1. leht 1-st

Auto olemas.

Postitatud: 01.09.2010 17:52 39
Postitas Hendri
Olemas.

Re: E34 525i. BMW klubi foorumis ja Auto24-s

Postitatud: 01.09.2010 21:43 57
Postitas ats87
See ka foorumi auto: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=6&t=108020
Mina ilmselt võtaks ise selle, tundub kõige ilusam ja parem olevat :)

Re: E34 525i 533 MDM

Postitatud: 01.10.2010 13:11 52
Postitas Hendri
Tere jälle.
Uuendatud sai esimene postitus, huvi uue E34 vastu, ehk oskab keegi midagi öelda.
Lingi saab esimesest postitusest.

Re: E34 525i 533 MDM

Postitatud: 01.10.2010 16:15 28
Postitas Hendri
Praeguseks hetkeks olen saanud teada mõningad vead...
Kiri omanikult:
Karteritihend vaja vahetada(saab kaasa), rooliots vaja vahetada(saab kaasa) ja diferentsiaalipadjad vaja vahetada (kui järsku gaasi anda või järsku sidur lahti lasta, siis taga käivad sellised laksakad). Rattad oleks ka vaja tasakaalustada(pidurdamisel rool väriseb). Pidurikettad oleks üks variant, kuid eelmine omanik on need vahetanud, niiet ma usun, et viga on rataste tasakaalustamises. On mõned iluvead. Kapotil kriimud(äkki saab poleerimisega välja). Mõnest kohast on värvus matt must. Mind ennast ei ole nagu üldse see häirinud, kuid huvilised on selle välja toonud. Kere altpoolt. Karbid on natukese pehmema poolsed, kannatab tungiga tõsta muidu küll. Põhi hea. Auke ega midagi sellist ei ole. Üks tagumine uks ei tule ka lahti. Sõitsin ühel päeval ja aeglaselt läbi aukude, peale seda lahti ei tule. Arvatavasti tross tagant või midagi. Ei oska öelda.

Küsimus: Kui raske on E34-l karteritihendit ära vahetada? Kodus ise ära ei tee, isegi kui olemas teadmised ja tööriistad? Ala kui mingi mootorit või silda vaja liigutada, siis ei tee, aga saab ilma hakkama?
Diferentsiaalipadjad - palju maksavad ja palju maksab vahetus umbes?
Ja see ukse asi on ka imelik?

Re: E34 525i 533 MDM

Postitatud: 03.10.2010 10:26 59
Postitas raido407
Kui pidurdamisel rool väriseb siis võivad ka olla esimesed pidurikettad olla kõverad. Mul on samasugune auto, olen korra vahetanud piduri kettad ja sain korda selle ,et rool enam pidurdades ei värise. Aga need on päris õrnad, kui teha üks korralikum pidurdamine ja sõita porilombist läbi on jälle kõverad. Minul olid kettad tervelt 2kuud sirged enne kui uuesti kõveraks said. Minumeelest polnud kettad kallid, kuskil 300 krooni ringis tykk, ja saad kodus vahetada, kui tööriistu on. Muidugi tuleb vaadata ka rehve mis alla paned, nendest oleneb ka väga palju. Ise panin kevadel Michelin Pilot Premacy-d ja auto sõit muutus väga nauditavaks.

Re: E34 525i 533 MDM

Postitatud: 03.10.2010 12:07 08
Postitas oja86
seda 525 ei soovita.
sellised paugud käivad alt läbi et jube.
autol on spreiga ülevärvitud kunde poolne tagumine tiib ja juhipoolne esitiib(alt mullitab)
compu peksab oil level low ja jahutusvedelik.
vigu on kindlasti veel. kuna tegu oli minumeelest rondiga ei soovinud seda osta.
minusilmis sellise auto hind 10000.
vend ostis 2 a tagasi 15 tonniga e34 525 mis oli kordades paremas seisukorras kui see

Re: E34 525i 533 MDM

Postitatud: 03.10.2010 12:42 21
Postitas Hendri
Selge, suured tänud.
Eks peab siis jälle otsinguid jätkama :(

Re: E34 525i touring Auto24

Postitatud: 06.10.2010 18:03 05
Postitas Hendri
Esimene postitus muudetud. Uue auto link.

Re: E34 525i touring Auto24

Postitatud: 07.10.2010 09:54 06
Postitas Charly
Saada mulle PM, ma räägin....

Re: E34 525i touring Auto24

Postitatud: 11.10.2010 23:22 09
Postitas Hendri
Teema võib lukustada, auto soetatud.