E32 730 manuaal kast --> autom. kast
E32 730 manuaal kast --> autom. kast
Kuna autol sidur hakkab väsima ja kast ka remonti vajab,
siis vilksatas selline idee, et oopis autom alla vedada.
Kas on ehk keegi seda tööd teinud (nõus tegema)
Tahaks siis teada kas vaja mingeid suuremaid ymber ehitusi teha?
Differ jääb sama? või vaja ka vahetada?
Siduri, piduri pedaal? mis teema nendega?
Kõik soovitused Teretulnud
Samas kui kellelgi vedelb korralikku manual kasti mis läheb m30 mootori otsa,
siis võib hinna siia kribada.
siis vilksatas selline idee, et oopis autom alla vedada.
Kas on ehk keegi seda tööd teinud (nõus tegema)
Tahaks siis teada kas vaja mingeid suuremaid ymber ehitusi teha?
Differ jääb sama? või vaja ka vahetada?
Siduri, piduri pedaal? mis teema nendega?
Kõik soovitused Teretulnud
Samas kui kellelgi vedelb korralikku manual kasti mis läheb m30 mootori otsa,
siis võib hinna siia kribada.
BMW 530d -01 142kw
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Otsi natuke kuldsest börsist. Mina sain igatahes vanema malli täitsa korras kasti endale 700 eek eest. Ise pidin Tartu ainult sõitma. Ega see E32 kast nüüd nii meeletu defitsiit e ole.
Vanema malli kast ei sobi. Vähemalt netis nii kirjutatakse.
Automaat ei tasu jamamist - mõte on teha siis, kui sul on mingi vrakk kõrval, kust saad vaadata ja juppe võtta. Kast ei ole kõige kallim-kõige suurem kulu on miljon pisijuppi, mis automaadil teistmoodi on. Korralikult tehes tuleb koos kastiga automaadiks tegemine ca 10 k üritus.
Minuarust tasub otsida korralik kast (kuni 1500 eek) ja panna uus sidur, kui juba lammutamiseks läheb. Ja kogu moos.
Ahjaa, automaadil on märgatavalt kiirem (väiksema ülekandearvuga) tagasild ka.
Vanema malli kast ei sobi. Vähemalt netis nii kirjutatakse.
Automaat ei tasu jamamist - mõte on teha siis, kui sul on mingi vrakk kõrval, kust saad vaadata ja juppe võtta. Kast ei ole kõige kallim-kõige suurem kulu on miljon pisijuppi, mis automaadil teistmoodi on. Korralikult tehes tuleb koos kastiga automaadiks tegemine ca 10 k üritus.
Minuarust tasub otsida korralik kast (kuni 1500 eek) ja panna uus sidur, kui juba lammutamiseks läheb. Ja kogu moos.
Ahjaa, automaadil on märgatavalt kiirem (väiksema ülekandearvuga) tagasild ka.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kui siin jutuks läks juba, siis võibolla teab keegi midagi vastupidisest vahetusest.
Mitte et mul hetkel vaja läheks seda, aga siiski kunagi võib minna... Mul on m20b25 88a e34 ilma ajuta ehk puht mehhaanilise aut. kastiga masin. Kui selle asemele oleks vaja manuaal panna, siis on see kallim/keerulisem teostada kui manuaalist automaati?
Mitte et mul hetkel vaja läheks seda, aga siiski kunagi võib minna... Mul on m20b25 88a e34 ilma ajuta ehk puht mehhaanilise aut. kastiga masin. Kui selle asemele oleks vaja manuaal panna, siis on see kallim/keerulisem teostada kui manuaalist automaati?
Reeglina on automaat->manuaal odavam. Sellel põhjusel, et manuaalkast hakab tööle igal juhul, samuti sidur. Automaadi ostmise kasulikkuses veendud alles siis, kui kõik krempel koos, õli sees ja kellad majas
Need romula garantiid on pulli kaka, 90% romula automaatkastidest ei tööta. Ka sauelt olen mõni aasta tagasi kasti saanud, mis ei liigutanud isegi tõstukil tagarattaid, kuigi mehed olid valmis pea panti panema. Pealegi on isegi 4-käigusest olemas miljon eri varianti kinnituste, kardaani jms erinevustega.
Automaatkasti allapanemine on tükk töömahukam ja kulukam ning p-sse lendamisel ei maksa seda tühja tööd keegi kinni, parimal juhul antakse sama silk vastu.
Pealegi maksab korras manuaalkast alla 2000 krooni, automaat 4000-7000.
Need romula garantiid on pulli kaka, 90% romula automaatkastidest ei tööta. Ka sauelt olen mõni aasta tagasi kasti saanud, mis ei liigutanud isegi tõstukil tagarattaid, kuigi mehed olid valmis pea panti panema. Pealegi on isegi 4-käigusest olemas miljon eri varianti kinnituste, kardaani jms erinevustega.
Automaatkasti allapanemine on tükk töömahukam ja kulukam ning p-sse lendamisel ei maksa seda tühja tööd keegi kinni, parimal juhul antakse sama silk vastu.
Pealegi maksab korras manuaalkast alla 2000 krooni, automaat 4000-7000.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
No tuleb siis ikkagi otsustada manuaali kasuks
Kui aare siin juba sõna võtsid, siis äkki ytled, kas mõttekam
remontida oma manuaal kasti v osta börsist mingi ( siis ikka ei tea kas töötab).
Oma kastil siis hoovastik väsind ja tagurpidi ja neljas käik halvalt lylituvad.
Sidur maksab aaves 3650.-
Kui aare siin juba sõna võtsid, siis äkki ytled, kas mõttekam
remontida oma manuaal kasti v osta börsist mingi ( siis ikka ei tea kas töötab).
Oma kastil siis hoovastik väsind ja tagurpidi ja neljas käik halvalt lylituvad.
Et siis millise malli oma sobib, läheb sinna siis aint E32 oma v kuidas?Vanema malli kast ei sobi. Vähemalt netis nii kirjutatakse.
Sidur maksab aaves 3650.-
BMW 530d -01 142kw