E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas teet82 »

Saigi juba kontrollitud, lihtsalt eeldasin, et keegi teab peast neid asju, sest see on ju BMW foorum.
Mõlemad mootorid on hetkel maas ja turbode ringi tõstmisel tuli esimene probleem, et väljalaskekollektori üks tikkpolt on teise koha peal ja plokikaande tuleb uus M7 auk teha õige koha peale. Ja tundus, et ülemine turbo läheb vastu klapikambrikaant, kuigi koodid on samad neil kataloogis, tuleb veel vaadata seda.
Toodi inglismaalt doonorauto 150tkm sõitnud, ei hakka midagi seal kontrollima esialgu. TIS on olemas.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas LEDBeam »

Plokikaante ja klapikaante koodid tunduvad siiski olema erinevad. Midagi sul seal ei klapi. Nagu ütlesin, võta mõlemad kataloogid VIN-iga sisselogimise järel ette. 1 tikkpolt võib olla kõige väiksem probleem. Ja milleks sa punnid valet plokikaant, kui selle võid võtta teiselt mootorilt õige. Foorum pole leksikon, selleks on tehase andmebaasid. Ja isegi kui foorumist tuleb mingi "möh", siis tehase andmete järgi kontroll on õige. Ka minu jutt kontrolli üle, :).
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas teet82 »

Ma pole tegelikult nii põhjalikult võrrelnud, võtsin lihtsalt ühe 30d detaili ja vaatasin, kas kasutatakse ka 40d puhul. Aga usun, et plokk ja kaas on siiski sama vormiga valatud mõlemal ja erinevus ongi ainult poldiaukudes.
Panen siia erinevused kirja ka kui valmis peaks saama see asi kunagi.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas LEDBeam »

Noojah, pole otseselt minu asi, mida sa seal ehitad ja usud. Vahel võib vedada ka. Vahel tulevad jamad välja hiljem. Nagu ikka. Mida rohkem ise leiutada plaanid, seda tugevamad peavad olema materiaaltehnilised teadmised ja seda suurem on risk, et komistad sellisete muudatuste otsa, mida sa uneski ei osanuks näha. Lähtuda sellest, et asi on väljast samasugune või valuvorm on sama- natukene jama. Lisame siia 2 su eelnevat toredat väidet, mis juba tuvastatud.
Viimati muutis LEDBeam, 30.07.2022 16:39 37, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas teet82 »

Mina ehitan kliendi soovil, nendest asjdest, mis tuuakse.
Loomulikult oleks tore, kui klient tooks (jõuaks osta) õige mootori jne..
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas LEDBeam »

See peab ikka klient olema, kes ei taha, et asi on õigetest tükkidest koos ja tehtud kõik vajalikud vahetused. Sest eeldus on see, kui midagi valet tahad pista ja sinna tuimalt uusi keermeid lõikuda, siis sa pead 100 % teadma, mida teed. Kas tead? Kliendile ütled otse, mida vaja teha ja kaas on vale. Nii lihtne see ongi. Sul on vaja isegi see ära kontrollida, kas 4.0 vs 3.0 on samad saaled või mitte. Nii palju saime eelnevalt teada, et plokk ja kolvid on samad (täpsem kontroll üle VIN-i, nagu ütlesin). Kõik muu on veel lahtine. Ehk sukeldu kataloogidesse ja ja aja ridu kuni poltideni välja. Tee ka see selgeks, kas on mingid toptjuunerid üle käinud ja mootori juhtplokki mingit jama nikerdanud (ISTA üldiselt ütleb seda kohe).
Ketid, klapikaanele uus tihend, nukkvõlli raami all ka uued tihendid jne. Kui kõik lahti võtta ja ära teha, asi see kaaski ringi tõsta (kaant lihvida ei tohi, ainult pinnad puhastada). Poldid võib samad jätta (sellest me küll kõva häälega ei räägi), ainult uus tihend tuleb tuua. Eespool sai ka mainitud, et tagumise kaane alt tuleb tihend asendada (kui on tihendiga variant) uuega ja õlivõtja eest võimalikud vana tihendi värvitükid välja korjata. Sa pead oma jamale ju garantii ka andma? Pärast sind peavad "teised põlved" ka aru saama, mida kokku oled keeranud jne.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas teet82 »

See ühe tikkpoldi asukoht on küll väike probleem.
Väljalaskekollektori 1. silindri alumine tikkpolt plokikaanes on 30d mootoril umbes kella 5 peal ja 40d mootoril umbes kella 7 peal. Ma ei näe mingit probleemi sinna uus auk teha, isegi kollektori tihendil on mõlema variandi jaoks poldiauk olemas. Eks nad pidid turbode mahutamiseks ruumi tegema, muud seal olla ei saa.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas LEDBeam »

Kust tead, et pole erinevust pihustite paigalduskõrguses, kaane materjalis, klapipesade materjalis, sisselaskekanalite kujus, jahutuskanalite mõõtmetes jne? On sul tehase joonised, et nii kindlalt väidad või tehase inseneridelt kinnitus oma väitele? Vb olla ongi ainult probleem selles tikkpoldis, kuid kas oled valmis võtma selle katsetamise riski ja veel E70 sees, kui midagi siiski VEEL ei klapi ja tuleb hiljem välja? Kui mootor maas, on ca päeva töö kõik vajalik ära teha. Kui selline pooletoobine käkk ilma kõike tegemata (jutt ei olnud ainult kaane ringipistmisest) sinna sisse pista, nädal aega ajusid ke..ida ja jõuda lõpuks sinna välja, et jah, tuleb ka kõik õigesti ja vajalik ära teha ja trall algab uuesti- mis siis saab ja kes maksab?
Näiteks on M57N2 145kW ja 170/173 kW (lihtsuse mõttes nimetan D25 ja D30) kaante koodid erinevad, kuid väljast näevad samasugused välja, isegi tikkpoldid on sama koha peal. Laula ette vähemalt 2 olulist erinevust- see on su teadmiste kontroll. Paika lähevad mõlemad D25 D30-le ja vastupidi ja mootorid hakkavad isegi tööle.
Viimati muutis LEDBeam, 01.08.2022 23:54 24, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas teet82 »

Saa juba aru, et mul on täiesti suva nendest asjadest.
Kui klient toob teadlikult vale mootori, siis ma ei hakka seal mingeid materjaliproove laborisse saatma. Minu asi on lihtsalt peale panna see mootor ja kui ei hakka õigesti toimima, siis on see kliendi enda probleem.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas toivoku »

teet82 kirjutas: 31.07.2022 21:14 06 Saa juba aru, et mul on täiesti suva nendest asjadest.
Kui klient toob teadlikult vale mootori, siis ma ei hakka seal mingeid materjaliproove laborisse saatma. Minu asi on lihtsalt peale panna see mootor ja kui ei hakka õigesti toimima, siis on see kliendi enda probleem.
samas, nii eisaa ju garantiid anda.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas teet82 »

No ega ma ei peagi ju andma garantiid, et see mootor seal õigesti toimib ja 225kw saavutab. Mina saan garantii anda ainult enda tööle, et kõik on õigesti kokku kruvitud ja mahlad püsivad. Kui peaks seal olema mingi sisemine erinevus, siis mina ei pea seda teadma. Klassikaline autoremont on ikka selline, et katkine detail asendatakse uuega, auto andmete järgi tellituga. Suvaline autotehnik ei pea teadma, et kas 30d ja 40d plokikaaned on samast materjalist, samasuguste kanalitega, asendatavad jne..
Ma isiklikult väga ei muretse selle projekti pärast ja kuulduste järgi on neid ka enne sellisel viisil tehtud.
Mulle on toodud ka ikka totaalselt valesid asju, stiilis audi kast bemmile, sest mõlemad on ju 5HP19..
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas toivoku »

peksad siis selle audi kasti sinna niihästi kui suudad külge ja esitad arve, kliendile annad mitte töötava asja?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas teet82 »

Ei peksa, lihtsalt tõin näite palju rohkem valedest asjadest, mida on aastate jooksul toodud. Võib-olla selle N57 puhul piirdubki asi selle ühe augu puurimisega ja muu on sama. Aga siin hakatakse ma ei tea millest rääkima, eriti kui asukohaks on märgitud Võru. Ja inimestel puudub igasugune loogiline mõtlemisvõime, et kes mis töö tellib, kes midagi teadma peab ja kes millegi eest vastutab.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas toivoku »

miks ma pröökan siin, mul just sarnane intsident, kasti kaprremont teostati, kliendi poolt viidi hüdroplokk ja ülejäänd asjad siis tööd teostanud firmapoolt, arve oli kopsakas, kast peksab käike nii hullusti,et üle 3 kilomeetri on juba täielik piin sõita. Soovitati sõita mingi maa,et küll tööle hakkab, umbes 300km siis sõideti kuni jõuti arusaamale, et seepole ok.
Võttes lahti siis selle kasti, vaatas kasti põhjast ja magnetitelt vastu suur kogus tolmu/muda/kulunudsidurite osakesi, võttes küljest ära hüdroploki oli pilt järgnev:
Pilt
Pilt
Healihtne nüüd ajada kogu kupatus ja piixus kast kliendi süüks, sest ise tõid selle sita, mis seemeie asi on seda puhtaks pesta või kontrollida. nüüd on aga tutikas turbiin ja siduripakid ilmselt haiget saanud, sest kogu see **** on peale filtrit.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
kloox
Huviline
Postitusi: 1200
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas kloox »

Ega midagi eriti valesti polegi öeldes et Võru.Paar aastat tagasi tõi tuttav sealt mingi väidetavalt aju veaga pilli,et terve võru läbi käinud ja aiu pees.Tolkorral oli käepärast elm-i jublakas võtta ja sealt andmeid vaadates sai turborõhuandur piduripuhastusega puhtaks tehtud ja asi sõitis muretult edasi :D
530d
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas MairoG »

LEDBeam kirjutas: 31.07.2022 14:55 13 Näiteks on M57N2 D25
Sellist mootorit pole BMW kunagi valmistanud :!:
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas LEDBeam »

2,5d 145kW. Bemmil on töömahu tähistused tinglikud. Viimast sümboli täpsust pole mõtet taga ajada, kuna bemmil need ka tehases varieeruvad nii, et keegi lõpuks ei saa aru.
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas MairoG »

See on 3.0d mootor, mis kasutab M57N plokikaant. M57N plokikaas on kõikidel sama, Pre 525d kuni Pre 535d ja Lci 525d 145kw
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas LEDBeam »

Tore, aga, mudelinimi näiteks 5. seeria puhul on 525d. Kas kasutab vana põlvkonna kaant, ei oma tähtust. Tähtsust oli selles, et mõlemad mootorid (170, 173 kW vs 145 kW), kuigi all oli nn 3,0, tulid erinevate kaantega. Väljast neid kaasi kuidagi ei erista, kui just täpselt ei vaata koode või ei pööra tähelepanu nüanssidele. Tekitad ajuvaba jauramise või kuhu tahad jõuda?
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas MairoG »

Sina tõid näite ju, et " M57N2 D25 " mina juhtisin sind õigele teele, et sellist mootorit pole tehtud kunagi, mine võta kataloog lahti ja tule siis vaidlema :!:
Viimati muutis MairoG, 03.08.2022 07:39 47, muudetud 3 korda kokku.
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas LEDBeam »

Siis on tore, et keegi mind vahel õigele teele viitsib juhendada, :). Ja kuidas on ametlik kiirlühend M57N2 või TU2 või TÜ2 145 kW mootorile? Küsimus oli retooriline, sest sealtki võisid lugeda juba 3-e varianti, millised kõik on käibel. Kiirelt saab neid mootoreid eristada antud loo kontekstis D25 vs D30, kuigi mõlemad on 3,0. Kui ei meeldi, paku parem eristus. Vähemalt sa said aru millest oli jutt ja see on põhiline.
Viimati muutis LEDBeam, 01.08.2022 23:16 53, muudetud 1 kord kokku.
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas MairoG »

Ära muretse Härra Kuno minu teadmiste üle.

Ma tean neid korrektseid nimetusi väga hästi, Aga miks sa alati nii käima lähed, kui Sinu vigu parandatakse. Kohe hakkad üritama mingeid nõelu piixu torkama neile, kes Sind julgevad parandada :mrgreen:

Vaene Sina :mrgreen:
Viimati muutis MairoG, 02.08.2022 07:45 03, muudetud 1 kord kokku.
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas LEDBeam »

Vähemalt kiirelt selgus, et oli tahtmine trollida. Siin foorumis valikute kyss, kas toimub arutelu ja mõtete vahetus või kuked kirevad. ;) Kahte korraga ei saa. Vt ka hädaldamist foorumi vaibumise yle https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=300262
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas teet82 »

Tõstsin siis täna ringi asjad, 40d mootori pealt 30d mootori peale ja vähemalt väljast vaadates on see nüüd 40d mootor :D
Selle tikkpoldiga on vist hoopis selline lugu, et kui see oleks vana koha peal, siis ei saaks sinna otse padruniga mutrit otsa keerata, jääb turbode taha. Kas siis ei viitsita tehases lehtvõtmega keerata kuskilt vahelt äkki või on remondimeeste peale mõeldud.
Erinevad on siis see tikkpoldi asi, klapikambrikaas, pihustid, kütusepump, vaakumsüsteem ja osaliselt mootori juhtmestik.

Edit: Mootor auto peal ja proovisõidud tehtud. Ise ei oska hinnata kiirendusi ja asju, omaniku sõnul on ok.
Rihmaratastel olid samad koodid peal, ei hakanud vahetama neid.
Plokikaane osas võiks muidugi võrrelda varuosakoodide järgi üksikuid detaile, nagu nukkvõllid, klapid jne., mul jäi see tegemata.
Kokkuvõttes kannatab siis 40d mootorit asendada 30d mootoriga, kui 40d mootor liiga kallis või ei õnnestu leida.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas teet82 »

Vahepeal sai jälle üks N57 mootor maha võetud, 1. raamsaale tuli osaliselt läbi simmeri välja rihmaratta tagant. Omanik organiseeris ise remondi ja kui hakkasin mootorit tagasi panema, siis märkasin, raamsaaled pole omavahel otsapidi koos, paar millimeetrit on vahet. Rihmaratast polnud küljes ja sealt august paistis.
Omanik siis rääkis, et Soomes tehti raamsaalede pesad suuremaks ja on olemas väljast poolt paksemad saaled sinna. Ausalt öeldes ei teadnud sellisest võimalusest, ametlikult vist ikka sisse poole paksemad on remontmõõdud? Aga google annab tõesti selliseid saalesid, näiteks välja poole +0.25 ja sisse poole ka +0.25, mingid tundmatud tootjad.
On keegi kokku puutunud selle asjaga, nii saaks ju asja veel nendest vigastest N57 plokkidest?

Vahe seal saalede vahel siis väidetavalt sellest, et omanik tellis kogemata valed saaled lihtsalt, tellib uued.
Kas tavalisest autopoest ikka saab neid?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas LEDBeam »

Kui keegi koostas saaled vahedega, siis on ikka rasked juhtumid. Kus koostati? Poleks sa märganud, oleks sind jamadesse tõmmatud.
Kusjuures väljast +0,25 on jama jutt, + 0,5 on.
https://kolbenstore.de/en/products/bmw- ... mass-lager
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas teet82 »

Selle mõõdu panin jah suvaliselt.
Ma arvan, et omanik ise koostas oma kambaga, nad pidavat mingeid ralliautosid ehitama jne., varemgi nii teinud.
Igal juhul peaks saalet pesasse pannes näha olema, et saale pikkusest tuleb puudu ja midagi on valesti.

Aga kas ma saan siis õigesti aru, et see pole BMW ametlik lahedus ja pole mõtet autopoodi otsima minna.?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas LEDBeam »

Andsin ju viite, kust saad. Ametlikku bmw poodi küll ära jookse. Ega need ralliautod neil ei kesta ka, tänavamasina puhul nõutakse kestvust ja tullakse veel garantiiga jalgu trampima.
Plokki saab puurida ka meil, kui keegi viitsib ja on vastav puurpink/ sisetreipink (ma ise pole selle teemaga kedagi tülitamas käinud, kuid tee proovi). Peab veenduma, et pole liigselt sööbinud, siis tuleb veel suuremad rõõmurõngad vahele pista. Teoreetiliselt saaks ka vaid 1 rikkis koha üle treida ja teised rahule jätta. Hea osavnäpp võib teha sellise abinõu selleks tööks, et pole vaja pingi alla joostagi. Meil on kahjuks igasuguste eritööriistade valmistamise kultuur hääbumas (jutu- ja põhulõugade põlvkond on peale kasvanud).
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: E70 3.0d 2010-2013 väntvõlli probleemid

Postitus Postitas mastergut »

RazzKalbass kirjutas: 19.03.2022 17:16 40 UM ütles saksas
Ajasid siis paska
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Vasta