E65 ostuabi
E65 ostuabi
Plaan soetada üks korralik 7mene kuskil 9k ees. Eelistaks 4.0 bensiinikat aaga valik üsna väike. Sooviks nõu saada teilt,et mis arvate 4.4 diislist? Ja kas 3.0d lahjaks ei jää selle isendi puhul?
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: E65 ostuabi
Endal oli 3.0d 170kw. Minuarust paras nui. Aga eks maitseasi ole.
BMW g31 520d M Sport
Re: E65 ostuabi
Mul oli 3.0 170kw ja ainus asi mis mind selle auto juures häiris oligi see mootor ehk siis jah - jääb küll lahjaks. Aga noh mõni ostab omale E38 725tdsA ka ja on rahul nii et ilmselt oleneb ka sellest, mis autodega sa harjunud sõitma oled
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E65 ostuabi
Kui soovi on, pakkuda e66 dokumenteeritud ajalooga, millel kõik täiesti renoveeritud, ideaalses korras.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... rhash=64d8
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... rhash=64d8
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- nm5
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 04.05.2009 19:37 06
- Peamine sõiduk: BMW 730d e65/BMW 740i e38/BMW 535i e34
- Asukoht: Räpina/Tallinn
Re: E65 ostuabi
Lahjaks jäämine on üsna subjektiivne, sõltub sellest mida sa autost ootad. Rahulikuks igapäevakulgemiseks on 730d piisav, jalgu ei jää ja ülalpidamiskulu igati mõistlik. Samas hullu minekut ka ei paku. Kui praegused kütusehinnad ei heiduta, siis V8 bensukas oleks kindlasti märksa sobilikum mootor sellele autole, juba ainuüksi sellepärast, et auto iseenesest on väga vaikne ning diisli pisut suurem müratase annab mõnel juhul tunda. Küll aga kui V8 bensukat vaadata, siis miks mitte valida 750i?
740i 225kw:
Kütusekulu: 16.3/8.2/11.2 l/100km urban/extra-urban/combined
0-100 kiirendus: 6,8s
750i 270kw
Kütusekulu: 16.9/8.3/11.4 l/100km urban/extra-urban/combined
0-100 kiirendus: 5,9s
(Andmed carfoilo.com-st)
Mootorid peaksid suhteliselt sama arhidektuuriga olema, kütusekulu sisuliselt sama, ainult minek on märkimisväärselt 4.8 kasuks.
740i 225kw:
Kütusekulu: 16.3/8.2/11.2 l/100km urban/extra-urban/combined
0-100 kiirendus: 6,8s
750i 270kw
Kütusekulu: 16.9/8.3/11.4 l/100km urban/extra-urban/combined
0-100 kiirendus: 5,9s
(Andmed carfoilo.com-st)
Mootorid peaksid suhteliselt sama arhidektuuriga olema, kütusekulu sisuliselt sama, ainult minek on märkimisväärselt 4.8 kasuks.
Kronoloogiliselt omatud BMWd: BMW M52 523i E39, BMW M50 525i E34, BMW M57 525dA E39, BMW M57N2 730d E65, BMW M62 740iA, BMW N20 528iA XDrive F10, BMW M30 535i E34
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: E65 ostuabi
Kui sul on isiklik naftafirma, siis soovitaks kuueliitrist, see on kõige tummisem
V8
Re: E65 ostuabi
Vahet pole, diisli puhul jätad selle raha tankla asemel remonditöökotta erinevate probleemide pärast.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E65 ostuabi
Jah. Diislil kuluvad silladetailid muidugi kiiremini.
Kõik diislid ei ole prügimäe kaup.
Ma pole 10a jooksul ühtegi turbot ega pihustit vahetanud. Samas m52 e60 on mootoriga töökojas kord aastas.
Kõik diislid ei ole prügimäe kaup.
Ma pole 10a jooksul ühtegi turbot ega pihustit vahetanud. Samas m52 e60 on mootoriga töökojas kord aastas.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
- nm5
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 04.05.2009 19:37 06
- Peamine sõiduk: BMW 730d e65/BMW 740i e38/BMW 535i e34
- Asukoht: Räpina/Tallinn
Re: E65 ostuabi
No ja kas bensukad on ilma probleemideta? Tahavad ka nemad vahest turgutust saada.
Kronoloogiliselt omatud BMWd: BMW M52 523i E39, BMW M50 525i E34, BMW M57 525dA E39, BMW M57N2 730d E65, BMW M62 740iA, BMW N20 528iA XDrive F10, BMW M30 535i E34
Re: E65 ostuabi
Jah, tahavad küll ja E65 on selles mõttes veel eriti halb näide ka. Aga kuna ma olen omanud väga palju erinevaid autosid, ma arvan et bensukad ja diislid umbes pooleks, siis ma võin sulle kinnitada, et bensukatel on kapoti alla vähem asja kui diislitel kui me räägime vanadest autodest. Uuemad otsepritsega ja/või turboga masinad muidugi pürgivad sama taseme poole kui diislid.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E65 ostuabi
Mis te näete vaeva, teemaalgataja pole seda foorumit peale küsimuse esitamist enam külastanud...
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: E65 ostuabi
Endal oli ka bmw diisel mootor kasutusel 3a ja 90k km. Ainult hooldused. Pigem probleem selles, et kõik eestis müüdavad bmw on 200k läbisõiduga. Vaadake nüüd palju maksavad mobiles sama läbisõiduga ja ss eesti turgu. Eesti automüüjad tegelevad heategevusega. Maksavad ise peale veel.
BMW g31 520d M Sport