BMW 540iA
BMW 540iA
Praegu siis suurem huvi soetada omale 540iA, leidsin ka ühe ilusa/korraliku (piltide põhjal).
Äkki on siis keegi seda vaatamas käinud või oskab midagi muud tarka öelda.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Auto siis Raadil müügil ja otsisin netist selle raidsaare kohta ja tulemused olid sellised et paljud tegid neid müüjaid maha.
Spidomeetri näiduks siis veidi üle 150 tuhande, see on ju üle mõistuse väike sellise aasta masina kohta mis on saksast toodud, kuid olemas on hooldusraamat, mis sellest arvata?
Äkki on siis keegi seda vaatamas käinud või oskab midagi muud tarka öelda.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Auto siis Raadil müügil ja otsisin netist selle raidsaare kohta ja tulemused olid sellised et paljud tegid neid müüjaid maha.
Spidomeetri näiduks siis veidi üle 150 tuhande, see on ju üle mõistuse väike sellise aasta masina kohta mis on saksast toodud, kuid olemas on hooldusraamat, mis sellest arvata?
Otsin korralikku 540iA-te al. 98a. ~~
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Nende hooldusraamatutega on nii, et kas on tagantjärgi siin täidetud või on Saksas täidetud kuni (sinu variandi puhul) 150 000 km.-ni...P.S alati on aga olemas erandeid!
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
see sõna "hooldusraamat" seal müügikuulutuses ei oma mingit tähtsust...neid mehi on igalpool kes sulle 4paki eest 3-e eri värvi pastakaga hooldusraamatu valmis kirjutavad
kõige targem on VIN koodi järgi auto ajalugu uurida UM-st !
kõige targem on VIN koodi järgi auto ajalugu uurida UM-st !
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
nad seal vaevalt lubavad autot ennem ostu UM'i kontrolli viia, ütlevad osta ära ja tee mis tahad..ermicas kirjutas:see sõna "hooldusraamat" seal müügikuulutuses ei oma mingit tähtsust...neid mehi on igalpool kes sulle 4paki eest 3-e eri värvi pastakaga hooldusraamatu valmis kirjutavad
kõige targem on VIN koodi järgi auto ajalugu uurida UM-st !
Otsin korralikku 540iA-te al. 98a. ~~
Kirjuta auto kapoti alt VIN-kood ja mine sellega um-i, äkki koorub midagi välja.BMW-uu kirjutas:nad seal vaevalt lubavad autot ennem ostu UM'i kontrolli viia, ütlevad osta ära ja tee mis tahad..ermicas kirjutas:see sõna "hooldusraamat" seal müügikuulutuses ei oma mingit tähtsust...neid mehi on igalpool kes sulle 4paki eest 3-e eri värvi pastakaga hooldusraamatu valmis kirjutavad
kõige targem on VIN koodi järgi auto ajalugu uurida UM-st !
A8
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
julgeks kahelda, et midagi plõksivad. Ise ostsin ka auto sealt ja mees sõidutas mind päev läbi oma kulu ja kirjadega E60-ga ringi, et paberid korda saaks ja lõpuks tõi ka treila peal oma papi eest auto ARKi.BMW-uu kirjutas:nad seal vaevalt lubavad autot ennem ostu UM'i kontrolli viia, ütlevad osta ära ja tee mis tahad..
Kui potentsiaalne ostja oled, siis usun et kontrollida küll lubatakse. Treila pead arvatavasti ise siiski võtma (mingi 300 vbl).
Soovitan kõik õlitasemed üle vaadata, kuna minu 323-l, raidsaarest, oli mootoris õli alla miinimumi ja autol, mis minu eest ARKi tõstukile läks, 98a Audi A4 1,8, oli täpselt sama probleem - ÜV mees soovitas kohe minna õli ostma..
Tahad korralikku siis vaata seda: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Ise tead millega riskid, ole valmis siis selleks, et need summad mis sa autoalla paned ei ole mitte väikesed. Minu antud lingil oleval autol on just alles tehtud hooldused ja muud jooksvad asjad ära, niiet uus omanik istugu sisse kallaku bensiin paaku ja tundku mõnu korras autost.BMW-uu kirjutas:ei taha "korralikku" tahan seda mis seal üleval..
Kui sa selle sealt ära ostad siis pead kohe hoolduse ära tegema.
Õli vahetama, mida läheb 8,5L + kõik filtrid ja see lõbu läheb sulle 3500-4000.- maksma.
Lisaks veel asjad mida sa kohe ei näe vaid ilmnevad diagnosikas ja korralikul ülevaatamisel. Neid kindlasti on kuna see auto on juba 10 aastat vana.
Aga nagu sa kirjutad, et ei taha korralikku vaid täpselt seda autot siis ma ei saa aru, mida sa siin foorumis veel teed. Ammu oleks olnud aeg Tartu poole sõitma hakata.
Õli vahetama, mida läheb 8,5L + kõik filtrid ja see lõbu läheb sulle 3500-4000.- maksma.
Lisaks veel asjad mida sa kohe ei näe vaid ilmnevad diagnosikas ja korralikul ülevaatamisel. Neid kindlasti on kuna see auto on juba 10 aastat vana.
Aga nagu sa kirjutad, et ei taha korralikku vaid täpselt seda autot siis ma ei saa aru, mida sa siin foorumis veel teed. Ammu oleks olnud aeg Tartu poole sõitma hakata.
Signatuuris on reklaam keelatud.
Läheb 4000 siis läheb, mu pärast mingu 10000. Tartus ei ole ma juba sellepärast et sinna on päris pikk maa ja mõtlesin et äkki on keegi vaatamas seda käinud, ÄKKI. Kui ei siis lähen jah ja ostan, kui ma sinu saani osta ei taha sa ei pea mögisema.Rallymees kirjutas:Kui sa selle sealt ära ostad siis pead kohe hoolduse ära tegema.
Õli vahetama, mida läheb 8,5L + kõik filtrid ja see lõbu läheb sulle 3500-4000.- maksma.
Lisaks veel asjad mida sa kohe ei näe vaid ilmnevad diagnosikas ja korralikul ülevaatamisel. Neid kindlasti on kuna see auto on juba 10 aastat vana.
Aga nagu sa kirjutad, et ei taha korralikku vaid täpselt seda autot siis ma ei saa aru, mida sa siin foorumis veel teed. Ammu oleks olnud aeg Tartu poole sõitma hakata.
Otsin korralikku 540iA-te al. 98a. ~~
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
+ hiljemalt poole aasta pärast viskad enamus silla juppe ringi.
UMi hindadega kuskil 25K+ (see on esisilla hind)
Ja kunagi ei tea mis sealt veel välja võib tulla.
UMi hindadega kuskil 25K+ (see on esisilla hind)
Ja kunagi ei tea mis sealt veel välja võib tulla.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Mul pole olnud vist ühtegi autot, mille peale esimese aasta jooksul oleks kulunud alla 25 tuhande ... elementaarne hooldus (õlid, filtrid, vedelikud), remont, rehvid ... ongi summa koos.BMW-uu kirjutas:Läheb 4000 siis läheb, mu pärast mingu 10000. Tartus ei ole ma juba sellepärast et sinna on päris pikk maa ...
Bussipilet Tartusse ja tagasi maksab minuteada umbes 200 eek ringis.
Indrek
Aeg maksab rohkem.Indrek_M kirjutas:Mul pole olnud vist ühtegi autot, mille peale esimese aasta jooksul oleks kulunud alla 25 tuhande ... elementaarne hooldus (õlid, filtrid, vedelikud), remont, rehvid ... ongi summa koos.BMW-uu kirjutas:Läheb 4000 siis läheb, mu pärast mingu 10000. Tartus ei ole ma juba sellepärast et sinna on päris pikk maa ...
Bussipilet Tartusse ja tagasi maksab minuteada umbes 200 eek ringis.
Otsin korralikku 540iA-te al. 98a. ~~
No aga mida sa teed kui auto väga meeldib, kõik on nii mis vastavad minu kriteeriumitele: tume värv, hele nahk, 4.4, autom.kkTarmo kirjutas:+ hiljemalt poole aasta pärast viskad enamus silla juppe ringi.
UMi hindadega kuskil 25K+ (see on esisilla hind)
Ja kunagi ei tea mis sealt veel välja võib tulla.
Otsin korralikku 540iA-te al. 98a. ~~
Siis oled pigis - Tartu ilmselt jääb sama kaugele igaveseksBMW-uu kirjutas:Aeg maksab rohkem.Indrek_M kirjutas:Bussipilet Tartusse ja tagasi maksab minuteada umbes 200 eek ringis.BMW-uu kirjutas:Tartus ei ole ma juba sellepärast et sinna on päris pikk maa ...
Variant on siis kellelegi teisele maksta üle vaatamise eest või siis vaadata kodukandist masinaid.
Indrek