1. leht 1-st

K: e32 735 87a automaat. Mis jubinad need on??

Postitatud: 27.04.2007 22:59 13
Postitas ametivend
Käisin üht 735 vaatamas ja silma jäid sellised asjad:

Esiteks, käima pannes õlituli põles kauem kui ma näinud olen mingi 4sec, enne kui ära kustus??
On se normaalne??'

Teine asi, tühikäigul mootor lonkas, kas peale küünalde küünlajuhtmete ja jagaja võib mingi asi veel seda põhjustada??

Kolmandax, kondil polnud rihma peal??? Kas võimalik et kondi pump õhtal?

Re: K: e32 735 87a

Postitatud: 28.04.2007 00:15 58
Postitas Danil523
ametivend kirjutas:Käisin üht 735 vaatamas ja silma jäid sellised asjad:

Esiteks, käima pannes õlituli põles kauem kui ma näinud olen mingi 4sec, enne kui ära kustus??
On se normaalne??'

Teine asi, tühikäigul mootor lonkas, kas peale küünalde küünlajuhtmete ja jagaja võib mingi asi veel seda põhjustada??

Kolmandax, kondil polnud rihma peal??? Kas võimalik et kondi pump õhtal?

1.et õlituli põleb kaua- on paar asja: kas madal õlitase või siis väga vana õli. Võib ka muidugi teistest asjadest tingitud, kuid need kaks tüüpilised- ise olen kogenud.

2. lonkab jah tavaliselt t küünlad õlised või bensiiniga koos, valed küünla sees olevad vahed või siis mingi küünlajuhe ei anna kontakti, veel on tüüpiliseks et õhufiltrist kuni sisselaskesse oleksid torud terved ja ka vaakumivoolikud...


3. kondile ei panda tavaliselt rihma peale kuna sees pole freooni ja siis milleks ta võtab mootorist hj(kw) kui tast kasu pole... võib muidugi ka katki olla kuid kaldun arvama et kont peaks olema korras...

Ise oman 730i ja selle ostmisel olid samad sümptomid kuid nendele liitus veel 100 muud viga :) , arvan et kui aint need vead tal siis see suht hea 87 a auto kohta...

Postitatud: 28.04.2007 01:05 25
Postitas valuvelg
kui tühikäigul lonkab siis võib veel hooratta viga ka olla!! ja see kaunis kallis! ta peaks tühikäigul kolksuma ka väheke

Re: K: e32 735 87a

Postitatud: 28.04.2007 09:50 07
Postitas ametivend
Danil523 kirjutas:
ametivend kirjutas:Käisin üht 735 vaatamas ja silma jäid sellised asjad:

Esiteks, käima pannes õlituli põles kauem kui ma näinud olen mingi 4sec, enne kui ära kustus??
On se normaalne??'

Teine asi, tühikäigul mootor lonkas, kas peale küünalde küünlajuhtmete ja jagaja võib mingi asi veel seda põhjustada??

Kolmandax, kondil polnud rihma peal??? Kas võimalik et kondi pump õhtal?

1.et õlituli põleb kaua- on paar asja: kas madal õlitase või siis väga vana õli. Võib ka muidugi teistest asjadest tingitud, kuid need kaks tüüpilised- ise olen kogenud.

2. lonkab jah tavaliselt t küünlad õlised või bensiiniga koos, valed küünla sees olevad vahed või siis mingi küünlajuhe ei anna kontakti, veel on tüüpiliseks et õhufiltrist kuni sisselaskesse oleksid torud terved ja ka vaakumivoolikud...


3. kondile ei panda tavaliselt rihma peale kuna sees pole freooni ja siis milleks ta võtab mootorist hj(kw) kui tast kasu pole... võib muidugi ka katki olla kuid kaldun arvama et kont peaks olema korras...

Ise oman 730i ja selle ostmisel olid samad sümptomid kuid nendele liitus veel 100 muud viga :) , arvan et kui aint need vead tal siis see suht hea 87 a auto kohta...
Õlitase oli normis ja õli oli päris puhas!
Ex neid vigu oli veel aga nood pisivead!
Nu sealt roolivõimu potsku juures oli ka kõik õline, ma küll aru ei sanud kus ta õli välja ajab. Rooli ka kuidagi kange:

Postitatud: 28.04.2007 12:32 05
Postitas trivium
Et õlituli käivitamisel kauemaks põlema jääb võib tuleneda ka sellest, et õlifiltri kopsikus tagasijooksu klapp ei pea. Õli valgub sealt tagasi ja käivitades võtab jälle aega kuni surve andurini jõuab.

Postitatud: 28.04.2007 17:24 51
Postitas hotwing
Ma olen kuulnud, et M10 ja M30 mootoritel pidigi külmalt pannes see tuli kustuma hiljem, sest andur on õlitussüsteemi lõpus, üleval plokikaane tagumises otsas. Endal on M10 1,8-ga samamoodi, aga eriti ei põe selle pärast. Õli on korralik ja tase ka korras.

Postitatud: 29.04.2007 12:09 44
Postitas ametivend
Üks küsimus veel; kuidas oleks kõige parem automaat kasti kontrolli??
Muidu sõitsin veits ringi ka, aga mu aruust toimis kõik!
Pole ise kinagu ühtegi automaat kastiga autot omanud ja sõitnud, selle küsingi!

Postitatud: 29.04.2007 18:26 33
Postitas sysi
ATM kasti "käsivesi" testimine - proovi kõiki rezhiime, _kõiki_ käiguvahetusi. Samuti kickdowni ja järsul pidurdamisel kiiret allavahetamist mitu käiku korraga.

Kasti kohta saab ka diagnostika kaudu infot sellel autol. Vähemalt minu '89 autol sai.

Postitatud: 30.04.2007 21:30 22
Postitas ametivend
Automat kastil S resiim ei tööta, sbidoka blokis ei lähe kas S täht põlema, teised resiimid kõik töötavad.
Kas võib mingi elektroonika viga olla?

Küsimus õlivarda kohta, sel on kaks täppi, kas esimene täpp on miinimum ja teine maksimum?

Postitatud: 30.04.2007 23:02 04
Postitas hotwing
ametivend kirjutas: Küsimus õlivarda kohta, sel on kaks täppi, kas esimene täpp on miinimum ja teine maksimum?
Jah.

Postitatud: 02.05.2007 21:24 25
Postitas ametivend
Kohapeal käies viskab umbe pena haisu, põhja all leket pole- uurisin, mootori juures ka nagu ei paisat, tundub et viskab rohkem seda sumpast :(
Oakab keegi öelda mis seda põhjustab?
Nu tühikäik ka muidugi lonkab!

Postitatud: 02.05.2007 21:40 52
Postitas elm
No selge see, kui silindris ei põle, siis ikka tagant välja.

Postitatud: 02.05.2007 21:51 40
Postitas Leho
ametivend kirjutas:Kohapeal käies viskab umbe pena haisu, põhja all leket pole- uurisin, mootori juures ka nagu ei paisat, tundub et viskab rohkem seda sumpast :(
Oakab keegi öelda mis seda põhjustab?
Nu tühikäik ka muidugi lonkab!
küünlad ja säde üle kontrollida.

Postitatud: 03.05.2007 09:08 14
Postitas ametivend
losto kirjutas:
ametivend kirjutas:Kohapeal käies viskab umbe pena haisu, põhja all leket pole- uurisin, mootori juures ka nagu ei paisat, tundub et viskab rohkem seda sumpast :(
Oakab keegi öelda mis seda põhjustab?
Nu tühikäik ka muidugi lonkab!
küünlad ja säde üle kontrollida.
Käisin diagnostis, ja viga teada, õhulugeja sees olev temperatuuri andur paneb segast.

Postitatud: 05.05.2007 18:01 59
Postitas ametivend
Automat kastil S resiim ei tööta, sbidoka blokis ei lähe kas S täht põlema, teised resiimid kõik töötavad.
Kas võib mingi elektroonika viga olla?
Kust vea otsingut alustada??

Postitatud: 06.05.2007 11:04 50
Postitas andreo
ametivend kirjutas:Automat kastil S resiim ei tööta, sbidoka blokis ei lähe kas S täht põlema, teised resiimid kõik töötavad.
Kas võib mingi elektroonika viga olla?
Kust vea otsingut alustada??
see muidu ikka töötas aga vahest ei tahtnud nähtavasti lüliti ühendust anda,lülitiga mittukorda edasi tagasi liigutades hakkas ikka tööle.

Postitatud: 08.05.2007 22:10 08
Postitas ametivend
Õhulgejat vahetades avastasin et se lõdvik mis läheb õhulugejast edasi sinna gaasklapi poole on seest õline või mingi taolise ollusega koos, vana õhulugeja oli ka seest elu must! Ja umbe bensiini haisu viskas sealt lõdvikust nagu oleks toorest täis!
Millest se võib tingitud olla ??

Postitatud: 17.05.2007 19:37 19
Postitas Marko123
küsimus et kust sa selle õhulugeja ostsid?

Postitatud: 26.05.2007 13:27 40
Postitas ametivend
Mis asndur se on, kuna ajab õli välja, vaja ära vehetada aga ei tea kuidas seda nimetatakse?
Pilt

Mis asi sinna pistikusse peab käima??
Pilt

Postitatud: 28.05.2007 18:38 24
Postitas ametivend
Ei tea siis keegi?

Postitatud: 28.05.2007 23:43 29
Postitas priitv8
Esimest pilti vaadates pakuks Mõigu KEK, et autol on veel vana hea "pommiga" hüdrauliline pidurivõimendi (ATE H31)
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/ ... akdown.htm
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/booster.htm
http://home.insightbb.com/~todd.kenyon/bomb.htm

Postitatud: 01.06.2007 23:00 32
Postitas ametivend
priitv8 kirjutas:Esimest pilti vaadates pakuks Mõigu KEK, et autol on veel vana hea "pommiga" hüdrauliline pidurivõimendi (ATE H31)
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/ ... akdown.htm
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/booster.htm
http://home.insightbb.com/~todd.kenyon/bomb.htm
Mis teisel pildil sinna pistikusse käib