Bmw x5 e70 käigukasti probleem
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 03.04.2015 20:26 29
Bmw x5 e70 käigukasti probleem
Tervist, autoks bmw x5 2011 facelift 3.0 180kW ja küsimus selline:
Kõrgetel pööretel auto nagu nõksutaks mingi aja kuniks kiiruse kasvades ära kaob. Oskab keegi öelda milles võib olla asi? Olen kuulnud, et probleem võib olla turbiinis või softis. Head upi peal püsikaga sõites kiirus hüppab ka üles alla 1km/h samas pöörded ei hüppa.
Tänud,
Ragnar
Kõrgetel pööretel auto nagu nõksutaks mingi aja kuniks kiiruse kasvades ära kaob. Oskab keegi öelda milles võib olla asi? Olen kuulnud, et probleem võib olla turbiinis või softis. Head upi peal püsikaga sõites kiirus hüppab ka üles alla 1km/h samas pöörded ei hüppa.
Tänud,
Ragnar
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem
Kõrgemate pööretega, kui kasti õlirõhk suurem on, ei tohiks turbiin tegelikult just jõnksutada. Turbiin teeb sellistel rahulikel maanteepööretel ~1500-2000. Aga kiiruse kasvades kaob ära küll jah.
Ja no see turbiini viga on reeglina tegelikult hüdroploki kulumisest tekkinud tagajärg. Õlirõhk jookseb juhtklapi vahelt maha ja ei jõua turbiini lukus hoida.
Aga jõnksutamine ei pruugi alati olla kastist. Mootoris võib ka valesti olla.
Ja ka xdrive vahekasti sidur võib trikitada, kui õli vana.
Pöördu A.karro poole, kui pädevalt tahad diagnoosida kasti ja vajadusel remontida.
Ja no see turbiini viga on reeglina tegelikult hüdroploki kulumisest tekkinud tagajärg. Õlirõhk jookseb juhtklapi vahelt maha ja ei jõua turbiini lukus hoida.
Aga jõnksutamine ei pruugi alati olla kastist. Mootoris võib ka valesti olla.
Ja ka xdrive vahekasti sidur võib trikitada, kui õli vana.
Pöördu A.karro poole, kui pädevalt tahad diagnoosida kasti ja vajadusel remontida.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 03.04.2015 20:26 29
Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem
Mul ta püsivalt maanteel sõites ei tee midagi veidrat, just kiirendades. Aga kas diagnost suudab viga tuvastada ja näidata täpselt? Vb piisaks ainult kastis õlivahetusest?
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 03.04.2015 20:26 29
Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem
Karrole kiri saadetud
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 03.04.2015 20:26 29
Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem
Ahjaa, näiteks maanteel vähe suurematel tõusudel püsikaga sõites ka hakkab selline nõnksutamine pihta, ehk see ütleb midagi?
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 03.04.2015 20:26 29
Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem
Selge, suured tänud!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem
Õli vahetus ei taasta hävinud pinda/materjali. Õli on/oli vaja vahetada, kui välp seda määratleb, et anda kaitset kuluvatele töösõlmedele. Suurim naiivsus on uskuda ja loota, et kastis õli vahetus probleemi lahendab... kõige-kõige-kõige väiksemal määral saab see ajutiselt peita probleemi läbi adaptsioonide muutumisega ja max 500km jooksul on see tagasi. See on muide ka ülilevinud viis, kuidas sõiduki müügi jaoks peita valitsevat viga. Tehkem sellest omad järeldused.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 03.04.2015 20:26 29
Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem
Seda muidugi, eks minu puhul see peitmis keiss oligi, kuna auto suht värskelt soetatud. Eks olen ise siis targem uue omanikuna.
Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem
Kas mitte asi selles polegi, et nendel autodel on tehase välp "lifetime"??
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem
"These transmissions require no oil change for their entire service life."
BMW jaoks on "service life" 5 aastat - pärast seda muutub see "tõld kõrvitsaks" tagasi. "Kõrvitsale" ATM tootja räägib oma tehnilises dokumendis välba vahemik 80 000km, +/- 20 000km vastavalt regiooni-koormuse tingimustes ning selle "long life" õli eluiga max 8 aastat.
BMW jaoks on "service life" 5 aastat - pärast seda muutub see "tõld kõrvitsaks" tagasi. "Kõrvitsale" ATM tootja räägib oma tehnilises dokumendis välba vahemik 80 000km, +/- 20 000km vastavalt regiooni-koormuse tingimustes ning selle "long life" õli eluiga max 8 aastat.