lõppkokkuvõttes sama välja, kui BMW'le harvem kallemaid varuosi soetada. No muidugi arvamusi on niipalju, kui on inimesi ja eks see ole kahtlemata õnneasi ka, mille otsa satud.
Minu point oli pigem siin ehk siis e39 muud mured lisaks mootorile :cool:
TiitR kirjutas: Kui ausalt tahad teada, siis ära oota suht pommikindla C4 kõrvale samasugust hooldusnumbrit e39 (misiganes mootoriga) võrreldes.

Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 05.04.2012 10:40 13
Postitas MartenL
320 diisel e46 kerel on minu meelest ka üpriski "pommikindel". 110kw saab diagnostikaga paremini infot kui 100kw kohta.

Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 08.04.2012 23:36 44
Postitas ArgoE
Igapäevaselt mõlema auto remondi ja hooldusega kokku puutudes võin üsna kindlalt väita, et bmwd odavam ülalpidada.

Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 10.04.2012 16:12 40
Postitas xtrcraz
ArgoE, millise Audiga võrreldes millist BMW-d?

Minulgi väike huvi, et keegi kommenteeriks, kuidas on kulud
2002-3 aasta A4 ja A6 diisel 96/114/120/132kW võrreldes sama aastakäigu E39 525d/530d? Samas ka 1,8T võrdlus oleks huvitav. Audi 2,5 diisel + Tiptronic käigukast pidi eriti halb kooslus olema, kas E39 on töökindlam? Kas Audi 2,5 diisel on igas seades kehvem või on mõni neist paljudest eri võimsusega mootoritest parem? Kolmas valik oleks Saab 9-5...

Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 10.04.2012 21:34 14
Postitas TiitR
xtrcraz kirjutas:ArgoE, millise Audiga võrreldes millist BMW-d?

Minulgi väike huvi, et keegi kommenteeriks, kuidas on kulud
2002-3 aasta A4 ja A6 diisel 96/114/120/132kW võrreldes sama aastakäigu E39 525d/530d? Samas ka 1,8T võrdlus oleks huvitav. Audi 2,5 diisel + Tiptronic käigukast pidi eriti halb kooslus olema, kas E39 on töökindlam? Kas Audi 2,5 diisel on igas seades kehvem või on mõni neist paljudest eri võimsusega mootoritest parem? Kolmas valik oleks Saab 9-5...
A4TDi - 96kw-1,9tdi (minu soovitus), 114/120kw - 2,5tdiV6 (pakuti vaid multitronicut minu teada), tiptronic ja halb? minuarust kurdavad esimsete multide omanikud just multi kaste :roll: ...ja quattrole pandi automaatidest vaid tiptronicut.

Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 11.04.2012 09:52 10
Postitas xtrcraz
Multi oli kehvem jah.

Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 11.04.2012 12:07 14
Postitas ArgoE
Audil ainukesed arvestatavad mootorid on 1,9 diisel ja bensiin vabal valikul kuid kütuse kulu ei kannata kriitikat minuarust. 2.5tdi mootorite h.rihma vahetus kvaliteetses töökojas 800-1000 euri+ nukkvõllid ja kõrgsurve pumbad kipuvad kuluma. BMWde kohta on siin foorumis infot küll.

Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu

Postitatud: 14.04.2012 22:47 53
Postitas tafkin
Osta Audi jätkuvalt. Audi on meie teedel vastupidavam ja kui oled väga rahalugeja, siis seda enam. Soovitan A4 diisel (1,9 või 2,5 al.2003a.+) on küll kõrgema hinnaga, kui A6 aga töökindlam. Sama on ka Bmw puhul, korras ja hea lisaga 3-seeria maksab rohkem, kui 5-seeria (Samuti hea lisaga). 3-seeria (E46/E90/E91) ostab sihikindel inimene, kes paneb rõhku ökonoomsusele ja vastupidavusele/töökindlusele. Jutt käib siis järelturul olevatest sõidukitest.
Selge on see, et Bmw diisel on üks töökindlamaid (ketiga mootorid jne.), öko ja hea minekuga, aga veermik kestab Audil meie teedel paremini ja on valdavalt originaal varuosana odavam. Esinduses on Audit odavam remontida: Audi Service 6+ on Audi poolt pakutav hooldus- ja remondipakett enam kui kuue aasta vanustele autodele.

Audi Tallinna esinduses kehtivad järgnevad soodustused:

remondi- ja hooldustööd -20%
sildade geomeetria reguleerimine -20%
Audi originaalvaruosad -15%
Audi originaaltarvikud -10%
mootor ja käigukast -8%ja
Mida on siin United Motorsil vastu pakkuda (tavakliendile), mitte s...agi v.a õlivahetus. Kasko kindlustus on Audil kordades odavam. Audil vahetad hammasrihma ära ja on 120 000km jälle muretud. Endal olemas kogemus erinevate Audide ja Bmw-dega.
Ise ostaksin vast Bmw diisli (3,0d) aga bensuka raudselt Audi (4.2l).

Edu ostmisel!