Spaik kirjutas:Nii siis olen ka bmw-st vaimustuses. Siiamaani olen sõitnud bensiini mootoriga 320iga. Nüüd aga vajadus suurema auto järele.
Seega otsustasin 5 seeria kasutatud diisli universaali kasuks. Kuna pole diislitega kokku ennem puutunud. Siis ei oska ka midagi nagu arvata neist, mida ennem ostu, peaks kindlasti veenduma.
Lugesin siit foorumist küll mis ma lugesin aga väga palju targemaks ei saanud. Liialt palju ümarat juttu.
Nii palju siis lugesin välja, et:
1 Turbo tuleb üle lasta vaadata.
2 Rooli lokse, ehk siis (roolilatt)
3 Pihustid.
4 Ernevad lekked.
5 Veermik.
Aga äkki veel midagi?
Olen kuulnud ka turvatalade kontrollist, et veenduda et auto poleks avariiline. Aga kus ja mis moodi seda teostada?
Oleks tänulik kui keegi vastaks samuti punktiliselt. Usun et siis saaks need 3 leheküljelise jutu kokkuvõtta paari postitusega mida tuleb jälgida diisel ajamiga bmw ostul.
Soovitus, mine osta kohe uus auto.
Kasutatud auto ost on loterii, ükskõik, kes, kus sul seda ei kontrolliks.
Eile oli kõik korras, ja toimis ilusti, kuid täna näiteks mitte.
Hea näide 2 nädalat tagasi naise autost, pole küll bmw aga sobib näiteks hästi.
Auto org ls 135tuh. Olnud 1 omanik korralik, tehtud korralik ostueelne kontroll, regulaarselt ise hooldanud, kontrollinud. Õhtul sõitis ilusti koju, hommikul kui hakkasid sõitma(sõita sai 5 m ), oli krõkks, krõkks esivedru katki , kuidas võimalik (autoks citroen c3)?
Või bmw, kõik toimis laitmatult, ükskord lampi lihtsalt plaks ja genekas ei laadinud, keda süüdistada?
Mitte kedagi, kõik mis liigub see kulub, mina panin cidrunile uue vedru ja bmwle uue generaatori ja sõidan muretult edasi, ning saan rahulikult aru, et see kõik kaasneb kasutatud autoga.
Kui niiväga kõike kardad, sõida taksoga.
Aga korralikus kohas, kontroll ei tee kunagi paha, Igas linnas on mõni vähe pädevam ja mõni mitte nii pädev töökoda, kus autot kontrollida, kuid selle eest tuleb maksta.