Ärge seda masinat ostke - '98 523iaT Juno autoaias!
Ärge seda masinat ostke - '98 523iaT Juno autoaias!
Soovisime ise seda masinat osta kuna oli Tartus turu ilusaim (väliselt korralikuim) masin. Maksime broneeringu tasu ära ja lasime masina UM-i testist läbi. Tulemuseks oli ees ootav mootoriremont (UM ütles, et Tallinnasse sellega ei jõua) vahetamist vajavad sillad, jahutusvedeliku ja roolivõimu leked, elektri probleemid jne. Tööde maksumuseks ütles UM ~40000.- . Masin ise siin Asukoht on Juno Autoaed, Tartu. Meile läks maksma kontroll 1200.-, aga hoidsime kokku 40000.-
Kuulutuse mõte selles, et keegi teine ei hakkaks klubist seda vaatama.
Kuulutuse mõte selles, et keegi teine ei hakkaks klubist seda vaatama.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Tänud sulle, Jaanus_P
Ikka hea teada, kes, kus ja mida vaatamas käinud on ja mida siis konkreetsete masinate juures avastanud on
Mul sulle selline küsimus, et nt. Tartu UM-is on järjekord 3 nädalat, kas müüja oli nõus niikaua siis ootama, kuniks sina aja saad ja masina ülevaatamisele viid?
Või on sul tutvusi?
R.
Ikka hea teada, kes, kus ja mida vaatamas käinud on ja mida siis konkreetsete masinate juures avastanud on
Mul sulle selline küsimus, et nt. Tartu UM-is on järjekord 3 nädalat, kas müüja oli nõus niikaua siis ootama, kuniks sina aja saad ja masina ülevaatamisele viid?
Või on sul tutvusi?
R.
Kunagi ostsin sealt Junost Fordi, ega Tartust kaugemale ei jõudnud sellega. Õnneks otsustasin Tartus auto tankida ja kontrollisin seal juures ka mootori vedelikke. Õli oli otsas ja jahutusvedelikku läks ka mitu head liitrit peale. Ostes olid mõlemad normis õli ja jahutusvedelik, kontrollisin ka peale proovisõitu. Ja kuna ülevaatuse mehed kiitsid autot taevani, siis ei osanud sellist asja oodata. Nimelt käisin ülevaatuspunktis ostueelses kontrollis sellega. Müüja lubas ise organiseerida selle, käis seal ülevaatuspunktis üksi sees. Ilmselt kas ta maksis neile seal midagi või olid need ta sõbrad. Heitgaase kiideti ja öeldi, et mootor on tip-top korras.
Ostsin seal bensukas õli ja jahutusvedelikku juurde ja läksin aeda tagasi. Lõpuks õnnestus ka see müüja kätte saada. Peale pikki vaidluseid lõppes see sellega, et sain enamus raha tagasi. Lõpuks põlesin vist mingi 2500.- krooniga (Ülevaatus, ostueelne ülevaatus, arvelevõtt, nr jne.) Aga hea ,et niigi läks. Nende autoaedadega tuleb ettevaatlik olla.
Ostsin seal bensukas õli ja jahutusvedelikku juurde ja läksin aeda tagasi. Lõpuks õnnestus ka see müüja kätte saada. Peale pikki vaidluseid lõppes see sellega, et sain enamus raha tagasi. Lõpuks põlesin vist mingi 2500.- krooniga (Ülevaatus, ostueelne ülevaatus, arvelevõtt, nr jne.) Aga hea ,et niigi läks. Nende autoaedadega tuleb ettevaatlik olla.
Aja saamiseks selgitasin, et olen Tallinnast (ja meie maksame ) ja ei ole aega ise siia tulla. Siis öeldigi, et las toovad masina teisipäevaks kohale ja tehakse ootetööna ära. Peale lõunat olid juba tulemused käes. Ajavahemik siis 3 päeva (laupäeva õhtut ei arvesta).Rixy kirjutas:Mul sulle selline küsimus, et nt. Tartu UM-is on järjekord 3 nädalat, kas müüja oli nõus niikaua siis ootama, kuniks sina aja saad ja masina ülevaatamisele viid?
Või on sul tutvusi?
R.
Küsisime, et kas peab mootori ja kasti diagnostika eraldi võtma. Öeldi, et see on juba ostueelse kontrolli sees.puruvana kirjutas:Kas UM-s automaatkasti seisukorra kohta ka midagi õeldakse ? Ja kui tahad ikka väga korralikku autot ,siis kas peaks mootoridiagnostika ka eraldi veel tegema ,või sisaldab um test seda ka ?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
2-3 aastat vanad autod on niipalju sõitnud.Kaido325i kirjutas:läbisõitu ei ole võimalik 100% õiget saadapuruvana kirjutas:Kas läbisõit osutus õigeks ?
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
sellist väidet küll ära esitama hakka. üks tuttav sõidab aastas 200 000 maha. samas teine ei sõida 30 000 -ki.valuvelg kirjutas:2-3 aastat vanad autod on niipalju sõitnud.Kaido325i kirjutas:läbisõitu ei ole võimalik 100% õiget saadapuruvana kirjutas:Kas läbisõit osutus õigeks ?
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
25000- 35000 on keskpärane aasta läbisõit eestis! Saksamaal vastavalt piirkonnale tavaliselt suurem! 180000 on 3-5 aastat vana auto normaalne läbisõit! Selle kilometraazi ja ajajooksul ei ole auto veel raipeks sõidetud!Kaido325i kirjutas:sellist väidet küll ära esitama hakka. üks tuttav sõidab aastas 200 000 maha. samas teine ei sõida 30 000 -ki.valuvelg kirjutas:2-3 aastat vanad autod on niipalju sõitnud.Kaido325i kirjutas: läbisõitu ei ole võimalik 100% õiget saada
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Statistika jaoks kena aga tegelikkuses ei ütle see keskmine mitte midagiTauri kirjutas:25000- 35000 on keskpärane aasta läbisõit eestis!
Mul õde sõitis oma uuena ostetud autoga 4 aastaga 20 tuhat, samas kui minul kogunes 4 aastaga mingil perioodil 200 tuhat. Keskmine tuleb jah kenasti mingi 27 500 aastas auto kohta aga reaalselt on üks auto nagu uus ja teine suht väsinud
On igasuguseid inimesi ja igasuguseid läbisõite, keskmine on üldistamiseks kena aga reaalselt ostetakse siiski konkreetset autot, millel on konkreetne läbisõit
Indrek
[OT]
Sõbra vanatädil oli 84. aasta VW Golf, millega sõideti aastas umbes 1000 km ringis ... enamus sõite tehti jalgrattaga oma väikelinna piires ja suurlinna käib täiesti toimiv ühistransport. Lõpuks peale vanatädi surma läks auto 20-aastasena müüki, spidol olid numbrid midagi 22 tuhat ees, seest oli auto nagu uus, väljast suht kriibitud kuna auto kõrval garaazis hoiti ka jalgratast ning sellega oli siis üks külg ära kriibitud. Isegi rehvid olid samad, mis tehasest alla pandi
Saksamaa on jah küll suur ja lai aga päris palju on vanemate inimeste seas selliseid rahulikke vanakesi, kes tõesti elavadki oma väikses linnakeses ja auto aetakse tõepoolest välja siis, kui on vaja sõita kuhugi, kuhu ühistranspordiga on ebamugav minna ja jala või jalgrattaga jääb kaugeks.
[/OT]
Muidugi oleks naiivne uskuda kui müüakse mingit paari aasta vanust jutu järgi olematu läbisõiduga tuunitud edevamat bemmi mingi vanakese kirikus käimise auto pähe
Sõbra vanatädil oli 84. aasta VW Golf, millega sõideti aastas umbes 1000 km ringis ... enamus sõite tehti jalgrattaga oma väikelinna piires ja suurlinna käib täiesti toimiv ühistransport. Lõpuks peale vanatädi surma läks auto 20-aastasena müüki, spidol olid numbrid midagi 22 tuhat ees, seest oli auto nagu uus, väljast suht kriibitud kuna auto kõrval garaazis hoiti ka jalgratast ning sellega oli siis üks külg ära kriibitud. Isegi rehvid olid samad, mis tehasest alla pandi
Saksamaa on jah küll suur ja lai aga päris palju on vanemate inimeste seas selliseid rahulikke vanakesi, kes tõesti elavadki oma väikses linnakeses ja auto aetakse tõepoolest välja siis, kui on vaja sõita kuhugi, kuhu ühistranspordiga on ebamugav minna ja jala või jalgrattaga jääb kaugeks.
[/OT]
Muidugi oleks naiivne uskuda kui müüakse mingit paari aasta vanust jutu järgi olematu läbisõiduga tuunitud edevamat bemmi mingi vanakese kirikus käimise auto pähe
Indrek
Ma ei tea aga mulle tundub - see juno autoaed müüb suht kirve hinnaga ka
SIIN on BMW hinnakiri...
Aga igastahes suured tänud sulle Jaanus_P
Nüüd veel üks autoaed, kuhu ei ole mõtet minna...
Mina näiteks ei ostaks ka kunagi autot sellest kohast nagu: ropka autoaed
Lihtsalt tuttavatel on paar korda juba juhtunud seal huvitavaid asju, üks tuttav ostis BMW 325i (suht kirve hinnaga) ja pärast oli ka et jahutusvedeliku ei olnud vms, ühesõnaga kohe tuli mingi remont jne...
Nüüd sama tuttav ostis "audi a4 avant" ja sama probleem, 3 - 4 korda vähemalt juba tõsises remondis on käinud, esisild kohe läks peale ostu ( ~ 6, 000.-)
Ja nüüd hiljuti käis teine tuttav küsimas järelmaksu kohta jne... ühesõnaga ei saanud ta midagi, need tingimused mis internetis olid ja telefoniga sai räägitud nagu olid "okei", kuid kohale tulles keeldusid inimesed...
Näiteks kui tahad osta BMW 525TDS, müüja ainult pakub sulle peaaegu sama hinna eest "ford galaxy" ...
SIIN on BMW hinnakiri...
Aga igastahes suured tänud sulle Jaanus_P
Nüüd veel üks autoaed, kuhu ei ole mõtet minna...
Mina näiteks ei ostaks ka kunagi autot sellest kohast nagu: ropka autoaed
Lihtsalt tuttavatel on paar korda juba juhtunud seal huvitavaid asju, üks tuttav ostis BMW 325i (suht kirve hinnaga) ja pärast oli ka et jahutusvedeliku ei olnud vms, ühesõnaga kohe tuli mingi remont jne...
Nüüd sama tuttav ostis "audi a4 avant" ja sama probleem, 3 - 4 korda vähemalt juba tõsises remondis on käinud, esisild kohe läks peale ostu ( ~ 6, 000.-)
Ja nüüd hiljuti käis teine tuttav küsimas järelmaksu kohta jne... ühesõnaga ei saanud ta midagi, need tingimused mis internetis olid ja telefoniga sai räägitud nagu olid "okei", kuid kohale tulles keeldusid inimesed...
Näiteks kui tahad osta BMW 525TDS, müüja ainult pakub sulle peaaegu sama hinna eest "ford galaxy" ...
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Ma sain aru hoopis nii, et teema oli püstitatud, et "Ära osta seda autot" taolisi masinaid müüvaid autoaedade/kaupluste eest hoiatada?kimmo kirjutas:Püsigem teemas - konkreetne müügisolev auto.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Minu jaoks oli teema püstituse mõte selles, et rahvas ei läheks seda ostma. Minu poolt lastud teha kontroll ja tulemused rahvale teada antud (teema on ostuabi). Omanik küll ütles, et teeb nädalaga masina korda (mitte UM-is), aga selline otsus ei ajendanud seda autot ikkagi ostma. Kui laseb teha kusagil nurgataga mingi kerge remondi ei tähenda seda, et masin oleks korras. Peale seda oleks vaja jälle kontrollida. Samas arvan, et tal lihtsam otsida keegi kes ei lase kontrolli teha ja müüakse heausksele ostjale ära.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Teeks ettepaneku teha kleeps kahtlastest müüjatest nii teaks kust ostes tasub eriti hoolikas olla. Tean selliseid kohti veel, mis pole küll 100% saastamüüjad kuid tihti viskab ikka väga hullu masina sisse. nagu te kõik teate mida teeb tilk tõrva meepotis. Lihtsalt oleks hea ülevaade enne autoostu.
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
Jah, võiks teha midagi sellist...skiev kirjutas:Teeks ettepaneku teha kleeps kahtlastest müüjatest nii teaks kust ostes tasub eriti hoolikas olla. Tean selliseid kohti veel, mis pole küll 100% saastamüüjad kuid tihti viskab ikka väga hullu masina sisse. nagu te kõik teate mida teeb tilk tõrva meepotis. Lihtsalt oleks hea ülevaade enne autoostu.
Või lihtsalt SEDA kleepsuks!
Ja lõpuks oleksid kõik müüjad seal nimekirjas kuna kellelegi tundub alati mingil hetkel iga müüja puhul, et teda on petetud.FiLV kirjutas:Jah, võiks teha midagi sellist...skiev kirjutas:Teeks ettepaneku teha kleeps kahtlastest müüjatest nii teaks kust ostes tasub eriti hoolikas olla. Tean selliseid kohti veel, mis pole küll 100% saastamüüjad kuid tihti viskab ikka väga hullu masina sisse. nagu te kõik teate mida teeb tilk tõrva meepotis. Lihtsalt oleks hea ülevaade enne autoostu.
Või lihtsalt SEDA kleepsuks!
Mina isiklikult ei näe sellisel mustal nimekirjal mõtet - igaühe isiklik otsus kust ja kellelt ta oma auto ostab.
Indrek
10 aastat vana autot on ju jube mõte ka remontida esinduses. Odavam on sinna juba ju siis mõnelt avariiliselt uus mootor osta. Sama hästi võiks siis küsida, miks foorumikasutajad siin Patriku ja Valdeku juures käivad. Võiks ju siis ka õelda, et ainult esindus on koht kus käia. Kindlasti on selliseid nurgataguseid, kus töökvaliteet isegi parem. Minul näiteks üks tuttav vanapapi, kel aastaid juba üle 70 turjal ja enamus oma elust mootorispordi ja mootorite remondiga kokku puutunud. Igal juhul viin enne talle teha kui esindusse 10neid tuhandeid loobin.Jaanus_P kirjutas:Minu jaoks oli teema püstituse mõte selles, et rahvas ei läheks seda ostma. Minu poolt lastud teha kontroll ja tulemused rahvale teada antud (teema on ostuabi). Omanik küll ütles, et teeb nädalaga masina korda (mitte UM-is), aga selline otsus ei ajendanud seda autot ikkagi ostma. Kui laseb teha kusagil nurgataga mingi kerge remondi ei tähenda seda, et masin oleks korras. Peale seda oleks vaja jälle kontrollida. Samas arvan, et tal lihtsam otsida keegi kes ei lase kontrolli teha ja müüakse heausksele ostjale ära.
Samas on ka iga koha hinnang vägagi erinev remondivajaduse osas. Hiljuti sai ühte Golf 3e müüdud ja käis Soo tänaval diagnostikas ja kontrollis. Peale seda läks ostja sellega kohe Tulika tänava ülevaatuspunkti ja silladetailide osas räägiti mõlemas kohas täiesti erinevate detailide välja vahetamise vajadusest. Võtta siis kinni kus tõde või äkki mõlemas.
Analoogset juttu rääkis mulle üks inimene, kes saksast autosid toob. Oli ka ühte BMW-d müünud, mis esindusse ostueelsesse kontrolli viidi. Seal öeldi, et aasta jooksul võiks teha tõid nii 25 000 eest (a la amordid ja midagi sellist vist). Kusjuures rõhk oli sõnal aasta jooksul. Ostja loomulikult nõudis kohe müüjalt, et see nüüd autost sellevõrra hinda alla laseks. Samas on ju selge, et siis võiks aga ka seda autot turul kallimalt müüa. Samas oli selle auto hinnaklass vist kuskile 100 000 ringi, seega oleks hinna alla laskmine olnud ikka tõsine häving.
Endal on samuti olnud juhus, kus autot vaatamas käinud vend hakkas ajama juttu stiilis, et saksast pole midagi head tulnud. Käigukasti läheb kindlasti 5000, mootorisse ka sama palju. Muid töid ka kindlasti veel, et umbes 15000 läheb sisse küll. Kusjuures auto müügihind oli peale tingimisi 25 000 peale juba kokku lepitud. Milleks selline etendus veel vajalik oli ei mõista siiani. Kas tõesti arvasid et annan auto 10 000ga ära .
Ehk siis mida ma selle kõigega öelda tahtsin, et igasuguste tehniliste kontrollidega võiks ka siiski normaalsuse piiridesse jääda ja igasugu väidetavate kulude summas ei pea ju kohe nii palju hinda alla saama.
10 aastat vanal autol ei ole ju ka alati mõttekas arvestada kohe esinduse hindadega.
Ja mis sellest siis halba oleks, kui BMW huvilised informeerivad üksteist kahtlastest müügikohtadest või sõidukitest kleepsuga teema all?Indrek_M kirjutas:
Ja lõpuks oleksid kõik müüjad seal nimekirjas kuna kellelegi tundub alati mingil hetkel iga müüja puhul, et teda on petetud.
Mina isiklikult ei näe sellisel mustal nimekirjal mõtet - igaühe isiklik otsus kust ja kellelt ta oma auto ostab.
Kas selle jaoks on vaja igakord uus teema püstitada, et see koht ja see sõiduk on nii ja...Kirjuks läheb nii.
Hea ja mugav lugeda, kui sellised kahtlased sõidukid on koondund kleepsuga alateema alla.
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Veelkord siis;
Ma ei informeerinud kahtlasest müügikohast! Ma andsin teada, et sellel autol on sellised vead jne. Ma ei nõudnud, et auto peaks olema korda tehtud esinduses, aga samas ei avalikustatud kus auto korda tehakse. Lisaks mootorile oli katki kllima radiaatori ventikas jne.
Ma ei informeerinud kahtlasest müügikohast! Ma andsin teada, et sellel autol on sellised vead jne. Ma ei nõudnud, et auto peaks olema korda tehtud esinduses, aga samas ei avalikustatud kus auto korda tehakse. Lisaks mootorile oli katki kllima radiaatori ventikas jne.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Just nimelt - sõidukid aga mitte müüjad.ryan kirjutas:Ja mis sellest siis halba oleks, kui BMW huvilised informeerivad üksteist kahtlastest müügikohtadest või sõidukitest kleepsuga teema all?Indrek_M kirjutas:
Ja lõpuks oleksid kõik müüjad seal nimekirjas kuna kellelegi tundub alati mingil hetkel iga müüja puhul, et teda on petetud.
Mina isiklikult ei näe sellisel mustal nimekirjal mõtet - igaühe isiklik otsus kust ja kellelt ta oma auto ostab.
Kas selle jaoks on vaja igakord uus teema püstitada, et see koht ja see sõiduk on nii ja...Kirjuks läheb nii.
Hea ja mugav lugeda, kui sellised kahtlased sõidukid on koondund kleepsuga alateema alla.
Indrek
Täitsa õige jutt. Eestis bmw-d on üldse raske müüja.Ajavad oma 24 punkti testi taga. Endal sai aasta tagasi ostetud e39 teha proovisõitu 1m edasi ja 2m tagasi,tuled põlesid,raadio mängis ja ostetud ta saigi.Kahetseda pole midagi. Aga eks ta ole nii et bmw on kõrge hinnaga ja paljudel jagub raha hiljem kütte ostmiseks. Tänu sellele tahetaksegi 7a vanust bemmi 40tuhande läbisõiduga.dellu kirjutas:10 aastat vana autot on ju jube mõte ka remontida esinduses. Odavam on sinna juba ju siis mõnelt avariiliselt uus mootor osta. Sama hästi võiks siis küsida, miks foorumikasutajad siin Patriku ja Valdeku juures käivad. Võiks ju siis ka õelda, et ainult esindus on koht kus käia. Kindlasti on selliseid nurgataguseid, kus töökvaliteet isegi parem. Minul näiteks üks tuttav vanapapi, kel aastaid juba üle 70 turjal ja enamus oma elust mootorispordi ja mootorite remondiga kokku puutunud. Igal juhul viin enne talle teha kui esindusse 10neid tuhandeid loobin.Jaanus_P kirjutas:Minu jaoks oli teema püstituse mõte selles, et rahvas ei läheks seda ostma. Minu poolt lastud teha kontroll ja tulemused rahvale teada antud (teema on ostuabi). Omanik küll ütles, et teeb nädalaga masina korda (mitte UM-is), aga selline otsus ei ajendanud seda autot ikkagi ostma. Kui laseb teha kusagil nurgataga mingi kerge remondi ei tähenda seda, et masin oleks korras. Peale seda oleks vaja jälle kontrollida. Samas arvan, et tal lihtsam otsida keegi kes ei lase kontrolli teha ja müüakse heausksele ostjale ära.
Samas on ka iga koha hinnang vägagi erinev remondivajaduse osas. Hiljuti sai ühte Golf 3e müüdud ja käis Soo tänaval diagnostikas ja kontrollis. Peale seda läks ostja sellega kohe Tulika tänava ülevaatuspunkti ja silladetailide osas räägiti mõlemas kohas täiesti erinevate detailide välja vahetamise vajadusest. Võtta siis kinni kus tõde või äkki mõlemas.
Analoogset juttu rääkis mulle üks inimene, kes saksast autosid toob. Oli ka ühte BMW-d müünud, mis esindusse ostueelsesse kontrolli viidi. Seal öeldi, et aasta jooksul võiks teha tõid nii 25 000 eest (a la amordid ja midagi sellist vist). Kusjuures rõhk oli sõnal aasta jooksul. Ostja loomulikult nõudis kohe müüjalt, et see nüüd autost sellevõrra hinda alla laseks. Samas on ju selge, et siis võiks aga ka seda autot turul kallimalt müüa. Samas oli selle auto hinnaklass vist kuskile 100 000 ringi, seega oleks hinna alla laskmine olnud ikka tõsine häving.
Endal on samuti olnud juhus, kus autot vaatamas käinud vend hakkas ajama juttu stiilis, et saksast pole midagi head tulnud. Käigukasti läheb kindlasti 5000, mootorisse ka sama palju. Muid töid ka kindlasti veel, et umbes 15000 läheb sisse küll. Kusjuures auto müügihind oli peale tingimisi 25 000 peale juba kokku lepitud. Milleks selline etendus veel vajalik oli ei mõista siiani. Kas tõesti arvasid et annan auto 10 000ga ära .
Ehk siis mida ma selle kõigega öelda tahtsin, et igasuguste tehniliste kontrollidega võiks ka siiski normaalsuse piiridesse jääda ja igasugu väidetavate kulude summas ei pea ju kohe nii palju hinda alla saama.
10 aastat vanal autol ei ole ju ka alati mõttekas arvestada kohe esinduse hindadega.
Pange see teema juba lukku! Jutt läheb üldistamiseks ära. Minu point ei jõua paljudele kohale! Ja pealegi sai meil juba üks masin ostetud.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.