1. leht 1-st

k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 11.03.2010 19:55 27
Postitas tamps22
tere probleem siis selline, et 3,0 mootoril on kütuse segu väga suur (ujutab üle). auto seisab paar päeva siis ei lähe enam üldse käima. lubab natuke ja siis käiad täitsa tühja, isegi tõmmates ei lähe enam. tagant on hull bensiini hais väljas. kui võtta küünlad maha siis on täiesti märjad. kui küünlad ära kuivatada siis läheb käima aga ei tööta ikka õieti (töötab nagu võrr kui segu liiga rikas) 4500 pöörde pealt hakkab korralikult tööle. vahetatud on siis jagaja kaas küünla juhtmed ja küünlad. säde on muidu korralik. kas kellelgil on samasugu probleemi esinenud või oskab midagi tarka arvata. ise arvan, et äkki on viga õhulugejas, aga ega ma eriti teadja nende bmw-dega ole. nii et igasugune inf. on teretulnud. aitäh.

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 11.03.2010 20:38 55
Postitas tambets
Õhulugeja nüüd küll ei tohiks sellist trikki teha. Kui õhulugejat külges pole/on katki/ei tööta, siis võtab auto kompuuter (no mulle ei meeldi, et eestis autodel ajud on) enda mällu talletatud näitajad ja selle järgi annab segu. Sinu puhul tundub viga olema ikka pritsungisüsteemis.

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 11.03.2010 21:03 59
Postitas tamps22
arvad siis, et pihustid otsa saanud või viga võib ka olla ajus?

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 12.03.2010 09:51 53
Postitas Sten
Lambda ?

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 12.03.2010 10:40 35
Postitas tambets
Kirjutasid, et vahetatud küünlad. Said korralikud küünlad? Nende 30 krooniste küünaldega ei saagi auto normaalselt töötada (järgi proovitud). Küünlajuhtmed ja jagaja said uued või kasutatud? Pihusteid ei usu eriti selle pärast, et pole kuigi reaalne et kõik 6 pihustit korraga saba annavad (no olgu, isegi mitte, et 3 tükki). Kompuutri (sinu keeles ajude) rikkeid ei tule reaalselt ka kuigi tihit ette.
Ka lamda rikke korral peaks suutma auto töötada kompuutirsse talletatud info abil (ehk siis mootor töötab enamvähem normaalselt, heitgaasid ja kütusekulu on paigast).

Interneti teel on muidugi vigu raske diagnoosida, aga...
Ega pole võimalik, et autol süüde vale? Kompressioon kõikides silindrites olemas?

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 12.03.2010 14:10 11
Postitas tamps22
kõik said uued asjad ja küünlad just 30 kr-ised ei olnud. surved on normaalsed süüte kohta ei tea. kuidas sellel autol üldse seda reguleerida saab tegu siis r6 mootoriga?

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 12.03.2010 14:18 50
Postitas mastergut
ei tea kas kütuserõhuregulaator võib seda põhjustada?

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 17.03.2010 14:26 37
Postitas tamps22
mastergut kirjutas:ei tea kas kütuserõhuregulaator võib seda põhjustada?
aga kuidas seda kontrollida saab? endalgi oli korra selline mõte

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 17.03.2010 14:48 43
Postitas mastergut
pead mõõtma arvatavasti. Läbi tuleb sealt üldse midagi ?

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 17.03.2010 19:47 50
Postitas tamps22
mastergut kirjutas:pead mõõtma arvatavasti. Läbi tuleb sealt üldse midagi ?
läbi tuleb küll, võtsin vooliku lahti ja panin käima. jooksis ilusti bensu.

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 17.03.2010 20:24 37
Postitas BMW POWER
vända andur on peetis või ei saa ühendust, impuls vändaandurile tuleb küünlajuhtme pealt loodan et said aru mida silmas pean edu

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 17.03.2010 23:07 46
Postitas tamps22
BMW POWER kirjutas:vända andur on peetis või ei saa ühendust, impuls vändaandurile tuleb küünlajuhtme pealt loodan et said aru mida silmas pean edu
saan aru küll mida mõtled, aga arvad et viga selles?

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 18.03.2010 08:11 16
Postitas BMW POWER
kontrolli üle se küünlajuhe mille küljest läheb juhe ette rihmaratta juurde anduri külge vända anduri külge arvan et viga on kas anduris või juhtmes aga 100%kindel pole edu

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 18.03.2010 10:23 32
Postitas tamps22
BMW POWER kirjutas:kontrolli üle se küünlajuhe mille küljest läheb juhe ette rihmaratta juurde anduri külge vända anduri külge arvan et viga on kas anduris või juhtmes aga 100%kindel pole edu
aga kas kuidagi saab kontrollida ka vändaanduri korrasolekut?

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 18.03.2010 10:37 29
Postitas seppa
Diagnostika :)

Temp.andur , lambda ,vändaandur ,jne.
Probleeme võivad põhjustada paljud neist ,huupi vahetamine võib kalliks minna .

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 18.03.2010 21:55 40
Postitas tamps22
kas keegi oskab öelda kus asub 730 bensiini pumba relee ja mis värvi ta on

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 21.03.2010 16:08 36
Postitas Cert85
Mis selle releega?
Sinul on kütus olemas. Nüüd tuleb selgeks teha, kas seda kütust on tõesti nii palju või siiski süütega probleemid.
Kui sul pump tagant kukuks, siis ta märjaks küünlaid ei saaks lüüa.
Vaata, kas sellel masinal on lambda juba (neid 2te versiooni).
Auto on võimeline lambdata töötama aga kui see lambda segast paneb, siis juhtmoodul (või kuidas iganes seda siin nimetada tuli) arvestab seda.
Ei tea, palju seda diagoosida saab aga soovitaks arvutiga vaadata andurite näite.
Näed ära, kes kus mida näitab.
Ja võid veel kontrollida, kas juhtmed said õiges järjekorras.

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 04.05.2010 10:54 39
Postitas E36Jupp
Igaks juhuks vaata ule mis olekus autol oli on ! kui kova bensu hais juba juures vaheta kahku ara ja proovi siis uuest. Kui autol varem suutega probleeme olnud siis arvatavasi ule ujutanud kovasti.

Re: k: e32 730 küsimus suurele ringile

Postitatud: 31.05.2010 21:32 26
Postitas -alari-
keskel on üks metallist toru vaata et pihustid seal kindalt kinni oleks ,oli sama probleem ,pihustite vahetusega ning pandi halvasti tagasi,ajas läbi bensu teatud kohast ja kiskusin lahti ning oli seal viga ,toru küljes on surve regulaator vb see ka läbi ,mina sain nii igatahes korda enda asjad ja kõik toimis ,nüüd auto juba lammutatud laiali juba mingi 6 kuud we rohkem veel