1. leht 1-st

e90 318 vs e91 318

Postitatud: 12.09.2011 15:12 17
Postitas Alvaro
Oskab keegi rääkida kogemustest ülal mainitud autodest. Mis on nende autode juures plussid ja miinused? Mis vahe on 95kw ja 105kw mootoril? Kui pikad on hooldus välbad?

Sisukaid vastuseid ootama jäädes,
Alvaro

Re: e90 318 vs e91 318

Postitatud: 13.09.2011 13:14 38
Postitas Tauri
oluline on teada ka võrreldavate autode tootmisaega sest kasutatud on nii N43 kui ka N46 mootoreid. Võimsuse varjatsoone on tegelikult rohkemgi ja niipalju kui mina olen arusaanud siis ühe mootori tüübipõhine erinevus seisab ajus (kindlasti võib nipet näpet veel olla) mootorite enda erinevus seisneb sisselaskes.

http://www.bmwheaven.com/database/engin ... ype=N46#/2

ja muidugi E90 (sedaan) ja E91 (universaal)- siin tuleb ennekõike paika panna mis milleks ja mis meeldib. Minu hinnangul touring igati praktilisem ja kenam- nüüd võib alustada lõputut vaidlust, et kumb siis ilusam :)

Re: e90 318 vs e91 318

Postitatud: 13.09.2011 13:19 16
Postitas Alvaro
Välimusel ei ole vahet, olen vaadanud 2007 ja ülesse. Lihtsalt hakkas silma, et sedaani peal 95kw ja universaal 105kw.

Täna käin proovimas sellist, siin just 105kw
http://www.nettiauto.com/bmw/318/4230562

Re: e90 318 vs e91 318

Postitatud: 13.09.2011 13:33 07
Postitas Tauri
no välimuselt igati sex masin- huvitav, et udukad puudu.

mootoritel väike vahe kütusekulus ja kiirenduses. Kuna need vahed suht marginaalsed siis.

n46 kiirendab paremini ja kulutab rohkem n43 kiirendab vähem aga kulutab ka vähem. Kui oleks valida kahe võrdse auto vahel siis ma võtaks viimase. Samas antud juhul ma seda üle ei tähtsustaks ja keskenduks pigem üldise seisukorra hindamisele ja valiks parema varustusastmega mudeli. Eriti eelistatud oleks lisadena suure (proffesional) ekraani, klaas katuse (suure luugi) ja veokonksuga isendid...

Re: e90 318 vs e91 318

Postitatud: 13.09.2011 18:28 24
Postitas Alvaro
Tauri kirjutas:no välimuselt igati sex masin- huvitav, et udukad puudu.
Sai siis käidud uurimas ja proovimas. M-i stanged orginaalid ja ise paigaldatud. Mineku koha pealt selline nii ja naa(hetkel e46-e 328 omanik). Väidetavalt AP-Racingu coiloverid. Mootor on 95kw ja esimene registreerimine tehtud 28.12.2006. Eks peab veel ringi vaatma.

Kui kellelgi kogemusi antud autodega siis andke märku. Mis tasuks veel tähele panna kui sellist osta?

Re: e90 318 vs e91 318

Postitatud: 14.09.2011 12:41 28
Postitas Tauri
ok-siis arusaadav miks udukaid veel ei ole :)

kindlasti ära võrdle 328-t 318-ga :) Muidugi pead arvestama, et see mootor hakkab elama kõrgematel pööretel, ehk käigud tuleb pikemalt läbisõitma- muidugi nn. keskmisele kütusekulule võib siis 2l otsa panna ...

Re: e90 318 vs e91 318

Postitatud: 14.09.2011 16:05 36
Postitas Alvaro
Sai siis täna väheke uuritud auto kohta ja omanikku tausta. Ei imesta miks seal colid all ja orginaal M-i stanged. Omanik pea sellist paikka nagu http://www.lowtoys.com/uusi/site/indexfi.html Firma tegevus alaks just igasugune madaldamine, custom tuning jne :D

Re: e90 318 vs e91 318

Postitatud: 14.09.2011 18:38 10
Postitas MartenL
Mis lisad antud isendil veel on peale sportrooli ja kliimaseadme?

Külge on poogitud M-stanged, so what. Tehasest neid ei tulnud. Saksast saab need originaalid sama hinna eest, mis e36 ja e46-le.

Re: e90 318 vs e91 318

Postitatud: 14.09.2011 19:04 22
Postitas Alvaro
Mingeid erilisi lisasid sellel autol ei ole, peale põhjamaade baasvarustuse. Nagu mainitud siis aut.kliima, MF-rool, parkimisandurid, vihmasensor.

Minu prioriteedid on maksimaalselt 5a vana, kuni 125t km sõitnud, bensiin, manuaal, kliima, mf-rool.

See on hetk kus mainin ära, et kellelegi arusaamatuks ei jääks. Auto jääb Soome registrisse, mida rohkem on autol lisavarustust seda rohkem maksad tollile, sellepärast ka kohalikud autod suhteliselt meie mõistes plangud.