E34 524td - Kas mõtet osta
E34 524td - Kas mõtet osta
Terekest kõigile.
Seekuulõpp saaksin omale soetada 91a bmw 524td.
Hind on soodne,kuid seda ei avalikusta
Kuid kas on mõtet üldse diisel osta? On kül ökonoomne,kuid kas selle aasta bmw vastu ka peab?
Mis tuleks kohe kontrollida või vahetada?
Siis,see ,et diisil on 82kw või oli 85,kas selline asi suurekere tõttu edasi ka liigub? Kas bentsukas 520 teeb kiirenduses ära?.
Kui plaanin ka sportsumbutaja taha panna,siis kas sellest abi ka on,olen kuulnud,et hääl ei pidavat diislipuhul muutuma eriti?
Tänan vastuste eest
Seekuulõpp saaksin omale soetada 91a bmw 524td.
Hind on soodne,kuid seda ei avalikusta
Kuid kas on mõtet üldse diisel osta? On kül ökonoomne,kuid kas selle aasta bmw vastu ka peab?
Mis tuleks kohe kontrollida või vahetada?
Siis,see ,et diisil on 82kw või oli 85,kas selline asi suurekere tõttu edasi ka liigub? Kas bentsukas 520 teeb kiirenduses ära?.
Kui plaanin ka sportsumbutaja taha panna,siis kas sellest abi ka on,olen kuulnud,et hääl ei pidavat diislipuhul muutuma eriti?
Tänan vastuste eest
Re: Plaan seekuulõpp osta 524td .Kuidas kas on mõtet?`Küsim
Ma arvan et tasub osta küll.Elmut kirjutas:Terekest kõigile.
Seekuulõpp saaksin omale soetada 91a bmw 524td.
Hind on soodne,kuid seda ei avalikusta
Kuid kas on mõtet üldse diisel osta? On kül ökonoomne,kuid kas selle aasta bmw vastu ka peab?
Mis tuleks kohe kontrollida või vahetada?
Siis,see ,et diisil on 82kw või oli 85,kas selline asi suurekere tõttu edasi ka liigub? Kas bentsukas 520 teeb kiirenduses ära?.
Kui plaanin ka sportsumbutaja taha panna,siis kas sellest abi ka on,olen kuulnud,et hääl ei pidavat diislipuhul muutuma eriti?
Tänan vastuste eest
Mul endal oli kunagi 524td 85a. küll aga tolle eest läks edasi nagu loom,kiirenduses tegi isegi ära vanakere 528-legi.
ökonoomne on kah see masin maantepeal võtab ta umbes 6,5l/100km.
keskmine tuli kusagil 8l/100km.
Jupid ei ole kah kallid jõuab osta küll.
bmw 524td on kindlalt 85kw.mootor on sama peal mis on e28 kerel ja e34 kerel.e34 mootori vahe on ainult selles et neil on elektrooniline pump peal,vanadel on mehaaniline.
kui on korralik ja saab soodsalt kätte sis tasub osta küll.
Re: Plaan seekuulõpp osta 524td .Kuidas kas on mõtet?`Küsim
Auto hea, 91 oli viimane aasta, kui seda toodeti. Kontrollida kindlasti hooratast!!! Siduripedaali alla vajutades ei tohi mootori hääl muutuda, sama ka lahti lastes (muidugi manuaalkastiga masina puhul). Liigub edasi kenasti, arvestades viieka kere. Igasugused sportsummutid ja koonusfiltrid tuleks ära jätta - need pole diisli jaoks, kW see juurde ei anna. 520 (110kW) püsib reeglina samal joonel kiiruseni 120km/h, edasi on bensukas kiirem, seda tean omadest kogemustest. Kui mootori õlikorgi töösoojal mootoril maha keerad siis ei tohi sealt "sooja õhku" välja ajada, veel enam õlist auru. Peab ainult kergelt aurama sooja (mootori oma soojus)Elmut kirjutas:Terekest kõigile.
Seekuulõpp saaksin omale soetada 91a bmw 524td.
Hind on soodne,kuid seda ei avalikusta
Kuid kas on mõtet üldse diisel osta? On kül ökonoomne,kuid kas selle aasta bmw vastu ka peab?
Mis tuleks kohe kontrollida või vahetada?
Siis,see ,et diisil on 82kw või oli 85,kas selline asi suurekere tõttu edasi ka liigub? Kas bentsukas 520 teeb kiirenduses ära?.
Kui plaanin ka sportsumbutaja taha panna,siis kas sellest abi ka on,olen kuulnud,et hääl ei pidavat diislipuhul muutuma eriti?
Tänan vastuste eest
PS: korralikku autot alla 35k raske leida - ise olen kaua otsinud ja tundub lootusetu ettevõtmine. Alates 40k on mõni pakkuda, nädal tagasi oli kena masin Tartus Raadi autoturul müügis, mootor tundus hea olevat, samuti kere ja ka hooratas takkaotsa. Väikesed lisad olid ka. Muidugi paar kohta samuti, mis tahaksid nokitsemist ning hind oli 45k + väike tingimisvõimalus.
Re: Plaan seekuulõpp osta 524td .Kuidas kas on mõtet?`Küsim
Kui mootri õlikorgi maha keerad ja seal auru tuleb milles siis viga võib olla? Õli ja tosool segamini? Kui õige siis mis ära peaks vahetama? Nimelt sumbutajast tuleb külma mootoriga valget suitsu:S Soojalt aint siis kui gaasi kõvasti peale vajutad ehk siis kõrgematel pööretel!Lauri_L kirjutas:Auto hea, 91 oli viimane aasta, kui seda toodeti. Kontrollida kindlasti hooratast!!! Siduripedaali alla vajutades ei tohi mootori hääl muutuda, sama ka lahti lastes (muidugi manuaalkastiga masina puhul). Liigub edasi kenasti, arvestades viieka kere. Igasugused sportsummutid ja koonusfiltrid tuleks ära jätta - need pole diisli jaoks, kW see juurde ei anna. 520 (110kW) püsib reeglina samal joonel kiiruseni 120km/h, edasi on bensukas kiirem, seda tean omadest kogemustest. Kui mootori õlikorgi töösoojal mootoril maha keerad siis ei tohi sealt "sooja õhku" välja ajada, veel enam õlist auru. Peab ainult kergelt aurama sooja (mootori oma soojus)Elmut kirjutas:Terekest kõigile.
Seekuulõpp saaksin omale soetada 91a bmw 524td.
Hind on soodne,kuid seda ei avalikusta
Kuid kas on mõtet üldse diisel osta? On kül ökonoomne,kuid kas selle aasta bmw vastu ka peab?
Mis tuleks kohe kontrollida või vahetada?
Siis,see ,et diisil on 82kw või oli 85,kas selline asi suurekere tõttu edasi ka liigub? Kas bentsukas 520 teeb kiirenduses ära?.
Kui plaanin ka sportsumbutaja taha panna,siis kas sellest abi ka on,olen kuulnud,et hääl ei pidavat diislipuhul muutuma eriti?
Tänan vastuste eest
PS: korralikku autot alla 35k raske leida - ise olen kaua otsinud ja tundub lootusetu ettevõtmine. Alates 40k on mõni pakkuda, nädal tagasi oli kena masin Tartus Raadi autoturul müügis, mootor tundus hea olevat, samuti kere ja ka hooratas takkaotsa. Väikesed lisad olid ka. Muidugi paar kohta samuti, mis tahaksid nokitsemist ning hind oli 45k + väike tingimisvõimalus.
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a