G30/31
Re: G30/31
Jätan siis ka jälje kogemusest maha.
Juulis sai aasta sõidetud 530e xd. Saksast tõin ja ls oli 86k.
Kui aku on tühi siis see 135kw on kuidagi mannetu. Tallinna linnas lausa ebameeldiv sõita, puudub kohaltmineku vääne ja kuidagi väga kiljuma tuleb mootor saada et reavahetused ja peateele keeramised tehtud saaks. Ise arvasin tegelikult sama et 185kw on bensumootor ja siis akupank lisaks. Enne ostu käisin Inchapes proovimas 185 kw bensukat ja jäin rahule. Liikus hästi. Elektrijõul tegelikult kaugele ei saagi, ca 22-23 km kui väga lappi ei anna. Kuna kodus laadimine puudub siis kõige parem hoida nn. auto reziimis,ise siis valib millal laeb, millal mootori seiskab. Tallinna linnakulu jääb kusagile 8 piirile (ei sõida tipptundidel).
Sisu on sportiste ja poolnahkpolster. Väga korvis istumise tunne. Kitsas ja istmepadi veidralt kõva, suhteline pettumus selle kohalt. Kuna selle mootoriga comfort vent istumist oli võimatu leida siis ehk on seal mugavam, kogemus puudub. 15 aastat vana A6 s-line iste on isegi mugavam. Lisaks on käetugi järgmine kõva element. Ei teagi kas sport varustuses on jäetud sellele pehmendus panemata aga tunne on selline et puitprussile on nahk ümber tõmmatud lihtsalt. Keskkonsool kliima, raadio, käigukangi ja menüü rattaga on kuidagi väga F10-lik. Täis digitaalne spidokas on ilus. Ja siis need iluliistud Koputage nendele vastu- seest tühi plastik tundub, lisaks kui neid õrnalt muljuda on mõnus plastiku nagin. Seda ilmselt sest kogu kupatus on klõpsudega kinni mitte kruvidega. Aga noh, ega nad katsumiseks polegi mõeldud ilmselt. Rool on väga kerge, lausa Audilik. Kuigi on konkreetne ja täpne siis talvel ikka tekkis aegajalt kahtlusi kas rehvi all on jää või pidamine. Sportlikust viiesest on pigem saanud seitsmese väikevend, ilmselgelt mugavusele orienteeritud. Esistange on 4cm eestpool kui F10-l. Parkimine ja manööverdamine sellest tulenevalt kohmetum. Ega see linnaauto pigem polegi. HK stereo on meeldiv ja kui võimlaik siis ikka adaptiivsete tuledega isend valida. Need baastuled on vanad ja esiosa läheb nendega jällegi väga F-likuks.
Juulis sai aasta sõidetud 530e xd. Saksast tõin ja ls oli 86k.
Kui aku on tühi siis see 135kw on kuidagi mannetu. Tallinna linnas lausa ebameeldiv sõita, puudub kohaltmineku vääne ja kuidagi väga kiljuma tuleb mootor saada et reavahetused ja peateele keeramised tehtud saaks. Ise arvasin tegelikult sama et 185kw on bensumootor ja siis akupank lisaks. Enne ostu käisin Inchapes proovimas 185 kw bensukat ja jäin rahule. Liikus hästi. Elektrijõul tegelikult kaugele ei saagi, ca 22-23 km kui väga lappi ei anna. Kuna kodus laadimine puudub siis kõige parem hoida nn. auto reziimis,ise siis valib millal laeb, millal mootori seiskab. Tallinna linnakulu jääb kusagile 8 piirile (ei sõida tipptundidel).
Sisu on sportiste ja poolnahkpolster. Väga korvis istumise tunne. Kitsas ja istmepadi veidralt kõva, suhteline pettumus selle kohalt. Kuna selle mootoriga comfort vent istumist oli võimatu leida siis ehk on seal mugavam, kogemus puudub. 15 aastat vana A6 s-line iste on isegi mugavam. Lisaks on käetugi järgmine kõva element. Ei teagi kas sport varustuses on jäetud sellele pehmendus panemata aga tunne on selline et puitprussile on nahk ümber tõmmatud lihtsalt. Keskkonsool kliima, raadio, käigukangi ja menüü rattaga on kuidagi väga F10-lik. Täis digitaalne spidokas on ilus. Ja siis need iluliistud Koputage nendele vastu- seest tühi plastik tundub, lisaks kui neid õrnalt muljuda on mõnus plastiku nagin. Seda ilmselt sest kogu kupatus on klõpsudega kinni mitte kruvidega. Aga noh, ega nad katsumiseks polegi mõeldud ilmselt. Rool on väga kerge, lausa Audilik. Kuigi on konkreetne ja täpne siis talvel ikka tekkis aegajalt kahtlusi kas rehvi all on jää või pidamine. Sportlikust viiesest on pigem saanud seitsmese väikevend, ilmselgelt mugavusele orienteeritud. Esistange on 4cm eestpool kui F10-l. Parkimine ja manööverdamine sellest tulenevalt kohmetum. Ega see linnaauto pigem polegi. HK stereo on meeldiv ja kui võimlaik siis ikka adaptiivsete tuledega isend valida. Need baastuled on vanad ja esiosa läheb nendega jällegi väga F-likuks.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
Endal g31.. bo57 195kw. Ikka väga terv asi!
Iste exlusive nappa comfort - väga mugav ja leiab kohe mugava asendi. Rool võiks grammi alla poole sõita (elektriline)
Comfort asendis tõesti väga mugav nagu paat - meenutab rohkem F01 kõige kangema comfort amordiga. Samaas hea mugav Sport peal on mõnusalt terv ja jäik.
Ambient valgustus ilus ja seest mu arust väga ilus. Oleneb vist varustusest ka.
Iste exlusive nappa comfort - väga mugav ja leiab kohe mugava asendi. Rool võiks grammi alla poole sõita (elektriline)
Comfort asendis tõesti väga mugav nagu paat - meenutab rohkem F01 kõige kangema comfort amordiga. Samaas hea mugav Sport peal on mõnusalt terv ja jäik.
Ambient valgustus ilus ja seest mu arust väga ilus. Oleneb vist varustusest ka.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: G30/31
Samas on ka miinuseid G30/31 puhul, Hi-FI stereo ja Harman samuti on väga vilets, omal sai välja vahetatud, comfort istmel ei saa peatugesid hästi mugavalt paika, keskkonsoolil käetoed näevad väga odavad välja.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
Kusjuures see Harman Mercedestel ka ülikehehva. seal saab regullida sitaks asju. aga mine pole ühelgi mersul seda saanud ideaalseks..
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 1047
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: G30/31
Enda kunagisel g31 oli ka harman. Ei ütleks et kehva oli. Muidugi praeguse g11 harman on kõvasti parem kui g31 oma.
BMW g11 740e M Sport
Re: G30/31
Kuna audios ei ütle mõisted “hea” ja “kehva” mitte midagi ütleja kõrval seisjatele, siis ei tasu neid jutte tõsiselt võtta ja tuleb ise kuulata.
Kui ma näen parklas E39 Touringut mille pagassis lällab subbar nii, et esimesed poritiivad reaalselt plärisevad, siis saan aru et igaühe arusaam heast helist on individuaalne.
BMW heli (jättes odavaima, Headuniti võimendatud, variandi kõrvale) iseloomustaks mina nii
-bassid ulatuvad kenasti madalale (30Hz kindlasti)
-helirõhk 100dB SPL on saavutatav
-salongi detailid ei resoneeri ega plärise (paljude odavate plastsalongide probleem)
Kui ma näen parklas E39 Touringut mille pagassis lällab subbar nii, et esimesed poritiivad reaalselt plärisevad, siis saan aru et igaühe arusaam heast helist on individuaalne.
BMW heli (jättes odavaima, Headuniti võimendatud, variandi kõrvale) iseloomustaks mina nii
-bassid ulatuvad kenasti madalale (30Hz kindlasti)
-helirõhk 100dB SPL on saavutatav
-salongi detailid ei resoneeri ega plärise (paljude odavate plastsalongide probleem)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: G30/31
Minu G30-l Bowers & Wilkins heli ning sees istudes on kõik hea, kuid häirib asjaolu, et natukenegi valjemini kuulates hakkavad väljaspool uksed plärisema.
See mul nüüd 2. G30, eelmine 2017a 520Xd ja praegune 2021a 545e LCI, mõlemad on head autod, kuid facelift näeb oluliselt värskem välja. Samuti sel varustus parem ning loomulikult mootor on tsipake erksam
Miinusteks jah heli, mis tekib ust kinni pannes aga kuna tänapäeval aetakse taga kaalusäästu, siis see paratamatu.
See mul nüüd 2. G30, eelmine 2017a 520Xd ja praegune 2021a 545e LCI, mõlemad on head autod, kuid facelift näeb oluliselt värskem välja. Samuti sel varustus parem ning loomulikult mootor on tsipake erksam
Miinusteks jah heli, mis tekib ust kinni pannes aga kuna tänapäeval aetakse taga kaalusäästu, siis see paratamatu.
Re: G30/31
Endal on Harman/kardon heli. Täits ok aga pigem jääb samale tasemele, mis oli F01 HiFi. Mis aga panin tähele(pigem teised ütlesid), et väljast pläriseb tõesti. Ise avastasin, et kõige rohkem pläriseb üks alumine küljekarp. Kui jalaga vastu suruda, siis kaob plärin ära. Kuna autol veel tehasegarantii, siis lähen UMi asja selgitama veelMirko kirjutas: ↑04.10.2023 07:28 07 Minu G30-l Bowers & Wilkins heli ning sees istudes on kõik hea, kuid häirib asjaolu, et natukenegi valjemini kuulates hakkavad väljaspool uksed plärisema.
See mul nüüd 2. G30, eelmine 2017a 520Xd ja praegune 2021a 545e LCI, mõlemad on head autod, kuid facelift näeb oluliselt värskem välja. Samuti sel varustus parem ning loomulikult mootor on tsipake erksam
Miinusteks jah heli, mis tekib ust kinni pannes aga kuna tänapäeval aetakse taga kaalusäästu, siis see paratamatu.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: G30/31
Eks siis anna teada kas ja mida ette võtavad, enda omal samuti tehasegarantii peal.
Re: G30/31
Küsimus. Kuidas sa pre LCI-le android auto peale said? Mina näiteks selle pärast välistasin varasema aasta masinad... Osadel ülemineku aasta omadel isegi juba oli aga siis oli juba väikse hinnavahe tõttu mõttekam LCI võtta.Mirko kirjutas: ↑09.10.2023 07:08 03 NB! Mul üks hea auto pakkuda ka!
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... e4ecf76f4a
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: G30/31
Pagan, ma eeldasin, et kui on Apple Carplay, siis on ka Android(pole kunagi ise ühtegi Android telefoni omanud). Seega pean kuulutuses paranduse tegema.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
Androidi pole vajagi. G30 meestel on kõigil Apple
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: G30/31
Panen imeks G31 kere SÕIDUmüra numbreid. Mõlemad toodetud 2020. lõpus.
WBA51BN06MCG18287 tavaline hübriid B47D20B 140kW. Esmareg 02.2021
Seisumüra 69.9 dB(A)/ 3000 min -1
Sõidumüra 66 dB(A)
WBA31CG06MCF60448 pistikhübriid B48B20A 135 kW / 55 kW. Esmareg 11.2020
Seisumüra 78 dB(A)/ 3750 min -1
Sõidumüra 68 dB(A)
750 pööret kõrgemal karjub bensukas kõvemini. No võibolla. Aga kuidas G31 bensuka sõidumüra ületab diislit? Heliisolatsiooni pealt kokku hoitud? Bensukal lühemad käigud? Mul oleks nagu meeles revjuude tegijate jutt, et 530e phev on diislitest igatepidi vaiksem ja sujuvam...
Veel - mobile.des kirjutatakse vanematele 530e-dele võimuseks 185 ja uuematele 215kW. Kas sellepärast, et LCI aku läks suuremaks? Matemaatikast - kuidas need kokku kW-d saadakse - ma aru ei saa.
WBA51BN06MCG18287 tavaline hübriid B47D20B 140kW. Esmareg 02.2021
Seisumüra 69.9 dB(A)/ 3000 min -1
Sõidumüra 66 dB(A)
WBA31CG06MCF60448 pistikhübriid B48B20A 135 kW / 55 kW. Esmareg 11.2020
Seisumüra 78 dB(A)/ 3750 min -1
Sõidumüra 68 dB(A)
750 pööret kõrgemal karjub bensukas kõvemini. No võibolla. Aga kuidas G31 bensuka sõidumüra ületab diislit? Heliisolatsiooni pealt kokku hoitud? Bensukal lühemad käigud? Mul oleks nagu meeles revjuude tegijate jutt, et 530e phev on diislitest igatepidi vaiksem ja sujuvam...
Veel - mobile.des kirjutatakse vanematele 530e-dele võimuseks 185 ja uuematele 215kW. Kas sellepärast, et LCI aku läks suuremaks? Matemaatikast - kuidas need kokku kW-d saadakse - ma aru ei saa.
Viimati muutis AndresX, 12.10.2023 13:57 19, muudetud 2 korda kokku.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
diisel on r6 ju
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: G30/31
Ei saa su huumorist aru. B47 mootor.
Re: G30/31
Mõlemad peaks ju R4 olema?
Diisel teeks 3750 juures ilmselt samapalju müra.
Otsepritsebensukas on ju ka pmst diisel, ainult madalama surveastme ja vedelama kütusega. Pihustite tiks on samasugune.
Diisel teeks 3750 juures ilmselt samapalju müra.
Otsepritsebensukas on ju ka pmst diisel, ainult madalama surveastme ja vedelama kütusega. Pihustite tiks on samasugune.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: G30/31
Uuriks sama aga üleüldiselt B48 mootorist. Olemuselt on ta B58 miinus kaks silindrit. Internetist lugedes midagi erilist või kulukat välja ei lugenud see tähendab, et ketiprobleem pole vist nii aktuaalne kui B47 puhul. Võib-olla keegi oskab natuke rohkem ja reaalse elu põhjal B48 kohta pajatada?
Päev on lühike, kuid ööbik.
-
- Huviline
- Postitusi: 344
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
- Asukoht: Tallinn
Re: G30/31
Sain ka korra sõita G31 ja mitmeid hooldanud ja minu arvates F11LCI kuidagi parem ja tihedam, ok eks see armaruur on Gl kaasa aegsem, kuid Fil käivad uksed tummisemalt jne. Vaevalt et see B57 konegi väga parem on.
Re: G30/31
Sõitsin pea 5 a. F11 LCi-ga ja nüüd 1a. G31. Mina küll kuskilt ei tunne, et F11 oleks parem olnud.. Pigem G31 ikka veidi erksam ja kaasaegsem, konkreetsem.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
Sama siin..g seeria ikka mõnusalt kaasaegsem. F11 näeb välja nagu 20a vana mudel selle kõrval juba ambient valgustus annab kõvasti juurde, f seerial on see 2 õrna värvi vaid.
Ja uksed lähevad g30 ikka väga pehmelt kinni
vb mingi eesti ajalooga pillidel mida teed juba korralikult rapsinud ja kere paindunud igatpidi ja paklas sisse pekstud, nende uksed võibolla on nagu zil juba
Enne 300k sõitnud Saksa pill kui 170K eesti oma -see on reegel. Venemaa omasid ei tasu juba üle 50k võtta.
Ja uksed lähevad g30 ikka väga pehmelt kinni
vb mingi eesti ajalooga pillidel mida teed juba korralikult rapsinud ja kere paindunud igatpidi ja paklas sisse pekstud, nende uksed võibolla on nagu zil juba
Enne 300k sõitnud Saksa pill kui 170K eesti oma -see on reegel. Venemaa omasid ei tasu juba üle 50k võtta.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: G30/31
Ma täheldasin ka, et ehkki uksed on küll kerged ja esmamulje tundubki odav, siis tegelikult avamise n-ö linginõks ja sulgemine on mõnusalt pehme ja toob premiumlikkuse esile ilusti. F10 konservatiivsem sisu meeldib mulle pildi pealt rohkem aga reaalselt G30's on kuidagi hubasem istuda - samas disain on subjektiivne omadus auto juures, mille üle võib lehekülgede kaupa vaielda.
Toon esile ka B48 küsimuse, et see ära ei kaoks
Toon esile ka B48 küsimuse, et see ära ei kaoks
Päev on lühike, kuid ööbik.
Re: G30/31
Oh, mida te ajate siin?
G30 on täiesti nagu eilne päev, eriti salongis istudes.
G60 on kaasaegne auto.
G30 on täiesti nagu eilne päev, eriti salongis istudes.
G60 on kaasaegne auto.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
Mingid asjad on samaks jäänud..näiteks see 360 cam koos auto pildiga
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 344
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
- Asukoht: Tallinn
Re: G30/31
Sa pidid üldse ainult Mersuga sõitma ju. VorsteinerRazzKalbass kirjutas: ↑05.11.2023 13:48 28 Sama siin..g seeria ikka mõnusalt kaasaegsem. F11 näeb välja nagu 20a vana mudel selle kõrval juba ambient valgustus annab kõvasti juurde, f seerial on see 2 õrna värvi vaid.
Ja uksed lähevad g30 ikka väga pehmelt kinni
vb mingi eesti ajalooga pillidel mida teed juba korralikult rapsinud ja kere paindunud igatpidi ja paklas sisse pekstud, nende uksed võibolla on nagu zil juba
Enne 300k sõitnud Saksa pill kui 170K eesti oma -see on reegel. Venemaa omasid ei tasu juba üle 50k võtta.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
on amg garages táitsa
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: G30/31
Ambient valgus on kõige hullem pedemajakas üldse. Nagu türgi homo sõida ringi. Kerin kohe esimesel võimalusel kinni selle.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
Sa ei pea ju lillat värvi peal hoidma. pane näiteks sinine. väga ilus on.
oleks kangem heli ka oleks twiitrit ka valgustatud.
oleks kangem heli ka oleks twiitrit ka valgustatud.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3020
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: G30/31
Mul G01s M helepruun sisu, seal sinine nagu klubi peldikus, et veene ei näeks. Roheline samas viisakas.