1. leht 2-st

750>725 td (E32)

Postitatud: 08.08.2004 23:32 24
Postitas masekas
Tere!
Räägiti, et üks 750 on võibolla saadaval ning endal kargas kohe selline idee pähe, et paneks talle diisel mootori peale. Mõtlesin, et küsin Teie käest sellise ettevõtmise kohta paar küsimust.
Tean, et Tartus sõidab ringi üks 750, millel on sama trikk tehtud. Äkki teab keegi tolle auto kohta mingit infot?
Vaja oleks siis teada, et mida vaja vahetada ja mis tükid sobivad. 750 automaatkast vist ei sobi 2.5 td mootori otsa? Aga lonzeronide vahele peaks 2.5 ju idee poolest istuma, sest 5-sel ja 7-sel on ühiseid mootoreid ju. Mootorikinnitused tuleb vist ümber teha?
Palju üks korralik 2.5 td mootor lammutuses maksta võib? (koos/ilma käigukastita).
Kas 5.0 mootorile, mis üle jääks, on turgu? Kui teda koos eelneva proovimisvõimalusega müüa?
Kui kellelgi mingit asjakohast infot on, siis paluks kõik mõtted kirja panna.

Postitatud: 09.08.2004 00:01 13
Postitas alts20
Tartus tõesti on üks selline ja laupäeval seisis pool päeva lõunakeskuse ees ootas üht blondi kenat tydrukut ja siis kõmmutas minema samas olid suhtkoht väikesed veljed sellise auto kohta all ja Borbet oli firmaks kahjuks nr ei jäänud meelde et oleks arkist juhi kätte saanud et temalt pärida tüpsemalt aga kerge ei saa see ettevõtmine olema

Postitatud: 09.08.2004 21:50 22
Postitas masekas
Noh, nii vähe vastukaja siis. Kas mu plaan liigitati vaikselt porno alla ja keegi ei viitsigi vastata?

Postitatud: 10.08.2004 10:18 16
Postitas 325 ix
Ehk on vähe kogemusi diislitega.

Postitatud: 10.08.2004 11:07 15
Postitas priitv8
Selline asi on juba valmis tehtud:
http://www.bmw-style.de/homepage/style_ ... 724tdL.htm
Google on jube abx, sellistel puhkudel ;)

Postitatud: 10.08.2004 20:44 43
Postitas masekas
priitv8 kirjutas:Selline asi on juba valmis tehtud:
http://www.bmw-style.de/homepage/style_ ... 724tdL.htm
Google on jube abx, sellistel puhkudel ;)
....Also besorgte ich mir schwarzes Leder ohne E-Verstellung und Sitzheizung und ließ das alles einbauen, auch den Motor. Es war ein tolles Gefühl das Teil zu fahren (lief zwar nur noch ca. 185 auf gerader Strecke), aber er hatte so seine Mängelchen, zum Beispiel ging die Temperaturanzeige, der Drehzahlmesser und die E-Spiegel nicht da ja vorher die Sitze elektrisch waren und mit Memorypacket. Und so hat es mir dann auch nicht so viel Spaß gemacht da ja einige Dinge nicht gingen, verkaufte ich das Auto Ende 2000 an einen netten Jugoslawen der mich auch gleich am nächsten Tag anrief um ihn mir zurückzugeben da ja jetzt das Getriebe kaputt war.....

Keegi viitsib selle lõigu kiirtõlke teha?
Ok, kui konversioon on Eestis tundmatu, siis mis mootorite ja käigukastide hinnad olla võivad? (2.5 TD ja 50. V12) Ja seda ikka oskate öelda, kas V12-l ja diislil on erinevad automaatkastid või sobib V12 oma ka diisli taha.
Ma hakkan ka nüüd guugeldama, kuid kui keegi midagi veel netist leiab või omast kogemusest teab, siis pange aga kirja. Ehku peale ei taha midagi osta.

Postitatud: 11.08.2004 00:11 30
Postitas M4rt
Thus I procured black leather without e-adjustment and seat heating and could that everything be inserted, also the engine. It was a mad feeling the part to drive (ran only approx.. ), but it so its Maengelchen had 185 on straight lines distance, for example went the temperature indication, which tachometers and the e-mirrors not since before the seats were electrical and with MEMORY-PACKED. And in such a way it does not have me then also so much fun some things did not go made there, sold I the car at the end of of 2000 to a nice Yugoslav me also directly on the next day called around it me to return the transmission was broken there now.....

Postitatud: 11.08.2004 09:25 26
Postitas Raiki
kui sind asi lähemalt huvitab siis see tartu 750 on mul sõbra oma ja ta ise tegi selle mootorivahetuse

veljed on sellel autol all 16 X 8 tolli
ja minu arust suuremad veljed on juba inetud ....

võin anda nr ja saad ise kysida .
kuid siis edaspidi juba raiki@street.ee või PS

kasti pead ka ära vahetama
ja sõber ostis selleks mingi 8000.- eest e28 td ning sealt see mootor ja automaatkast pärit ongi

Postitatud: 11.08.2004 17:52 29
Postitas masekas
Raiki kirjutas:kui sind asi lähemalt huvitab siis see tartu 750 on mul sõbra oma ja ta ise tegi selle mootorivahetuse

veljed on sellel autol all 16 X 8 tolli
ja minu arust suuremad veljed on juba inetud ....

võin anda nr ja saad ise kysida .
kuid siis edaspidi juba raiki@street.ee või PS

kasti pead ka ära vahetama
ja sõber ostis selleks mingi 8000.- eest e28 td ning sealt see mootor ja automaatkast pärit ongi
Tal siis 2.4 mootor peal?

Postitatud: 11.08.2004 18:37 51
Postitas Raiki
jep 2,4 td

Postitatud: 12.08.2004 10:53 31
Postitas marxxx
iseasi muidugi kui mõttekas selline vahetus üldse on... näed palju vaeva ja kulutad mitu raha ja lõpptulemus on ilus võrr.. :))) 2,4d sellise kere peal... :shock: Siin ei saa mitte juttu olla kiirendusest vaid kohalt üldse minema saamisest ....siis veel mõnest suuremast kallakust ülesse sõitmine ..uu see võib lõbus olla ..Otepääle selle pilliga küll mõtet minna ei ole :D Mõttekam siis juba 5ne diisel osta kui nii kangesti diislit tahad

Postitatud: 12.08.2004 12:25 17
Postitas Raiki
marxxx kirjutas:iseasi muidugi kui mõttekas selline vahetus üldse on... näed palju vaeva ja kulutad mitu raha ja lõpptulemus on ilus võrr.. :))) 2,4d sellise kere peal... :shock: Siin ei saa mitte juttu olla kiirendusest vaid kohalt üldse minema saamisest ....siis veel mõnest suuremast kallakust ülesse sõitmine ..uu see võib lõbus olla ..Otepääle selle pilliga küll mõtet minna ei ole :D Mõttekam siis juba 5ne diisel osta kui nii kangesti diislit tahad
milleks nii mõttetut mula ajada kui sa ei tea asjast mitte midagi
see auto on isegi yllatavalt väle oma automaatkastiga

kui sul selline plaan on kytte kokkuhoiu pärast siis see tasub ennast 100% ära

Postitatud: 12.08.2004 12:35 45
Postitas Tarmo
ma arvan ka et 2.4td liigutab seda masinat päris nobedaasti.

Ise oman e34 2.4td ja sellega sai riia küljealt üks teine e34 ära toodud nööri otsas ja ei saa nagu kurta et oleks jõudu väheks jäänud.

mägesid oli piisavalt kust ülesse ja alla sai sõita.

Postitatud: 12.08.2004 13:50 09
Postitas masekas
Kütuse kokkuhoiu mõttes sai selline plaan välja mõeldud jah. Kuigi 5.0 V12 BMW on mul unistuseks olnud juba pikka aega, siis peab endale aduma, et mul pole lihtsalt raha sinna bensiini sisse osta hetkel. Olen teadlik ka 750 kallimatest varuosadest (piduriklotsid, amordid ja muud asjad), kuid korraliku auto puhul pole vajadust nende vahtuse järele.
Küsiks siis 2.4 TD mootorite kohta ühe küsimuse. Nimelt neid peaks vist kahte varianti olema - elektroonilise pumbaga ja mehhaanilisega. Kumba eelistada? Mis on erinevate mootorite näitajad (kütusekulu, võimsus)? Kas neid mõlemaid on toodetud ka automaatkastiga. Mis 2.4 mootor koos automaatkastiga maksta võiks?

Postitatud: 12.08.2004 15:13 38
Postitas Tarmo
saksast peaks saama 2000 euri mootor
kasti kohta ei tea

Postitatud: 12.08.2004 15:31 43
Postitas masekas
Tarmo kirjutas:saksast peaks saama 2000 euri mootor
kasti kohta ei tea
:shock: Kirves kuubis ju!

Postitatud: 12.08.2004 15:35 37
Postitas Tarmo
see oli vist 98 või 99 aasta mootor, või oli see 525tds? :oops:

Postitatud: 12.08.2004 15:47 57
Postitas kimmo
Loen ja imestan... Miks baasautoks 750? Lisade pärast? On ju ka 730 ning 735 masinaid täislisadega... Ning mõnevõrra soodsamate hindadega kui 750-id.

Või on sul 750 juba olemas? Mootor läbi?

Postitatud: 12.08.2004 15:49 50
Postitas wirx
hmm, aga miks sa siis kohe ei osta 728d? milleks näha vaeva juppide ostmise, nende vahetuse ja hilisema müügiga???
Täiesti kindlalt selle vaeva+raha eest mille sa sinna alla paned saad korralikuma 728, kui see 750.
Keegi tahtis mingi aeg tagasi 750 gaasipeal tööle panna :lol:
Ja kui sa väga vaikselt sõidad 750, siis võtab ta ainult tsipa rohkem küttet, kui 728 :roll:

Postitatud: 12.08.2004 15:55 09
Postitas kimmo
wirx kirjutas:hmm, aga miks sa siis kohe ei osta 728d? milleks näha vaeva juppide ostmise, nende vahetuse ja hilisema müügiga???
E32 kerele ei pandud diiselmootoreid... Ning E38 diislite hinnad algavad 200K kandist.

EDIT: sorri... d täht 728 mudelinimes ajas segadusse :P.Uue kerega bensiinimootoritega 728 hinnad algavad ca 150K ning 3.0 V8 mootoritega isendid on üliodavad

Postitatud: 12.08.2004 16:37 33
Postitas masekas
750 pakuti. Kui annab selle soodsalt omale saada, siis oleks väga hea. E32 on minu arust üks ilusaimaid BMW-sid üldse. Pakutaval peaks mootor hea olema. Diisel sellepärast, et seda on võimalik odavalt saada. Olgem ausad, 5.0 mootoriga on linnas 20l sajale täitsa tavaline asi. 750 lisad on ka väga ahvatlevad. 750 pidi ju hoopis etem olema, kui tavalised 7-mesed. Vähemalt siit foorumist olen nii välja lugenud.

Uuemat diisel 7-mest ei jaksa ma küll osta. Eelarve on väga piiratud. Kõik sõltubki hinnast, millega pakutava 750 kätte saaks. Kui ei saavuta hinnas kokkulepet, siis katsun arvatavasti jään algselt plaanitud soodsa E34 kerega BMW juurde.

Postitatud: 12.08.2004 16:41 00
Postitas kimmo
masekas kirjutas:750 pidi ju hoopis etem olema, kui tavalised 7-mesed. Vähemalt siit foorumist olen nii välja lugenud.
Umm.. mille poolest ta etem on? Lihtsalt tehasest veeres ta vo välja enamate lisadega kui tavaseitsmesed. Ja lisasid sai ka tavaseitsmestele juurde tellida.

Postitatud: 12.08.2004 16:57 37
Postitas masekas
kimmo kirjutas:
masekas kirjutas:750 pidi ju hoopis etem olema, kui tavalised 7-mesed. Vähemalt siit foorumist olen nii välja lugenud.
Umm.. mille poolest ta etem on? Lihtsalt tehasest veeres ta vo välja enamate lisadega kui tavaseitsmesed. Ja lisasid sai ka tavaseitsmestele juurde tellitud.
Martin_R kirjutas: 730-ga pole siin midagi võrrelda. Vahe on sama jäme nagu 316 ja 325. Kes neid kahte autot kogenud kujutab ilmselt ette, millest ma räägin. Kusjuures vahe on mitte ainult kiirenduses, vaid ka sõidumugavuses, müratasemes ja veel mitmes osas.
750 peaksid tagumised istmed elektrilised olema ning tagasilla nivoo ka reguleeritav.

Postitatud: 12.08.2004 17:02 45
Postitas kimmo
masekas kirjutas:
Martin_R kirjutas:730-ga pole siin midagi võrrelda. Vahe on sama jäme nagu 316 ja 325. Kes neid kahte autot kogenud kujutab ilmselt ette, millest ma räägin. Kusjuures vahe on mitte ainult kiirenduses, vaid ka sõidumugavuses, müratasemes ja veel mitmes osas.
750 peaksid tagumised istmed elektrilised olema ning tagasilla nivoo ka reguleeritav.
Mitte kõikidel. Ka 750del oli erinevaid optsioone. Amordid on vist küll kõikidel nivoo omad, kuid sel juhul kontrolli, kas need ka töökorras on. Kuna nivooamordid on hirmkallid, siis on kahjuks enamlevinud töökäik, et nivooamordid visatakse minema ning asendatakse tavalistega... E34 Touringule maksis 1 nivooamort 6K ringis...

Postitatud: 12.08.2004 17:51 58
Postitas Raiki
ärge ajage sassi IL ja tavalist 7 seeriat

Postitatud: 13.08.2004 14:27 11
Postitas AARE540
Kui ma hästi mäletan, siis see E32 724td oli KBs vääääga kaua müügis vist isegi veel sel aastal, teagi kas on maha müüdud või mitte...Oletan, et hobiautoks ei valita sellist autot, mis öko on ja samas-kes tahab 700st, siis ikka bensukat...Sry, minu arvamus-samas-ma ei tee kellegi plaane maha ;)... PEACE :cool:

Postitatud: 14.08.2004 10:22 25
Postitas Raiki
see auto pole kunagi olnud müügis ja pole ta ka hobiauto vaid igapäeva liikur

Postitatud: 14.08.2004 10:36 27
Postitas tr22nsmees
heh... kusjuures see diisel seitsmene oli müügis küll - vaatasin & imestasin ise ka. Kõrvale oli veel kirjutatud : ''NB! See ei ole trükiviga!''

Postitatud: 14.08.2004 12:15 27
Postitas Ragnar
wirx kirjutas:
Ja kui sa väga vaikselt sõidad 750, siis võtab ta ainult tsipa rohkem küttet, kui 728 :roll:
see pole siis sõitmine vaid elu eest pingutamine. pead koguaeg jälgima, et rohkem kui varbaotsaga gaasi ei puudutaks.
Ma varem uskusin ka neid mehi, kes rääkisid, et vahet pole BMW'l mis töömahuga moto, kütust võtavad ikka umbes samapalju.
525´ga tuli mul maa/linna keskmine alla 11L suhteliselt hooletu (sellesmõttes, et ma ei jälginud kus ja kui palju ma vajutan) sõidustiili juures.
535´ga aga tuli 13,5L keskmiseks, kusjuures ma püüdsin olla ökonoomne.
Sama sõidustiili juures nagu enne, tuli 17L linnas ja 11-12maanteel.
Ma ei tea küll kuidas 5,4 motoga aga 3,5 tunndub kõige õudsam just foori taga seista 33L on siis hetke kulu :shock: ei tea kas mul on midagi paigast ära või?

ps! ma ei virise suure kulu üle. las kuluda kui minek ka vastav on.
hoopis jubedam on kindlustust maksta :mad:

Postitatud: 14.08.2004 13:02 12
Postitas priitv8
kimmo kirjutas:Kuna nivooamordid on hirmkallid, siis on kahjuks enamlevinud töökäik, et nivooamordid visatakse minema ning asendatakse tavalistega... E34 Touringule maksis 1 nivooamort 6K ringis...
See ongi tore, et enamasti minnakse kohe kõige kallimaid osi vahetama. Tavaliselt selle nivoovedrustuse juures tahavad vahetamist kordi odavamad rõhuakud e. "pommid". Täpselt sama teema, mis Martin_R pidurivõimendiga.