f01 aku

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
KK.
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 23.07.2014 15:26 46
Peamine sõiduk: BMW

f01 aku

Postitus Postitas KK. »

tervist, auto lööb veateateid nii kui auto seisma jätan.
Vahel kohe ei löö aga natuke muusika mängib kui auto ei tööta siis lööb kohe ette teated:
Increased battery discharge when stationary
ning vahel tuleb ette
Battery charge very low.

Auto muidu läheb ilusti käima hommikuti ja hetkel pole nii tyhjaks saanud et käima ei läheks.

Kas viga on akus või võib viga muus ka olla?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: f01 aku

Postitus Postitas priitv8 »

Pigem ikka akus.
Tee koormustest, saad kohe teada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3107
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: f01 aku

Postitus Postitas RazzKalbass »

Mul viskas kunagi F01 säherdust viga ette ja probleem jäigi teadmatuks.
Kas auto midagi teeb ka kui veateade tuleb? Ala hakkab puterdama nt?

Esimese asjana tasuks aku täis laadida / vajadusel vahetada ja siis edasi vaadata. Üldiselt ikkagi akus asi pole vaid elektroonika jamab - genekas, laadimises jne
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: f01 aku

Postitus Postitas ttsys »

Tüüpiline teade, kui aku on alalaetud, mis reeglina tuleneb sellest, et energiatase % on alla 50% ehk aku on küpse. Seda laadimine ei paranda. Akutest teha + arvuti külge panna ja saab histogrammi välja võtta. Pealegi nagunii vaja vahetuse korral uus aku registreerida.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: f01 aku

Postitus Postitas priitv8 »

Kui viga tõesti tühijooksuvoolus (nagu mul nt), siis peaks olema kas a) midagi autosse juurde installitud, mis pidevalt akust voolu imeb v b) tõesti miskit katki läinud, mis enam magama ei oska minna. Comfort Access ukselingid näiteks.
Aga kui aku juba aastaid peal olnud ja vahetamata, siis alustaks selle kontrollimisest.
IBS piirväärtus tühijooksuvoolule on üsna minimaalne - vaid 80mA.
Aga kui akupinge on alla käivituspiiri, saad veateate ka normidesse mahtuva tühijooksuvooluga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: f01 aku

Postitus Postitas Volum »

Viga võib siis ka tekkida, kui aku on vahetatud aga registeerimata.
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: f01 aku

Postitus Postitas priitv8 »

Volum kirjutas: 11.10.2020 09:27 35 Viga võib siis ka tekkida, kui aku on vahetatud aga registeerimata.
See on hea märkus!
Kas auto loeb siis käivituskordi v aku kasutusaega viimasest registreerimisest?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: f01 aku

Postitus Postitas ttsys »

Registreerimine pigem vajalik selleks, et uut akut mitte ära tappa. Süsteem mõõdab aku energiaparameetreid pidevalt ja analüüsib vajaliku laadimisalgoritmi. Kui registreerimine kunagi x aeg tagasi tegemata jäetud siis seda ei ole võimalik hiljem heastada ega korda saada.
KK.
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 23.07.2014 15:26 46
Peamine sõiduk: BMW

Re: f01 aku

Postitus Postitas KK. »

RazzKalbass kirjutas: 10.10.2020 21:37 57 Mul viskas kunagi F01 säherdust viga ette ja probleem jäigi teadmatuks.
Kas auto midagi teeb ka kui veateade tuleb? Ala hakkab puterdama nt?

Esimese asjana tasuks aku täis laadida / vajadusel vahetada ja siis edasi vaadata. Üldiselt ikkagi akus asi pole vaid elektroonika jamab - genekas, laadimises jne
Ei puterda, kôik toimib. Enamus aja viskab lihtsalt kirja ette kui auto seisma jàtta ja lylitab vàlja kôik.
Auto làheb ilusti magama muidu sest parast 2p seismist làheb ka kàima ilusti.
Aega saan làhen lasen teha akutesti ja diagnosti
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: f01 aku

Postitus Postitas priitv8 »

KK. kirjutas: 11.10.2020 21:40 58 Enamus aja viskab lihtsalt kirja ette kui auto seisma jàtta ja lylitab vàlja kôik.
See ongi märk sellest, et auto arvates ei jätku järgmiseks käivitamiseks võhma.
Alguses läheb tagant ära klemm 30F, kui see ka ei aita, siis ka 30B.
Sellega on suurem osa tarbijatest maas.
Põhjalikumalt saab lugeda siin.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
KK.
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 23.07.2014 15:26 46
Peamine sõiduk: BMW

Re: f01 aku

Postitus Postitas KK. »

Tànud vastuste eest.
oja86
Huviline
Postitusi: 1038
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: f01 aku

Postitus Postitas oja86 »

Mine selle autoga patriku juurde. Nagu näha see kubiseb vigadest.
BMW g11 740e M Sport
KK.
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 23.07.2014 15:26 46
Peamine sõiduk: BMW

Re: f01 aku

Postitus Postitas KK. »

Sinise ringiga märgitud koht läheb tuliseks hetkega, plastik on sulanud juba pealt. Aku muidu ei lähe kuumaks ja aku juhtmed ka ei lähe.
Millest võib olla tingitud see?

Pilt
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: f01 aku

Postitus Postitas ttsys »

Mingit pauku pole auto pannud? Viitab, et 61129217033 on vigane/viga saanud.
Pilt
KK.
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 23.07.2014 15:26 46
Peamine sõiduk: BMW

Re: f01 aku

Postitus Postitas KK. »

Ametlikult pole pauku pannud.
Muu kõik on jahe, just see pildi pealt kuhu ring ümber tõmmatud just see on mutter tuline ja sealt lähedalt tuline. Pluss klemm mis otse akule läheb see on jahe.
Nädalavahetusel oli natuke sulanud ja nüüd natuke olen sõitnud on täitsa mustaks sulanud. Ehk nüüd lähi ajal tekkinud see viga.
aronz12
Huviline
Postitusi: 1067
Liitunud: 06.12.2008 11:15 06
Asukoht: Pärnu

Re: f01 aku

Postitus Postitas aronz12 »

Pildilt paistab nagu mutri alt vigane/veninud. Eks seal kehv ühendus on ja sellest läheb kuumaks. Lase kiiremas korras üle vaadata, enne kui päris maha põleb.
TEL 57703395
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: f01 aku

Postitus Postitas priitv8 »

Halvemal juhul on vaja vahetada kogu see aku peal olev pingejaotur.
Vt Distribution box on the battery, lk 7 ja 8:
https://www.bimmerfest.com/attachments/ ... df.828697/

Kogu raamatukogu F01 kohta: https://www.bimmerfest.com/threads/bmw- ... f.1304921/
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
KK.
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 23.07.2014 15:26 46
Peamine sõiduk: BMW

Re: f01 aku

Postitus Postitas KK. »

Tänud vastuste eest, proovin esialgu puhastada ja ühendused üle käija.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: f01 aku

Postitus Postitas priitv8 »

KK. kirjutas: 21.10.2020 08:03 17 Tänud vastuste eest, proovin esialgu puhastada ja ühendused üle käija.
When replacing orworking on the distribution box, always make sure the plug connections and, above all, the screw connections are secured
properly.
Connection between battery terminal and distribution box 15 Nm.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
KK.
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 23.07.2014 15:26 46
Peamine sõiduk: BMW

Re: f01 aku

Postitus Postitas KK. »

Tuli välja et ühendus oli lahti ja nüüd korras kõik ja enam ei viska aku tuld ka.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: f01 aku

Postitus Postitas priitv8 »

KK. kirjutas: 22.10.2020 13:51 34 Tuli välja et ühendus oli lahti ja nüüd korras kõik ja enam ei viska aku tuld ka.
Arvatavasti kukkus IBS-l toide tagant ära. See tuleb otse sealtsamast jaotuskarbist,
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
KK.
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 23.07.2014 15:26 46
Peamine sõiduk: BMW

Re: f01 aku

Postitus Postitas KK. »

Varem oli akut vahetatud ja vale mutter oli pandud ja kehv yhendus pinge regulaatorile kust làkski kuumaks ja sulas.
Vasta