2. leht 7-st

Re: G30/31

Postitatud: 13.08.2023 22:01 15
Postitas miky100
Jätan siis ka jälje kogemusest maha.

Juulis sai aasta sõidetud 530e xd. Saksast tõin ja ls oli 86k.

Kui aku on tühi siis see 135kw on kuidagi mannetu. Tallinna linnas lausa ebameeldiv sõita, puudub kohaltmineku vääne ja kuidagi väga kiljuma tuleb mootor saada et reavahetused ja peateele keeramised tehtud saaks. Ise arvasin tegelikult sama et 185kw on bensumootor ja siis akupank lisaks. Enne ostu käisin Inchapes proovimas 185 kw bensukat ja jäin rahule. Liikus hästi. Elektrijõul tegelikult kaugele ei saagi, ca 22-23 km kui väga lappi ei anna. Kuna kodus laadimine puudub siis kõige parem hoida nn. auto reziimis,ise siis valib millal laeb, millal mootori seiskab. Tallinna linnakulu jääb kusagile 8 piirile (ei sõida tipptundidel).
Sisu on sportiste ja poolnahkpolster. Väga korvis istumise tunne. Kitsas ja istmepadi veidralt kõva, suhteline pettumus selle kohalt. Kuna selle mootoriga comfort vent istumist oli võimatu leida siis ehk on seal mugavam, kogemus puudub. 15 aastat vana A6 s-line iste on isegi mugavam. Lisaks on käetugi järgmine kõva element. Ei teagi kas sport varustuses on jäetud sellele pehmendus panemata aga tunne on selline et puitprussile on nahk ümber tõmmatud lihtsalt. Keskkonsool kliima, raadio, käigukangi ja menüü rattaga on kuidagi väga F10-lik. Täis digitaalne spidokas on ilus. Ja siis need iluliistud :D Koputage nendele vastu- seest tühi plastik tundub, lisaks kui neid õrnalt muljuda on mõnus plastiku nagin. Seda ilmselt sest kogu kupatus on klõpsudega kinni mitte kruvidega. Aga noh, ega nad katsumiseks polegi mõeldud ilmselt. Rool on väga kerge, lausa Audilik. Kuigi on konkreetne ja täpne siis talvel ikka tekkis aegajalt kahtlusi kas rehvi all on jää või pidamine. Sportlikust viiesest on pigem saanud seitsmese väikevend, ilmselgelt mugavusele orienteeritud. Esistange on 4cm eestpool kui F10-l. Parkimine ja manööverdamine sellest tulenevalt kohmetum. Ega see linnaauto pigem polegi. HK stereo on meeldiv ja kui võimlaik siis ikka adaptiivsete tuledega isend valida. Need baastuled on vanad ja esiosa läheb nendega jällegi väga F-likuks.

Re: G30/31

Postitatud: 28.09.2023 20:43 55
Postitas RazzKalbass
Endal g31.. bo57 195kw. Ikka väga terv asi!

Iste exlusive nappa comfort - väga mugav ja leiab kohe mugava asendi. Rool võiks grammi alla poole sõita (elektriline)
Comfort asendis tõesti väga mugav nagu paat - meenutab rohkem F01 kõige kangema comfort amordiga. Samaas hea mugav :P Sport peal on mõnusalt terv ja jäik.

Ambient valgustus ilus ja seest mu arust väga ilus. Oleneb vist varustusest ka.

Re: G30/31

Postitatud: 29.09.2023 21:22 01
Postitas Jan320
Samas on ka miinuseid G30/31 puhul, Hi-FI stereo ja Harman samuti on väga vilets, omal sai välja vahetatud, comfort istmel ei saa peatugesid hästi mugavalt paika, keskkonsoolil käetoed näevad väga odavad välja.

Re: G30/31

Postitatud: 29.09.2023 22:29 52
Postitas RazzKalbass
Kusjuures see Harman Mercedestel ka ülikehehva. seal saab regullida sitaks asju. aga mine pole ühelgi mersul seda saanud ideaalseks..

Re: G30/31

Postitatud: 30.09.2023 09:44 41
Postitas oja86
Enda kunagisel g31 oli ka harman. Ei ütleks et kehva oli. Muidugi praeguse g11 harman on kõvasti parem kui g31 oma.

Re: G30/31

Postitatud: 30.09.2023 11:47 05
Postitas priitv8
Kuna audios ei ütle mõisted “hea” ja “kehva” mitte midagi ütleja kõrval seisjatele, siis ei tasu neid jutte tõsiselt võtta ja tuleb ise kuulata.
Kui ma näen parklas E39 Touringut mille pagassis lällab subbar nii, et esimesed poritiivad reaalselt plärisevad, siis saan aru et igaühe arusaam heast helist on individuaalne.
BMW heli (jättes odavaima, Headuniti võimendatud, variandi kõrvale) iseloomustaks mina nii
-bassid ulatuvad kenasti madalale (30Hz kindlasti)
-helirõhk 100dB SPL on saavutatav
-salongi detailid ei resoneeri ega plärise (paljude odavate plastsalongide probleem)

Re: G30/31

Postitatud: 04.10.2023 07:28 07
Postitas Mirko
Minu G30-l Bowers & Wilkins heli ning sees istudes on kõik hea, kuid häirib asjaolu, et natukenegi valjemini kuulates hakkavad väljaspool uksed plärisema.

See mul nüüd 2. G30, eelmine 2017a 520Xd ja praegune 2021a 545e LCI, mõlemad on head autod, kuid facelift näeb oluliselt värskem välja. Samuti sel varustus parem ning loomulikult mootor on tsipake erksam :P

Miinusteks jah heli, mis tekib ust kinni pannes aga kuna tänapäeval aetakse taga kaalusäästu, siis see paratamatu.

Re: G30/31

Postitatud: 06.10.2023 10:40 03
Postitas lairer
Mirko kirjutas: 04.10.2023 07:28 07 Minu G30-l Bowers & Wilkins heli ning sees istudes on kõik hea, kuid häirib asjaolu, et natukenegi valjemini kuulates hakkavad väljaspool uksed plärisema.

See mul nüüd 2. G30, eelmine 2017a 520Xd ja praegune 2021a 545e LCI, mõlemad on head autod, kuid facelift näeb oluliselt värskem välja. Samuti sel varustus parem ning loomulikult mootor on tsipake erksam :P

Miinusteks jah heli, mis tekib ust kinni pannes aga kuna tänapäeval aetakse taga kaalusäästu, siis see paratamatu.
Endal on Harman/kardon heli. Täits ok aga pigem jääb samale tasemele, mis oli F01 HiFi. Mis aga panin tähele(pigem teised ütlesid), et väljast pläriseb tõesti. Ise avastasin, et kõige rohkem pläriseb üks alumine küljekarp. Kui jalaga vastu suruda, siis kaob plärin ära. Kuna autol veel tehasegarantii, siis lähen UMi asja selgitama veel :D

Re: G30/31

Postitatud: 06.10.2023 13:45 02
Postitas Mirko
Eks siis anna teada kas ja mida ette võtavad, enda omal samuti tehasegarantii peal.

Re: G30/31

Postitatud: 09.10.2023 07:08 03
Postitas Mirko

Re: G30/31

Postitatud: 10.10.2023 16:27 11
Postitas lairer
Mirko kirjutas: 09.10.2023 07:08 03 NB! Mul üks hea auto pakkuda ka! :cool:

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... e4ecf76f4a
Küsimus. Kuidas sa pre LCI-le android auto peale said? Mina näiteks selle pärast välistasin varasema aasta masinad... Osadel ülemineku aasta omadel isegi juba oli aga siis oli juba väikse hinnavahe tõttu mõttekam LCI võtta.

Re: G30/31

Postitatud: 10.10.2023 16:54 46
Postitas Mirko
Pagan, ma eeldasin, et kui on Apple Carplay, siis on ka Android(pole kunagi ise ühtegi Android telefoni omanud). Seega pean kuulutuses paranduse tegema.

Re: G30/31

Postitatud: 11.10.2023 21:12 25
Postitas RazzKalbass
Androidi pole vajagi. G30 meestel on kõigil Apple

Re: G30/31

Postitatud: 12.10.2023 10:46 42
Postitas AndresX
Panen imeks G31 kere SÕIDUmüra numbreid. Mõlemad toodetud 2020. lõpus.

WBA51BN06MCG18287 tavaline hübriid B47D20B 140kW. Esmareg 02.2021
Seisumüra 69.9 dB(A)/ 3000 min -1
Sõidumüra 66 dB(A)

WBA31CG06MCF60448 pistikhübriid B48B20A 135 kW / 55 kW. Esmareg 11.2020
Seisumüra 78 dB(A)/ 3750 min -1
Sõidumüra 68 dB(A)

750 pööret kõrgemal karjub bensukas kõvemini. No võibolla. Aga kuidas G31 bensuka sõidumüra ületab diislit? Heliisolatsiooni pealt kokku hoitud? Bensukal lühemad käigud? Mul oleks nagu meeles revjuude tegijate jutt, et 530e phev on diislitest igatepidi vaiksem ja sujuvam...

Veel - mobile.des kirjutatakse vanematele 530e-dele võimuseks 185 ja uuematele 215kW. Kas sellepärast, et LCI aku läks suuremaks? Matemaatikast - kuidas need kokku kW-d saadakse - ma aru ei saa.

Re: G30/31

Postitatud: 12.10.2023 10:51 35
Postitas RazzKalbass
diisel on r6 ju :D

Re: G30/31

Postitatud: 12.10.2023 10:58 49
Postitas AndresX
RazzKalbass kirjutas: 12.10.2023 10:51 35 diisel on r6 ju :D
Ei saa su huumorist aru. B47 mootor.

Re: G30/31

Postitatud: 12.10.2023 19:12 50
Postitas priitv8
Mõlemad peaks ju R4 olema?
Diisel teeks 3750 juures ilmselt samapalju müra.
Otsepritsebensukas on ju ka pmst diisel, ainult madalama surveastme ja vedelama kütusega. Pihustite tiks on samasugune.

Re: G30/31

Postitatud: 04.11.2023 19:11 46
Postitas martin333
RazzKalbass kirjutas: 05.01.2023 01:16 38 Mis arvata B48C mootorist? 520i 135kw bensukas
Uuriks sama aga üleüldiselt B48 mootorist. Olemuselt on ta B58 miinus kaks silindrit. Internetist lugedes midagi erilist või kulukat välja ei lugenud see tähendab, et ketiprobleem pole vist nii aktuaalne kui B47 puhul. Võib-olla keegi oskab natuke rohkem ja reaalse elu põhjal B48 kohta pajatada?

Re: G30/31

Postitatud: 04.11.2023 22:52 46
Postitas Martin750
Sain ka korra sõita G31 ja mitmeid hooldanud ja minu arvates F11LCI kuidagi parem ja tihedam, ok eks see armaruur on Gl kaasa aegsem, kuid Fil käivad uksed tummisemalt jne. Vaevalt et see B57 konegi väga parem on.

Re: G30/31

Postitatud: 05.11.2023 11:49 09
Postitas buumerm
Martin750 kirjutas: 04.11.2023 22:52 46 Sain ka korra sõita G31 ja mitmeid hooldanud ja minu arvates F11LCI kuidagi parem ja tihedam, ok eks see armaruur on Gl kaasa aegsem, kuid Fil käivad uksed tummisemalt jne. Vaevalt et see B57 konegi väga parem on.
Sõitsin pea 5 a. F11 LCi-ga ja nüüd 1a. G31. Mina küll kuskilt ei tunne, et F11 oleks parem olnud.. Pigem G31 ikka veidi erksam ja kaasaegsem, konkreetsem.

Re: G30/31

Postitatud: 05.11.2023 13:48 28
Postitas RazzKalbass
Sama siin..g seeria ikka mõnusalt kaasaegsem. F11 näeb välja nagu 20a vana mudel selle kõrval :D juba ambient valgustus annab kõvasti juurde, f seerial on see 2 õrna värvi vaid.
Ja uksed lähevad g30 ikka väga pehmelt kinni

vb mingi eesti ajalooga pillidel mida teed juba korralikult rapsinud ja kere paindunud igatpidi ja paklas sisse pekstud, nende uksed võibolla on nagu zil juba :D

Enne 300k sõitnud Saksa pill kui 170K eesti oma -see on reegel. Venemaa omasid ei tasu juba üle 50k võtta.

Re: G30/31

Postitatud: 05.11.2023 15:01 12
Postitas martin333
Ma täheldasin ka, et ehkki uksed on küll kerged ja esmamulje tundubki odav, siis tegelikult avamise n-ö linginõks ja sulgemine on mõnusalt pehme ja toob premiumlikkuse esile ilusti. F10 konservatiivsem sisu meeldib mulle pildi pealt rohkem aga reaalselt G30's on kuidagi hubasem istuda - samas disain on subjektiivne omadus auto juures, mille üle võib lehekülgede kaupa vaielda.

Toon esile ka B48 küsimuse, et see ära ei kaoks :mrgreen:

Re: G30/31

Postitatud: 05.11.2023 17:50 51
Postitas priitv8
Oh, mida te ajate siin?
G30 on täiesti nagu eilne päev, eriti salongis istudes.
G60 on kaasaegne auto.

Re: G30/31

Postitatud: 05.11.2023 17:57 56
Postitas martin333
G30 on juba 6 üle aasta vana disain ka, seega anname andeks. :D

Re: G30/31

Postitatud: 05.11.2023 19:08 26
Postitas RazzKalbass
Mingid asjad on samaks jäänud..näiteks see 360 cam koos auto pildiga

Re: G30/31

Postitatud: 05.11.2023 19:22 34
Postitas Martin750
RazzKalbass kirjutas: 05.11.2023 13:48 28 Sama siin..g seeria ikka mõnusalt kaasaegsem. F11 näeb välja nagu 20a vana mudel selle kõrval :D juba ambient valgustus annab kõvasti juurde, f seerial on see 2 õrna värvi vaid.
Ja uksed lähevad g30 ikka väga pehmelt kinni

vb mingi eesti ajalooga pillidel mida teed juba korralikult rapsinud ja kere paindunud igatpidi ja paklas sisse pekstud, nende uksed võibolla on nagu zil juba :D

Enne 300k sõitnud Saksa pill kui 170K eesti oma -see on reegel. Venemaa omasid ei tasu juba üle 50k võtta.
Sa pidid üldse ainult Mersuga sõitma ju. Vorsteiner

Re: G30/31

Postitatud: 05.11.2023 20:14 09
Postitas RazzKalbass
on amg garages táitsa

Re: G30/31

Postitatud: 06.11.2023 06:39 22
Postitas ooDDoo
Ambient valgus on kõige hullem pedemajakas üldse. Nagu türgi homo sõida ringi. Kerin kohe esimesel võimalusel kinni selle.

Re: G30/31

Postitatud: 06.11.2023 12:22 00
Postitas RazzKalbass
Sa ei pea ju lillat värvi peal hoidma. pane näiteks sinine. väga ilus on.

oleks kangem heli ka oleks twiitrit ka valgustatud.

Re: G30/31

Postitatud: 06.11.2023 12:31 25
Postitas Oliver.L
Mul G01s M helepruun sisu, seal sinine nagu klubi peldikus, et veene ei näeks. Roheline samas viisakas. :mrgreen: