Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
3.0 mootor on pommikindlam kui 2.0 õeldakse ,et 2.0 ja 2.5 on sama mootor mis ei jõua jah vedada seda rasket kere.
200000 km + võid arvestada et kett läheb läbi mis maksab ca 2k. Omasin f10 ostsin ls kui oli 140000 ning õli vahetasin iga 10-15km vahelt ja kett läks läbi 300k pealt.
Kõik oleneb sellest kuidas hooldatud on enne.
Tauri. kirjutas: ↑16.04.2020 14:08 33
150kw 525 on ikka 3.0l r6 ja jõuab vabalt vedada.
Keti vahetus koos orig osadega saab 700-800 euroga.
Mitmeid kordi läbi käidud tee.
Tauri. kirjutas: ↑16.04.2020 14:08 33
150kw 525 on ikka 3.0l r6 ja jõuab vabalt vedada.
Keti vahetus koos orig osadega saab 700-800 euroga.
Mitmeid kordi läbi käidud tee.
Väide ei ole vale, vaid poolik.
Nagu Tauri juba mainis, siis 525d mudeleid on 4 ja 6 silindrilisi. Kw järgi on 160kw 4sil (kahe turboga), ja 150kw 6sil.
E46 323Ci/E46 330d/E61/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi/E60 530xi/F10 525d
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail
Jõuab see 2,0 135kw diisel ka seda kere liigutada täiesti piisavalt. Kui kellegi on seda vähe siis sama võib ütelda ka teist mootorite suhtes. Kes sõidab 3,0 mootoriga ütleb seda 2,0 kohta ja kes sõidab 3,5 ütleb sama 3,0 kohta.
Hetkel kasutan ise 2,0 ja täiesti ok. Samas on olnud 3,5 diisel ja seda chipitud kujul. Ise vaataksin pigem korralikuma isendi, kui jääksin väga kinni konkreetsesse mootorisse.
Sõitsin pikalt 2014a 530d 190kw (alles siiani) ja uueks autoks tuli 2018 G30 520d, ausalt öeldes siis igapäevaselt on mugavam siiski 3.0 kasutada, kahene disla saab küll kõigega hakkama aga natukene on hakanud häirima et sai kahene valitud. Tunne selline, et mootor piinleb kapoti all.
3/4 seeriaga seda tunnet pole tekkinud, arvan et viiese massi jaoks 2.0 veidi jõuetu.
Minu ostu puhul sai saatuslikuks hinnavahe, sarnase varustuse/läbisõiduga kahese ja kolmese disla hinnavahe oli ligi 15 euri, mida järelturult tagasi ei saa.