E53 3.0 diisli (2005) küsmused, mured, lahendused

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
longley
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 10.12.2014 08:59 51
Peamine sõiduk: E46 320d, 110kw, 2004

E53 3.0 diisli (2005) küsmused, mured, lahendused

Postitus Postitas longley »

Tere!

Üsna värske sellise versiooni omanik ning vaikselt hakkab palju kirjutatud tüüpvigu viskama :) Diagnostikat ei ole veel jõudnud teha, aga küsin mõned sissejuhatavad küsimused, mis mind edasi aitaks.

1. Ilmselt autol vahekasti keti "üleviskamise probleemi algus". Nimelt pikemat sõitu tehes hakkas 1500-2000 rpm tugevama kiirendamise ajal sellist metalset kolinat tulema. Googeldamise tulemusel leidsin mitmeid videod sarnase kõlaga, kus omanikud on enda probleemina tuvastanud siis vahekasti keti, mis ajaga lõdvaks muutunud ja üle viskab. Raginat mul veel pole ja tegelikult kui auto paar päeva seisis, siis uuesti sõitma minnes kiirendades seda heli ei tulnud. Kas see probleem ongi selline, et vahepeal on, vahepeal ei ole? Või ajas süveneb ja mingi hetk on nonstop ning läheb ka hullemaks?

LAHENDUSED: olen lugenud, et põhimõtteliselt kolm. Sõita nii edasi, kannatada heli ära, leida uus korras vahekast või vahetada kett ära (eeldusel, et ainult selles viga). Küsingi: kas terveid vahekaste üldse liigub? Kust ketti kõige mõistlikum osta oleks? googeldades viskas ka AliExpressi - muidu ei vaataks sealt juppe kunagi, aga kas kettidel on kvaliteedivahet või "kõik sama kraam"?

2. Vahekasti murega koos märkasin ka seda, et tühikäigul seistes või siis madalal kiirusel (10-40) oli ka roolis tugevamat vibratsiooni tunda. On kellelgi sama olnud, on need seotud asjad? Paar p hiljem käima pannes seda tühikäigul ei olnud ja auto ei värise. Ka mootori heli täiesti normaalne.

3. Vahekasti ja vibra murega ilmus ka klassikaline fuel injection system hoiatustuli. Ilmus siis, kui paagis oli alla 20L kütust järel. Kui paar p hiljem käima panin, siis oli kadunud ning kui nüüd paagi täis panin, siis ka tagasi ei tulnud. Netist lugesin, et osadel ilmubki see just, kui paagis vähe kütust. Aga ilmselt ikka seotud pumpade/survega? Kütusefilter ja pumbad ka minu poolt veel vahetamata.

Kindlasti lähen lasen ka diagnostikaga üle vaadata ja ei oota foorumi kaudu parandamist, aga kõik soovitused ikkagi teretulnud ja eriti need, milliste juppide/asjade kontrollimisega esimesena võiks tegeleda.

Tänan ette!
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3080
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: E53 3.0 diisli (2005) küsmused, mured, lahendused

Postitus Postitas RazzKalbass »

3, just nimelt pumbad hakkavad lõppema

Varsti enam käima
Ei lahegi
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Vasta