2. leht 2-st

Postitatud: 22.11.2006 09:54 48
Postitas Ilves
Silwer kirjutas:
Raivo kirjutas:Vaadates ringiaegu, siis Lill sõitis oma E36 M3-ga viimasel üritusel Rapla kardirajal parima aja välja.
Tahtsin just seda mainida... :)
Tal päris standardne M3 ka muidugi pole: Michelini slickid, mingi eriliselt lühike M spordi tagadiffer, coil-over :P

Aga noh, suht stock ikkagi laias laastus ;)

Postitatud: 24.11.2006 20:40 02
Postitas raimo_r
Seal sinises M3 on ikka pädev juht ka, M3 ise ei sõida kuhugi :)

Postitatud: 24.11.2006 22:24 22
Postitas Honda
raimo_r kirjutas:Seal sinises M3 on ikka pädev juht ka, M3 ise ei sõida kuhugi :)
Kui M3 (e36) täiesti tühjaks loopida, kas siis oleks reaalne kaal 1200kg peale saada? Originaalis on vist kaal 1535kg?

Postitatud: 24.11.2006 23:38 32
Postitas piilu
Kui siis tõesti TÄIESTI tühjaks visata siis ehk ligilähedale saab,muid jääb kaal ikka sinna 1250kg kanti.

Postitatud: 25.11.2006 17:58 45
Postitas e36forever
Originaalis on kaal 1450kg
Tagaiste 10-15kg
Esiistmed korvistmeteks vahetades võidab ka ~20kg
Kogu polsterdus ka ehks 20-30kg.
Tagavararatas ~10kg
Pagasniku sisu ~10kg
Kergemad veljed ~15-20kg
Kergemad kapotid ~20-30kg
Oletame, et said nüüd kokku 100-120kg kaalus alla, siis pead vedrustuse vastavusse viima auto kaaluga ja kokkuvõttes läheb see väga kalliks. Arvan, et ka stock(sisuga) m3 slickidega oleks open trackidel ja bmw cupidel konkurentsivõimeline, kui sõitja hea on.

Postitatud: 05.12.2006 21:11 21
Postitas Simsa525
Milleks M3 kui on olemas Audi S4 2.7 biturbo praktiliselt samas hinnaklassis!!

Postitatud: 05.12.2006 21:25 56
Postitas Silwer
Simsa525 kirjutas:Milleks M3 kui on olemas Audi S4 2.7 biturbo praktiliselt samas hinnaklassis!!
Selle pärast et S4 on kahjuks vaid otse sõitmise auto. Ja antud 2,7 biturbo ei ole ka õnnistatud erilise vastupidavusega.

Postitatud: 05.12.2006 22:39 40
Postitas e36forever
Silwer kirjutas:
Simsa525 kirjutas:Milleks M3 kui on olemas Audi S4 2.7 biturbo praktiliselt samas hinnaklassis!!
Selle pärast et S4 on kahjuks vaid otse sõitmise auto. Ja antud 2,7 biturbo ei ole ka õnnistatud erilise vastupidavusega.
m3 võiks võrrelda ikka rs4-ga ;)
Ja RS4 on juba way out m3 hinnaklassist(e36 puhul).
Või, kui samas hinnaklassis, siis ehk audi rs2-ga.
Audi RS2 ei käitu rajal eriti halvemini, kui BMW m3.
Kiirem on ta ka otsesõitmises. Aga kuivades oludes on
tõenäoliselt m3 ikkagi kiirem.
Samas ei ole al. 150 000 läbisõiduga turbomootorid enam
eriti töökindlad, mida näitab ka see, et uus RS4 on v8 mootoriga,
ning on ka BMW loobunud "tuunitud" r6-st ja läinud üle v8 peale.
(uus m3 400hp, 4.0l). Ka m5 elas selle tee läbi, r6, v8 ja nüüd lausa v10.
Räägitakse, et v8 oli natuke parem mootor, sest võimsus tuli madalamatel pööretel kätte.
Fakt on see, et m3 on igas hinnaklassi oma hinna eest parim hobi-ringrajaauto, kas siis 100-200k, 300-500k või siis uue puhul 700-1mill.