E91 2.0d 135 kw 2012
E91 2.0d 135 kw 2012
Tere, küsiks sellise isendi kohta veits nõu, kuidas see moto jne head ja vead on... Isendil 197 000 kellal.
Kui ostuks läheb siis kus kõige parem ostu eelset kontrolli teostada? Vbl Bm auto? Tänud ette!!!
Kui ostuks läheb siis kus kõige parem ostu eelset kontrolli teostada? Vbl Bm auto? Tänud ette!!!
=||= 0000
Re: E91 2.0d 135 kw 2012
Jap,200000 tuleb neil ketid ära vahetada, siis pidi Ok olema aga vahetus on mahukam töö u 1000€
Kui saaks hinna nii palju alla tingida oleks hea
Kui saaks hinna nii palju alla tingida oleks hea
=||= 0000
Re: E91 2.0d 135 kw 2012
Sama jutt siia!
Keti probleem on kõikidel ketiga mootoriga autodel! See on kuluosa, nagu amort ja piduriklots.
Just läks sõbral m57 173kw kett katki. Taolisi asju veel olnud.
Ei ole see ainult N47 probleem, ei tea kust küll sellised jutud tulevad.
BMW
Keti probleem on kõikidel ketiga mootoriga autodel! See on kuluosa, nagu amort ja piduriklots.
Just läks sõbral m57 173kw kett katki. Taolisi asju veel olnud.
Ei ole see ainult N47 probleem, ei tea kust küll sellised jutud tulevad.
BMW
BMW
Re: E91 2.0d 135 kw 2012
Nagu sa ise ütled, siis see on kuluosa ja mingil hetkel kulubki kõigil ära. Lihtsalt N47 puhul on see tehasest juba nõrk lüli, mida BMW üritas ise tagasikutsumistega parandada, aga seegi ei pidanud aitama niivõrd.
Re: E91 2.0d 135 kw 2012
Enamus uuematel autodel on kett tehasest juba nõrk lüli. Kui tahad sellest pääseda, osta rihmaga mootoriga auto.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53