1. leht 1-st

750i hooldus

Postitatud: 04.01.2007 23:04 02
Postitas toivoku
okei kollane tuluke hakaks põlema, ma pole elusees bensukal hooldust teinud, okei õli ja õli filter tuleskr audselt ära vahetada, tean ,et dislal olen alati ka vahetanud kytuse filtri ja geneka rihma ja vajadusel ka eelsyyte kyynlad. mida vahetada siis sellisel monstrumil? õli õlifilter, kytusefilter, kõik kyynlad?, rihmad. imskit veel mism ul meelest läinud, samas jälle mootor töötab ideaalselt hetkel veel,et kaso lekski vaja vahetada kyynlad?

Postitatud: 05.01.2007 00:10 29
Postitas Provokaator
Lase vana õli välja, keera filter küljest, pane uus filter, uus õli sisse ja on kogu hooldus. Küünlaid võid vahetada, aga kui mootor käib ilusti pole ette mõtet vahetada (kui tead ja oled vaadanud, et need iidamast aadamast seal ei ole). Vähemalt viimati, kui sinu autoga sõitsin, käis asi küll kui kell. See küünalde vahetamine on sinu isendil veidi ebamugav , aga siiski vahetatavad ilma, et midagi peaks lahti kruvima (vist pidi siiski pesupaagi eest ära koristama).
Hooldusloendurit sai mingeid kontakte testipistikust lühistades nullida, aga see võis olla ka E23 mudelil sedasi tehtav. Täpsemat nõu oskab vast anda truumu või teised, kes enam teadlikud mehed on.

Postitatud: 05.01.2007 00:35 27
Postitas Madis399
kulunud küünaldega ei ole "tervislik" sõita :D....vaheta ikka õhufilter ka, ei võta tükki ju küljest ;)

Postitatud: 05.01.2007 01:21 59
Postitas kaspar
2 õhufiltrit :D

Postitatud: 05.01.2007 05:45 00
Postitas toivoku
kaspar kirjutas:2 õhufiltrit :D
pagan need ma täitsa unustasin, okei teeme ära :) et siis kyynlaid vahetada tuleks järgmine hooldus? ikkagi tahaks,et tibens tobens kõik toimiks veel edaspidigi :)

Postitatud: 05.01.2007 08:24 13
Postitas Trionic
Normaalse tehnohoolduse puhul vajalike operatsioonide hulk hõlmab A-4 täie juttu,mida kõike teha ja kontrollida.
Sellises stiilis autot hooldavate,a`la provokaator omanike tõttu sõidavadki meil ringi täiesti pannistunud isendid,kuigi läbisõidu ja väljajaske järgi eeldaks korras masinaid. Erandeid muidugi on ka.Bemari on visa auto.Jupp aega talub halba kohtlemist.

Postitatud: 05.01.2007 13:34 36
Postitas toivoku
Trionic kirjutas:Normaalse tehnohoolduse puhul vajalike operatsioonide hulk hõlmab A-4 täie juttu,mida kõike teha ja kontrollida.
Sellises stiilis autot hooldavate,a`la provokaator omanike tõttu sõidavadki meil ringi täiesti pannistunud isendid,kuigi läbisõidu ja väljajaske järgi eeldaks korras masinaid. Erandeid muidugi on ka.Bemari on visa auto.Jupp aega talub halba kohtlemist.
nu siiski ma ei peaksi se näiteks poolte nende asjade vahetamist vajalikuks, seeon loomulik,et kui piduriklots on läbi siis vahetan ära, seal a4 peal on ka juttu igasugu piduri õlide ja ka tosoolide vahetusest, tosool on 2 kuud tagasi sisse kallatud pidurikettad ja klotsid on veel alles täiesti nii,et ei pea vajalikuks neid vahetada. lihtsalt,et noh õlid filtrit kapoti all.

Postitatud: 05.01.2007 13:58 35
Postitas Madis399
trionic vast mõtles igasuguste asjade puhastamist ja kontrollimist....hoolduse käigus tuleks terve auto ikkagi üle käia....750 on seda väärt :D

ja vaevalt seal a4 peal nüüd iga hoolduse korral kirjas on, et pidurivedalik ja jahutusvedelik tuleb vahetada, neid vahetatakse ikka harvem ;)

Postitatud: 05.01.2007 19:37 13
Postitas Trionic
toivoku kirjutas:
Trionic kirjutas:Normaalse tehnohoolduse puhul vajalike operatsioonide hulk hõlmab A-4 täie juttu,mida kõike teha ja kontrollida.
Sellises stiilis autot hooldavate,a`la provokaator omanike tõttu sõidavadki meil ringi täiesti pannistunud isendid,kuigi läbisõidu ja väljajaske järgi eeldaks korras masinaid. Erandeid muidugi on ka.Bemari on visa auto.Jupp aega talub halba kohtlemist.
nu siiski ma ei peaksi se näiteks poolte nende asjade vahetamist vajalikuks, seeon loomulik,et kui piduriklots on läbi siis vahetan ära, seal a4 peal on ka juttu igasugu piduri õlide ja ka tosoolide vahetusest, tosool on 2 kuud tagasi sisse kallatud pidurikettad ja klotsid on veel alles täiesti nii,et ei pea vajalikuks neid vahetada. lihtsalt,et noh õlid filtrit kapoti all.
Kirjas on "kontrollida,vajadusel vahetada". Kas veesisaldus piduriõlis on tähtis? Kas kõiki hingesid-lukke jne peaks korrapäraselt määrima jne...

Postitatud: 05.01.2007 20:36 44
Postitas Tõnis
Tekkis väike küsimus. Kust saaks selle A4 lehe, kus kõik hoolduses nõutav kirjas? Päris huvitav oleks vaadata kas on ikka kõik mis vaja tehtud :roll: .

Postitatud: 05.01.2007 22:38 34
Postitas Mart
Tõnis kirjutas:Kust saaks selle A4 lehe, kus kõik hoolduses nõutav kirjas?
http://bimmerzone.com/inspection.htm - siit näiteks

Postitatud: 05.01.2007 22:56 02
Postitas toivoku
et siis mdiagi muud pole vaja peale õlide ja filtrite jah? piduri klotsid vahetan kah ära kuna need kulunud :D okei tänud neile kes vastasid :)

Postitatud: 06.01.2007 20:32 56
Postitas Tõnis
Mart kirjutas:
Tõnis kirjutas:Kust saaks selle A4 lehe, kus kõik hoolduses nõutav kirjas?
http://bimmerzone.com/inspection.htm - siit näiteks
Aitähh :)