e38 vs e39
e38 vs e39
Tere!
Plaan on tulevikus soetada endale suurem bmw . Kindlasti tuleb automaat ja enamus lisadega (navi jms..)
Mootor on ka välja valitud ja tuleb 4,4 liitrine v8 .
Aga otsustatud pole ,kas 740 või 540 (r6 mootorit ei soovi)
Ise olen kuulnud ,et seitsmesel kordades kallimad jupid viiese kõrval ,aga samas ei pidavat nii kiiresti lagunema (samas mootor sama) . Alla 1998a autot ei vaata .
Endale on seitsmene sümpaatsem ,kuna e38 hakati tootma juba 94 aastast ,samas e 39 96 aastast ,mis annab suuremale autole eelise ,kuna minu varasemaid kogemusi arvestades ,ei julge enam osta algusaastates autosid :S . Hinnaklass tundub ka sama olevat .
Aa ja veel ,see auto tuleks tööauto kõrvale ,mis tähendab ,et väga tihedaid sõite ta ei näe (vähemalt igapäev mitte) . Aap ja bensiin on minu jaoks tarbeese ,nagu toit inimese puhul ,mille arvelt ei tohi säästa
Plaan on tulevikus soetada endale suurem bmw . Kindlasti tuleb automaat ja enamus lisadega (navi jms..)
Mootor on ka välja valitud ja tuleb 4,4 liitrine v8 .
Aga otsustatud pole ,kas 740 või 540 (r6 mootorit ei soovi)
Ise olen kuulnud ,et seitsmesel kordades kallimad jupid viiese kõrval ,aga samas ei pidavat nii kiiresti lagunema (samas mootor sama) . Alla 1998a autot ei vaata .
Endale on seitsmene sümpaatsem ,kuna e38 hakati tootma juba 94 aastast ,samas e 39 96 aastast ,mis annab suuremale autole eelise ,kuna minu varasemaid kogemusi arvestades ,ei julge enam osta algusaastates autosid :S . Hinnaklass tundub ka sama olevat .
Aa ja veel ,see auto tuleks tööauto kõrvale ,mis tähendab ,et väga tihedaid sõite ta ei näe (vähemalt igapäev mitte) . Aap ja bensiin on minu jaoks tarbeese ,nagu toit inimese puhul ,mille arvelt ei tohi säästa
teatud põhjustel ma e39 enam üldse ei vaata
olen suutnud 2 mootorit kokku ajada 1 bensukas ja teine disla. mõlematel olid korralikud hooldused pidevalt(õigeaegselt)
lihtsalt täiesti lampi ös.
2 on e39 1 nõrk koht veel rooste .
ja seda kohe 110%
tüüp kohad .
tagaluuk,esitiivad,kapott, ja kohati ka uksed
pole veel mitte ühtegi 7 kat värvinud (rooste pärast)
aga e39-id on minu käealt omajagu läbi käinud juba
olen suutnud 2 mootorit kokku ajada 1 bensukas ja teine disla. mõlematel olid korralikud hooldused pidevalt(õigeaegselt)
lihtsalt täiesti lampi ös.
2 on e39 1 nõrk koht veel rooste .
ja seda kohe 110%
tüüp kohad .
tagaluuk,esitiivad,kapott, ja kohati ka uksed
pole veel mitte ühtegi 7 kat värvinud (rooste pärast)
aga e39-id on minu käealt omajagu läbi käinud juba
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
k2rpman kirjutas:teatud põhjustel ma e39 enam üldse ei vaata
olen suutnud 2 mootorit kokku ajada 1 bensukas ja teine disla. mõlematel olid korralikud hooldused pidevalt(õigeaegselt)
lihtsalt täiesti lampi ös.
2 on e39 1 nõrk koht veel rooste .
ja seda kohe 110%
tüüp kohad .
tagaluuk,esitiivad,kapott, ja kohati ka uksed
pole veel mitte ühtegi 7 kat värvinud (rooste pärast)
aga e39-id on minu käealt omajagu läbi käinud juba
no tule näita mu 98a masina pealt rooste täpp! või vahet pole isegi 96 on jumala roosteta asi, e34-jad vat need juba hapud, kuid kas 10 aastane masin ikka roostetab, kui pole pauku ega kõksu kusagile saanud!pakun on neid e38-said veel hullemaid roosteusse,kui opelieid, kõik ikka oleneb millise omaniku ja millise auto otsa satud ju!
aga raudselt osta e39, no e38-sa kuju ju ei saa võrrelda e39-sa omaga!
no pole vapsee nende haininade fänn ka, aga noh e39-s ikka meenutab kaasaegset autot!!! sorry see minu opinion
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Ma arvan , et kui sa siin ostuabi teema all natukene ringi vaatad , siis sa peaksid saama piisavalt infot mõlema auto kohta.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Re: e38 vs e39
Sellele saad vastuse natuke kodutööd tehes - ava realoem.com ning võrdle juppide hindu.puruvana kirjutas:Ise olen kuulnud ,et seitsmesel kordades kallimad jupid viiese kõrval ,aga samas ei pidavat nii kiiresti lagunema (samas mootor sama) .
Eeldusel, et E39 pole Leedus vahepeal "kokku pandud" ei tohiks rooste küll probleemiks olla. Pigem on E39 probleemid seotud pisikeste, tüütute ja suhteliselt kallite tüüpvigadega.k2rpman kirjutas:teatud põhjustel ma e39 enam üldse ei vaata
olen suutnud 2 mootorit kokku ajada 1 bensukas ja teine disla. mõlematel olid korralikud hooldused pidevalt(õigeaegselt)
lihtsalt täiesti lampi ös.
2 on e39 1 nõrk koht veel rooste .
ja seda kohe 110%
tüüp kohad .
tagaluuk,esitiivad,kapott, ja kohati ka uksed
Aga sõidab muidugi hästi, kui korras hoida.
Mootori kokkuajamine kõlab äärmiselt kahtlaselt, aga nagu lugeda võis polnud seal just palju õli sees.
Kasko E38 umbes ~ 23,000.- EEKpuruvana kirjutas:Läks meelest küsida ,kas kasko maksumus kah erineb nendel autodel ?
Ja siis jäi silma imelik märkus ,et saksas on miskipärast sama aasta seitsmene hoopis odavam viiesest ?
Kasko E39 umbes ~ 20,000.- EEK
Ei ütleks et Saksas E38 oleks eriti odavam E39'st, suht sama hinnaga...
Aga mina valiks muidugi E38. (Praegu kaalungi kas on mõtet osta mingi uuem BMW (E53, E60, E65) või osta hoopis E38)
Ja kui Sa tahad juba 1998 a. siis kindlasti ma soovitaks vaadata 1999
Sest see on nö. facelift juba ...
See on nö. vanem E38:
Ja siin siis nö. facelift E38:
Kui ikka E38 huvitab siis soovitan lugeda SEDA (Saksakeelne + pildid)
1 soovitan kohe korda lasta teha , kuna hiljem kui juba päris roostes on ei taheta enam garantiid andaIndrek_M kirjutas:Touringutel tagaluugi servad kipuvad seestpoolt mullitama jah, mujal pole nagu täheldanud enda omal mingit roostet.k2rpman kirjutas:e39 1 nõrk koht veel rooste .
ja seda kohe 110%
tüüp kohad .
tagaluuk,esitiivad,kapott, ja kohati ka uksed
75% e39 mis minukäe alt läbi on käinud on tagaluugi ja esitiibade roostega
tagaluugil eriti just lukuümbrus ja luugi nurgad
samas no muidugi olen näinud ka ühte e38 mis roostetas nagu vana sierra.
õnneks seda ma ei teinud ega tahtnudki teha.
läbi ussitanud olid tiivakaared, tagaluuk oleks vajanud vahetust jnejne
aga olge rahulikud eelmise põlvkonna audi a6-d on kolmkorda hullemad
Just seda tahtsin öelda, siim .j vist ajas natuke sassi, kuna E38 pole küll hainina aga vot E32 on küll jah, mulle ka eriti ei meeldi...Roland325 kirjutas:Siin on vist e38 ja e32 omavahel segi aetud. e38 küll kuskilt otsast hainina ei meenuta ja on minuarust pigem veel moodsama välimusega kui e39
Ja kusjuures puruvana'le - kui E38 siis L (Lang/Long) variant vist ikka rohkem sobiks "mitte igapäeva sõidu" jaoks...
Muideks e39-l kipub tõesti tagaluuk roostetama, eriti sedaanil. Olen näinud kuidas nad alguses treiladel Eestisse jõuavad, tagaluugi alumine äär on roostes ja samuti alt ukseääred, sedasama olen täheldanud ka 6+ aastat Eestis olnud e39 puhul. Eriti ehe näide oli üks teadatuntud e39 m5.
Kui nüüd võrrelda 540 ja 740, siis kiire pole neist kumbki ja sõidumugavuses, müraisolatsioonis on 740i iga kell üle, nii et oleks igaljuhul parem valik. Samas kui juba pühapäevaautoks, siis 750iL täislaks oleks way to go.. Kütusekulu pole 740 vs 750 suur, samas dünaamika mis 5.4 mootorist tuleb on hoopis teine kui 4.4, kuigi kw vahe pole vb väga suur, siis see hääl ja varem pöördesse minek on 5.4 puhul palju parem.
Kui nüüd võrrelda 540 ja 740, siis kiire pole neist kumbki ja sõidumugavuses, müraisolatsioonis on 740i iga kell üle, nii et oleks igaljuhul parem valik. Samas kui juba pühapäevaautoks, siis 750iL täislaks oleks way to go.. Kütusekulu pole 740 vs 750 suur, samas dünaamika mis 5.4 mootorist tuleb on hoopis teine kui 4.4, kuigi kw vahe pole vb väga suur, siis see hääl ja varem pöördesse minek on 5.4 puhul palju parem.
Tehaseandmeid võrreldes on 4.4 vs 5.4 kiirenduse vahe 0,2 sec V12 kasuks. Ning kütusekulu keskmisel 1L 4.4 Kasuks.qpi kirjutas:Muideks e39-l kipub tõesti tagaluuk roostetama, eriti sedaanil. Olen näinud kuidas nad alguses treiladel Eestisse jõuavad, tagaluugi alumine äär on roostes ja samuti alt ukseääred, sedasama olen täheldanud ka 6+ aastat Eestis olnud e39 puhul. Eriti ehe näide oli üks teadatuntud e39 m5.
Kui nüüd võrrelda 540 ja 740, siis kiire pole neist kumbki ja sõidumugavuses, müraisolatsioonis on 740i iga kell üle, nii et oleks igaljuhul parem valik. Samas kui juba pühapäevaautoks, siis 750iL täislaks oleks way to go.. Kütusekulu pole 740 vs 750 suur, samas dünaamika mis 5.4 mootorist tuleb on hoopis teine kui 4.4, kuigi kw vahe pole vb väga suur, siis see hääl ja varem pöördesse minek on 5.4 puhul palju parem.
Btw .ka E38 kipub roostetama.
Üks roostealdis koht on bensiinipaagi luuk - Vesi kipub sinna kogunema, Uksetihendid hõõruvad värvi ära, Samuti tiivaservad on neil roostealtid.
Ise olin mõnda aega tagasi sama valiku ees,Kas E39 või E38. Valik jäi viimase kasuks. Juppide hinnakohapealt on veermik 7-sel kallim õige pisut. Muid juppe on võimalik leida ka lammutustest
A8
Oleneb mis ja kuidas. Mul oli näiteks oli 14 000 E38-l kui võtsin auto hansaliisingusse, siis sain sellise pakkumise Salvast liisingu kaudu. E-kindlustusega arvutades olid jah kõik õle 20 000.FiLV kirjutas:Kasko E38 umbes ~ 23,000.- EEKpuruvana kirjutas:Läks meelest küsida ,kas kasko maksumus kah erineb nendel autodel ?
Ja siis jäi silma imelik märkus ,et saksas on miskipärast sama aasta seitsmene hoopis odavam viiesest ?
Kasko E39 umbes ~ 20,000.- EEK
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
ei no sorry keegi ei ajanud midagi sassi!FiLV kirjutas:Just seda tahtsin öelda, siim .j vist ajas natuke sassi, kuna E38 pole küll hainina aga vot E32 on küll jah, mulle ka eriti ei meeldi...Roland325 kirjutas:Siin on vist e38 ja e32 omavahel segi aetud. e38 küll kuskilt otsast hainina ei meenuta ja on minuarust pigem veel moodsama välimusega kui e39
Ja kusjuures puruvana'le - kui E38 siis L (Lang/Long) variant vist ikka rohkem sobiks "mitte igapäeva sõidu" jaoks...
no see pole nüüd jutt ,et moodsama välimusega me räägime ju ikkaski autost mis juba enne musite 94 välja tuli!! Kandiline, hainina on see e38 vahet pole on ta e32 või e38 välimuselt üks lurr puha! IMO
ma olen veendunud ,et ka e38 ja e39 sõidumugavuses midagi suurt vahet pole>? no muidugi peab ise proovima..........
ninade võrdlus :
pole küssigi milline ilusam , aga muidugi see kõik ainult selliseks promomiseks, küll puruvanal omal silmad peas, milline ilusam jne...
pea asi et audi A6-t ja A8-t siin ei võrdle sa ju ikkaski ostad BMW
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
see e39 on rohkem rullade värk
ei tea kellele ema kellele tütar , aga mulle see e39 nina tegelt eriti ei meeldi
ja üleüldse see veistlihvt e38 nina on ka minuarust eriti kole. isiklikult meeldib vanema ninaga rohkem .
mõlemaga olen sõitnud ja ega erilist vahet pole , aga selline laevade austaja nagu ma olen siis mina pooldaks juba ikkagi e38-t
samas üleprahi on muidugi e65
kõike muud kui ebamugav, käigukang on alguses harjumattu
ei tea kellele ema kellele tütar , aga mulle see e39 nina tegelt eriti ei meeldi
ja üleüldse see veistlihvt e38 nina on ka minuarust eriti kole. isiklikult meeldib vanema ninaga rohkem .
mõlemaga olen sõitnud ja ega erilist vahet pole , aga selline laevade austaja nagu ma olen siis mina pooldaks juba ikkagi e38-t
samas üleprahi on muidugi e65
kõike muud kui ebamugav, käigukang on alguses harjumattu
e38 muidugi ülbem e39 selline paipoisi näoga ,a seitsmene midagi legendaarse vana ja uue vahepealne ,eriti peale facelifti . A üldiselt on uus viiene ,e60 vist minu silmis kõige vihasema pilguga bemm ever
(aa ja by the way ,oleks viisakas võrrelda seda M-spoilaga viiest Alpina spoilaga seitsmesega ,see oleks võrdsem olnud )
Aga siia teemasse ka ,et kui nüüd võrrelda S merssu ,a8 audit ja seitsmest bemmi ,siis kas hoolduses on kõik nad sama kallid ? Küsin ,kuna mu tuttaval on 95 aasta S320 ja selle alla on meeletult raha läinud ikka ,ja jupid on müstiliselt kallid :S seepärast kardangi natu seitsmest osta .
(aa ja by the way ,oleks viisakas võrrelda seda M-spoilaga viiest Alpina spoilaga seitsmesega ,see oleks võrdsem olnud )
Aga siia teemasse ka ,et kui nüüd võrrelda S merssu ,a8 audit ja seitsmest bemmi ,siis kas hoolduses on kõik nad sama kallid ? Küsin ,kuna mu tuttaval on 95 aasta S320 ja selle alla on meeletult raha läinud ikka ,ja jupid on müstiliselt kallid :S seepärast kardangi natu seitsmest osta .
Mul tuttaval neid "S" isegi 2 tükki, üks on SEL ka, ehk L - kerega...puruvana kirjutas:Aga siia teemasse ka ,et kui nüüd võrrelda S merssu ,a8 audit ja seitsmest bemmi ,siis kas hoolduses on kõik nad sama kallid ? Küsin ,kuna mu tuttaval on 95 aasta S320 ja selle alla on meeletult raha läinud ikka ,ja jupid on müstiliselt kallid :S seepärast kardangi natu seitsmest osta .
Vot sellel "L" kerega - midagi katki läks, siiamaani seisab... pidi mingi väga kallis detail olema...
Arvan et seitsmene on ikka parem, seessuhtes et juppe saab isegi juba romulatest jne... ja E38 on ikka rohkem kui "S" klassi...
Audist ei hakka ma üldse rääkima, lihtsalt ei meeldi mulle ja kõik
Oli mul neid. ...viiamne oli Audi C4 kerega, 2.8 mootor + automaat, enam-vähem norm. aga ikka see ei ole see...
Ja Audi on ju esivedu (no nelivedu ka mõned)
Parim valik ikka BMW
The Ultimate Driving Machine
See teema hakkab vaikselt oma mõtet kaotama juba.
Eks igaüks peab rääkima ju et tema auto on kõige tuusem. Järgmine hetk sõidavad ise ringi sellega, mida siin mudasse on tampinud. Ja siis on juba jutud 180 kraadi teises suunas.
Saate aru küll mis ma mõtlen. Viiesemehed raiuvad, et seitsmene on piix; seitsmesemehed jälle vastupidi. Teema algatajale null-kasum.[/img]
Eks igaüks peab rääkima ju et tema auto on kõige tuusem. Järgmine hetk sõidavad ise ringi sellega, mida siin mudasse on tampinud. Ja siis on juba jutud 180 kraadi teises suunas.
Saate aru küll mis ma mõtlen. Viiesemehed raiuvad, et seitsmene on piix; seitsmesemehed jälle vastupidi. Teema algatajale null-kasum.[/img]
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
ei no päris nii see ka ju ei olehotwing kirjutas:See teema hakkab vaikselt oma mõtet kaotama juba.
Eks igaüks peab rääkima ju et tema auto on kõige tuusem. Järgmine hetk sõidavad ise ringi sellega, mida siin mudasse on tampinud. Ja siis on juba jutud 180 kraadi teises suunas.
Saate aru küll mis ma mõtlen. Viiesemehed raiuvad, et seitsmene on ****; seitsmesemehed jälle vastupidi. Teema algatajale null-kasum.[/img]
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
S Mersu / Audi A8 / BMW 7. seeria.
Kõik nad on luksusautod ja raha läheb neisse oi oi kui palju kui asja tahad korras hoida. Kallim enist S klass , siis A8 ja pdavaim BMW.
Mis puuub sõidumugavusse/kasutusmugavusse E38 vs. e39 siis E39 ei saa ligilähedalegi seitsmesele.
Kõik nad on luksusautod ja raha läheb neisse oi oi kui palju kui asja tahad korras hoida. Kallim enist S klass , siis A8 ja pdavaim BMW.
Mis puuub sõidumugavusse/kasutusmugavusse E38 vs. e39 siis E39 ei saa ligilähedalegi seitsmesele.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Tuli meelde selline test...Henrik88 kirjutas:S Mersu / Audi A8 / BMW 7. seeria.
Test Audi A8 vs MB S500 vs BMW 740
Just nagu puruvana soovil , 740 - S - A8
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
WTF mis jutt, räägivad et bemmi varud ikka kõige kallimad??????Henrik88 kirjutas:S Mersu / Audi A8 / BMW 7. seeria.
Kõik nad on luksusautod ja raha läheb neisse oi oi kui palju kui asja tahad korras hoida. Kallim enist S klass , siis A8 ja pdavaim BMW.
Mis puuub sõidumugavusse/kasutusmugavusse E38 vs. e39 siis E39 ei saa ligilähedalegi seitsmesele.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Ei tahaks vaielda, no minuteada ka "S" kõige kallimad osad (ikkagi Mercedes-Benz ju, peab kallis olema), siis "A8" (No nagu Audil ikka, mõned osad ka VW omad sobivad ) ja siis BMW (BMW'le mõned osad isegi ei pea uued ostma kuna neid võib leida nii service'st kui ka lammutusest, ei pea just UM'i pöörduma )siim .j kirjutas:WTF mis jutt, räägivad et bemmi varud ikka kõige kallimad??????Henrik88 kirjutas:S Mersu / Audi A8 / BMW 7. seeria.
Kõik nad on luksusautod ja raha läheb neisse oi oi kui palju kui asja tahad korras hoida. Kallim enist S klass , siis A8 ja pdavaim BMW.
Mis puuub sõidumugavusse/kasutusmugavusse E38 vs. e39 siis E39 ei saa ligilähedalegi seitsmesele.