K: e32 735 87a automaat. Mis jubinad need on??

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
ametivend
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 28.12.2006 19:11 47
Asukoht: Põlvamaa

K: e32 735 87a automaat. Mis jubinad need on??

Postitus Postitas ametivend »

Käisin üht 735 vaatamas ja silma jäid sellised asjad:

Esiteks, käima pannes õlituli põles kauem kui ma näinud olen mingi 4sec, enne kui ära kustus??
On se normaalne??'

Teine asi, tühikäigul mootor lonkas, kas peale küünalde küünlajuhtmete ja jagaja võib mingi asi veel seda põhjustada??

Kolmandax, kondil polnud rihma peal??? Kas võimalik et kondi pump õhtal?
Viimati muutis ametivend, 27.05.2007 13:46 25, muudetud 4 korda kokku.
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Re: K: e32 735 87a

Postitus Postitas Danil523 »

ametivend kirjutas:Käisin üht 735 vaatamas ja silma jäid sellised asjad:

Esiteks, käima pannes õlituli põles kauem kui ma näinud olen mingi 4sec, enne kui ära kustus??
On se normaalne??'

Teine asi, tühikäigul mootor lonkas, kas peale küünalde küünlajuhtmete ja jagaja võib mingi asi veel seda põhjustada??

Kolmandax, kondil polnud rihma peal??? Kas võimalik et kondi pump õhtal?

1.et õlituli põleb kaua- on paar asja: kas madal õlitase või siis väga vana õli. Võib ka muidugi teistest asjadest tingitud, kuid need kaks tüüpilised- ise olen kogenud.

2. lonkab jah tavaliselt t küünlad õlised või bensiiniga koos, valed küünla sees olevad vahed või siis mingi küünlajuhe ei anna kontakti, veel on tüüpiliseks et õhufiltrist kuni sisselaskesse oleksid torud terved ja ka vaakumivoolikud...


3. kondile ei panda tavaliselt rihma peale kuna sees pole freooni ja siis milleks ta võtab mootorist hj(kw) kui tast kasu pole... võib muidugi ka katki olla kuid kaldun arvama et kont peaks olema korras...

Ise oman 730i ja selle ostmisel olid samad sümptomid kuid nendele liitus veel 100 muud viga :) , arvan et kui aint need vead tal siis see suht hea 87 a auto kohta...
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas valuvelg »

kui tühikäigul lonkab siis võib veel hooratta viga ka olla!! ja see kaunis kallis! ta peaks tühikäigul kolksuma ka väheke
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
ametivend
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 28.12.2006 19:11 47
Asukoht: Põlvamaa

Re: K: e32 735 87a

Postitus Postitas ametivend »

Danil523 kirjutas:
ametivend kirjutas:Käisin üht 735 vaatamas ja silma jäid sellised asjad:

Esiteks, käima pannes õlituli põles kauem kui ma näinud olen mingi 4sec, enne kui ära kustus??
On se normaalne??'

Teine asi, tühikäigul mootor lonkas, kas peale küünalde küünlajuhtmete ja jagaja võib mingi asi veel seda põhjustada??

Kolmandax, kondil polnud rihma peal??? Kas võimalik et kondi pump õhtal?

1.et õlituli põleb kaua- on paar asja: kas madal õlitase või siis väga vana õli. Võib ka muidugi teistest asjadest tingitud, kuid need kaks tüüpilised- ise olen kogenud.

2. lonkab jah tavaliselt t küünlad õlised või bensiiniga koos, valed küünla sees olevad vahed või siis mingi küünlajuhe ei anna kontakti, veel on tüüpiliseks et õhufiltrist kuni sisselaskesse oleksid torud terved ja ka vaakumivoolikud...


3. kondile ei panda tavaliselt rihma peale kuna sees pole freooni ja siis milleks ta võtab mootorist hj(kw) kui tast kasu pole... võib muidugi ka katki olla kuid kaldun arvama et kont peaks olema korras...

Ise oman 730i ja selle ostmisel olid samad sümptomid kuid nendele liitus veel 100 muud viga :) , arvan et kui aint need vead tal siis see suht hea 87 a auto kohta...
Õlitase oli normis ja õli oli päris puhas!
Ex neid vigu oli veel aga nood pisivead!
Nu sealt roolivõimu potsku juures oli ka kõik õline, ma küll aru ei sanud kus ta õli välja ajab. Rooli ka kuidagi kange:
Kasutaja avatar
trivium
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 03.03.2005 12:42 54
Asukoht: tln

Postitus Postitas trivium »

Et õlituli käivitamisel kauemaks põlema jääb võib tuleneda ka sellest, et õlifiltri kopsikus tagasijooksu klapp ei pea. Õli valgub sealt tagasi ja käivitades võtab jälle aega kuni surve andurini jõuab.
e30
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

Ma olen kuulnud, et M10 ja M30 mootoritel pidigi külmalt pannes see tuli kustuma hiljem, sest andur on õlitussüsteemi lõpus, üleval plokikaane tagumises otsas. Endal on M10 1,8-ga samamoodi, aga eriti ei põe selle pärast. Õli on korralik ja tase ka korras.
Kasutaja avatar
ametivend
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 28.12.2006 19:11 47
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas ametivend »

Üks küsimus veel; kuidas oleks kõige parem automaat kasti kontrolli??
Muidu sõitsin veits ringi ka, aga mu aruust toimis kõik!
Pole ise kinagu ühtegi automaat kastiga autot omanud ja sõitnud, selle küsingi!
Kasutaja avatar
sysi
Klubiliige EKBK
Postitusi: 367
Liitunud: 25.12.2003 12:15 08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sysi »

ATM kasti "käsivesi" testimine - proovi kõiki rezhiime, _kõiki_ käiguvahetusi. Samuti kickdowni ja järsul pidurdamisel kiiret allavahetamist mitu käiku korraga.

Kasti kohta saab ka diagnostika kaudu infot sellel autol. Vähemalt minu '89 autol sai.
Kasutaja avatar
ametivend
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 28.12.2006 19:11 47
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas ametivend »

Automat kastil S resiim ei tööta, sbidoka blokis ei lähe kas S täht põlema, teised resiimid kõik töötavad.
Kas võib mingi elektroonika viga olla?

Küsimus õlivarda kohta, sel on kaks täppi, kas esimene täpp on miinimum ja teine maksimum?
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

ametivend kirjutas: Küsimus õlivarda kohta, sel on kaks täppi, kas esimene täpp on miinimum ja teine maksimum?
Jah.
Kasutaja avatar
ametivend
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 28.12.2006 19:11 47
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas ametivend »

Kohapeal käies viskab umbe pena haisu, põhja all leket pole- uurisin, mootori juures ka nagu ei paisat, tundub et viskab rohkem seda sumpast :(
Oakab keegi öelda mis seda põhjustab?
Nu tühikäik ka muidugi lonkab!
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

No selge see, kui silindris ei põle, siis ikka tagant välja.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

ametivend kirjutas:Kohapeal käies viskab umbe pena haisu, põhja all leket pole- uurisin, mootori juures ka nagu ei paisat, tundub et viskab rohkem seda sumpast :(
Oakab keegi öelda mis seda põhjustab?
Nu tühikäik ka muidugi lonkab!
küünlad ja säde üle kontrollida.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
ametivend
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 28.12.2006 19:11 47
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas ametivend »

losto kirjutas:
ametivend kirjutas:Kohapeal käies viskab umbe pena haisu, põhja all leket pole- uurisin, mootori juures ka nagu ei paisat, tundub et viskab rohkem seda sumpast :(
Oakab keegi öelda mis seda põhjustab?
Nu tühikäik ka muidugi lonkab!
küünlad ja säde üle kontrollida.
Käisin diagnostis, ja viga teada, õhulugeja sees olev temperatuuri andur paneb segast.
Kasutaja avatar
ametivend
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 28.12.2006 19:11 47
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas ametivend »

Automat kastil S resiim ei tööta, sbidoka blokis ei lähe kas S täht põlema, teised resiimid kõik töötavad.
Kas võib mingi elektroonika viga olla?
Kust vea otsingut alustada??
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas andreo »

ametivend kirjutas:Automat kastil S resiim ei tööta, sbidoka blokis ei lähe kas S täht põlema, teised resiimid kõik töötavad.
Kas võib mingi elektroonika viga olla?
Kust vea otsingut alustada??
see muidu ikka töötas aga vahest ei tahtnud nähtavasti lüliti ühendust anda,lülitiga mittukorda edasi tagasi liigutades hakkas ikka tööle.
Kasutaja avatar
ametivend
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 28.12.2006 19:11 47
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas ametivend »

Õhulgejat vahetades avastasin et se lõdvik mis läheb õhulugejast edasi sinna gaasklapi poole on seest õline või mingi taolise ollusega koos, vana õhulugeja oli ka seest elu must! Ja umbe bensiini haisu viskas sealt lõdvikust nagu oleks toorest täis!
Millest se võib tingitud olla ??
Marko123
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 11.06.2006 20:01 55

Postitus Postitas Marko123 »

küsimus et kust sa selle õhulugeja ostsid?
Kasutaja avatar
ametivend
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 28.12.2006 19:11 47
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas ametivend »

Mis asndur se on, kuna ajab õli välja, vaja ära vehetada aga ei tea kuidas seda nimetatakse?
Pilt

Mis asi sinna pistikusse peab käima??
Pilt
Kasutaja avatar
ametivend
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 28.12.2006 19:11 47
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas ametivend »

Ei tea siis keegi?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Esimest pilti vaadates pakuks Mõigu KEK, et autol on veel vana hea "pommiga" hüdrauliline pidurivõimendi (ATE H31)
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/ ... akdown.htm
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/booster.htm
http://home.insightbb.com/~todd.kenyon/bomb.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
ametivend
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 28.12.2006 19:11 47
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas ametivend »

priitv8 kirjutas:Esimest pilti vaadates pakuks Mõigu KEK, et autol on veel vana hea "pommiga" hüdrauliline pidurivõimendi (ATE H31)
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/ ... akdown.htm
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/booster.htm
http://home.insightbb.com/~todd.kenyon/bomb.htm
Mis teisel pildil sinna pistikusse käib
Vasta