E38 tagasilla remont
Postitatud: 24.04.2022 11:54 45
Tere!
Palun nõu. Soetasin tagasilla jaoks kõik uued kondid.
Nüüd on küsimused, kas teha vahetus ise või lasta teha.
Kui lasen teha, siis saan iseenesest mõistetavalt korda ainult tellitud töödega kaasneva.
1. Kui teen ise, kas siis on mõistlikum kogu tagasild eemaldada või vahetada kondid jupi kaupa?
Kogu tagasilla eemaldamisega saaksin puhastada, pritsida, korrosioonitõrje ja uue värvi kõigile metallosadele teha. Lisaks ka põhja värskendada ja diffri hooldada.
2. Kas teeninduses võetakse sild alt või teevad auto küljes?
3. Kas võetakse maha ka amordid, siis kaasneb ka osaline sisu lammutus?
Ise tehes võtaksin siis juba maha ka paagi ja tagakardina, et need hooldada. Ning vahetaks ka kõlarid.
Amordid ja vedrud oleks ju mõistlik ka siis vahetada, kui need juba lahti lastakse.
4. Kas võetakse maha ka pidurikettad ja supportid?
Siis on mõistlik ju ka need asendada koos tolmuplekkidega.
Isetegemise poolt räägib seega suur hulk kaasnevaid töid, mis varem või hiljem vaja nagunii teha.
Küsimus iseenesest lihtne kokkuvõttes. Kui hull see töö on (How hard can it be) või on targem lasta vahetada töökojas oma kondid ära ja ülejäänud asjad jätta nagu on? Esisillaga ise ei viitsiks tegeleda, küsimus just tagasilla osas.
Guugeldanud juba pool päeva, aga ei leia midagi asjalikku. Kas keegi on seda siin ise teinud?
E38 750
Palun nõu. Soetasin tagasilla jaoks kõik uued kondid.
Nüüd on küsimused, kas teha vahetus ise või lasta teha.
Kui lasen teha, siis saan iseenesest mõistetavalt korda ainult tellitud töödega kaasneva.
1. Kui teen ise, kas siis on mõistlikum kogu tagasild eemaldada või vahetada kondid jupi kaupa?
Kogu tagasilla eemaldamisega saaksin puhastada, pritsida, korrosioonitõrje ja uue värvi kõigile metallosadele teha. Lisaks ka põhja värskendada ja diffri hooldada.
2. Kas teeninduses võetakse sild alt või teevad auto küljes?
3. Kas võetakse maha ka amordid, siis kaasneb ka osaline sisu lammutus?
Ise tehes võtaksin siis juba maha ka paagi ja tagakardina, et need hooldada. Ning vahetaks ka kõlarid.
Amordid ja vedrud oleks ju mõistlik ka siis vahetada, kui need juba lahti lastakse.
4. Kas võetakse maha ka pidurikettad ja supportid?
Siis on mõistlik ju ka need asendada koos tolmuplekkidega.
Isetegemise poolt räägib seega suur hulk kaasnevaid töid, mis varem või hiljem vaja nagunii teha.
Küsimus iseenesest lihtne kokkuvõttes. Kui hull see töö on (How hard can it be) või on targem lasta vahetada töökojas oma kondid ära ja ülejäänud asjad jätta nagu on? Esisillaga ise ei viitsiks tegeleda, küsimus just tagasilla osas.
Guugeldanud juba pool päeva, aga ei leia midagi asjalikku. Kas keegi on seda siin ise teinud?
E38 750