Teoreetiliselt on jah nii, praktikas võib öelda et kiirenduses vahet ei ole, ülekannete vahed on siiski üsna väikesed.Charly kirjutas:kui sulle jääb 3-se differ, siis kiirendus saab orig 3.5-st äkilisem olema, lõpkiirus väiksem
Paar küsimust E32 kohta...
Yeah
Sain siis kätte enda masina... nüüd kaks päeva niiöelda muretult kulgenud. Paar asja mis silma on jäänud... kui auto külm, on õlirõhk madal ja käigukast ei taha kuidagi teisest edasi vahetada, kui soojaks läheb siis OK ja esisilla puksid ikka väääga läbi, sellest tingitud ka teel ujumine vist. Mootor väriseb ja töötab ebaühtlaselt ikka, põhjus vist selles, et tundub nagu oleks üks silinder tagant ära... ei tea. Eks nädala alguses Truumu juurde diagnostikasse.... PS! Kust kohast käigukasti õli saab kontorillida? Aga siiski tundub, et 24 kilo eest on autot küll. Kui nüüd veel 10 hakkama ka panna selle peale, siis peaks täitsa tibens olema...
Hmm
See jah see Saaremaa seitsmene... Kokku võiks ikka saada. Ma homme nats askeldan ja teen auto seest ka puhtaks jne. Siis järgmine nädal kui soovi on näha võib ju kokku saada Ega ta nüüd HEA masin ei ole veel aga rahuldav on küll Tegin siin nats arvutusi ja mingi 10-15 kiloga saab täitsa tip top korda selle! Saaks nüüd selle 6nda püti ka korralikult tööle...
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8450
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
järgmine neljap on roccas bowling.
Seal siis saaks ju kõikide masinad üle vaadata üle pika aja , kes tulevad.
Kui sa ei tule siis võiks niisama mõni õhtru mingi kamba kokku ajada ja juttu puhuda,
Andke siis teada.
Seal siis saaks ju kõikide masinad üle vaadata üle pika aja , kes tulevad.
Kui sa ei tule siis võiks niisama mõni õhtru mingi kamba kokku ajada ja juttu puhuda,
Andke siis teada.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Yeah
Alllright... eile võtsin siis küünlavõtme ja traatharja välja ning otsustasin käed õliseks teha. Mootori vibra hakkas juba vastikult närvidele käima. Kruvisin siis kõik küünlad maha ja ennäe imet, üks küünal täitsa must ja märg. Sai siis kõik küünlad üle kontrollitud, vahed paika, puhtaks, küünlajuhtmed piipudega uuesti ühendatud ja mootor nurrub nagu vana kass ise. Ühesõnaga üks pütt oli tagant ära, sealt suur vibratsioon. Nüüd siis veel ainult õlivahetus teha ja esisilla regull + puksid (sisu ka nokkida veits). Hetkel ainus etteaimatav lisakulu 24 tuhandele juurde Käigukastiõli kontrollimise koha leidsin ka üles, polnudki nii keerulises kohas irw, a ikka siis see küssa veel üleval, et kust saab lamda lahti ühendada?
Lamda
Ühendasin selle junni lahti, midagi ei muutunud. Seega võib järeldada, et see vist ei töötanud? Palju see vidin maksab ja kust seda saab...
Re: Lamda
Päris ilma lambdata sõitmiseks tuleb ka ECU ümber progeda.DeeJay kirjutas:Ühendasin selle junni lahti, midagi ei muutunud. Seega võib järeldada, et see vist ei töötanud? Palju see vidin maksab ja kust seda saab...
O2 andur ise maksab 1000...2000 krooni (viimane siis umbes originaali hind, kusjuures Bakti ja UMi hinnavahe oli nii väike, et ma seda enam isegi ei mäleta ). Muuseas, siin on kuskil teises lõimes teemat juba lahatud ja selgus, et peale diagnostika saad sa truumu käest vajadusel ka uue lambda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Hmm... summutist eritub tossu ka pärast seiskamist nii minut... ja heitgaaside haisu kohta midagi öelda ei oska.. külma mootorit käivitades siis on hetkeks imelik hais.. aga see möödub koheselt.. kas see kõik on tingitud väsinud lambdast? Kütusekulu kasvamist pole nagu märganud.. talvel tuli keskmine 12.6 85% ulatuses linnasõidud..
P.S peab ka truumu juures stendis ära käima!
P.S peab ka truumu juures stendis ära käima!
Lancer EVOLUTION 9