xtrcraz kirjutas:Veel palju küsimusi...
marek555 kirjutas:Küünaldega on asi väga lihtne, lähevad sinna NGK BKR6EK.
Veidi nuuskisin netis ka: NGK vs Bosch(F7 LDCR) on selline teema, et kellele ema - kellele tütar?
Ei ole, Boschi omadega ei olda nii rahul kui NGKdega. Pealegi on NGKd palju lihtsam leida (enamus autopoed pakuvad).
xtrcraz kirjutas:
Jahutusvedelikest siis ei tohiks lihtsalt sisse valada Kiviõlis toodetud rohelist/sinist/punast, mida tanklas müüakse vaid BMW antifreeze(kas seda saab ainult esindusest?) + vesi? Kas on alternatiive?
Segamiseks mitte kasutada tavalist vett, vaid ikka destilleeritud vett.
Kunagi uurisin UMist, et kas suvalist rohelist/sinist jahutusvedelikku võib kasutada. Vastus oli, et võib küll. Eelkõige tuleb pidada kinni vahetusvälbast.
Välismaa foorumites soovitavad kasutada jahutusvedelikku, mis on fosfaatide ja nitraatide vaba. Samuti võiks olla vähese silikaatide sisaldusega (või parem, kui ei sisaldaks üldse).
xtrcraz kirjutas:
Roolivõimule sobiv õli peaks siis olema tähistatud Dexron III ATF? Kas Dexron IV ka sobib?
Minu meelest pole olemas Dexron IV, vaid ikka Dexron VI. Uuemad Dexronid sobivad ka sinna, kus on ettenähtud vanemad. Kui vastupidiselt ei või kasutada (kuhu on nõutud uuemat, ei tohi panna vanema tüübi oma). Ja roolivõimu sobib ka veel Dexron IID.
xtrcraz kirjutas:
Käigukasti õli tüüpi oleks ka hea, kui keegi saaks täpsustada, Bentley BMW manuaalis oli kirjas ainult et ATF.
Sama jutt mis roolivõimu õli puhulgi. Ja käigukastil küljel on silt, mis ütleb, millist õli täpselt sisse panna.