1. leht 2-st

K: Õlikulu!

Postitatud: 11.02.2017 19:31 19
Postitas Tauri_K
Tervist ,et täna viskas ette check oil level. 2800km 1l õli juurde kallata ei ole väga ok ? Mootor kuiv ei suitse midagi.
Kus see õli kaob?
Mootor siis 3.0d M57N2

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 11.02.2017 20:22 02
Postitas Mihkel
õlirõngad? Turbo?

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 11.02.2017 20:34 52
Postitas Tauri_K
Turbo oleks siis oleks vast suits ja asjad ka taga ju...

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 11.02.2017 20:37 16
Postitas Mihkel
ei pea olema mingit ulme suitsu taga.
Alusta turbo kontrollist ja siis vaata edasi ;)

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 11.02.2017 21:04 44
Postitas Tauri_K
No mul oli nädal tagasi turbo torud lahti, cooleri poole ikka on õli surunud aga mitte midagi märkimisvääset minimaalselt.Turbol lõtkud phmt puudusid.
Karterituulutus ka kinni olla äkki?

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 11.02.2017 21:47 33
Postitas Mihkel
Võid ju prooviks selle tuulutuse uue panna.
See ei ole nii metsikult kallis.

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 12.02.2017 08:44 37
Postitas teet82
No kui välja ei tilgu õli, siis järelikult põleb ära, pole nagu rohkem variante.
Seal vist originaalis pole filtrit enam karterituulutuses, on mingi Vortex süsteem või midagi taolist.

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 12.02.2017 10:50 50
Postitas Iepa
Turbo korras siis karterituulutus kinni. On ennegi pandud selle hooldusvaba (vorteksi) asemele 135kw filter, mida peaks vahetama iga kahe õlivahetuse tagant.

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 12.02.2017 12:22 12
Postitas Tauri_K
Lasen kartertuulutse siis esimesena ära vahetada, kuid turbo poole pealt on tunda sellist õlikärsakat ka....vahel viskab salongi ka seda.

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 12.02.2017 12:56 14
Postitas testivoitja
Kui salongi õli kärsakat viskab, siis peab kuskil ikkagi leke olema ju. Panustaks mootori tagumises otsas kkk tihendile, kust siis väljalaske peale tilgub. Muidugi 1L ja 2800km sealt kõik tuleks, võiks seda ikkagi näha olla.

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 12.02.2017 18:15 38
Postitas Teijo
testivoitja kirjutas:Kui salongi õli kärsakat viskab, siis peab kuskil ikkagi leke olema ju. Panustaks mootori tagumises otsas kkk tihendile, kust siis väljalaske peale tilgub. Muidugi 1L ja 2800km sealt kõik tuleks, võiks seda ikkagi näha olla.
Oli sama asi täpselt ja salongi viskas korraliku kärsaka ja oli näha et tilgub peale.

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 28.02.2017 15:51 27
Postitas Mihkel
Asi korras? :)

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 07.03.2017 07:50 53
Postitas Tauri_K
Asi korras. Sai vahetatud kkk tihend ,mida ma odavat ei soovita vaid 106e erlingu oma koos kaane punnidega muidu asi hoidma ei jää. Ja karterituulutus klapp.

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 07.03.2017 17:24 04
Postitas Mihkel
Kkk tihendi vahelt jooksis 1L óli válja 2800km jooksul?
Esimeses postis ju kirjas Sul, et mootor kuiv.
Kust válja ajas siis? Kasti poolt?

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 07.03.2017 20:40 29
Postitas Tauri_K
Kollepeale ja seal põles ära ja vsjoo. Voolata ei jõudnud ju kusagile sellise kuumuse juures!Vaid kollel oli näha õlipõlemis laiku.

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 20.04.2017 17:47 11
Postitas Tauri_K
Tõstatan uuesti teema. Ikka on autol õlikulu....suur. Nimelt kui turbol on õlirõngad läbi võib see õli kuumapoole peal lihtsalt ära põleda? Sest pikilõtk puudub, ristilõtk on 0,1mm heajuhul. Küsimus kas mõttekam vahetada kogu turbo sisu või piisab õlirõngaste vahetusest ?

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 20.04.2017 18:51 25
Postitas Mihkel
kindel, et viga on turbos? ;)
millega seda 0,1 mm-st ristilõtku mõõdeti? :)

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 20.04.2017 19:20 11
Postitas Tauri_K
Mihkel kirjutas:kindel, et viga on turbos? ;)
Kõik muud asjad välistatud.....see õlikärsakas oli kkk tihend ja karterituulutus...need vahetatud. Klapisääred ei sa olla sest hommiku pole mingit suitsu ega midagi taga ega ka üleüldiselt...mootor täiesti kuiv. Kuhu ta veel minna peale turbo saab?? :)

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 20.04.2017 19:21 48
Postitas Mihkel
kolvi õlirõngad ja klapisääre tihendid pole ju välistatud? :)

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 20.04.2017 19:38 24
Postitas Tauri_K
no krt ma sügavalt kahtlen 190tuhhi sõitnud masinal, aga never say never jah. Lasen turbo maha kookida ja las eksperdid ütlevad on või pole siis. Kui seal ka viga pole siis tõepoolest jää muud üle kui kaan maha võtta. Samas saabki ketid ja asjad ka vahetatud :)

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 20.04.2017 19:41 05
Postitas Mihkel
ketid juba kindlasti mõistlik siis uueks panna jah.
Ma millegipärast ei usu, et see turbo sul kurjajuur on ;)
Anna kindlasti teada, kui vea teada oled saanud.

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 21.04.2017 07:14 50
Postitas Volum
Kui turbo lekib õli, siis DPF on väga kiirelt umbe minemas. Kas turbo ja vahejahuti lõdvik on õline?
Mihkel, väga vabalt võib turbo ka seda probleemi tekitada. :)

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 21.04.2017 08:41 38
Postitas testivoitja
Kui turbol pikkilõtk puudub ja ristilõtk väga väike, siis turbot hästi ei tahaks uskuda. See väike lõtk peabki liuglaagritega turbodel olema (õlituse jaoks). Pigem blokis see probleem.

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 21.04.2017 16:20 57
Postitas Tauri_K
testivoitja kirjutas:Kui turbol pikkilõtk puudub ja ristilõtk väga väike, siis turbot hästi ei tahaks uskuda. See väike lõtk peabki liuglaagritega turbodel olema (õlituse jaoks). Pigem blokis see probleem.
No ma lasen selle turbo ennem üle vaadata kindluse mõttes. Aga kui kolvi õlirõngas või klapisääred ära oleks siis valguks õli silindrisse ja oleks ka suits taga...aga mul seda pole absoluutselt.


Volum kirjutas:Kui turbo lekib õli, siis DPF on väga kiirelt umbe minemas. Kas turbo ja vahejahuti lõdvik on õline?
Mihkel, väga vabalt võib turbo ka seda probleemi tekitada. :)
See lõdvik mis turbo otsa läheb on kergelt õline küll....kuid mitte midagi hullu nagu...

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 21.04.2017 17:10 56
Postitas Mart_L
Kui sul väljalase originaal ja midagi vahelt välja pole lõigatud, siis ei tulegi selle 1l/2800km õlikulu peale veel sealt mingit sinist välja :idea:

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 21.04.2017 21:24 58
Postitas Tauri_K
Kõik on originaal ikka jah! Aga arvad et dpf peatab selle suitsu siis v? Samas ma käisin ca 1,5kuud tagasi kontrollis dpf siis oli näitajad ikka väga ok tühikäigul alla 100 vastu surve

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 22.04.2017 02:50 58
Postitas Mihkel
Sellise kulu peale sul varsti see DPF umbes ka.
Võtad dpfi vahelt ära ja taga sõites teine vend näeb kohe, et õrnalt viskab sinakat ;)

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 22.04.2017 11:25 39
Postitas martinlink
Täpsustav küsimus: mis õli sees on üldse?
Ja kas sõidud on valdavalt lühikesed linnatiirud ja ehk meeldib ka keskmisest rohkem vajutada?

Omal M47N mootoril KKK tihend, turbo, karterituulutus (filtriga) jne kõik vahetatud, mootor täiesti kuiv aga õli kaob ~1 liiter 4000km peale, kui sõidan kiireid linnasõite. Viimasel ajal aga rohkem maanteesõite ja 2000km peale on heal juhul millimeeter langenud õlitase, kui sedagi.
Sees on Mobil Super 3000 X1 5w40, mis pidi võrdlemisi hõre olema ja mõnel juhul ka kulu põhjuseks...

Ehk asjaoludest sõltuvalt võib see kulu isegi "normaalne" olla.

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 22.04.2017 17:05 10
Postitas Tauri_K
No mul on linna sõite ca 70% ja maanteed 30%. Õli ee ma ei teagi mida nad esinduses sisse kallavad 5w30 vist ikka .
Ja kusjuures väga rahuliku sõidustiiliga üldiselt.

Re: K: Õlikulu!

Postitatud: 17.05.2017 19:58 11
Postitas Tauri_K
Alustasin turbost ikkagi. Sai lahti võetud ja pilt seest selline, nagu oleks miskit sealt läbi käinud....lõtkud puuduvad absoluutselt.
Kas see võib põhjustada sellise õlikulu?
Pilt