2. leht 4-st

Postitatud: 27.12.2007 20:13 55
Postitas Binder
ma arvan, et see 25-30K on mingi kalamehe (või bemarimehe:) jutt
samas- vanu ronte X5 ei tasu väikese rahakotiga mehel jah osta... ise sõidan isendiga, millel läbisõitu praeguseks 23 tuh. Kulud kokku, sh liising, kindlustused, bensiin, hooldus jagatuna kuude peale on ca 15K. Kui oleks 30K siis võtaks kindlasti uue:) tuleks soodsam

Postitatud: 27.12.2007 20:22 54
Postitas eero
No 20K kuus ei kulu kuidagi "vana" X5 üleval pidamisele. Mul küll mitte.
3K/kuus võib-olla on kulunud.

Postitatud: 27.12.2007 20:27 00
Postitas Tauri
mingi reaalsem number ka ;) mul hakkas mõnest mehest juba kahju :lol:

Postitatud: 27.12.2007 21:05 44
Postitas Ethereal
Kui saan vanemaks ja on olemas k6rgharidus ja hea too, loodan :) Tahaks osta X5, see on minu lemmik maastur. Kuid vaatan, et te kirjutate siin 20-35 tuhhi kuus kulub auto peale, ja m6tlen mis too peab mul olema, et sellist autot omandada :lol:

Mhm...

Postitatud: 27.12.2007 23:24 36
Postitas renxxx
No minu esimesed 2 kuud olid sellised, et 25 k oleks lausa lust olnud ainult hooldusele või parandamisele või krt teab milleks.Mõtlesin,et müün saani kohe maha.Sedasi ei saa ju üks auto laguneda.Õnneks see ahelreaktsioon peatus.

diisel 3.0 , '02

käigukast vahekast,roolilatt,klotsid,rooliotsad,puksid,õõtsad,õlid,tagatuled,ukselingid (2 tk),immod,alarm,aknatõstuk,salongifiltrid,termokas,jooks 20" rehve jne.Ai nüüd vist pooltelg minemas.

Selline üllatus 2 kuu jooksul...Keegi veel mainib,et üle 25 k. kuu hooldusele ei saa, siis saab selle vana roolilatiga vasta pead :P Nüüd on muidugi masin enam vähem.Praegu vaid liss ja küte.Tagantjärgi muidugi hea targutada,et oleks võinud võtta tiba värskema isendi või hoopis uus.Järgmise ostan uue...kui mitte x5 , siis vectra voi clio kindlasti :D :D Btw.Ei taha siin kireda, aga vw touareg v10 on päris sümpaatne.Ja kui tuleb...tuleb uus.

Kuid teemasse tagasi.Kes see rääkis siin,et 25-30 k hooldus IGA KUU ???

Postitatud: 27.12.2007 23:29 53
Postitas Valdek
30K läheb X5 hooldusele siis kui põrandamatid iga kuu välja vahetada. uued tulevad loomulikult ehtsatest pääsukestega rahatähtedest ja kuldse paelaga...

ostke korralik auto 1-2K keskmiselt kuus kulutada on norm. Üle selle on liiast, järelikult ostsite odava ja rääbise või kalli ja rääbise. Mõlemat pidi petta saanud...

Re: Mhm...

Postitatud: 27.12.2007 23:31 38
Postitas eero
renxxx kirjutas:Kuid teemasse tagasi.Kes see rääkis siin,et 25-30 k hooldus IGA KUU ???
Kerisin ka üles tagasi ja vaatasin üle kust see jutt tuli :)
Hr. AlBundi ütles nii. Tegin ka sama arvutuse võttes arvesse kõike alates kuumaksest, kaskost ja lõpetades hoolduse-bensiiniga. Sain 15 K kuus.

Aga jah, puhtalt hooldusele on mul 20 kuuga ca 2-3000 kuus läinud. Võib-olla vähem, mälu järgi arvestan.

Postitatud: 27.12.2007 23:46 27
Postitas Valdek
kasko + liising on ikka üks pada ja hooldus teine rida. Kütusele kulutatav summa kolmas rida...

Postitatud: 27.12.2007 23:54 44
Postitas renxxx
Aa :roll: on jah...No qrt seda teab.Äkki mees mõtles liisi,kütet,kindlustust kokku ? Ikka tips liiga.No oletame et, 10 k liis, küte 10 .Oleneb palju sõita.
Härral oli 4,6 voi 4,8.See vast janune loom.Ei tea..taha kellegi rahakotti piiluda.

Ise ple diiseljokki alla 5 k kuu kütte peale saanud.Korralikel tramburaitamis kuudel pea 10 k.Arvestame, et paagitäis on 800-900 km.Ühesõnaga masin vurab korralikult kilomeetreid.

Postitatud: 27.12.2007 23:58 54
Postitas renxxx
Valdek kirjutas:kasko + liising on ikka üks pada ja hooldus teine rida. Kütusele kulutatav summa kolmas rida...

No sedasi võttes on õige jah.

Postitatud: 28.12.2007 00:12 36
Postitas Valdek
renxxx kirjutas:Härral oli 4,6 voi 4,8.See vast janune loom.Ei tea..taha kellegi rahakotti piiluda.
eh 3,0 ja bensiin...pid öko ja hea olema...esimesel lehel just kiideti.

Postitatud: 28.12.2007 00:22 33
Postitas renxxx
Valdek kirjutas:
renxxx kirjutas:Härral oli 4,6 voi 4,8.See vast janune loom.Ei tea..taha kellegi rahakotti piiluda.
eh 3,0 ja bensiin...pid öko ja hea olema...esimesel lehel just kiideti.

True...No ei oska mina rohkem midagi öelda :roll:

Postitatud: 28.12.2007 17:33 01
Postitas Tauri
Valdek kirjutas:kasko + liising on ikka üks pada ja hooldus teine rida. Kütusele kulutatav summa kolmas rida...
ma isegi teeks nii, et kasko on ka eraldi rida!

aga jah- liisingut ei saa nö. hoolduskuludesse liita- see ikka teine teema!


ma siin oma "putuka" X3-ga hoolduse osas võin öelda, et siiani olnud kulu ainult õli ja filtrid. Paar ehmatust on esinenud aga siiani õnneks ehmatustega see piirdunud :P

Kütusekulu sama mida siin 3.0d mootoriga X5 omanikud räägivad. (kui kedagi väga huvitab siis kasko jm. ka sama)

Postitatud: 29.12.2007 15:22 55
Postitas TiitR
Olete kuidagi väga ilusad nr. oma küttekulule saanud (jutt siis 3,0d) :shock: Kasutan aeg-ajalt tööautot X5 3,0d 10/2006 a. ja linn (Tartu kusjuures) 12..13 L, trass (püsikaga 100..110) Trt.- Tln.- 9,1..9,3 L. Kui osteti, siis võttis veel rohkem...et äkki mida aeg edasi, hakkab ka vähem tarbima? :D P.S kasko aastas 36000.-

Postitatud: 29.12.2007 16:21 36
Postitas AARE540
Kusjuures ongi nii, et uuel autol kipub see kulu väheke kõrgem olema kui juba nö. sissesõitnud autol. Samamoodi on uuel ka dünaamika tiba kehvem.

Postitatud: 29.12.2007 17:49 23
Postitas TiitR
AARE530 kirjutas:Kusjuures ongi nii, et uuel autol kipub see kulu väheke kõrgem olema kui juba nö. sissesõitnud autol. Samamoodi on uuel ka dünaamika tiba kehvem.
Kusjuures LS. antud autol ca. 55000 km. ja juba hakkab ka vähem õli tarbima :D

Postitatud: 30.12.2007 13:52 17
Postitas bemm730
Igal juhul soovitan võtta diisli :cool: Kuna minu isal on diisel x5 3,0 135kw manuaalkastiga ja see on tõesti õige maastur.Kütust tarbib linnas ikka üle 10l aga maanteel kuskil 8l.Nii et mina soovitan sellist masinat :cool:

Postitatud: 15.03.2008 22:50 43
Postitas piloot
OK, hoolduskulud hoolduskuludeks, eks selliste autode peale kulub ikka keskmisest suuremaid summasid. Mind huvitaks pigem tõenäoliste probleemide kaardistamine ajateljel, õigemini kilometraažiteljel. Et millise hulga kilomeetrite läbimise järel (keskmiselt) võib mingeid vigu oodata. Loomulikult sõltub kõik eelmise omaniku hoolest, aga mingi keskmine tulemus on ju ikka kasutajate lõikes teada.

Nt arvatakse, et diislite turbo hakkab otsi andma 130k-160k juures, samas mul isiklik kogemus juba 90k peal. Millise läbisõidu peal on teistel erinevate probleemidega kogemusi (eelnevalt mainitud vahekastid, roolilatid jms)? Kellelgi veel turbo otsad andnud? Ehk on kellelgi isegi mootor pisiremonti vajanud?

Ja mootori suitsemine - kui 3.0d (160kW) suitseb iga tugevama gaasivajutuse peale üsna mustalt, siis kas see on ohu märk ja mida täpsemalt kartma peaks?

Postitatud: 16.03.2008 20:39 56
Postitas renxxx
TiitR kirjutas:Olete kuidagi väga ilusad nr. oma küttekulule saanud (jutt siis 3,0d) :shock: Kasutan aeg-ajalt tööautot X5 3,0d 10/2006 a. ja linn (Tartu kusjuures) 12..13 L, trass (püsikaga 100..110) Trt.- Tln.- 9,1..9,3 L. Kui osteti, siis võttis veel rohkem...et äkki mida aeg edasi, hakkab ka vähem tarbima? :D P.S kasko aastas 36000.-

Vanatüübi mootoril enamvähem sama. Kui nüüd uskuda arvutit, siis need kaks näitu on koguaeg 10 olnud. Vahel kukub 9, kopika peale kah. Kui kehvem päev, nädal või kuu olnud, siis masuudipressi piinates on ta kindlasti rohkem võtnud.
Sõidan palju järelkäru sabas ning kui ca 1300 kg järel lohisemas on arvuti nr tõusunud 11 kopikaga. Nt. üks ots ca 900 km. Kiirus max. 100 km/h

Kui saan sai ostetud, siis proovisin seda kütuselugejat. Kui püsikaga 73 km/h sõita tasasel sirgel teel oli kulu 7,6 :D Säästukas mehed, säästukas :lol:

Krt küsimus tekkis. Aastaga olen ise kärutanud tibake alla 62 000 km. ja järgmine aasta ca sinna kanti. Diisli hind on kerkinud bensu hinnast ülespoole ja kerkib edasi vast. Kas on üldse nüüd vahet enam D voi B ?

Postitatud: 16.03.2008 21:42 20
Postitas Muhv
diisel.

Garantii korras vahetati 80k peal välja turbo ja posu vidinaid sildades. Praegu 100k ja veel nagu otseselt midagi ei kurda. Hoolduse ajal siiski vist midagi veel kuskil vahetati...

Re:

Postitatud: 21.07.2010 23:40 30
Postitas ristokru
Nii ,nüüd aeg edasi läinud ja äkki oskate õelda midagi X5 3.0 bensiini kohta?Käisin täna üht proovimas mis oli eesti ajalooga ja korralikkult hooldatud.Sõitis vaikselt ja muretult aga välja keerates tuli väike ragin, see peaks vast olema pooltelg? Aga auto oli 2003a..on sellel ka probleemid käigukastiga või vahekastiga? Autol ls 131 000km.

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitatud: 22.07.2010 01:03 15
Postitas eero
See esimese poolteljeotsa ragin on kõige väiksem mure. See makasb vähem kui üks neist 10st õõtsast, mis selle auto vedrustuses on.
Muidugi on 2003.a. X5-l käigu- ja vahekasti kollaps õhus. Pealegi on see ls ülemõistuse väike :roll:
Jälle meenutan enda oma, mis oli täpselt sama aasta ja täpselt sama palju 2006. (vist oli) aasta alguses ostes. Ja vahekast lendas ls 160K pealt paar aastat hiljem. Arve ca 40-45K. Ja roolilatte 'a 20K+ läks 30tkm jooksul 3tk kuigi enamus garantiikorras.

See ei ole mingi poisteauto. Vahendeid peab olema. Üle ka. Muidu normaalselt pidada ei saa.
Aga kui on, siis on väga super sõita.

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitatud: 22.07.2010 11:30 38
Postitas ristokru
eero kirjutas:See esimese poolteljeotsa ragin on kõige väiksem mure. See makasb vähem kui üks neist 10st õõtsast, mis selle auto vedrustuses on.
Muidugi on 2003.a. X5-l käigu- ja vahekasti kollaps õhus. Pealegi on see ls ülemõistuse väike :roll:
Jälle meenutan enda oma, mis oli täpselt sama aasta ja täpselt sama palju 2006. (vist oli) aasta alguses ostes. Ja vahekast lendas ls 160K pealt paar aastat hiljem. Arve ca 40-45K. Ja roolilatte 'a 20K+ läks 30tkm jooksul 3tk kuigi enamus garantiikorras.

See ei ole mingi poisteauto. Vahendeid peab olema. Üle ka. Muidu normaalselt pidada ei saa.
Aga kui on, siis on väga super sõita.
Mis mõttes see ls on ülemõistuse väike? See eesti ajalooga ja kontrollitav.Hetkel kasutas seda ainult naine tal mõnikord sõitmiseks ja lasid ka teha just esisillas kõikide õõtsade/pukside vahetuse mis oli vaja.UM oli vist arve teinud u. 20k peale seal. Aga kas seda kuidagi kontrollida ei saa kas käigukast/vahekast minema hakkavad,mõtlen ,et kas nad ennem kuidagi märku ei anna oma väsimisest?

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitatud: 25.07.2010 19:04 43
Postitas ristokru
Aga kas seda kuidagi kontrollida ei saa kas käigukast/vahekast minema hakkavad,mõtlen ,et kas nad ennem kuidagi märku ei anna oma väsimisest?

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitatud: 25.07.2010 20:38 58
Postitas Muhv
Esitasin UMi meistrile sama küsimuse - vastuseks oli, et reeglina läheb asi äkki katki. Soovitati kasti mootori kõva väändega mitte koormata, st näiteks enne mäge tuleks kast sportreziimi lükata selle asemel , et ülimadalatel pööretel mäest end üles lohistada.

Üldiselt kestab X5 kenasti. Mul tänaseks 160 000 ees ja vahepeal (peale oma viimast postitust siin teemas) on läinud vaid paar õõtsapuksi, eelsüüteküünlad, aku, posu parkimisandureid jms väiksem kulumaterjal. Väga ei kurda. Auto on mõnusalt vaikne ja sõidab kenasti.

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitatud: 27.07.2010 15:52 52
Postitas ristokru
Muhv kirjutas:Esitasin UMi meistrile sama küsimuse - vastuseks oli, et reeglina läheb asi äkki katki. Soovitati kasti mootori kõva väändega mitte koormata, st näiteks enne mäge tuleks kast sportreziimi lükata selle asemel , et ülimadalatel pööretel mäest end üles lohistada.

Üldiselt kestab X5 kenasti. Mul tänaseks 160 000 ees ja vahepeal (peale oma viimast postitust siin teemas) on läinud vaid paar õõtsapuksi, eelsüüteküünlad, aku, posu parkimisandureid jms väiksem kulumaterjal. Väga ei kurda. Auto on mõnusalt vaikne ja sõidab kenasti.
Ma isegi usun ,et nii hull see asi pole nagu siin räägitakse,nende juttude järgi mis siin loed peab su palk olema miinimum 60k.- :D Selliste juttude peale ei sõidaks mitte üks inimene X5-tega!
Automaatkäigukast peaks näitama märke mineku kohta kui kolksudega sisse käigud lähevad aga see automaat oli nii vaikne ,et ei saanudki aru kui käike vahetas aga vot vahekasti ei oska mõelda ,et kuidas kontrollida.

Re: Re:

Postitatud: 30.07.2010 01:42 19
Postitas raul0315
ristokru kirjutas:Nii ,nüüd aeg edasi läinud ja äkki oskate õelda midagi X5 3.0 bensiini kohta?Käisin täna üht proovimas mis oli eesti ajalooga ja korralikkult hooldatud.Sõitis vaikselt ja muretult aga välja keerates tuli väike ragin, see peaks vast olema pooltelg? Aga auto oli 2003a..on sellel ka probleemid käigukastiga või vahekastiga? Autol ls 131 000km.
minul on vist siiamaani väga vedanud, 3a jooksul on tulnud vahetada stabika kondid, paisupaak ja termostaat...väga rahul masinaga aga gaasi vajutades on tunne, et raha lendab sumpsist välja.....

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitatud: 15.08.2010 23:44 49
Postitas karl91
Nii siis endalgi plaanis x5 soetada,nüüd ei teagi kas bensukat või diislit,kuna siin juttude põhjal loen välja,e bensuka hooldus odavam? ja aastas km ei tule ka üle 30 000km kohe kindlasti. et ehks siis oskab keegi täpselt tuua need kütuse kulud või hoolduse kulud. muidugi oleneb kõik autost ja selle taustast hoolsuse poolest aga just kütuse pool pakub huvi?

3.0d 100km?
4.4 100km?
4.6 100km?
kõige äkilisem neist vist siiski 4.6?

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitatud: 16.08.2010 13:06 27
Postitas Veljo_V
Siiski on olemas ka 4,8is

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitatud: 17.08.2010 18:30 20
Postitas raul0315
karl91 kirjutas:Nii siis endalgi plaanis x5 soetada,nüüd ei teagi kas bensukat või diislit,kuna siin juttude põhjal loen välja,e bensuka hooldus odavam? ja aastas km ei tule ka üle 30 000km kohe kindlasti. et ehks siis oskab keegi täpselt tuua need kütuse kulud või hoolduse kulud. muidugi oleneb kõik autost ja selle taustast hoolsuse poolest aga just kütuse pool pakub huvi?

3.0d 100km?
4.4 100km?
4.6 100km?
kõige äkilisem neist vist siiski 4.6?
mis hinnaga otsid?mul heas korras tank müüa....3ne bensukas